Yliluonnollisia kokemuksia!
Hei! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksia, mahdollista kirjaa varten. Kiitos etukäteen!
Anneli-81
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Kokeile mielessäsi toivoa korua takaisin, joskus se voi auttaa kadonnutta tavaraa tulemaan takaisin.
Aina voi toivoa, viesti saattaa mennä mielestä jollekin joka ottaa siitä kopin.
Muutettiin vanhaan taloon ja oltiin asuttu muutama viikko niin olohuonen takanseinästä kuului rapinaa ja kuin joku olisi halunnut sieltä ulos. Öisin tuli tuulen henkäyksiä sisällä ja kylmiä kohtia huoneessa. No päätettiin sitten avata tuo seinä josta rapina kuului ja takaa paljastui vanha raamattu ja pieni korurasia jossa oli hius- solki. Solkeen oli kaiverettu pieni sydän ja risti. Oli hopeoitu. No tuon jälkeen alkoi iltaisin kuulumaan lapsen itkua ja ajattelimme tuon rasian tuoneen jonkun hengen tupaamme. Kävimme hautaamassa rasian kirkkomaalle puunjuureen ,niin loppui äänet talossa.
Hui! Olipa pelottavaa ja surullista! 😢
Anneli-81
Sohvalla nukkuessa joku veti peittoni pois ja kutitti varpaasta. Heräsin siihen ja sanoin miehelleni et lopeta, No mies olkin jo mennyt yläkertaan nkkumaan, en jäänyt enää sohvalle yksin iltaisin vaan olin ennen miestä sängyssä. kuka lie kutituskummitus,,
Voi ei! Minulla menisi yöunet pitkäksi aikaa... Anneli-81
Olin lenkillä elokuisena pimeänä iltana. Katuvaloja paloi siellä ja täällä. Joku huusi nimeäni takanani ja käännyin katsomaan kuka huutaa. En nähnyt ketään missään ja ihmettelin kuka se oli ja samassa törmäsin johonkin hahmoon ja kaaduin. En nähnyt kuitenkaan ketään missään kehen törmäsin. Oli aikas kiire kotiin sen jälkeen. Kukaan ei uskonut kun kerroin kotona vaikka jalassa oli naarmu kaatumisesta.
Muutama päivä sitten kuoli läheinen sukulaiseni toisessa maassa ja, kello oli noin 23.00 kun havahduin tunteeseen että en ole yksin aivan kuin joku olisi kulkenut makuuhuoneessani jossa olin ja,epäilin järkeäni silloin ..seuraavana päivänä sain soiton että sukulaiseni oli kuollut juuri tuona iltana .
No voi.. surullista, olitteko hyvin läheisiä? Anneli-81
Vierailija kirjoitti:
No voi.. surullista, olitteko hyvin läheisiä? Anneli-81
Samasta pienestä talosta oltiin lähtöisin .pidettiin aina yhteyttä vaikka työt oli eri maissa kummallakin ja asuttiin eri maissa. Juttua aina riitti .
No se selittää kaiken. Anneli-81
Tätini kuoli muutama vuosi sitten sairaalassa ja seinäkelloni oli pysähtynyt kuolinaikaan .Äitini kuoli myös muutama vuosi sitten sairaalassa ,heräsin outoon tunteeseen että joku tuli makuuhuoneeseeni aamuyöllä klo 04.00 ja silloin oli Äitini juuri kuollut .
Vierailija kirjoitti:
Aaveet olivat jostain syystä kiinnostuneita sinusta. 🙂 -Anneli-81
Ei kun ufot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on simppeli juttu! Tavarat pudonneet laatikoston väliin, menneet vahingossa roskien mukana.ei mitään yliluonnollista!
Tähän täytyy jo sanoa että jossakin ne tavarat ovat tai jonnekin jonkun toimesta ovat siirtyneet koska henkimaailma ei voi tavaroita ottaa kuitenkaan.
Vaikka ns. henkimaailma olisi olemassakin, ei sinne voi mikään viedä mitään fyysistä tavaraa.
Juu ei voi ja kyllä se henkimaailma ihan olemassa on ja tiedän koska puhuvat sieltä minulle. Jokainen saa kuitenkin uskoa tai olla uskomatta, totuutta ei muuta kenenkään uskomus tai mielipide. Näin se elämässä menee, tietävät asian henkimaailman väkikin kun hallitsevat meitä ja kaikkea ympärillämme. Emme ole koskaan yksin.
Ja todisteet oli missä? Kaikkea voi väittää.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on muitakin keinoja tarinoiden hankkimiseen.
Mulla on muutama henkilökohtainen kokemus, yhden niistä voin jakaa. Eli yks ilta kun menin nukkumaan, olin sammuttanut valot ja menin peiton alle niin kuulin ihan selvästi mun läheltä tulevan äänen. Kuvailisin sitä sellaiseksi käheäksi huokailuksi. Ei miksikään kyllästyneen ihmisen huokaukseksi, vaan sellaseksi mitä voisi kuvitella jonkun kauhuelokuvan äänitehosteeksi.
En kuule ääniä niinsanotusti. Tämä oli yksittäinen juttu, mutta se ääni ei siis kuulunut mun pään sisässä vaan siinä huoneessa.
Oli aika kauhea.
Mun jääkaappi teki tuota.
Vierailija kirjoitti:
Rannalla kuului kuulemma öisin loisketta ja outoja valoilmiöitä näkyi vedessä. Joku oli kuulemma vedetty veden alle laiturin vieressä, mutta veli oli pelastanut sen vedestä. Oli kuulemma vetänyt jalasta.
No Näkkihän se. Tai Vetehinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rannalla kuului kuulemma öisin loisketta ja outoja valoilmiöitä näkyi vedessä. Joku oli kuulemma vedetty veden alle laiturin vieressä, mutta veli oli pelastanut sen vedestä. Oli kuulemma vetänyt jalasta.
No Näkkihän se. Tai Vetehinen.
Siis monni, joka pystyy syömään pieniä lapsiakin.
Jännää kun joillekin näitä sattuu, mielenkiintoista. Anneli-81
Juu ei voi ja kyllä se henkimaailma ihan olemassa on ja tiedän koska puhuvat sieltä minulle. Jokainen saa kuitenkin uskoa tai olla uskomatta, totuutta ei muuta kenenkään uskomus tai mielipide. Näin se elämässä menee, tietävät asian henkimaailman väkikin kun hallitsevat meitä ja kaikkea ympärillämme. Emme ole koskaan yksin.