Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliluonnollisia kokemuksia!

Vierailija
26.07.2025 |

Hei! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksia, mahdollista kirjaa varten. Kiitos etukäteen!

Anneli-81 

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poimimassa mustikoita, kun synkän metsän puiden takaa ilmestyi Mörkö, joka lähti jahtaamaan minua.

Kiipesin puuhun pakoon, kirjoitan tätä viestiä sieltä. Pitää mennä, se heittää minua nyt kävyillä.

Vierailija
102/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsena kävelykepin kokoinen puunoksa ilman kaarnaa, olin suurenlasilla/auringolla polttanut siihen kuvioita ja nimiä. 

Joku päivä menin pihalla olevaan pieneen puistoon keinumaan, laitoin kepin lähelle nurmikolle. Kun lopetin keinumisen ja menin hakemaan kepin, niin se oli kadonnut!

Ketään muuta ei pihalla ollut talojen pihalla tai pikkupuistossa, eli kukaan ei voinut ottaa sitä! Sitä ei löytynyt mistään! Kyllä harmitti!

Anneli-81 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lapsena kävelykepin kokoinen puunoksa ilman kaarnaa, olin suurenlasilla/auringolla polttanut siihen kuvioita ja nimiä. 

Joku päivä menin pihalla olevaan pieneen puistoon keinumaan, laitoin kepin lähelle nurmikolle. Kun lopetin keinumisen ja menin hakemaan kepin, niin se oli kadonnut!

Ketään muuta ei pihalla ollut talojen pihalla tai pikkupuistossa, eli kukaan ei voinut ottaa sitä! Sitä ei löytynyt mistään! Kyllä harmitti!

Anneli-81 

Naapurin koira vei.

Vierailija
104/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on simppeli juttu! Tavarat pudonneet laatikoston väliin,  menneet vahingossa roskien mukana.ei mitään yliluonnollista!

Tähän täytyy jo sanoa että jossakin ne tavarat ovat tai jonnekin jonkun toimesta ovat siirtyneet koska henkimaailma ei voi tavaroita ottaa kuitenkaan.

Vaikka ns. henkimaailma olisi olemassakin, ei sinne voi mikään viedä mitään fyysistä tavaraa.

Juu ei voi ja kyllä se henkimaailma ihan olemassa on ja tiedän koska puhuvat sieltä minulle. Jokainen saa kuitenkin uskoa tai olla uskomatta, totuutta ei muuta kenenkään uskomus tai mielipide. Näin se elämässä menee, tietävät asian henkimaailman väkikin kun hallitsevat meitä ja kaikkea ympärillämme. Emme ole

Tiedän että voi, todisteet asuvat minussa kuten teidän kaikkien todisteet asuvat teissä. Erona on vain se että olen aito, rehellinen ja osaan vastata suoriin kysymyksiin. Olen myös itsevarma johtuen edellisistä ominaisuuksistani. Saa uskoa tai jättää ihan välistä, asiaan ei nyt vain tämän parempia todisteita käytännössä löydy ihan helposti.

Vierailija
105/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kun absoluuttisessa tyhjyydessä rupes kuumenemaan ja tiivistymään ja sit räjähti ihan vtusti. Sit tää aine itekseen muodostui mitä ihmeellisimpiin muotoihin. Jotain olentoja sieltä tuli ja kaikkee. HUHHUH!!!!

Vierailija
106/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mutta toki mahdollista. Mutta olen varma että olisin nähnyt jotain. Anneli-81 

Vierailija
107/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin yöllä tyynyyn kuolaten ja silmät kouristellen ja ylöspäin nykien. Sen mitä kykenin näkemään niin makuuhuoneeni oli täynnä värikkäitä liikkuvia valoja. Hetken kuluttua tempauduin sängystä ilmaan ja kiepsahdin ilmassa leijuen vaakatasossa 180 astetta kuin jalkapohjani olisivat olleet jossain näkymättömässä tolpassa kiinni joka minua pyöritti. Sen jälkeen muistikuvat katkesivat ja heräsin aamulla sängystäni. Olen varma että jouduin ufokaappauksen uhriksi.

