Mies haluaisi uimarannalle mun kanssa, ja minä inhoan yleisiä uimarantoja
Mies ei lähde sinne yksin ja sitten harmittelee kun ei pääse uimaan. Mulle riittää hyvin uiminen sukumökillä silloin siellä käydään, noin kerran kuukaudessa. Pitääkö mun nyt jotenkin potea huonoa omatuntoa kun mies ei "pääse" uimaan muualla? 😄
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Yksinään on tylsää, eikä uimaan pidä mennä ilman kaveria. Ja haluaa tsiigata tietysti, miesten seksuaalisuus on visuaalista eritavalla kuin naisilla.
Joo, mieshän ei voi ikinä haluta mennä pelkästään uimaan vaan haluaa nimenomaan tsiigailla siellä tyypillisellä suomalaisella yleisellä rannalla haalistuneissa kokouimapuvuissaan laahustavia kärttyisiä valkoisia valaita 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun ap ole pakko uida yleisellä rannalla, eikä olla bikineissäkään! Olet siellä ihan oma itsesi ja omalla tavallasi.
Kysymyksenasettelu on outo, taitaa olla provo tai teinin aloitus.
Ei ole kumpaakaan, hyvänen aika 😄 Mutta minusta se nyt vaan on kummallista ettei mies lähde uimaan yksin, kun kerran haluaisi. Ja sitten tosiaan sitä harmittelee, en ymmärrä. Ja ei, en lähde sinne istuskelemaan, istun mieluummin vaikka kotipihassa. Ap
Jonkun pitää vahtia omaisuutta sillä aikaa kun itse ui.
Miksi otat "omaisuutta" mukaan rannalle?? Mene kävellen tai pyörällä, pyörän avain vaikka kenkään tai tissiliivien sisään jos pelottaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sen rannan pakko olla iso / yleinen / valvottu / virallinen uimaranta? Ainakin meillä päin löytyy monta pikkuista epävirallista uimarantaa, joilla ei näy muita ihmisiä. Voisitko lähteä sellaiselle?
Voisin, mutta emme ole täällä asuneet vielä niin kauaa että tietäisimme, missä tuollaisia on. Tyssää siihen. Paitsi yksi jokiranta on, mutta siinä voimakas virtaus. Ap
Okei! Eli seuraava askel voisi olla sen selvittäminen, missä olisi teille sopivia pikkuisia uimapaikkoja. Voisitko kysellä naapureilta, olisiko vaikka Facebookissa puskaradioryhmää tai vastaavaa, auttaisiko kartan/ilmakuvan katselu...?
Puskaradiosta kysellä uimapaikkaa jossa ei käy ketään muuta?
Vierailija kirjoitti:
Onhan uimaan meneminen yksin vähän vaikeaa, kuka vahtii kamoja rannassa sen aikaa? Minä menisin sinuna ihan vaatteet päällä johonkin varjoon istuskelemaan sillä välin kun mies ui
Ei tullut mieleen jättää kännykkää ja koti avaimia autoon. Etkö pärjää ilman puhelinta yhtä ranta reissua. Jätän auton avaimen 1e pantista rannan kiskalle. Jos joku on niin köyhä, että pyyhe, juomapullo ja halppis vaatteet haluaa pölliä ei kaadu minun elämä. Yhtä lammas kansa mitä meidän päättäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun ap ole pakko uida yleisellä rannalla, eikä olla bikineissäkään! Olet siellä ihan oma itsesi ja omalla tavallasi.
Ei ole kumpaakaan, hyvänen aika 😄 Mutta minusta se nyt vaan on kummallista ettei mies lähde uimaan yksin, kun kerran haluaisi. Ja sitten tosiaan sitä harmittelee, en ymmärrä. Ja ei, en lähde sinne istuskelemaan, istun mieluummin vaikka kotipihassa. Ap
Miksi otat "omaisuutta" mukaan rannalle?? Mene kävellen tai pyörällä, pyörän avain vaikka kenkään tai tissiliivien sisään jos pelottaa 😄
Joo. Miheelle tissiliivit päälle yleisellä uimarannalla...
Oletteko sellainen pariskunta joka tekee ihan kaiken yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Miheelle tissiliivit päälle yleisellä uimarannalla...
Ja kenkiä, alushousuja, paitaa jne et käytä. Selevä, mutta omaisuutta on silti niin heIvetisti mukana... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinään on tylsää, eikä uimaan pidä mennä ilman kaveria. Ja haluaa tsiigata tietysti, miesten seksuaalisuus on visuaalista eritavalla kuin naisilla.
Joo, mieshän ei voi ikinä haluta mennä pelkästään uimaan vaan haluaa nimenomaan tsiigailla siellä tyypillisellä suomalaisella yleisellä rannalla haalistuneissa kokouimapuvuissaan laahustavia kärttyisiä valkoisia valaita 🤦🏼
Ai valkoiset on kärttyisiä valaita. Ja tummat kaikki hyvässä tikissä olevia.. Suomalainen tosiaan vihaa omiaan. Peukkujen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo pysy sisällä, jos et saa ketään mukaan joka paikkaan. Mitä ne ihmiset ajattelee, jos yksin meet uimaan. Tai tekee jotain muuta.
