Yliluonnollisia kokemuksia!
Hei! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksia, mahdollista kirjaa varten. Kiitos etukäteen!
Anneli-81
Kommentit (154)
Juu siellä rannalla oli kuulemma aina jotenkin paha tunnelma.En ole kuullut että kukaan olisi kertonut tuosta oliosta mutta hukkui ihmisiä sinne kuulemma veneistä ja muute uiden.
Mitään yliluonnollista ei voi olla olemassa.
Koska jos kummituksia olisi olemassa se olisi silloin luonnollista.
Ainoastaan se mitä ei ole on yliluonnollista.
Vau, mielenkiintoista. Tiedätkö mitään muuta uimarannan historiasta?
Anneli-81
Usein aaveisiin liittyy aiemmin sattuneita järkyttäviä tapahtumia. Saas nähdä Jätkäsaaren tai Kalajoen haamut muutamien vuosien kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus töissä hautuumaalla ja oli tuulinen syysaamu ja oli vielä pimeää.. Menin hakemaan varastosta haravaa joka oli ennen vainajien säilytyspaikkana toiminut. Tuuli ujelsi ja paukautti oven perässäni kiinni. Käännyin paniikissa pimeässä rakennuksessa ja joku tarttui olkapäästäni kiinni ja sanoi hei. Paniikissa juoksin saranat paukkuen ulos ja huusin. Työkaveri tuli minun kanssa katsomaan sinne sisälle. Ei siellä ketään ollut. En mennyt kyseiseen rakennukseen enää ikinä yksin.
Mistä lähtien harava on ollut vainajien säilytyspaikka?
Rannalla kuului kuulemma öisin loisketta ja outoja valoilmiöitä näkyi vedessä. Joku oli kuulemma vedetty veden alle laiturin vieressä, mutta veli oli pelastanut sen vedestä. Oli kuulemma vetänyt jalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että et halua kertoa. Kokemuksesi ovat varmasti mielenkiintoisia.
Syy, miksi en kerro kokemuksiani, johtuu siitä, että olen löytänyt niille vihdoin tieteellisen selityksen. Se perustuu uusiin tutkimustuloksiin, jotka eivät vielä ole yleisesti hyväksyttyjä.
Tiedän, että yliluonnollisuuteen uskovat ihmiset eivät yleensä tykkää siitä, jos tiede tulee "heidän tontilleen".
Minä olisin kiinnostunut niistä tutkimuksista
Ne eivät selitä kaikkia ns. yliluonnollisia kokemuksia. Mutta sen tyyppiset, mitä minulla on, ne selittävät. Ja nämä kokemukset ovat minulle hyvin henkilökohtaisia.
Tässä: yksi kirjailija kyseli ideoita netin keskustelupalstalla omaan kirjaansa. Yliluonnollista oli ettei kukaan halunnut ilmaiseksi hänelle ideoitaan antaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitään yliluonnollista ei voi olla olemassa.
Koska jos kummituksia olisi olemassa se olisi silloin luonnollista.
Ainoastaan se mitä ei ole on yliluonnollista.
Kummituksia ei oikeasti ole, henkimaailman temppuja. Kokemuksiksi myöskin. Me ihmiset pidämme jännityksestä ja kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy, miksi en kerro kokemuksiani, johtuu siitä, että olen löytänyt niille vihdoin tieteellisen selityksen. Se perustuu uusiin tutkimustuloksiin, jotka eivät vielä ole yleisesti hyväksyttyjä.
Tiedän, että yliluonnollisuuteen uskovat ihmiset eivät yleensä tykkää siitä, jos tiede tulee "heidän tontilleen".
Tiedelehdissä niistä voi lukea. Ei nyt ole linkkiä tähän laittaa, mutta tiedeuutisia seuraamalla saa tietää paljon kaikenlaista, mikäli ymmärtää lukemansa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä: yksi kirjailija kyseli ideoita netin keskustelupalstalla omaan kirjaansa. Yliluonnollista oli ettei kukaan halunnut ilmaiseksi hänelle ideoitaan antaa.
Miksi ei voi sitten maksaa jos niin kovasti haluaa niitä?
Se ranta oli kuulemma kuuluisa muinoin vedenhaltia tarinasta jota en nyt muista. Lapsia aina varoiteltiin menemästä yksin uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedelehdissä niistä voi lukea. Ei nyt ole linkkiä tähän laittaa, mutta tiedeuutisia seuraamalla saa tietää paljon kaikenlaista, mikäli ymmärtää lukemansa.
Minäkin olen kiinnostunut kokemuksista ja tutkimuksista, voisin osallistua niihin. Minulla on vahvaa ymmärrystä kaikesta siitä mikä liittyy henkimaailmaan koska minulle puhutaan. Kukaan ei ole vielä ainakaan osoittanut kiinnostusta ymmärrystäni ja tietoani kohtaan.
Mulla on mystisesti kadonnut kaksi purkinavaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Se ranta oli kuulemma kuuluisa muinoin vedenhaltia tarinasta jota en nyt muista. Lapsia aina varoiteltiin menemästä yksin uimaan.
Tarinoita riittää. Nekin muuttuvat ajan saatossa ja viehätys saattaakin loppua. Voi myös olla että kyseisessä paikassa ei tapahdukaan enää mitään.
Kokemuksia voi kokea missä tahansa, myös ihan kotona.