Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliluonnollisia kokemuksia!

Vierailija
26.07.2025 |

Hei! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksia, mahdollista kirjaa varten. Kiitos etukäteen!

Anneli-81 

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiritismi.

Tulee heti tietty tunne kun astuu asuntoon missä tätä on jokseenkin osaamattomasti harrastettu.

Samoin jotkut asunnot joissa on asunut narkomaaneja. Osa niistä on  epatasapainoisia paikkoja.

Vierailija
142/154 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti oli kuollut, ja olin hautajaisten jälkeen hänen mökillä, koska tuo mökki sijaitsi lähellä paikkaa, jossa hautajaiset pidettiin. Semmonen viiden kilometrin ajomatka. Meinasin viettää pari päivää tuolla mökillä, koska siellä tuli oltua lapsuuden kesinä, sijainti syrjäinen ja kotiin pitkä matka. 

Illalla tein ruokaa ja keitin kahvia. Yhtäkkiä näin sivusilmällä, että joku seisoo kammarin oviaukossa. Outoa, sillä olin yksin. Katsoin oviaukolle, eikä siinä ketään seissyt. Kohta sama toistui, joku selvästi näkökentän reunassa seisoi, mutta kun katsoin siihen suuntaan, niin ei ketään. Myöhemmin menin nukkumaan. Ensin nukahdin, mutta jossain kohtaa heräsin siihen, että kuuluu lattialautojen narinaa. Olin kuitenkin lukinnut oven, että kenenkään ei olisi pitänyt päästä sisälle ja kun en herännyt siihen, että lasi olisi rikottu. Olin varma, että joku täällä nyt hiippailee, sillä miksi muuten lattialaudat narisisivat. Nousin ylös ja tutkin kaikki paikat. Ei ketään ja narinatkin olivat loppuneet. Outoa. Menin takaisin nukkumaan. Myöhemmin heräsin ja havahduin siihen, että joku seisoo sängyn vieressä ja tuijottaa niin että katse poraa selkää. Oli pimeää, en nähnyt ketään, mutta se tunne. En voinut liikkua ja kaulalla oli kuristava tunne. Nukahdin uudelleen. Aamulla heräsin ja lähdin äkkiä mökiltä pois. Mun tavarat oli ihan missä sattuu. Esim. kännykkä, jonka olin jättänyt pöydälle, löytyi penkiltä ja avaimet, jotka olin jättänyt siihen puhelimen viereen, löytyi lattialta. Ulko-ovi oli lukossa, ikkunat kiinni ja ehjiä, joten kukaan ei ollut voinut tulla yöllä sisään tekemään jotain älyttömiä jekkuja. Jotain muuta siinä täytyi olla. Lähtiessäni löin ulko-oven lujaa kiinni ja huusin, että helvetin mökki! Tielle päästyäni katsoin vielä mökin suunnalle ja näin valkoisten ikkunaverhojen heiluvan. Ketään eikä mitään ei näkynyt ikkunassa, että mikähän niitäkin sitten heilutteli? Oli niin pimeä juttu, etten ole mökillä sen koommin käynyt.

Eno peri tuon mökin ja kävi siellä sitten seuraavana kesänä. Tuon mökillä käynnin yhteydessä hän katosi jälkiä jättämättä. Auto oli pihassa, enon tavarat mökissä, samoin puhelin, avaimet, kaikki. Ne olivat makuukammarin lattialla, aseteltuna siistiin riviin. Avaimet, puhelin, lompakko, tupakka aski ja sytkäri. Ei mitään merkkiä ulkopuolisista henkilöistä. Enoa etsittiin, ei löytynyt mistään, eikä kukaan ollut nähnyt eikä kuullut mitään. Puhelimesta ei löytynyt mitään epäilyttävää. Viimeiset puhelut ja viestit oli ajalta ennen hänen mökille lähtöä. Edes lähin asukas, joka asui kilometrin päässä tuosta mökistä ja oli aina ollut enon seurassa, kun hän mökillä kävi, ei ollut nyt tällä kertaa sitten puheissa enon kanssa. Hänellä ei ollut mitään havaintoa, että eno olisi edes tullut käymään mökillä. Eno on edelleen kateissa, vaikka tapahtumista on kulunut 22 vuotta. Puol vuotta katoamisen jälkeen enon lapset olivat ruvenneet saamaan niin outoja puheluita ja tapahtua niin kummallisia asioita, että he molemmat joutuivat psykiatrisella osastolle hoitoon. Ikinä ei selvinnyt soittajaa. Oli varasteluista puhelimista soiteltu numeroiden perusteella. 

