Oletko huomannut että pieni ikäero piristää parisuhteessa, esimerkiksi jos mies on 10 - 15 vuotta vanhempi?
Pieni ikäero vain piristää omien havaintojeni perusteella
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä naisena sanoa, etten ole koskaan kuullut parisuhteesta, missä mies olisi enempää kuin 5 vuotta naista vanhempi. Ja tuokin on tosi harvinaista. Kun mietin naispuolisia ystäviäni, niin paljon tavallisempaa, että näiden kumppanit ovat 10-20 vuotta itseään nuorempia. Minullakin on 8 vuotta itseäni nuorempi poikaystävä. En katsele ikäisiäni ukkoja.
Suomessa on 4500 rekisteröityä parisuhdetta joissa mies 20+v naista vanhempi. Ei todellakaan ole harvinaista 10v ikäero.
Tarkoitat että noin monta homoparia, en usko.
Mieheni on 7 vuotta nuorempi ja kyllä, se on piristävää kaikin puolin ;)
N36
Jo sinkkuelämää sam huomasi että ei sitä pääse yli vanhan miehen ryppyisestä lerpusta takamuksesta. Niin epäesteettinen näky, mikä vain pahenee pikkuhiljaa.
Itse näin hoikkana ja nättinä 40+ vuotiaana naisena voisin hyvinkin kiinnostua miehestä, vaikka ikäeroa olisi 10-15 vuotta. Se olisi piristävää 😊 Toki siis niin että mies on nuorempi. Väsyneestä, ukkoutuneesta ja eturauhasvaivaisesta äijänkäppyrästä en kiinnostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä naisena sanoa, etten ole koskaan kuullut parisuhteesta, missä mies olisi enempää kuin 5 vuotta naista vanhempi. Ja tuokin on tosi harvinaista. Kun mietin naispuolisia ystäviäni, niin paljon tavallisempaa, että näiden kumppanit ovat 10-20 vuotta itseään nuorempia. Minullakin on 8 vuotta itseäni nuorempi poikaystävä. En katsele ikäisiäni ukkoja.
Huvittavaa nähdä, että sarkastinen paskanjauhantani on saanut yläpeukkuja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on 4500 rekisteröityä parisuhdetta joissa mies 20+v naista vanhempi. Ei todellakaan ole harvinaista 10v ikäero.
Ei vaan hetero paria ja kaikkien yllätykseksi niinpä että nainen vanhempi oli joku marginaali tyylin 0.36%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan hetero paria ja kaikkien yllätykseksi niinpä että nainen vanhempi oli joku marginaali tyylin 0.36%
No ei yllätä. 40-50v mies voi olla kuuma kuin mikä. Näytä mulle 60-70v nainen kuka on seksikäs.
Vauva.fi tarjoaa virkistävän pakokeinon matrixista. "Tosielämässä" näkee jatkuvasti parisuhteita, missä nainen on miestä paljon nuorempi, mutta tuo ei ole totta, vaan matrixin luoma virtuaalitodellisuus. Onneksi vauva.fi:llä muistuu taas, miten asiat oikeasti ovat, eli että isojen ikäerojen parisuhteet ovat vain nuorten miesten ja näitä vanhempien naisten välisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoremman miehen ottaneet naiset eivät ole niin tyhmiä, että menisivät naimisiin saati tekisivät lapsia. Vanhemmat miehet sensijaan ovat. Siksi tilastoissa näkyy näin paljon enemmän vanha mies+nuorempi nainen -pareja.😊
No itse tapailen 16 vuotta itseäni nuorempaa naista, eikä tämä edes ole mitään kummallista minulle, vaan aika arkista kamaa. Mutta tietenkin palstan mammat osaavat seuraavaksi kertoa minulle, ettei tämä olekaan totta ja kaikki nämä naiset ovat mielikuvituksen tuotetta. :D
Kyllä, pitää pirteänä kun mies on nuori ja urheilullinen.
Vierailija kirjoitti:
Avioeroni aikaan olin 40v, muutama vanhempi mies osoitti silloin kiinnostusta, kirkonkylän kesäjuhlista pyöräiltiin naapurimökin 55v herrasmiehen kanssa, mökki teiden risteyksessä kertoi, että voi kyllä pelastamaan neitoa pulasta, kiitin kauniisti ja totesin, että en ole pulaa nähnyt ja voit mennä Ritva-rouvan viereen nukkumaan. Nyt 18v myöhemmin on mökki myynnissä, herralta vietiin ajokortti kun on niin höperö.
Samana vuonna serkkupojan häissä morsiamen sukulaismies noin 60v oli kovasti sitä mieltä että olisimme hyvä pari kun olimme samana vuonna erottu ja minä sairaanhoitaja voisin sitten joskus häntä hoitaa kun hän on vanha ja totta vie, törmäsin häneen pari vuotta sitten asiakkaana.
Nämä pahimmat "pienen ikäeron" piristystä hakeneet.
Ja et vielä 18 vuoden jälkeenkään ihmettele, mikä vika sinussa on, kun ei edelleenkään ole miestä?
Vierailija kirjoitti:
No itse tapailen 16 vuotta itseäni nuorempaa naista, eikä tämä edes ole mitään kummallista minulle, vaan aika arkista kamaa. Mutta tietenkin palstan mammat osaavat seuraavaksi kertoa minulle, ettei tämä olekaan totta ja kaikki nämä naiset ovat mielikuvituksen tuotetta. :D
Yök, naisena ajattelen että tuo on ällöttävää. Ei käy naistasi kateeksi 😊
Vierailija kirjoitti:
Toisin päin voi piristää. Tosiasia on, että miehiltä heikkenee potenssi neljänkympin jälkeen ja heikkeneminen kiihtyy eksponentiaalisesti. Kokemusta on 10-20 v vanhemmista miehistä. Varoitus nuorille naisille: ÄLÄ ota vanhempaa miestä, kadut sitä myöhemmin.
Potenssin heikkenemisen juurisyy olisi varsin helppo testata. Keski-ikäinen nainen järjestää vaikka synttärilahjaksi miehelleen parikymppisen hyväkroppaisen naisen vaikka nyt edes yhdeksi viikonlopuksi seksilelukseen ja alkaa sitten miettiä, missä vika, jos ukolla ei seiso.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimon kanssa sama ikäero. Jos olisin sinkku, en missään nimessä huolisi oman ikäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mielipiteelläsi ei ole väliä. Sanonpahan vain, että tuskin sanoisit noin, jos näkisit minut. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mielipiteelläsi ei ole väliä. Sanonpahan vain, että tuskin sanoisit noin, jos näkisit minut. :)
Nyt tuli kyllä päivän paras vitsi 🤣 yök 🤣
Ja hyvin piristää, jos mies on 10 v nuorempi