Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko parisuhteen jotenkin vielä pelastaa, jos mies ei halua koko kesänä viettää perheen kanssa aikaa?

Vierailija
26.07.2025 |

Ja sama oli viime kesänä. Hänellä on viisi viikkoa kesäisin lomaa, ei halua lähteä meidän (lapset ja minä) kanssa millekään matkalle, ei uimarannalle, ei retkelle, ei lasten harrastusjuttuihin joita kesällä nyt paljon on, ei minnekään. Sama oli viime kesänä. Haluaa matkustaa jonkun verran yksin, yhden matkan omien vanhempiensa kanssa kolmin ja lopun aikaa viettää aikaa yksin jossain rannalla tai omilla retkillään. Syksy, talvi ja kevät hänellä menee työhönsä ja omiin harrastuksiinsa keskittyen. Olen asiasta yrittänyt puhua, mutta mitään syytä en tähän häneltä saa muuta kuin että en nyt halua, ei nyt tee mieli, ei ole nyt sellainen olo että tulisin mukaan tai mentäisiin yhdessä. Meidän perheessä on kaksi eri porukkaa, on mies ja sitten on minä ja lapset, ja mies itse on valinnut näin, muu ei häntä kiinnosta niin paljon että haluaisi osallistua. Edes lasten kevätjuhliin ei tullut mukaan, vaikka toisen lapsen kohdalla se oli koulun ensimmäinen kevätjuhla ikinä. Lapset ei enää edes juuri odota isältään mitään, ovat niin tottuneet siihen että isä haluaa vain olla yksin. 

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävältä kuulostaa.ukko on vapaamatkustaja. 

Vierailija
2/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuta vähemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pelastaa. 

Vierailija
4/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuolta minusta tuntuukin. Mutta sitä tässä mietin, että voiko tällainen tilanne muuttua vai pitääkö luopua toivosta. Ap

Vierailija
5/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi pelastaa enää mitään koska teillä ei ole parisuhdetta eikä perhe-elämää. Mies vaan odottaa että sinä haluat ja otat eron. Koska on niin munaton ukko että haluaa sinun olevan syyllinen eroon vaikka on teidät jo henkisesti heivannut aikaa sitten.  Pyydä tai käske miestä muuttamaan pois. Sinä ja lapset tarvitsette kotia enemmän kuin mies.

Vierailija
6/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkuta vähemmän. 

Enpä minä juurikaan nalkuta. 

Vierailija
7/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono mies.

Vierailija
8/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset biologisesti hänen?

Mikä teitä pitää yhdessä?

Vierailija
9/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi pelastaa enää mitään koska teillä ei ole parisuhdetta eikä perhe-elämää. Mies vaan odottaa että sinä haluat ja otat eron. Koska on niin munaton ukko että haluaa sinun olevan syyllinen eroon vaikka on teidät jo henkisesti heivannut aikaa sitten.  Pyydä tai käske miestä muuttamaan pois. Sinä ja lapset tarvitsette kotia enemmän kuin mies.

Olen hänelle yrittänyt tästä monta kertaa puhua ja kysynytkin useamman kerran, että erotako haluat, sanoo aina että sitä ei halua. Ap

Vierailija
10/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuolta minusta tuntuukin. Mutta sitä tässä mietin, että voiko tällainen tilanne muuttua vai pitääkö luopua toivosta. Ap

Kuinka kauan olet jo odottanut sitä muutosta? 

Vierailija
11/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varaudu vit-tui-luun ja elämän tahalliseen vaikeuttamiseen kun alat pitää puolesi ja toimia itsesi ja lasten parhaaksi. 

Vierailija
12/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle,että kokeillaan asumuseroa ja lapset on sitten vuoroviikoin teillä. Ehkäpä tämä konkreettinen kokemus voisi hänet herättää. Itse en kyllä usko, että voisin kunnioittaa miestä, joka toimii noin ja eroaisin.

Vierailija
13/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaa voi rukous, uskoontulo.

Vakava keskustelu parisuhteen tilasta.

Avioliittoleirit ja kurssit.

Vierailija
14/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enää odotat? Ihmettä? Ei tule tapahtumaan. Lisää pettymyksiä ja katkeruutta. 

Vierailija
15/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hänelle yrittänyt tästä monta kertaa puhua ja kysynytkin useamman kerran, että erotako haluat, sanoo aina että sitä ei halua. Ap

Eipä tietenkään halua. Vaan haluaa, että sinä eroat. Miksi hän nyt niin epämukavaan hommaan lähtisi, jos ei lapsen kevätjuhlakaan nappaa? Sitten saa vapaasti ulvoa ympäriinsä, miten ämmäpiru vei lapset.

Vierailija
16/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olet jo odottanut sitä muutosta? 

1,5 tai 2 vuotta suunnilleen. Ap

Vierailija
17/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo ukko mihinkään terapiaan ym suostuu koska häntä ei kiinnosta. Ap olet mahdollistaja. Aika laittaa stoppi.

Vierailija
18/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin miehelle,että kokeillaan asumuseroa ja lapset on sitten vuoroviikoin teillä. Ehkäpä tämä konkreettinen kokemus voisi hänet herättää. Itse en kyllä usko, että voisin kunnioittaa miestä, joka toimii noin ja eroaisin.

Olen ehdottanut asumiseroa, mutta mies ei sitä halua, ei siihen suostu. En voi sellaista yksin tässä toteuttaa, asumuserot pitäisi sopia ja suunnitella yhdessä. Ap

Vierailija
19/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin menee tommosesta suhteesta välittömästi, en kattelis hetkeekään! Eihän toi oo mikään perhe, jos hän ei koskaan osallistu mihinkään ja hänellä on vain omia juttuja ilman sua ja lapsia. Juokse!

Vierailija
20/120 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuo ukko mihinkään terapiaan ym suostuu koska häntä ei kiinnosta. Ap olet mahdollistaja. Aika laittaa stoppi.

Ei suostu terapiaan, ehdottanut olen. Oikeastaan hän ei suostu mihinkään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi