Yliluonnollisia kokemuksia!
Hei! Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksia, mahdollista kirjaa varten. Kiitos etukäteen!
Anneli-81
Kommentit (154)
Järkyttävän, pelottavaa ja surullista! 😢 Anneli-81
Voisitko kertoa enemmän? -Anneli-81
Ripustin pyykkejä ja aloin kuulla jotain ääntä takaani. Vaatekaapin ovi heilui hiukan ja ovessa roikkuva metallihenkari kolisi ovea vasten. Ikkunat ja ovet olivat kiinni. Oli päivä ,joten osannut edes pelästyä kuten myöhään illalla varmasti olisi pelästynyt,tuijotin vain että "ookoo". Kun kävelin kohti kaappeja,liike loppui.
Joskus lapsena heräsin yöllä kun piti mennä vessaan, kuljin pimeää käytävää vessaa kohti, kuljin ohi isäni työhuoneen, se oli ihan pimeä.
Jostain syystä pelotti katsoa sinne/mennä huoneen ohi.. Pimeästä kuulu, öh, hei.. mitään ei näkynyt, mutta ääni oli ihan selvä, juoksin sänkyyn peiton alle.. Aamulla kerroin tapauksen vanhemmilleni siskolleni. Kaikki nauroivat, olin loukkaantunut..
Anneli-81
Vanhassa kerrostalossa asuessani, keittiönkaapin ovet oli auennut itsekseen ja tavaroita lentänyt ulos. Askelia kuului yöllä, mutta kyllä siellä asumaan pystyi. Mitään järkevää syytä en koskaan löytänyt, miksi näin, avaimetkin teetin uudet, jos jollakin on ollut avaimet kämppään mutta aina joskus maustepurkit oli lentänyt. Kaverilla joku oli joskus ullakkoon hirttänyt itsensä, kuului yöllä kun ovi aukesi ja askelia, luulin, että joku tulee huoneeseen, mutta ei ketään ollut. Onhan näitä etenkin vanhoissa taloissa, vaikka minkälaista kertomusta, yleensä askeleet ja ovien aukaisut.
Aika jännää, että suurin osa ihmisten kertomista "yliluonnollisista" kokemuksista on sellaisia, että kokija/kertoja on kokenut tapahtuman jollain tapaa pelottavana.
Omat "yliluonnolliset" kokemukseni ovat mielenkiintoisia. Ei edes jännittäviä. Olen kokenut niitä lapsesta asti, joten ne ovat minulle tuttuja eikä yhtään pelottavia.
Ja en halua kertoa niistä tässä nyt yhtään enempää, koska asiassa on liian suuri väärinymmärtämisen riski, johtuen skifi kirjallisuudesta ja tieteiselokuvista.
Harmi että et halua kertoa. Kokemuksesi ovat varmasti mielenkiintoisia.
Mutta ei minulla kaikki yliluonnolliset kokemukset ole peolottavia. Esim. lapsena kuljin kotiin koulusta, ääni sanoi päässäni, poikkea tieltä vieressäni metsäpolulle. Jalat kuin vaan menivät sinne. En ottanut kuin muutaman askeleen polulla kun löysin 50 mk.. Kiva ylläri ja kiva raha ala-aste ikäiselle! Kotona selostin vanhemmilleni rehellisesti mitä tapahtui, eivät meinanneet uskoa, pelkäsivät että joku pedofiili antanut rahan.. 😆
Kävelin joskus kaupasta painavat kauppakassit käsissä. Oli ukkos ilma ja tahdoin äkkiä kotiin. Juuri kun aukaisi kerrostalon oven iski salama. Naapuri avasi ovensa ja kysyi taasko sä tuut sieltä ulkoa rappuun.. Juurihan menit kotiisi kassien kanssa. Sanoin et aijaa ja aukaisi kotioveni. Keittiössä oli 2 tyhjää muvipussia lattialla ja muuten oli hiljaista. No enmpä vielä tänä päivänäkään tiedä kuka oli kotiini mennyt.
Naapuri näki etiäisesi? Mutta ne eivät kai jätä tavaroita löydettäviksi.
Anneli-81
Tavallinen etiäinen: aivain kiertyi lukossa, joku astui sisään, ketään ei tullut. Henkilö tuli vasta vartin kuluttua.
Juu, tiedän. Monesti kun olen yksin kotona ja käyn suihkussa, kokoajan kuulen että mieheni tulee kotiin, monesti olen huutanut moikka! Kun tulen suihkusta pois, niin ei tietenkään ole kotona muita kuin minä..
Anneli-81
Asun vanhan omakotitalon yläkerrassa vuokralaisena. Eräänä yönä heräsin siihen, kun joku hakkasi kiersi taloa ympäri, ja hakkasi vuorotellen jokaiseen ikkunaan samalla rytmillä. Ikään kuin jonkun morsesanoman. Alakerrankin ikkunat olivat niin korkealla, ettei ihminen yletä niihin maasta jaloin koputtelemaan.
Seuraavana aamuna kaikki pihassa olleiden kulkuneuvojen kumipyörät olivat rikki. Siinä oli ainakin yksi auto ja polkupyörä.
Pitkä kummitus ja ilkeä kun rikkoi renkaat...
Oltiin uimassa joskus 80 luvun alussa illalla hämärässä ja olin laiturilla katselin järvelle. Kaverini oli mennyt pukuhuoneeseen ja olin yksin. Yhtäkkiä nään kun järvestä nousee pää joka on vihreiden kaislojen peitossa ja silmät loistaa valoa. Kiljuen pomppan ylös ja lähden rannalle ja katson taakseni niin se otus mikälie painuu pinnan alle kamalasti loiskuttaen vettä. Tartuin pyyhkeeseeni ja juoksin pukuhuoneeseen. Kaverin kanssa katseltiin vielä näkyykö otusta ja lähdettiin pois vauhdilla. Ei menty samalle rannalle uudestaan sinä kesänä.
Hyi! Oletko kuullut että joku muukin olisi kokenut jotain tuolla rannalla?
Anneli-81
Vierailija kirjoitti:
Harmi että et halua kertoa. Kokemuksesi ovat varmasti mielenkiintoisia.
Syy, miksi en kerro kokemuksiani, johtuu siitä, että olen löytänyt niille vihdoin tieteellisen selityksen. Se perustuu uusiin tutkimustuloksiin, jotka eivät vielä ole yleisesti hyväksyttyjä.
Tiedän, että yliluonnollisuuteen uskovat ihmiset eivät yleensä tykkää siitä, jos tiede tulee "heidän tontilleen".
Anneli 81 trolli rauhoitu nyt ja hanki elämä
Okei. Itseäni mietityttää juuri se että miksi näitä kokemuksia joillekin sattuu ja toisille ei.
Anneli-81
Maalla asuessa talon pihapiirissä oli aitta joka oli tuotu jostain autiotalon pihasta melkei sortuneena. Isäni ja pappani kunnosti sen. Tarina kertoo, että siellä oli tapahtunut joskus jotain pahaa. No me pikkulikkoina mentiin nukkumaan aittaan ja yöllä alkoi joku hakata aittaa joka puolelta. Raapi myös seiniä ja ryskytti ovea. Oltiin kauhuissamme ja huudettiin niin että isä kuuli ja tuli yöllä katsomaan että mikä hätänä. Ei siellä näkyny ketään olleen ja nokkosia kasvoi aitan ympärillä joten kuka tai mikä siellä koputteli.