Tämä kuulostaa aika paljon unihalvaukselta. Minullakin ollut niitä. Pelottava kokemus joskus teininä ensimmäisen kerran, mutta mitään yliluonnollista siinä ei ole

Tässä esim. jotain tietoa.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus 

Sanoisin kristittynä yleisesti tästä aihepiiristä, että sidokset henkimaailmaan eivät ole hyvä asia. Älkää harhautko esim. pelaamaan spiritismiä - sillä voi olla tosi huonoja seurauksia. Henkimaailma on olemassa, mutta meidän tulee pysytellä siitä erossa.

Vierailija
108/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

Äh, edellinen linkki ei toimi - tässä uusi yritys.

Vierailija
109/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pelannut spiritismiä, uskon vain että jotkut kokevat yliluonnollisia juttuja, ja ei ne kaikki ole mitään kamalia kokemuksia!

Anneli-81 

Vierailija
110/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama päivä sitten kuoli läheinen sukulaiseni toisessa maassa ja, kello oli noin 23.00 kun havahduin tunteeseen että en ole yksin aivan kuin joku olisi kulkenut makuuhuoneessani jossa olin ja,epäilin järkeäni silloin ..seuraavana päivänä sain soiton että sukulaiseni oli kuollut juuri tuona iltana .

Minulla oli äskettäin tunne, että aikuisen lapseni kuollut isä on paikalla ja seurailee tekemisiäni. Tämä fiilis iskee aina silloin tällöin. 

Kuittasin hömpäksi, kunnes lapsi itse kertoi luonaan tapahtuneista oudoista asioista. Ihan fyysisiä todisteitakin jäi.

Vierailija
111/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anneli-81 

Minulta katosi uusi hyppynaru, kun selkäni käänsin. Ketään muuta ei ollut paikalla. 

Vierailija
112/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni menehtynyt isä tupakoi silloin tällöin vieressäni. 

Vierailija
113/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anneli-81 

Minulta katosi uusi hyppynaru, kun selkäni käänsin. Ketään muuta ei ollut paikalla. 

Olin noin kymmenvuotias ja kirjoittelin yksin kotona päiväkirjaan. Kävin vessassa, ja kun palasin pöydän ääreen, kynä oli kadonnut. 

Etsin joka ikisen paikan tuloksetta. Harmitti hirveästi, koska kynä oli kallis ja olin ostanut sen viikkorahoillani.

Vierailija
114/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala, Jeesus ja Pyhä henki ilmestyivät metsässä palavina pensaina. He antoivat jotain kivitauluja, jotka sitten kiireessä unohtuivat sinne rimpisuolle.

Vierailija
115/154 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas hauskaa, taitaa olla kiva keksiä satuja, kun teillä höpöttäjillä ei ole omia kokemuksia. Anneli-81 

Vierailija
116/154 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anneli-81 

Linnut saattaa muuten joskus olla liikkeissään nopeita, jos havaitsevat jotain mielenkiintoista.

Itselläni katosi terassilta muutama juttu, kunnes sain harakan kiinni itse teosta. Joskus taas kun kävelin hautausmaan läpi, niin kaksi varista näytti kopittelevan keskenään hautakynttilällä. En siis trollaa, en tiedä mitä tekivät, mutta nakkellivat toinen toisilleen hautakynttilää eestaas .

Vierailija
117/154 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko yliluonnolliseen mutta sattuma voi olla aika uskomatonta joskus.

Mun hyvän ystävän isänisän isä kuoli 25.1.190* Klo 17.09   Hän oli rakentanut just navettaa kuollessaan.   Joka on nykyään " kerhotila". Päivälleen 80v myöhemmin tuo tila syttyi tuleen 25.1. klo 17.09.

" Hän oli ollut ylpeä tilasta ja aina selittänyt että jää tuleville sukupolville ja ei saa ikinä myydä".  Nykyinen omistaja kaverini oli just laittanut tilan äitinsä kanssa myyntiin.

Vierailija
118/154 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tällaiset sattumatkin mielenkiintoisia. Anneli-81 

Vierailija
119/154 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppelis!

Vierailija
120/154 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin mieheni kanssa kesällä vuokramökillä, olimme pihalla nauttimassa auringosta. Yhtäkkiä tuli tunne että pian sattuu jotain, no niin kävikin, olimme ulkona ja avain oli sisällä.. Aika pitkään piti odottaa omistajaa avaamaan meille, kun hän oli jossain reissussa. Useampi tunti meni, oli kuuma ja tuli jano, ennenkuin asia ratkesi. Anneli-81 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan