Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliluonnollisia kokemuksia!

Vierailija
26.07.2025 |

Hei! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksia, mahdollista kirjaa varten. Kiitos etukäteen!

Anneli-81 

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun enkelini liikkuvat ihan maan pinnalla.

Vierailija
122/154 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätini kuoli muutama vuosi sitten sairaalassa ja seinäkelloni oli pysähtynyt kuolinaikaan .Äitini kuoli myös muutama vuosi sitten sairaalassa ,heräsin outoon tunteeseen että joku tuli makuuhuoneeseeni aamuyöllä klo 04.00 ja silloin oli Äitini juuri kuollut .

Tämä pysähtynyt kello on tapahtunut minullekin. Siitä lähtien olen heti vaihtanut patterit jos kello pysähtyy, ettei seuraavana päivänä tapahtuisi mitään pahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena otettiin hampaista muotit, oli vähän ahdistavaa ne muotit suussa.. 

Myöhemmin samana päivänä sain kuvan mieleeni että muotit olivat epäonnistuneet, no niinpä tietysti olivatkin ja piti ottaa uudet..

Anneli-81 

Vierailija
124/154 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltergeist? Entisiä asukkaita?

Vierailija
125/154 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätini kuoli muutama vuosi sitten sairaalassa ja seinäkelloni oli pysähtynyt kuolinaikaan .Äitini kuoli myös muutama vuosi sitten sairaalassa ,heräsin outoon tunteeseen että joku tuli makuuhuoneeseeni aamuyöllä klo 04.00 ja silloin oli Äitini juuri kuollut .

Tämä pysähtynyt kello on tapahtunut minullekin. Siitä lähtien olen heti vaihtanut patterit jos kello pysähtyy, ettei seuraavana päivänä tapahtuisi mitään pahaa

Tällä keskustelupalstalla ei ole pakko olla .

Vierailija
126/154 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Anneli pyydät muiden kokemuksia ja sitten kirjoitat sivukaupalla omiasi?

Vierailija
127/154 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mystisesti kadonnut kaksi purkinavaajaa.

Ja mulla silmälasit. 

Vierailija
128/154 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu siellä rannalla oli kuulemma aina jotenkin paha tunnelma.En ole kuullut että kukaan olisi kertonut tuosta oliosta mutta hukkui ihmisiä sinne kuulemma veneistä ja muute uiden.

Mikä ranta ja paikkakunta?

Vierailija
129/154 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivukaupalla?? Onhan täällä muiden kertomuksia! Ja miksen voi omia kokemuksia myös kertoa?? Anneli-81 

Vierailija
130/154 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppelis!

Vierailija
131/154 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli jossain keitelejärven rannalla. En muista enää takkaan missä ranta sijaitsi.

Vierailija
132/154 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta! Anneli-81 

Vierailija
133/154 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään yliluonnollista ei voi olla olemassa.

Koska jos kummituksia olisi olemassa se olisi silloin luonnollista.

Ainoastaan se mitä ei ole on yliluonnollista.

Kummituksia ei oikeasti ole, henkimaailman temppuja. Kokemuksiksi myöskin. Me ihmiset pidämme jännityksestä ja kokemuksista.

Pitää ensin määritellä, mikä on kummitus, ennen kuin voi päättää onko sitä olemassa vai ei.

Ilmiö on erikoinen.  Olen asunut talossa, jossa liikuskeli näkymättömiä olentoja.  Katselin vierestä, kun ovenkahvoja väänneltiin ja lusikkaa kieputettiin pöydällä.  Mutta tämän enempää en asiaa ala avaamaan, koska niin helposti syytetään vain vilkasta mielikuvitusta tai suoraan sanotaan hulluksi.  Olen kyllä aika paljon elämäni aikana yrittänyt tutkia tätä ilmiötä, että mistä se johtuu.  Koska niin paljon olen sekä itse kokenut että lukenut ja kuullut muiden kokemuksia.  Kaikille vain ei voi puhua.

Koin jo lapsena ihmeellisiä juttuja, mutta silloin luulin, että muutkin näkevät ja kuulevat enkä osannut ajatella niissä olevan mitään outoa.

Kulkee kai suvussa, koska äitinikin on ollut tällainen "näkijä." 

Olen nähnyt myös hyvin selkeitä enneunia.  Mistä sekin johtuu, en yhtään osaa selittää.

Vierailija
134/154 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Mielenkiintoista! Anneli-81 

Antakaas tulla lisää.

Vierailija
135/154 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nähnyt 3 enkeliä taivaalla. 

Anneli-81 

Minkänäköisiä ne oli, naispuolisia ?

Vierailija
136/154 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisia, pitkät mekot, siivet. Kolmen rivissä, ylöspäin menivät. Anneli-81 

Vierailija
137/154 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummittelu on ilmiö, jolle ei ole löytynyt mitään tieteellistä selitystä. Useimmat tutkijat ovatkin sitä mieltä, että kysymys on ihmisen aivojen tuottamista hallusinaatioista eli harha-aistimuksista, jotka tilanteesta ja ympäristöstä riippuen tulkitaan esimerkiksi jo kuolleitten esiintymisiksi. Monet ihmiset uskovat kummituksiin ja aaveisiin, mutta mitään todisteita sellaisten olemassaololle ei ole kyetty löytämään. 

Vierailija
138/154 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuokin selitys. Saa itse päättää mitä uskoo.

Vierailija
139/154 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!!

Vierailija
140/154 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää tarinoita minulle? Anneli-81 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi