Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi loukkaannut stringeistä/bikineistä? Todellinen syy on tässä...

Vierailija
26.07.2025 |

Sinulla ei ole päätösvaltaa kenenkään toisen ihmisen kehoon ja vaatteisiin vaikka kuinka toivoisit ja tai polkisit jalkaa maahan kiukkuisesti.

Kysymys onkin miksi paljas iho järkyttää?

Onko tosiaan niin että kun muut naiset saavat huomiota vähissä vaatteissa, siitä tulee itselle inhottava olo koska ei koe itseään niin halutuksi, joten tämä huono itsetuntoasia projisoidaan muihin ihmisiin: "vika on heissä, ei minussa."

Oletko ajatellut että käytös on kuin koulukiusaajalla jotka haukkuivat koulussa toisia vaatteiden perusteella?

Näihin itsetunto-ongelmiin kannattaisi hankkia apua.

Kommentit (820)

Vierailija
401/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten sisäinen moraalinvartija nousee esiin ja se on sitten seliteltävä naismaisesti kaikin erilaisin tavoin, paitsi sillä ainoalla, oikealla syyllä. Olen edelleen syvästi huvittunut naiseuden erilaisista vivahteista.

Eli vain naiset ovat niitä, joilla on joku mielipide siitä, millainen pukeutuminen julkisella paikalla on soveliasta? Miehet ovat sillai rentoja, että joka paikkaan saisi tulla vaikka alasti?

No miehet ilmeisesti nauravat itsekseen, kun naiset käyvät toistensa kimppuun esimerkiksi vaatimalla esitellä paljasta takapuoltaan julkisella paikalle ties mihin syyhyn vedoten. Tämä naisten tyyli takaa miehille sen, että heidät otetaan tosissaan tilanteissa, joissa naiset ja miehet joutuvat vertailun kohteeksi. Tottahan jokainen saa pukeutua tai käyttäytyä kuten haluaa, mutta sillä on monenmoisia vaikutuksia elämässä. 

Vierailija
402/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saahan se näkyä koska sitä ei kukaan pysty kieltämään, mutta kaunista katsottavaa se ei ole."

Onneksi kukaan ei pukeudu sua varten. Eikä onneksi julkinen pukeutuminen ole mikään kauneuskilpailu, jossa sinä olet tuomaristo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljas perse ei kuulu uimarannoille tai uima-altaille! Siveys on syyni. En ole minkään uskonharjoittaja. Minun aviomiehellekin siveys on luonnollinen asia. Hänen pää ei käänny tai katse kohdistu tällaiseen. Minkäs sille tekee, jos edessä kulkee. Sen näkee, vaikka vain eteenpäin katsoo. 

Siveys ei ole luonnollinen asia, vaan kulttuurinen asia.

Niin no, pyllistihän Angus Young perseensä lavalla ja tais näin tehdä Ozzykin lentoasemalla. Meidän kulttuuri on musiikissa! 

Vierailija
404/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mene töihin. Muuta neuvoa ei tule."

Jos työ ratkaisee moraalikysymykset, niin toivottavasti olet itse lomalla, etkä täällä ruokatunnilla moraalipaniikissa.

Vierailija
405/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten sisäinen moraalinvartija nousee esiin ja se on sitten seliteltävä naismaisesti kaikin erilaisin tavoin, paitsi sillä ainoalla, oikealla syyllä. Olen edelleen syvästi huvittunut naiseuden erilaisista vivahteista.

Eli vain naiset ovat niitä, joilla on joku mielipide siitä, millainen pukeutuminen julkisella paikalla on soveliasta? Miehet ovat sillai rentoja, että joka paikkaan saisi tulla vaikka alasti?

