Yliluonnollisia kokemuksia!
Hei! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksia, mahdollista kirjaa varten. Kiitos etukäteen!
Anneli-81
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mystisesti kadonnut kaksi purkinavaajaa.
Minullakin on kokemuksia mystisesti kadonneista tavaroista, joskus vain muisti pettää ja ne löytyvätkin eikä itse edes muistanut miksi ne ovatkin siellä mistä löytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse oma kirja ja pyydä 100€ tarina!
Mitä pahaa siinä on auttaa jotakuta tästä aiheesta?!
Rahako tässä on ideologiana? Keskittyisin tekemiseen.
Kun muutimme kerrostalo asuntoomme, sain kuulla että ennen meitä asunnossa asui ennen meitä vanha nainen, joka sitten oli edesmennyt ja sitten muutimme siis me sinne.
Minulla oli alkuun asunnossa tunne ettei edesmennyt vanhus pitänyt siitä että olimme hänen asunnossani. Ajatuksissani juttelin hänelle, että olet nyt edesmennyt ja mene taivaaseen ja asunto on nyt meidän. Se tepsi ja tunne entisestä asukista katosi.
Anneli-81
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että et halua kertoa. Kokemuksesi ovat varmasti mielenkiintoisia.
Syy, miksi en kerro kokemuksiani, johtuu siitä, että olen löytänyt niille vihdoin tieteellisen selityksen. Se perustuu uusiin tutkimustuloksiin, jotka eivät vielä ole yleisesti hyväksyttyjä.
Tiedän, että yliluonnollisuuteen uskovat ihmiset eivät yleensä tykkää siitä, jos tiede tulee "heidän tontilleen".
Minä olisin kiinnostunut niistä tutkimuksista
Tiedelehdissä niistä voi lukea. Ei nyt ole linkkiä tähän laittaa, mutta tiedeuutisia seuraamalla saa tietää paljon kaikenlaista, mikäli ymmärtää lukemansa.
Minäkin olen kiinnostunut kokemuksista ja tutkimuksista, voisin osallistua niihin. Minulla on vahvaa ymmärrystä kaikesta siitä mikä liittyy henkimaailmaan koska minulle puhutaan. Kukaan ei ole vielä ainakaan osoittanut kiinnostusta ymmärrystäni ja tietoani kohtaan.
Ei niissä tieteellisissä tutkimuksissa mitään henkimaailmoita tutkittu, eikä omat kokemuksenikaan sinne liity. Kyse oli ihan puhtaasti luonnontieteellisestä tutkimuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kun muutimme kerrostalo asuntoomme, sain kuulla että ennen meitä asunnossa asui ennen meitä vanha nainen, joka sitten oli edesmennyt ja sitten muutimme siis me sinne.
Minulla oli alkuun asunnossa tunne ettei edesmennyt vanhus pitänyt siitä että olimme hänen asunnossani. Ajatuksissani juttelin hänelle, että olet nyt edesmennyt ja mene taivaaseen ja asunto on nyt meidän. Se tepsi ja tunne entisestä asukista katosi.
Anneli-81
Näinkin voi käydä. Oletettavasti sinulla oli vain omia pelkoja kuulemasi pohjalta ja sen pohjalta mitä olet ehkä kuullut hengistä. Edesmenneet eivät kuitenkaan kummittele oikeasti joten ei ole mitään hätää eikä henkimaailmasta meille haluta mitään pahaa eikä tehdä mitään pahaa. Tiedän itsekin kaiken sen jännityksen ja pelon sekä kauhun tunteen asioihin liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että et halua kertoa. Kokemuksesi ovat varmasti mielenkiintoisia.
Syy, miksi en kerro kokemuksiani, johtuu siitä, että olen löytänyt niille vihdoin tieteellisen selityksen. Se perustuu uusiin tutkimustuloksiin, jotka eivät vielä ole yleisesti hyväksyttyjä.
Tiedän, että yliluonnollisuuteen uskovat ihmiset eivät yleensä tykkää siitä, jos tiede tulee "heidän tontilleen".
Minä olisin kiinnostunut niistä tutkimuksista
Tiedelehdissä niistä voi lukea. Ei nyt ole linkkiä tähän laittaa, mutta tiedeuutisia seuraamalla saa tietää paljon kaikenlaista, mikäli ymmärtää lukemansa.
Minäkin olen kiin
Ok, en tiedä miten kukakin tutkii mutta kunhan ajattelin vain. Oletin että tieto kiinnostaisi yleisemmin ihmisiä.
Niin, toki asia voi olla vain mielessäni, mutta ainakin se auttoi kotiutumaan asuntoomme.
Anneli-81
Vierailija kirjoitti:
Niin, toki asia voi olla vain mielessäni, mutta ainakin se auttoi kotiutumaan asuntoomme.
Anneli-81
Näin se menee. Tunteet tunnetaan, vähän puhdistutaan, puhdistellaan ja sopeudutaan. Ei tarvitse hävetä mitään ajatuksia tai kokemuksia, rehellisyydessä on se juttu. Rehellisyys opettaa meille parhaiten asiat oikein.
Olkaa vain rohkeita ja puhukaa kaikista henkimaailmankin asioista avoimesti, keskustelemalla asiat selviävät parhaiten.
Niin, en häpeä kokemaani tunnetta, oli se sitten vain omassa mielessä tai, ainakin sillä tuli hyvä olo olla asunnossa.
Anneli-81
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on kokemuksia mystisesti kadonneista tavaroista, joskus vain muisti pettää ja ne löytyvätkin eikä itse edes muistanut miksi ne ovatkin siellä mistä löytyvät.
Joo mutta nämä eivät ole koskaan löytyneet vaikka joka paikan etsin, siis käytin niitä vaan ainoastaan keittiötilassa mutta kas niin vaan katosivat vuosien saatossa ihan ite,mysteeriksi on kyllä jäänyt mulle.
Tämä on simppeli juttu! Tavarat pudonneet laatikoston väliin, menneet vahingossa roskien mukana.ei mitään yliluonnollista!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on simppeli juttu! Tavarat pudonneet laatikoston väliin, menneet vahingossa roskien mukana.ei mitään yliluonnollista!
Tähän täytyy jo sanoa että jossakin ne tavarat ovat tai jonnekin jonkun toimesta ovat siirtyneet koska henkimaailma ei voi tavaroita ottaa kuitenkaan.
Lähdin illalla mustikkaan ja oli jo hämärää kun sieltä könysin polulle josta tulin. Takanani rupesi kuulumaan hyminää. Koirani rupesi muriseemaan ja itse alon menemään ääntä kohti. Kun lähestyin sitä ääntä se lakkasi. Kohta hyminä kuului noin 100metriä taaempana. No oli sen verran pimeää, joten lähdin kotia kohti. Mikä lie hymisiä metsässä oli. Koira murisi autolle saakka ja lakkasi vasta autossa.
Jännää! Vai olisiko ollut joku laite ulkona käytössä joka piti ääntä?
Anneli-81
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta nämä eivät ole koskaan löytyneet vaikka joka paikan etsin, siis käytin niitä vaan ainoastaan keittiötilassa mutta kas niin vaan katosivat vuosien saatossa ihan ite,mysteeriksi on kyllä jäänyt mulle.
Minulta on kadonnut yksi koru. Tiedän tasan tarkkaan, mihin olen sen laittanut. Siellä on sen korun "kaveri" hyvässä tallessa, mutta toinen ei löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän täytyy jo sanoa että jossakin ne tavarat ovat tai jonnekin jonkun toimesta ovat siirtyneet koska henkimaailma ei voi tavaroita ottaa kuitenkaan.
Vaikka ns. henkimaailma olisi olemassakin, ei sinne voi mikään viedä mitään fyysistä tavaraa.
En nähnyt mitään laitetta. Ainoo jos tuli maan alta.
Okei, onpa outo juttu! Anneli-81
Kokeile mielessäsi toivoa korua takaisin, joskus se voi auttaa kadonnutta tavaraa tulemaan takaisin.
Tee itse oma kirja ja pyydä 100€ tarina!
Mitä pahaa siinä on auttaa jotakuta tästä aiheesta?!