Miksi loukkaannut stringeistä/bikineistä? Todellinen syy on tässä...
Sinulla ei ole päätösvaltaa kenenkään toisen ihmisen kehoon ja vaatteisiin vaikka kuinka toivoisit ja tai polkisit jalkaa maahan kiukkuisesti.
Kysymys onkin miksi paljas iho järkyttää?
Onko tosiaan niin että kun muut naiset saavat huomiota vähissä vaatteissa, siitä tulee itselle inhottava olo koska ei koe itseään niin halutuksi, joten tämä huono itsetuntoasia projisoidaan muihin ihmisiin: "vika on heissä, ei minussa."
Oletko ajatellut että käytös on kuin koulukiusaajalla jotka haukkuivat koulussa toisia vaatteiden perusteella?
Näihin itsetunto-ongelmiin kannattaisi hankkia apua.
Kommentit (820)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän esittelet persettäsi. Mutta minulla on myös oikeus nauraa sille ivallisesti ja osoitella sinua pilkaten.
Onneksi mun itsetunto ei kaadu siihen.
Mutta kun hyvän itsetunnon omaavan ihmisen ei tarvi esitellä, voi pukeutua vaikka kolttuun.
Aika jännä, että hyvä itsetunto pitää osoittaa piiloutumalla. Kuulostaa enemmän häpeän hallintamallilta kuin luottamukselta omaan kehoon.
Eihän siinä niin sanottu. Hyvän itsetunnon omaava henkilö jättää jotain aina arvailujen varaan. Katsoa saa, koskea ei.
Ja aina joku kuvittelee, että tietää tarkalleen, missä kulkee oikea mysteerin raja. Onneksi meitä on monta, muuten kaikki pitäisi vetää samaan burkkaan, ihan varmuuden vuoksi.
Ja taas burkha 🥱 .
328
voisiko olla, että menevät ura eikä perse edellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sananvapaus ei ole sama asia kuin vapaus solvata ilman seuraamuksia. Sä saat sanoa, mut muut saa myös sanoa että se mitä sanoit, oli asiatonta.Ja muut saa sanoa, että sun paljas peräsi on asiaton.
Erona vain se, että paljas perse ei tule sun viestikenttään kirjoittamaan, toisin kuin sä tänne. Eli kumpi nyt olikaan tunkeileva?
Molemmat, koska paljas perä tunkeutui näkökenttääni pyytämättä ja yllättäen.
Jos stringit on sinulle yhtä tunkeilevia asia, niin kannattaa ehkä välttää julkisia paikkoja, siellä voi tulla vielä vaikka mitä vastaan.
"Ja taas burkha 🥱 ."
Burkha mainitaan, koska se on konkreettinen esimerkki siitä, mihin kontrollin ylikorostaminen voi johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavan näköistä. En halua nähdä tuntemattomien paljasta ahteria.
Usko nyt jo.
Käännän heti katseeni pois, mutta vahinko on jo tapahtunut.
Kyllä voi sanoa, että kyse on seksuaalisesta häirinnästä.
Pakarat = perse.
Näin yli 10 vuotta sitten ratikassa vahingossa humalaisen naisspurgun verhoamattoman alapään. Oli liki sammunut taimmaiselle penkkiriville ja hame kintuissa. Se vaivaa mua yhä vaikken yksittyiskohtia muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sananvapaus ei ole sama asia kuin vapaus solvata ilman seuraamuksia. Sä saat sanoa, mut muut saa myös sanoa että se mitä sanoit, oli asiatonta.Ja muut saa sanoa, että sun paljas peräsi on asiaton.
Erona vain se, että paljas perse ei tule sun viestikenttään kirjoittamaan, toisin kuin sä tänne. Eli kumpi nyt olikaan tunkeileva?
Molemmat, koska paljas perä tunkeutui näkökenttääni pyytämättä ja yllättäen.
Jos stringit on sinulle yhtä tunkeilevia asia, niin kannattaa ehkä välttää julkisia paikkoja, siellä voi tulla vielä vaikka mitä vastaan.
Sun sitten varmaan kannattaa välttää näitä keskustelupalstoja, se viestikenttään kirjoitettu tunkeileva mielipide voi olla kuule ihan vaikka mitä.
"Se, että joku sanoo jollekin mielipiteensä jonkun toisen paljaasta perseestä, on häpeään painamista?! Tokko tuota kukaan sille perseen näyttäjälle sanoo!"
No jos kukaan ei sano mitään sille perseenpaljastajalle, niin ketä varten nämä sadat viestit on sitten kirjoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tulla lomalle sinne. Millä rannalla nämä kyylät päivystävät vahtimassa bikinin kokoa? Pamautan paikalle koko DD-kuppisessa yläosattomassa uhkeudessani ja parkkeeraan heidän viereensä.
Hohhoijaa.
Jep :D Miesten kommentit on niin helposti tunnistettavissa. Ne kuvittelevat, että DD-rinnat on isot. Mistä lie tuollainen käsitys yhä? Ellei kommentoija sitten ole keski-ikäinen itse.