No miehet ilmeisesti nauravat itsekseen, kun naiset käyvät toistensa kimppuun esimerkiksi vaatimalla esitellä paljasta takapuoltaan julkisella paikalle ties mihin syyhyn vedoten. Tämä naisten tyyli takaa miehille sen, että heidät otetaan tosissaan tilanteissa, joissa naiset ja miehet joutuvat vertailun kohteeksi. Tottahan jokainen saa pukeutua tai käyttäytyä kuten haluaa, mutta sillä on monenmoisia vaikutuks

Eli nainen voi kyllä pukeutua miten haluaa, mutta jos se ei ole miehen mielestä uskottavaa, sitten se onkin hänen oma vikansa? Se antaa valinnan, mutta rankaisee jos valitset väärin.

Vierailija
406/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kehon alueet ovat teidän stringien puolustajien mielestä sitten intiimejä. Muut kuin sukuelimet? Vai ovatko ne ainoat intiimit alueet? Joku mainitsi täällä että jonkun häpyhuulet tursusivat rannalla esiin, eli ei kai nsekään alue ole enää intiimi.

Kyllä käy seksi mielenkiinnottomaksi, kun ei ole enää mitään salaista jonka voisi paljastaa...

Vierailija
407/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saahan se näkyä koska sitä ei kukaan pysty kieltämään, mutta kaunista katsottavaa se ei ole."

Onneksi kukaan ei pukeudu sua varten. Eikä onneksi julkinen pukeutuminen ole mikään kauneuskilpailu, jossa sinä olet tuomaristo.

Jos sitä paljasta takapuolta haluaa esitellä niin pitää kestää myös arvostelu ja se että kaikki ei siitä pidä. Joten kyllä, olen tuomaristo jos väkisin tuodaan naaman eteen jotain mitä ei halua nähdä.

Vierailija
408/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä paljasta takapuolta haluaa esitellä niin pitää kestää myös arvostelu ja se että kaikki ei siitä pidä. Joten kyllä, olen tuomaristo jos väkisin tuodaan naaman eteen jotain mitä ei halua nähdä.

Ahaa, eli jos näet jotain mikä ei miellytä, susta tulee tuomaristo? Tuleeko susta myös ruokakriitikko, jos näet lounastauolla jonkun eväsleivän joka ei miellytä? Vai koskeeko tämä oikeus vain takapuolia?

Vierailija
409/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei käy mielenkiinnottomaksi siksi, että joku näkee ihoa. Se käy mielenkiinnottomaksi silloin, kun ihminen näkee toista vain esineenä, eikä persoonana, haluavana ja reagoivana yksilönä.

Vierailija
410/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei järkytykään. Sinähän täällä olet ainoa joka on väittänyt, että joku järkyttyisi naruperistä." 

Joku täällä kirjoittaa useita viestejä naruperseiden aiheuttamasta ällötyksestä ja yhteiskunnan rappiosta ja sitten sanoo ettei ketään haittaa.

Ällötyksestä ja kiusallisuudesta täällä on pääasiassa kirjoitettu. Eivät ole järkytyksen synonyymejä.

Aivan. Et järkyty, sua vaan ällöttää, nolottaa ja saat kylmän hien pintaan kun joku kulkee ohuissa bikineissä. Järkytys by another name still smells like järkytys.

Kyllä jorma, musta muuttuu valkoiseksi kun vaan tarpeeksi jankkaa ja ilo on sama kuin suru ja päinvastoin, tunne kuin kuin tunne ja lopulta sekin on sama kuin tunteettomuus ja lopulta loppuviimeksi pitkässä juoksussa löyhkät kohdillaan - englanniksikin - kunhan vain on tiukasti nirunaru perskannikoiden välissä. Kaikki muu on toissijaista ja merkityksetöntä.

Vierailija
411/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen mielelläni naisten paljaita takapuolia rannalla. Tietysti ne kiinteimmät jää mieleen, varsinkin jos ehdin katsellessa miettiä, että kuinka sijoittaisin itseni pakaroiden väliin, öljytyllä kalullani.

Asia, jota aina ihmettelen:  Miten joku voi olla niin suunnattoman kiinnostunut jostain pehvanreiästä, mistä paskotaan?  

Minä taas ihmettelen kun et  näy ihmisestä muuta kuin arsereijän. On se outoa!

Vierailija
412/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää katsella kenenkään paljasta persettä. Ei siinä mitään sen kummempaa ole tausstalla, joten voit unohtaa noi sun tyhjänpäiväiset pohdintosi.

Sama. Olen nainen, enkä halua katsella nokkani edessä toisten naisten paljaita prseitä. Varsinkin kun sitä percettä esitellään pyllistelemällä muutaman metrin päässä omasta naamasta. Näin kävi juurikin yksi päivä. Minä olin omalla pyyhkeelläni rauhassa uimarannalla istumassa. Kohta tuli pari akkaa siihen ja alkoi armoton huomion kalastelu, seisoskelu, pyllistely, oman vartalon sively. Teki mieli sanoa, että ei minun takia tarvi pyllyä esitellä, en ole kiinnostunut naisista. Tätä jatkui varmaan toista tuntia, sitten alkoi se keikistely tympäisemään siihen malliin, että lähdin pois. Kesäni lähes ainoa vapaapäivä meni akkojen peeseet nokan edessä. Miksi pitää poseerata non stoppina? 

Vierailija
413/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kehon alueet ovat teidän stringien puolustajien mielestä sitten intiimejä. Muut kuin sukuelimet? Vai ovatko ne ainoat intiimit alueet? Joku mainitsi täällä että jonkun häpyhuulet tursusivat rannalla esiin, eli ei kai nsekään alue ole enää intiimi.

Kyllä käy seksi mielenkiinnottomaksi, kun ei ole enää mitään salaista jonka voisi paljastaa...

Mitä näitä huolimaan. Tämän palstan ulkopuolella tapahtuva elämä on huomattavasti normaalimpaa eikä vaikuta libidoon. Jos tämän palstan dystooppiseen maailmaan päätyisi, ei varmasti tekisi mieli seksiä enää koskaan. 

Sama pätee tiettyihin kaupunginosiin ja niissä esiintyviin hipstereihin. Hauska naureskella heidän päällenäkyville traumoilleen ja lähteä sitten kotiin tasapainoisten ihmisten keskelle.

Vierailija
414/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tissit, jotka kiinnittävät huomion t-paita päälläkin ja ihan luomua. Miksi olisin kateellinen niille, jotka hakevat huomiota näyttämällä paljaan takapuolensa? Itse en halua katsella kummankaan sukupuolen paljaita pakaroita julkisella paikalla. 

Tissisi, kuten myös minun ja monen muun, on paidan alla, ellei yliavonainen paita päällä. Toki sitten rannalla myös minun rintani keräisi katseita myös pyöreä takapuoleni. Mutta, mulla on löysä pusero, rannalla uimapuku!

Vierailija
415/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei järkytykään. Sinähän täällä olet ainoa joka on väittänyt, että joku järkyttyisi naruperistä." 

Joku täällä kirjoittaa useita viestejä naruperseiden aiheuttamasta ällötyksestä ja yhteiskunnan rappiosta ja sitten sanoo ettei ketään haittaa.

Ällötyksestä ja kiusallisuudesta täällä on pääasiassa kirjoitettu. Eivät ole järkytyksen synonyymejä.

Aivan. Et järkyty, sua vaan ällöttää, nolottaa ja saat kylmän hien pintaan kun joku kulkee ohuissa bikineissä. Järkytys by another name still smells like järkytys.

Kyllä jorma, musta muuttuu valkoiseksi kun vaan tarpeeksi jankkaa ja ilo on sama kuin suru ja päinvastoin, tunne kuin kuin tunne ja lopulta sekin on sama kuin tunteettomuus ja lopul

Näköjään pointti meni perille, mutta kun sitä ei halua myöntää, on pakko piiloutua sanaleikkien taakse. Ei se naru siellä perskannikoiden välissä ole se ongelma, vaan se, että joku kehtaa olla vapaa ilman sun hyväksyntää.

Vierailija
416/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos "yhteiset pelisäännöt" tarkoittaa sitä, että kaikki noudattaa juuri sinun mukavuusarvojasi, niin kyse ei ole säännöistä, vaan kontrollihalusta.

Asiallinen käytös ei tarkoita sitä, että kaikkien täytyy pukeutua niin, ettei kukaan vain vahingossa näe jotain mitä voisi kuvitella seksuaaliseksi. Se tarkoittaa sitä, että annetaan toisille tilaa olla olemassa, vaikka ei itse arvostaisi heidän tyyliään.

Ja jos bikineistä päätellään jo äidin moraalia, niin keskustelu ei enää liity yhteisiin pelisääntöihin, vaan siihen, miten pitkälle ollaan valmiita menemään toisten kontrolloimisessa häpeän kautta. Se ei ole sivistystä. Se on moralistista kiusaamista.

Voi älä viitsi.  Yrität nyt olla tässä hirveän älyllinen ; jos jos ja jos.  

Kas kun se on niin, että ne kaikkein älykkäim

Voi sua reppanaa.  "Jos joku ei sun mielestä pukeudu kunniallisesti, hän ei siis voi olla älykäs ja sivistynyt..."  Jotain tuommoista kiireesti sepustit.  Mikä, ettei hän voisi olla.  Mutta ei ole.  Niin se vaan on.

Ei siinä minun mielipidettä tarvita.  

Monihan toki pitää itseään sekä älykkäänä että sivistyneenä.  Se ei ole kiellettyä.  Ja sitähän voidaan mitatakin, mutta monenlaisin mittarein.

Vierailija
417/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näitä huolimaan. Tämän palstan ulkopuolella tapahtuva elämä on huomattavasti normaalimpaa eikä vaikuta libidoon. Jos tämän palstan dystooppiseen maailmaan päätyisi, ei varmasti tekisi mieli seksiä enää koskaan. 

Sama pätee tiettyihin kaupunginosiin ja niissä esiintyviin hipstereihin. Hauska naureskella heidän päällenäkyville traumoilleen ja lähteä sitten kotiin tasapainoisten ihmisten keskelle.

Seksi ei ehkä houkuta enää, mutta ainakin voi pitää kiinni siitä illuusiosta, että normaalin määritelmä syntyy omasta peilikuvasta.

Vierailija
418/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään kylmää hikeä. Järkytyn esim. Gazan nälkäänäkevistä, en tutisevista pakaroista uimarannalla.

Vierailija
419/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli jos näet jotain mikä ei miellytä, susta tulee tuomaristo? Tuleeko susta myös ruokakriitikko, jos näet lounastauolla jonkun eväsleivän joka ei miellytä? Vai koskeeko tämä oikeus vain takapuolia?

Totta kai koskee ihan kaikkea. Paljastelkaa ihan niin paljon kuin haluatte mutta sitä saa kommentoida ihan vapaasti.

Vierailija
420/820 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Voi sua reppanaa.  "Jos joku ei sun mielestä pukeudu kunniallisesti, hän ei siis voi olla älykäs ja sivistynyt..."  Jotain tuommoista kiireesti sepustit.  Mikä, ettei hän voisi olla.  Mutta ei ole.  Niin se vaan on.

Ei siinä minun mielipidettä tarvita.  

Monihan toki pitää itseään sekä älykkäänä että sivistyneenä.  Se ei ole kiellettyä.  Ja sitähän voidaan mitatakin, mutta monenlaisin mittarein."

Ja jos jollain on värikäs takki, hän ei varmaan ymmärrä fysiikkaa. Logiikka pitää, jos vain uskoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä