Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yksinhuoltajuus on naisille niin iso turn off?

Vierailija
18.07.2024 |

Sen jälkeen kun erosin puolisostani ja jäin noin 3v. lapsen yksinhuoltajaksi, on parisuhde elämäni ollut erittäin kuivaa. Olen mielestäni ihan komea, en mikään täydellinen kymppi, mutta kuitenkin... Jotenkin ahdistaa tämä yksinhuoltajuus niin paljon kun tuntuu ettei ketään enää kiinnosta :( En voi asiasta oikein valehdellakkaan...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on totaalinen turn-off, koska en halua lapsia elämääni missään muodossa.

Vierailija
2/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle ap sitten kelpaa kumppaniksi yh-äiti?

Mä olen huomannut, että usein ainakin Tinderissä pikkulasten yh-isät haluavat itselleen lapsettoman puolison. Yksinkin mies perusteli asiaa sillä, että "se on paljon helpompaa kun toisella ei ole lapsia ja mä kuitenkin haluan tarjota omalle lapselleni hyvän elintason".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse treffeille, kun et saa lastenhoitajaa ja kaikenlaista syytä löytyy ettei aikaa tapailulle riitä. Miksi edet haet naista, kun taskut ovat jo täynnä "ei pysty kun" kortteja. Sinun aikasi tulee myöhemmin.

Vierailija
4/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille se varmaan on lähtökohtaisesti miinus. Kuka ehdoin tahdoin tahtoo uusperhe-elämää? Ihan sama se on varmasti naisille. 

Vierailija
5/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua sinun lapsellesi äidiksi, etenkin kun ilmoitat oman lapsilukusi olevan jo täynnä. Huono diili.

6/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailu/seurustelu on varmaan helpompaa sitten kun lapsi on jo iso koululainen. oletan siis, että sun lapsi on joku max 6-7-vuotias nyt.

Vierailija
7/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Aloitus on trolli, jonka on laatinut nainen.

Vierailija
8/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun miehillekin. Ei haluta lapsia eikä alkaa kenenkään äiti/isä- puoleksi. 

Vierailija
9/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilys, että haet hoitajaa ja kotiorjaa.

Vierailija
10/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsitys, että yh-isille löytyy seuraa.

Ehkä etsit väärästä paikasta?

Mene vaikka yh-leireille, niin saatat olla ainoa mies siellä tai kaikennäköiset lasten tapahtumat.

Lapsen ehdoilla, niin löydät paremmin lapsen hyväksyvää seuraa. 

Vierailija
11/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi naista, jolla on noin saman ikäinen lapsi. Taloudellisesti parhaiten toimeen tulee perhe, jossa on kaksi lähihuoltajaa. Ydinperheeseen verrattuna he saavat elatustuet ja säännöllisesti lapsivapaata aikaa. 

Vierailija
12/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilys, että haet hoitajaa ja kotiorjaa.

On myös aika vaikea keksiä hyväksyttäviä syitä, miksi jättää lapsensa äidin tai lapsen äiti on katsonut paremmaksi häipyä kuviosta. Ai seksi loppui? Joo-o, no prostituoiduilta saa. Jaa oli riitoja? No miksi, etkö tukenut lapsen äitiä äitiydessä?

Uusperheet ovat myös aika helvetillisiä. Ykkösvaimon lapsi on lähtökohtaisesti kakkovaimon biologinen vihollinen. Lapsi raukka on pakotettu olemaan isänsä kanssa joka viikko siitä huolimatta, haluaako edes. Mies etsii "kumppania itselleen" eli naista, joka edelleen priorisoi miehen kuin lapsensa. Ai mies ei halua lisää lapsia? Ajattelee, että saa jonkun vela-seksiorjan joka toinen viikko ja herrantertun joka toinen?

Henkilökohtaisesti näen lapsen äidin jättämisen niin suurena syntinä, etten halua olla missään tekemisissä eronneiden kanssa

Vierailija
13/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapailusuhde, kirjaimellisesti tapailu siis, ei mitään muuta.

Miehellä on poika joka täyttää 8.  Hän on ollut yh  muutaman vuoden, ja olemme tunteneet  pian neljä vuotta.

Emme siis asu yhdessä emmekä kumpikaan sitä edes halua.  Meitä ei sido toisen kotona tai taloudessa muutenkaan yhtään mikään.  Mies huolehtii pojastaan, asuu tämän kanssa ja minä asun yksin omassa huushollissani jonka huolehdin vain minä.

Pojan  äiti on kyllä mukana kuvioissa mutta sen verran epästabiili että  huoltajuus on kokonaan isällä.

En missään vaiheessa ole halunnut pyrkiä äipuoleksi.  Pojan läsnäollessa olemme ystäviä ja tulen hänen kanssaan mainiosti toimeen. Fiksun isän fiksu poika. Omia lapsia en koskaan ole halunnut enkä halua, enkä myöskään perinteistä parisuhdetta.  En halua sitoumuksia. Suhteessamme olemme molemmat vapaita,  jos tuntuu sille voi olla myös toistenkin kanssa. Minä en ole vielä ainakaan siihen mennyt, mutta tiedän että mies on. Hän on itse avoimesti kertonut asiasta eikä minulla ole siihen mitään sanomista. Emme ole luvanneet toisisllemme yhtään mitään.

Meillä on hauskaa yhdessä, se tässä onkin niin mukavaa.  Ei ongelmia eikä rahariitoja eikä rajoituksia eikä mustasukkaisuutta,  poimitaan vain  rusinat pullasta.

Poika osallistuu moniin reissuihin ja tapahtumiin  mihin mennään yhdessä. Huvipuistot ja piknikit ja rantareissut jne.   Kaksistaan tehdään sitten mitä keksitään ja vietetään laatuaikaa. 

Tiedän että useimmille ei tällainen sopisi, mutta meille sopii ja onneksi löysimme toisemme, sattuman kauppaa sekin.  Sanotaanko että kaverisuhde muutamalla bonuksella!?  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän