Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikö edes osaa varakkaita/rikkaita yhtään hävetä?

Vierailija
23.04.2026 |

Teille vaan lapioidaan lapioimasta päästyään lisää ja lisää rahaa ja helpotuksia kun samaan aikaan potkitaan jo maassa makaavia ja räitään ja virnuillaan päälle.

Kai te nyt fiksut ihmiset ymmärrätte että tässä voi käydä vielä todella huonosti.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tää ansaittu. Köyhät ja tyhmät ei. Olisit käynyt koulut, ollut ahkera töissä, sijoittanut osakkeisiin jne.

Vierailija
2/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva tunnistaa olevansa varakas tai suurituloinen. Suomalaiseen pessimistiseen luonteenlaatuun kuuluu, että itseä verrataan aina johonkin vähän rikkaampaan ja suurituloisempaan. Niinpä tuntuu oikeutetulta valittaa omaa tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä, mistä rahan lapioimisesta puhut. Ihan teen töitä ja saan siitä palkkaa. Maksan veroja yli 1800 euroa joka kuukausi.

Vierailija
4/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ratkaise haasteita älä syyttele muita. Aikasi saattaa tulla hyödyllisesti käytetyksi

Vierailija
5/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pitäisi olla häpeissään? Että käy töissä ja maksaa valtavan määrän veroja?

Vierailija
6/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan tää ansaittu. Köyhät ja tyhmät ei. Olisit käynyt koulut, ollut ahkera töissä, sijoittanut osakkeisiin jne.

Mietipä, miten monen täysin sinusta riippumattoman palikan on täytynyt olla ainakin auttavan hyvässä asennossa, jotta olet päässyt tekemään tuon kaiken "itse". Joku on joskus keksinyt myöskin sen tiedon, jota sinä olet opiskellut. Tuskinpa olisit itse keksinyt. En oikeasti ymmärrä, miten joku voi olla niin yksinkertainen, että luulee olevansa joku kaikesta erillinen saareke.

Vierailija
7/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä harhaluulo hyvin pärjäävistä taaskin.!

Vierailija
8/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä lapioidaan paljon rahaa köyhille, mutta se ei vaan riitä, koska köyhiä on niin paljon ja rikkaita hyvin vähän. Pitäisi luoda olosuhteet, joissa köyhät voisivat myös osallistua lapiohommiin.

Vierailija
9/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään maininnut olevani köyhä,tyhmä,kouluttautumaton tai laiska.

Olen ihan omillani kohtuu mukavasti toimeen tuleva.

Tuo kylmä,totaalisen empatiakyvytön ja ylimielinen asenne on myrkyttänyt suomen.

Vierailija
10/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä olen oman menestykseni eteen tehnyt, mutta niin on moni muukin yrittänyt tehdä. Ero on siinä, että itsellä on käynyt matkalla riittävästi hyvää tuuria. 

Vierailija
11/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä, miten monen täysin sinusta riippumattoman palikan on täytynyt olla ainakin auttavan hyvässä asennossa, jotta olet päässyt tekemään tuon kaiken "itse". Joku on joskus keksinyt myöskin sen tiedon, jota sinä olet opiskellut. Tuskinpa olisit itse keksinyt. En oikeasti ymmärrä, miten joku voi olla niin yksinkertainen, että luulee olevansa joku kaikesta erillinen saareke.

Täähän on täysiverinen kommunisti, suoltaa semmoista..

Vierailija
12/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pieni prosentti on suomessa näitä varakkaita ja se eliitti tulee putsaamaan koko Suomen typötyhjäksi. Ovat tehneet anteeksiantamattomia asioita.

Vierailija
13/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lapioin pelkästään 50% palkasta pois makoilijoille, ei minullepäin lapioi kukaan 

Vierailija
14/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ratkaise haasteita älä syyttele muita. Aikasi saattaa tulla hyödyllisesti käytetyksi

Missään ei ollut syytöstä vaan kysymys. 

Vierailija
15/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohoijaa, suomen yhteiskunta antaa jokaiselle suomalaiselle hyvät eväät menestyä. Kaikki köyhät jotka tunnen ovat itse aiheuttaneet sen. Tunnen myös pari tyyppiä jotka ovat jääneet työkyvyttömyyseläkkeelle ilman omaa syytä, mutta heistä yhteiskunta pitää niin hyvää huolta etten luokittelisi köyhiksi.

Vierailija
16/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä tällä on? Sinulla on ollut ihan samat kätilöt kun synnyit, samat ilmaiset koulupolut käytettävissäsi yliopistotutkintoihin asti. On ollut kunnan insinöörin kaavoittamat tiet ja tiedemiesten tutkima maantieto koulussa opetettuna. Miksi sinä et osallistu verojen maksuun samalla lailla kuin minä?

Vierailija
17/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on täysiverinen kommunisti, suoltaa semmoista..

Mikä tuossa tarkalleen ottaen ei ole totta?

Vierailija
18/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan niin paljon veroja, ettei hävetä kyllä yhtään. Päin vastoin, ärsyttää kun pienituloiset vaan koko ajan valittaa. 

Vierailija
19/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään maininnut olevani köyhä,tyhmä,kouluttautumaton tai laiska.

Olen ihan omillani kohtuu mukavasti toimeen tuleva.

Tuo kylmä,totaalisen empatiakyvytön ja ylimielinen asenne on myrkyttänyt suomen.

Sittenhän sä itse kuulut siihen luokkaan jonka sun mukaan pitäisi hävetä.

Vierailija
20/90 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen meni veroihin 3000 kuukaudessa, nyt enää 2900. Kylläpä hävettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi