Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliluonnollisia kokemuksia!

Vierailija
26.07.2025 |

Hei! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksia, mahdollista kirjaa varten. Kiitos etukäteen!

Anneli-81 

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, koska aion kirjoittaa siitä kirjan ihan itse.

Vierailija
2/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oukkei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt 3 enkeliä taivaalla. 

Anneli-81 

Vierailija
4/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla on muitakin keinoja tarinoiden hankkimiseen.

Mulla on muutama henkilökohtainen kokemus, yhden niistä voin jakaa. Eli yks ilta kun menin nukkumaan, olin sammuttanut valot ja menin peiton alle niin kuulin ihan selvästi mun läheltä tulevan äänen. Kuvailisin sitä sellaiseksi käheäksi huokailuksi. Ei miksikään kyllästyneen ihmisen huokaukseksi, vaan sellaseksi mitä voisi kuvitella jonkun kauhuelokuvan äänitehosteeksi.

En kuule ääniä niinsanotusti. Tämä oli yksittäinen juttu, mutta se ääni ei siis kuulunut mun pään sisässä vaan siinä huoneessa.

Oli aika kauhea.

Vierailija
5/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nähnyt 3 enkeliä taivaalla. 

Anneli-81 

Variksia ne oli!

Vierailija
6/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Triangelin soivan kauniisti. Minusta se oli taivaallinen ja yliluonnollinen tapahtuma, koska siinä oli  itse Tri-Angel soimassa. Enkelten musiikkia jos vertaa vaikkapa pimpparautaan, joka myös on todella haastava soitin oppia soittamaan täydellisesti. Se vaatii Mestarin opissa olemista vuosikausia ennen kuin silmä avautuu soitolla.

Vierailija
7/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla on muitakin keinoja tarinoiden hankkimiseen.

Mulla on muutama henkilökohtainen kokemus, yhden niistä voin jakaa. Eli yks ilta kun menin nukkumaan, olin sammuttanut valot ja menin peiton alle niin kuulin ihan selvästi mun läheltä tulevan äänen. Kuvailisin sitä sellaiseksi käheäksi huokailuksi. Ei miksikään kyllästyneen ihmisen huokaukseksi, vaan sellaseksi mitä voisi kuvitella jonkun kauhuelokuvan äänitehosteeksi.

En kuule ääniä niinsanotusti. Tämä oli yksittäinen juttu, mutta se ääni ei siis kuulunut mun pään sisässä vaan siinä huoneessa.

Oli aika kauhea.

Se oli pieru. 

Vierailija
8/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus töissä hautuumaalla ja oli tuulinen syysaamu ja oli vielä pimeää.. Menin hakemaan varastosta haravaa joka oli ennen vainajien säilytyspaikkana toiminut. Tuuli ujelsi ja paukautti oven perässäni kiinni. Käännyin paniikissa pimeässä rakennuksessa ja joku tarttui olkapäästäni kiinni ja sanoi hei. Paniikissa juoksin saranat paukkuen ulos ja huusin. Työkaveri tuli minun kanssa katsomaan sinne sisälle. Ei siellä ketään ollut. En mennyt kyseiseen rakennukseen enää ikinä yksin.

Vierailija
9/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mielenkiintoista! Ja tapahtui vain kerran? Kiitos tarinasta! Anneli-81 

Vierailija
10/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Miten sujui työt sen jälkeen? Anneli-81 

Vierailija
11/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yliluonnollinen kokemus on viime viikolta. Mies sanoi tuovansa mansikoita ja vadelmia torilta, EI SITTEN TUONUTKAAN, sanoi ettei muistanut, sanoin painu hakemaan niitä äläkä käyttäydy kuin aave tai haamu.

Vierailija
12/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti sujui mutta välillä oli jännää varsinkn aamupimeällä. Joskus askeliakin kuului viereiseltä hiekkatieltä vaikka siellä ei kukaan kävellyt.

Vierailija
13/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerran kun näin tulevan mieheni ensimmäisen kerran kasvotusten, mieleni kuiskasi, hän se on ja klick!

Anneli-81 

Vierailija
14/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä tyynyyn kuolaten ja silmät kouristellen ja ylöspäin nykien. Sen mitä kykenin näkemään niin makuuhuoneeni oli täynnä värikkäitä liikkuvia valoja. Hetken kuluttua tempauduin sängystä ilmaan ja kiepsahdin ilmassa leijuen vaakatasossa 180 astetta kuin jalkapohjani olisivat olleet jossain näkymättömässä tolpassa kiinni joka minua pyöritti. Sen jälkeen muistikuvat katkesivat ja heräsin aamulla sängystäni. Olen varma että jouduin ufokaappauksen uhriksi.

Vierailija
15/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaveet olivat jostain syystä kiinnostuneita sinusta. 🙂 -Anneli-81 

.

Vierailija
16/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi "jonkinasteinen kummajainen" sattui mökillä. Olimme juuri päättäneet ruokailun. Keräsin osan astioista pois ja jäin hetkeksi vielä "maistelemaan" jotain mikä oli jäänyt kulhoon, mieheni lähti ulos ja meni laiturille. Kun siinä yksin pöydän ääressä istuin ja näin kesäaikaan muistelen aina erästä ihmistä (kuollut), jonka juuri vain kesälomallani tapasin, pitkän välimatkan vuoksi. Keittiössä on yksi iso ikkuna, vieressä pieni ikkuna. Katsoin ulos ja ikäänkuin jokin vaalea, hyvin ohuen seitin kaltainen välähdys olisi viipynyt ikkunan pielessä, sanotaanko hyvin hyvin lyhyen aikaa, ehkä 10 sekuntia ja sitten ei enää mitään. Ehkä kuvittelin, mutta se sattui juuri sillä hetkellä kun muistelin tätä minulle hyvin läheistä ihmistä, jota muistelen joka ainoa kesä, sillä kesät hänen luonaan olivat ehdottomasti elämäni parhaimpia hetkiä. 

Vierailija
17/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Pari kesää sitten olimme mökillä, heräsin yöllä, kun kuului askelia ulkona. Joku käveli puuterassilla. Mies sanoi että luultavasti vain tuuli, mutta kovasti ne askelilta vaikuttivat.. Kumma kyllä nukahdimme uudestaan, olisi pitänyt tarkista asia!

Anneli-81 

Vierailija
18/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin perseeni mutta paperi oli puhdas! *x-files tunnusmusiikki*

Vierailija
19/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuoruudessa mieheni piti lähteä kalaan seuraavana aamuna. yöllä heräsin ja näin ison mustaan viittaan pukeutuneen hahmon seisovan makuuhuoneen ovella. Se tuijotti huoneeseen ja minä menin miehen kylkeen kiinni ja silmät suljin ja kun katsoin hetken kuluttua se oli poissa. Aamulla sanoin miehelleni mitä näin, ei lähtenyt kalaan. Ystävänsä meni ja hukkui sillä matkalla veneen kaaduttua.

Vierailija
20/154 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli talo jossa kummitteli 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä