Mies haluaisi uimarannalle mun kanssa, ja minä inhoan yleisiä uimarantoja
Mies ei lähde sinne yksin ja sitten harmittelee kun ei pääse uimaan. Mulle riittää hyvin uiminen sukumökillä silloin siellä käydään, noin kerran kuukaudessa. Pitääkö mun nyt jotenkin potea huonoa omatuntoa kun mies ei "pääse" uimaan muualla? 😄
Kommentit (47)
Mä kävin pulahtamassa yleisellä rannalla. Ei haittaa vaikka mulla jalat ja koko keho oikeastaan paarmojen ja hyttysten syömä. Siis täysin. Ja palanutta nahkaa ja ehkä karvat ajamatta jostain. Ai what. Lilluin siellä kunnes olo oli vähän viileämpi ja lähdin pois. Mekko vaan uikkarit päälle koska asun kävelymatkan päässä rannasta. Mun ei tartte siellä miellyttää ketään,puoliso ja perhe on.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun ap ole pakko uida yleisellä rannalla, eikä olla bikineissäkään! Olet siellä ihan oma itsesi ja omalla tavallasi.
Kysymyksenasettelu on outo, taitaa olla provo tai teinin aloitus.
Ei ole kumpaakaan, hyvänen aika 😄 Mutta minusta se nyt vaan on kummallista ettei mies lähde uimaan yksin, kun kerran haluaisi. Ja sitten tosiaan sitä harmittelee, en ymmärrä. Ja ei, en lähde sinne istuskelemaan, istun mieluummin vaikka kotipihassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin pulahtamassa yleisellä rannalla. Ei haittaa vaikka mulla jalat ja koko keho oikeastaan paarmojen ja hyttysten syömä. Siis täysin. Ja palanutta nahkaa ja ehkä karvat ajamatta jostain. Ai what. Lilluin siellä kunnes olo oli vähän viileämpi ja lähdin pois. Mekko vaan uikkarit päälle koska asun kävelymatkan päässä rannasta. Mun ei tartte siellä miellyttää ketään,puoliso ja perhe on.
Miksi siellä pitäisikään ketään miellyttää, outo ajatus?? Minä en vaan viihdy yleisillä rannoilla, joten en sellaiselle halua. Joskus ollaan tosin päivä vietetty Lapissa täysin tyhjällä uimarannalla, mies ui ja minä nautin luonnosta, maisemista ja hiljaisuudesta. Se on eri asia. Ap
Yksinään on tylsää, eikä uimaan pidä mennä ilman kaveria. Ja haluaa tsiigata tietysti, miesten seksuaalisuus on visuaalista eritavalla kuin naisilla.
Ei sun todellakaan tarvitse lähteä. Sehän on ihan valtava uhraus, että lähtisit rakastamasi ihmisen kanssa tekemään jotain, jota hän haluaa tehdä ja johon hän haluaa sut seurakseen. Itsekäs m*lkku, joka kehtaa pyytää mukaan.
Eikö sillä ole kavereita joitten kanssa mennä?
Ei tietenkään. Mies menee jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tällä paikkakunnalla kuin muutama, ja he eivät myöskään yleisillä rannoilla käy.
Niin ja minä tapaan lähteä miehen mieliksi vaikka Biltemaan vaikken sinne muuten menisi, tai moottoripyöräliikkeeseen, mutta joku yleinen ranta tällä säällä, ei kiitos 😄 ap
Onhan uimaan meneminen yksin vähän vaikeaa, kuka vahtii kamoja rannassa sen aikaa? Minä menisin sinuna ihan vaatteet päällä johonkin varjoon istuskelemaan sillä välin kun mies ui
Mullakin oli joskus aloittajan kaltainen vaimo, en ymmärrä alkuunkaan mitä hyötyä tuollaisista parisuhteista on joissa toinen ei ole valmis menemään puolisonsa takia joskus oman mukavuusalueensa ulkopuolelle ja vielä märisee siitä nettifoorumilla tuntemattomille.
Onko sen rannan pakko olla iso / yleinen / valvottu / virallinen uimaranta? Ainakin meillä päin löytyy monta pikkuista epävirallista uimarantaa, joilla ei näy muita ihmisiä. Voisitko lähteä sellaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tällä paikkakunnalla kuin muutama, ja he eivät myöskään yleisillä rannoilla käy.
Niin ja minä tapaan lähteä miehen mieliksi vaikka Biltemaan vaikken sinne muuten menisi, tai moottoripyöräliikkeeseen, mutta joku yleinen ranta tällä säällä, ei kiitos 😄 ap
Toivottavasti mies löytää pian uuden paremman puolison.
Oletpa ikävä ihminen. Me mahdollistetaan kyllä toistemme tekemisiä jos siitä nyt ei mitään älytöntä vaivaa ole. Kuuluu välittämiseen.
Toivottavasti miehesi tajuaa olla tekemättä mitään mitä sinä pyydät.
Vierailija kirjoitti:
Onko sen rannan pakko olla iso / yleinen / valvottu / virallinen uimaranta? Ainakin meillä päin löytyy monta pikkuista epävirallista uimarantaa, joilla ei näy muita ihmisiä. Voisitko lähteä sellaiselle?
Voisin, mutta emme ole täällä asuneet vielä niin kauaa että tietäisimme, missä tuollaisia on. Tyssää siihen. Paitsi yksi jokiranta on, mutta siinä voimakas virtaus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole puolisoa niin sitten tarttis miellyttää muita? Erikoinen ajatuksenkulku sulla. Ei kenenkään tarvitse missään miellyttää tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun ap ole pakko uida yleisellä rannalla, eikä olla bikineissäkään! Olet siellä ihan oma itsesi ja omalla tavallasi.
Ei ole kumpaakaan, hyvänen aika 😄 Mutta minusta se nyt vaan on kummallista ettei mies lähde uimaan yksin, kun kerran haluaisi. Ja sitten tosiaan sitä harmittelee, en ymmärrä. Ja ei, en lähde sinne istuskelemaan, istun mieluummin vaikka kotipihassa. Ap
Jonkun pitää vahtia omaisuutta sillä aikaa kun itse ui.
Miksi et voi mennä sinne seuraksi istuskelemaan? Vaikka lukemaan tai somettamaan tai jtn. Johonkin syrjemmälle ja varjoon jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Yksinään on tylsää, eikä uimaan pidä mennä ilman kaveria. Ja haluaa tsiigata tietysti, miesten seksuaalisuus on visuaalista eritavalla kuin naisilla.
Joo pysy sisällä, jos et saa ketään mukaan joka paikkaan. Mitä ne ihmiset ajattelee, jos yksin meet uimaan. Tai tekee jotain muuta.
Oon käyny lähes joka päivä yksin uimassa, kun ollu helteet. Kunto uintia. Mitä ne lapsi perheetki ajattelee joita rannalla suurin osa. Apuaaa.
Että voi olla Läheis riippuvainen kansa.
Aloittajalla on pakko olla jonkinasteinen mielenterveydellinen sairaus tai sitten parisuhde ei vaan enää yksinkertaisesti kiinnosta. Normaali rakastava ihminen tukee kumppaniaan myös itseä kiinnostamattomissa asioissa.