En melko varmasti ole mies, kun olen synnyttänyt 3 lasta. Anteeksi, kun ei ole tämän isompia tissejä. Lupaan silti olla mahdollisimman paljastava, millä rannalla käytte paheksumassa?
Nyt kyllä otti luonnon päälle. Itseensä ei tulisi tällä palstalla ottaa.
"Sun sitten varmaan kannattaa välttää näitä keskustelupalstoja, se viestikenttään kirjoitettu tunkeileva mielipide voi olla kuule ihan vaikka mitä."
Viestejä ei ole pakko avata. Ihmisten olemassaoloa julkisilla paikoilla taas ei voi ohittaa samalla tavalla. Pieni ero, mutta aika ratkaiseva.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän esittelet persettäsi. Mutta minulla on myös oikeus nauraa sille ivallisesti ja osoitella sinua pilkaten.
Mä ottaisin vielä kuvan ja laittaisin sen reddittiin sopivalle naurukanavalle.
Ennemmin maa rupee kuin h u o r a häpee (oli sitten mies tai nainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis teitä itsenne paljastelijoita jotenkin häiritsee se, että tiedätte osan ihmisistä paheksuvan pukeutumistanne? Eikö se ole itsekästä vaatia muita hyväksymään teidän paljastava pukeutumisenne oman mukavuutenne takia? Sama asenne on teillä, mistä nyt itse syytätte muita.
Eikö ole vähän itsekästä vaatia, että kaikki muut mukautuvat sun epämukavuuden perusteella? Julkinen tila ei voi perustua heikoimman paheksujan rajoihin.
No kun se on edelleen enemmistön epämukavuutta, ei vain yhden kirjoittajan.
Ja kyllä, enemmistö tekee moraalin.
Ap:lle kysymys:
Ap KONKREETTISESTI = PERZE PALJAANA = esittelee julkisella paikalla paljasta percettään.
Minä/joku/jotkut: "On sopimatonta kulkea julkisesti perce paljaana." -> Ap toki loukkaantuu tästä.
Kumpi PERUSTELTUNA asiattomampaa: kenellä oikeus kommentoida / velvollisuus pukeutua?
Vierailija kirjoitti:
"
Voi sua reppanaa. "Jos joku ei sun mielestä pukeudu kunniallisesti, hän ei siis voi olla älykäs ja sivistynyt..." Jotain tuommoista kiireesti sepustit. Mikä, ettei hän voisi olla. Mutta ei ole. Niin se vaan on.
Ei siinä minun mielipidettä tarvita.
Monihan toki pitää itseään sekä älykkäänä että sivistyneenä. Se ei ole kiellettyä. Ja sitähän voidaan mitatakin, mutta monenlaisin mittarein."
Ja jos jollain on värikäs takki, hän ei varmaan ymmärrä fysiikkaa. Logiikka pitää, jos vain uskoo.
Usko sinä vain omiin logiikkoihisi.
Turhaa millään vertauksillaan yrittää saada päivänselvää asiaa muuksi muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin vielä kuvan ja laittaisin sen reddittiin sopivalle naurukanavalle.
Naurukanavalle saattaisit itsekin päätyä siinä prosessissa, mutta eri syystä. Melko pervoa toimintaa.
Paljastelu on ajattelemattomuutta.
Nuorena piti saada kaula-aukosta esiin paljasta
pintaa auringon d-vitamiinia varten.
Mihin miehet silmänsä pistävät,
kun antavat kaula-.aukot kadulla kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voitkin sitten mennä Gaza-ketjuun valittamaan myötätunnon puutetta.Olen ollut, älä huolehdi. Milläs natsoilla sinä muuten täällä komentelet ihmisiä?
Persenaruketjussa ei sumud saa ansaitsematonta huomiota tarpeeksi.
Onkohan se peppu aina niin puhdas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavan näköistä. En halua nähdä tuntemattomien paljasta ahteria.
Usko nyt jo.
Käännän heti katseeni pois, mutta vahinko on jo tapahtunut.
Kyllä voi sanoa, että kyse on seksuaalisesta häirinnästä.
Pakarat = perse.
Ihan kuin ihmisten kehot olis joku visuaalinen hyökkäys sun elintilaan. Jos paljas iho tuntuu seksuaaliselta häirinnältä, niin nyt kyllä sekoitetaan oma reaktio toisen vapauteen. Pakarat ei hyökkää sua kohti. Ne vaan on. Sun silmät on sun vastuulla. Katse pois ja eteenpäin, ei maailmaa voi rakentaa sen mukaan, mitä joku saattaa nähdä ja loukkaantua siitä.
Ei keho vaan kehon osa perse. Et siis erota korvaa perseestä?
Miksi suojata sukuelin? Miksi rinnat? Kehoahan nekin vaan ovat kun oikein kaasuvalotetaan.
Mielipide on ok. Mutta jos se tarkoittaa, että sun pitäisi saada päättää toisten puolesta, niin se ei ole mielipide, se on määräys.