Oon käyny lähes joka päivä yksin uimassa, kun ollu helteet. Kunto uintia. Mitä ne lapsi perheetki ajattelee joita rannalla suurin osa. Apuaaa.
Että voi olla Läheis riippuvainen kansa.
Mikä surkea porukka. Sillekin buuataan, että joku osaa mennä yksin uimaan ja osaa huolehtia tavaroistaan.
Matkustan yksin työ ja monet lomat myös. Ei puolisoa. Osaan käydä myös yksin uimassa. 13v lapseni osaa käydä yksin uimassa 10min päässä olevalla rannalla. Ei ota puhelinta mukaan.
Riippuvaisuus rakkaus ei oo tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan uimaan meneminen yksin vähän vaikeaa, kuka vahtii kamoja rannassa sen aikaa? Minä menisin sinuna ihan vaatteet päällä johonkin varjoon istuskelemaan sillä välin kun mies ui
Ai että se on syy haluta joku mukaan, omien tavaroiden vahtiminen? Itsekkyys kunniaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että se on syy haluta joku mukaan, omien tavaroiden vahtiminen? Itsekkyys kunniaan 😂
Samaa ihmettelen. Jos me menemme puolison kanssa yhdessä uimaan, niin ei siellä toinen jää nalliksi kalliolle ja toinen ui yksin. Yhdessä sinne uimaan mennään, nauretaan veden kylmyyttä, pulahdetaan ja uidaan lenkki. Sitten yhdessä hetkeksi istuskelemaan, vielä käydään toinen pulahdus ja sitten pois.
Kerro miehelle ihosyövästä. Meidän perheessä kukaan ei tykkää paahtua yleisillä uimarannoilla. Lapsen ollessa pieni tuli käytyä niissä kyllä, jotta lapsi saisi niistä kokemuksia, ja onhan se vähän aikaa kiva kahlata vedessä. Siinä ei tarvitse uimapukuakaan, kun vähän aikaa vain kävelee matalassa vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pelkää että hänen vaatteensa, pyyhkeensä ja kenkänsä viedään. Voidaan viedäkin.
Älä päästä häntä yksin rannalle, löytää vielä uuden kumppanin, joka tykkää olla uimarannalla.
Miksi pitäisi tehdä jotain itselleen tosi vastenmielistä parisuhteessakaan? Varmasti löytyy yhteistä tekemistä ja toisen huomioonottavaa "uhrautumistekemistä" silti , vaikkei joka oikussa olisi mukana..
Lähde hänen mukaansa, ei sinun tarvi uida. Rannalle voi lähteä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehelle ihosyövästä. Meidän perheessä kukaan ei tykkää paahtua yleisillä uimarannoilla. Lapsen ollessa pieni tuli käytyä niissä kyllä, jotta lapsi saisi niistä kokemuksia, ja onhan se vähän aikaa kiva kahlata vedessä. Siinä ei tarvitse uimapukuakaan, kun vähän aikaa vain kävelee matalassa vedessä.
Miten uidessa "paahtuu"?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tehdä jotain itselleen tosi vastenmielistä parisuhteessakaan? Varmasti löytyy yhteistä tekemistä ja toisen huomioonottavaa "uhrautumistekemistä" silti , vaikkei joka oikussa olisi mukana..
Juuri näin! Jatkuvasti toisiamme huomioidaan ja välillä myös "uhraudutaan". Reissuilla valitsen yöpymispaikatkin niin että mies pääsee uimaan. Mutta itse en ole koskaan rannalla viihtynyt, en edelleenkään. Yhdessä ollaan silti oltu 90-luvulta saakka joten ikävä tuottaa pettymys eroamme toivoville 😄 ap
Jos uimarannalla olo vastenmielistä, niin taidat olla todella rajoittunut ihminen. Jos miehesi lähtisi kavereiden kanssa viikoksi vaikka Espanjaan sä varmaan jättäisit sen. Kai jotku masokistit nauttii, kun kaikki pitää tehdä yhdessä. Naukuva muija joka risti kuulustelee, jos mies on 10min myöhässä ajasta jolloin normaalisti tulee töistä kotiin.
Kun seurustelin halusin omaa aikaa. Kuten jokainen joka ei riippuvainen kenestäkään. Eli kaikki sinkut kotiin. Kukaan ei voi mennä rannalle sinkkuna. Voi luoja näitä juttuja.
Okei! Eli seuraava askel voisi olla sen selvittäminen, missä olisi teille sopivia pikkuisia uimapaikkoja. Voisitko kysellä naapureilta, olisiko vaikka Facebookissa puskaradioryhmää tai vastaavaa, auttaisiko kartan/ilmakuvan katselu...?