Miksi loukkaannut stringeistä/bikineistä? Todellinen syy on tässä...
Sinulla ei ole päätösvaltaa kenenkään toisen ihmisen kehoon ja vaatteisiin vaikka kuinka toivoisit ja tai polkisit jalkaa maahan kiukkuisesti.
Kysymys onkin miksi paljas iho järkyttää?
Onko tosiaan niin että kun muut naiset saavat huomiota vähissä vaatteissa, siitä tulee itselle inhottava olo koska ei koe itseään niin halutuksi, joten tämä huono itsetuntoasia projisoidaan muihin ihmisiin: "vika on heissä, ei minussa."
Oletko ajatellut että käytös on kuin koulukiusaajalla jotka haukkuivat koulussa toisia vaatteiden perusteella?
Näihin itsetunto-ongelmiin kannattaisi hankkia apua.
Kommentit (820)
Ei paljas iho järkytä, vaan ne lihan vaoissa ja poimuissa risteilevät narut ja kankaat, tosi niljakas näky. Mikä tarkoitus niillä on. Alastomuus ei olisi läheskään niin yököttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää katsella kenenkään paljasta persettä. Ei siinä mitään sen kummempaa ole tausstalla, joten voit unohtaa noi sun tyhjänpäiväiset pohdintosi.
laita silmät kiini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten ihmisten paljaat persukset nyt eivät vai ole mitään kovin kaunista katsottavaa, harvalla noita stringibikineitä pitävällä on mikään kovin kaunis kroppa. Ja väkisin ihmisen katse nyt menee paljaaseen pintaan vaikkei tuijottaisikaan.
Kyllä ovat hyvinkin kaunista katseltavaa. En ole koskaan nähnyt stringibikinejä käyttävällä huonoa peppua tai kroppaa.
M46
Käy pikimmiten silmälääkärissä.
Ikänäköä todella voi olla. Tälläkin palstalla miehet yleensä haukkuvat suomalaisnaiset persjalkaisiksi. Mites nämä nyt yhtäkkiä stringien kanssa rannalla olisivat jotain missejä?
Ne onkin jotain inceleitä. Minä pidän monenlaisista naisvartaloista. Lähes kaikissa on jotain hyviä puolia ja todellakaan koskaan ei näy rumia naisia stringibikineissä. Uimarannallakin hyvin peittävästi pukeutuminen (lahkeellinen uima-asu, jossa vielä joku hame) kertoo itseinhosta. Jos on ulkoisesti ruma, niin miksi pitää olla vielä henkisestikin ruma? Itsevarmuus ja hyvä asenne kaunistaa myös naista.
M46
Ei se kerro itseinhosta. Se kertoo siitä, että mun perse on tarkoitettu vain kumppanin silmien iloksi, ei kaiken maailman ämneljäkutosille
Ei minua muiden perseet haittaa, antaa näkyä, jos siltä tuntuu. Kyllä minä katsella voin ja jos ei näkymä silmääni miellytä, niin sitten katselen muualle. Mutta jos tulee koko perse esillä julkiselle paikalle, ei tarvitse vinkua, että saa katseita. Niitähän niillä haetaan.
Ei ole kyse itsetunto ongelmista, näyttää vaan tosi typerältä kulkea perse paljaana julkisella paikalla. En kaipaa kenenkään limaisia katseita kun haluan uida. Jos joku kaipaa ja saa jtn itsetuntoboostia siitä että on perse tenässä rannalla niin siitä vaan, mutta nololta se näyttää kun siellä naru vaossa makoilee.
VARSINKIN jos on puistossa ottamassa aurinkoa ja perse paljaana. Miettikää vähän.
Jännä, että nämä kaikkein peittävimmin rannalla pukeutuvat ovat myös kaikkein rumimpia joita kukaan ei muutenkaan katsoisi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että nämä kaikkein peittävimmin rannalla pukeutuvat ovat myös kaikkein rumimpia joita kukaan ei muutenkaan katsoisi.
Jännä kun tuo ei pidä yhtään paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Pepun esittelijä älähti kun kalikka kalahti
Onhan piinis myös pelkkää ihoa. Kai sitäkin saa näyttää? Miten niin se on ällöttävää että jotkut lähettää siitä piccejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin just rannalta. Oli täynnä taas upeita stringipeppuja. Miesten katseet jatkuvasti näissä naisissa. Tuntuivat nämä naiste oikein nauttivan katseista ja huomiosta.
Tämähän se näitä tanttoja täällä häiritsee
Joo ihan varmaan häiritsee. Sehän se on naisen suurin unelma elämässä, että joku mies vain tuijottaisi sen alapäätä edestä ja takaa julkisella paikalla. Miehen suurin unelma taas on että sillä olisi mikropenis ja delfiinin evät käsinä. 🥱
Pitäisikö miesten tehdä vastaisku ja vetää jalkaan speedot ja tunkea ne peppurakoon? Ymmärtäisikö sitten lopultakin kaikki miksi tuo on epäsoveliasta? :D
On hävytöntä saada orgasmi julkisella paikalla. Varsinkin jos oma vaimo viellä istuu vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun tuo ei pidä yhtään paikkaansa
No kyl se nyt aika lailla pitää. Hhväkroppaisella voi olla ns. normiuikkari mut sitten heti jos on lahjetta ja hametta niin harvoin se kantajan kroppa on kauneusihanteen mukainen. Eikä toki tarvitsekaan, rannalla saa olla kaikki. Itsellä tulee vähän suru aina kun näen sellaisen peittävän hameuikkarin, kun ihmisestä näkee usein silloin myös olemuksesta että hän inhoaa olla ihmisten ilmoilla niin vähissä vaatteissa. Ja kieltämättä tästä ketjusta tulee vähän se fiilis että tuota samaa pahaa oloa omasta kehosta puretaan nyt haukkumalla niitä joilla ko. ongelmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä varmasti toivotat tervetulleiksi dick picitkin, ihoahan niissäkin on. Laitapa sähköpostiosoitteesi, niin pannaan tulemaan!"
Aivan, koska jos näkee perseen rannalla, seuraava askel onkin varmaan inboxi täynnä mulkkuja. Logiikka on kyllä rautaa, hitsataanpa samalla koko länsimainen moraali siihen.
Kyllä munakuvat kuuluu ihan samaan sarjaan naruperceiden kanssa. Molemmat törkeää seksuaalista häiriökäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että en tiedä ketään, joka toivoisi että joku häntä rannalla katsoisi. Missä porukoissa oikein pyörit.
Mun puolesta voit olla vaikka ilman yläosaa. Mulla on omatkin perse ja daisarit.
Vierailija kirjoitti: Miten perseen iho eroaa vaikka käsistä tai naamasta?
Parhaan toivon mukaan vain persnahka on ollut kosketuksissa paskan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni on kohteliasta muita kohtaan pukeutua asiallisesti. Paljas pylly julkisella paikalla on loukkaavaa. En järkyty, mutta koen epäkohteliaana. Tunne on ällötys, ei järkytys.
Eli toimit kuten koulukiusaaja joka arvostelee toisten vaatteita. "Kohtelias" olisit, jos arvostaisit toisten oikeutta omaan kehoon mutta et arvosta vaan vaadit että maailma pyörii sinun napasi ympärillä. Sinun ällötyksesi on sinun henkilökohtainen ongelmasi. Kaikki eivät koe ällötystä kuten sinä.
Kyllä tämä asia näyttäisi olevan sinulle itsellesi hyvin "henkilökohtainen ongelma". Sen verran vittuuntuneelta vaikutat.
Kirjoittaja on eri, kuin minä, mutta oletan, että tarkoitat minua vastauksellasi. Luultavasti projisoit omaa tunnettasi
Pata kattilaa jne.. Sähän se et kunnioita muitten rajoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. En halua huomioita miehiltä niin miten niin muka olen toisille kateellinen?
Olet kateellinen koska sinulla ei ole rohkeutta hakea sitä huomiota miehiltä ja jäät seinäruusuksi. Myöskään pyllynposkesi eivät ole esittelykunnossa ja tämäkin herättää kateutta ja ärtymystä.
Myönsit esitteleväsi itseäsi miesten huomion takia. Vihdoin :)
Olen eri, mutta miksi haluisin miesten huomiota kun olen jo varattu ja perheellinen nainen?
🤣 Ei siisus.