Mitähän olisi tapahtunut, jos olisin jäänyt mökille toiseksikin yöksi, kuten olin ensin ajatellut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla usein tällaisia tunteita eri paikoissa? Anneli-81 

Vierailija
144/154 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😮 Voi pelottavaa ja surullista!

145/154 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja kertomuksia, olivatpa ne sitten täyttä totta tai silkkaa sepitelmää tai siltä väliltä. Kertokaa lisää!

Vierailija
146/154 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täti oli kuollut, ja olin hautajaisten jälkeen hänen mökillä, koska tuo mökki sijaitsi lähellä paikkaa, jossa hautajaiset pidettiin. Semmonen viiden kilometrin ajomatka. Meinasin viettää pari päivää tuolla mökillä, koska siellä tuli oltua lapsuuden kesinä, sijainti syrjäinen ja kotiin pitkä matka. 

Illalla tein ruokaa ja keitin kahvia. Yhtäkkiä näin sivusilmällä, että joku seisoo kammarin oviaukossa. Outoa, sillä olin yksin. Katsoin oviaukolle, eikä siinä ketään seissyt. Kohta sama toistui, joku selvästi näkökentän reunassa seisoi, mutta kun katsoin siihen suuntaan, niin ei ketään. Myöhemmin menin nukkumaan. Ensin nukahdin, mutta jossain kohtaa heräsin siihen, että kuuluu lattialautojen narinaa. Olin kuitenkin lukinnut oven, että kenenkään ei olisi pitänyt päästä sisälle ja kun en herännyt siihen, että lasi olisi rikottu. Olin varma, että joku täällä nyt hiippailee, sillä miksi muuten lattialaudat narisisivat. Nous

Ei mitään, koska epäuskottavuus loistaa pitkälle.

Vierailija
147/154 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lapsena kävelykepin kokoinen puunoksa ilman kaarnaa, olin suurenlasilla/auringolla polttanut siihen kuvioita ja nimiä. 

Joku päivä menin pihalla olevaan pieneen puistoon keinumaan, laitoin kepin lähelle nurmikolle. Kun lopetin keinumisen ja menin hakemaan kepin, niin se oli kadonnut!

Ketään muuta ei pihalla ollut talojen pihalla tai pikkupuistossa, eli kukaan ei voinut ottaa sitä! Sitä ei löytynyt mistään! Kyllä harmitti!

Anneli-81 

Minulta katosi uusi hyppynaru, kun selkäni käänsin. Ketään muuta ei ollut paikalla. 

Olin yksin paikassa, jossa ei ollut ketään muuta. Kävin siellä usein ja vielä vuosien ajan. Koskaan ei hyppynarua löytynyt mistään.

Vierailija
148/154 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lapsena kävelykepin kokoinen puunoksa ilman kaarnaa, olin suurenlasilla/auringolla polttanut siihen kuvioita ja nimiä. 

Joku päivä menin pihalla olevaan pieneen puistoon keinumaan, laitoin kepin lähelle nurmikolle. Kun lopetin keinumisen ja menin hakemaan kepin, niin se oli kadonnut!

Ketään muuta ei pihalla ollut talojen pihalla tai pikkupuistossa, eli kukaan ei voinut ottaa sitä! Sitä ei löytynyt mistään! Kyllä harmitti!

Anneli-81 

Minulta katosi uusi hyppynaru, kun selkäni käänsin. Ketään muuta ei ollut paikalla. 

Linnut saattaa muuten joskus olla liikkeissään nopeita, jos havaitsevat jotain mielenkiintoista.

Itselläni katosi terassilta muutama juttu, kunnes sain harakan kiinni itse teosta. Joskus taas kun kävelin hautausmaan läpi, niin kaks

Ei ollut lintuja, mutta kova tuuli. Ajattelinkin sen puhaltaneen narun kauemmas. Ei silti löytynyt. 

Linnut tuskin kiinnostuisivat muovinarusta, joka ei kiillä. Se oli myös niin pitkä, että olisi näkynyt kauas jos joku olisi kiikuttanut sitä ilmassa käsin. 

Vierailija
149/154 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nämä mielenkiintoisia, ja kukin saa niitsä ajatella uskooko vai ei. Anneli-81 

Vierailija
150/154 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
151/154 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
152/154 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
153/154 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihmeessä lisää! Onko kellään esim. Näistä kokemuksia?

Henkiolento, kehostapoistuminen, poltergeisti, enneunia, etiäisiä, deja-vu, telepatia, ufot ym...

Kovasti arvostaisin teidän kokemuksia minulle tallennettavasti! Anneli-81

Vierailija
154/154 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän