Mies haluaisi uimarannalle mun kanssa, ja minä inhoan yleisiä uimarantoja
Mies ei lähde sinne yksin ja sitten harmittelee kun ei pääse uimaan. Mulle riittää hyvin uiminen sukumökillä silloin siellä käydään, noin kerran kuukaudessa. Pitääkö mun nyt jotenkin potea huonoa omatuntoa kun mies ei "pääse" uimaan muualla? 😄
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Jos uimarannalla olo vastenmielistä, niin taidat olla todella rajoittunut ihminen. Jos miehesi lähtisi kavereiden kanssa viikoksi vaikka Espanjaan sä varmaan jättäisit sen. Kai jotku masokistit nauttii, kun kaikki pitää tehdä yhdessä. Naukuva muija joka risti kuulustelee, jos mies on 10min myöhässä ajasta jolloin normaalisti tulee töistä kotiin.
Kun seurustelin halusin omaa aikaa. Kuten jokainen joka ei riippuvainen kenestäkään. Eli kaikki sinkut kotiin. Kukaan ei voi mennä rannalle sinkkuna. Voi luoja näitä juttuja.
Sua helpottaisi kunnollinen lukutaito. Mieshän saisi mennä rannalle yksin vaikka koko päiväksi! Ihan sama vaikka ranta olisi Espanjassa 😄
Olisi oikeinkin hyvä ajatus hänen yksin mennä koska siellä tykkäisi olla, tietysti. Mutta minä en sinne halua. Kohdista siis vinkumisesi siihen mieheen, joka ei suostu sinne yksin menemään. 😄 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos uimarannalla olo vastenmielistä, niin taidat olla todella rajoittunut ihminen. Jos miehesi lähtisi kavereiden kanssa viikoksi vaikka Espanjaan sä varmaan jättäisit sen. Kai jotku masokistit nauttii, kun kaikki pitää tehdä yhdessä. Naukuva muija joka risti kuulustelee, jos mies on 10min myöhässä ajasta jolloin normaalisti tulee töistä kotiin.
Kun seurustelin halusin omaa aikaa. Kuten jokainen joka ei riippuvainen kenestäkään. Eli kaikki sinkut kotiin. Kukaan ei voi mennä rannalle sinkkuna. Voi luoja näitä juttuja.
Sua helpottaisi kunnollinen lukutaito. Mieshän saisi mennä rannalle yksin vaikka koko päiväksi! Ihan sama vaikka ranta olisi Espanjassa 😄
Olisi oikeinkin hyvä ajatus hänen yksin mennä koska siellä tykkäisi olla, tietysti. Mutta minä en sinne halua. Kohdista siis vinkumisesi siihen mieheen, joka ei suostu sinne yksin menemään. 😄 Ap<
No hyvä, että olin väärässä. Tälläisia naisia vaan on tosi paljon. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehelle ihosyövästä. Meidän perheessä kukaan ei tykkää paahtua yleisillä uimarannoilla. Lapsen ollessa pieni tuli käytyä niissä kyllä, jotta lapsi saisi niistä kokemuksia, ja onhan se vähän aikaa kiva kahlata vedessä. Siinä ei tarvitse uimapukuakaan, kun vähän aikaa vain kävelee matalassa vedessä.
Miten uidessa "paahtuu"?
Eikö yleiselle rannalle mennä yleensä sekä ottamaan aurinkoa että uimaan?
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehelle ihosyövästä. Meidän perheessä kukaan ei tykkää paahtua yleisillä uimarannoilla. Lapsen ollessa pieni tuli käytyä niissä kyllä, jotta lapsi saisi niistä kokemuksia, ja onhan se vähän aikaa kiva kahlata vedessä. Siinä ei tarvitse uimapukuakaan, kun vähän aikaa vain kävelee matalassa vedessä.
Uimaanhan tämä mies on menossa ei paahtumaan.
Jos mies oikeasti haluaa uimaan, menee kyllä yksinkin. Jos omaisuutta on pakko ottaa mukaan eikä halua jättää mitään rannalle, hankkii vesitiiviin pussin tavaroilleen. Isommat pussit toimivat samalla kellukkeina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten uidessa "paahtuu"?
Eikö yleiselle rannalle mennä yleensä sekä ottamaan aurinkoa että uimaan?
Ei. Kuka nykyään vielä ottaa aurinkoa???
Eli raiskaus ei olekaan raiskaus jos toista pitää miellyttää. Jos kerran pitää suostua vaikkei itse halua.
Ihmissuhde on sinusta omien halujen hylkäämistä?
Okei itse olet vinksahtanut.