Oletko huomannut että pieni ikäero piristää parisuhteessa, esimerkiksi jos mies on 10 - 15 vuotta vanhempi?
Pieni ikäero vain piristää omien havaintojeni perusteella
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 ja musta on kutkuttavaa jutella yli 60v miesten kanssa. Jotakin siinä vaan on...
Muutama rehellisesti asioista kirjoittava nainenkin palstalla
Niin, jutella voi mutta muuten ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma 9v vanhempi. Paras suhde kaikin puolin
Eri asia kuinka kauan 😁
No mä olen 40 mies on urheilullinen 49v. Missä vaiheessa tän pitäisi mennä huonoon suuntaan?
Tuntuu että paranee vaan kun särmät vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin päin voi piristää. Tosiasia on, että miehiltä heikkenee potenssi neljänkympin jälkeen ja heikkeneminen kiihtyy eksponentiaalisesti. Kokemusta on 10-20 v vanhemmista miehistä. Varoitus nuorille naisille: ÄLÄ ota vanhempaa miestä, kadut sitä myöhemmin.
Totuus on se että 100v pystyy nykyisillä lääkkeillä panemaan 2h putkeen jos muuten fysiikka kestää
No mutta eihän 2h ole kuin vähän alkua. Ja olisihan se kiva joskus jutellakin.
N66
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä piristä. Tykkäisin 50+ miehistä mutta ne ei enää jaksa sängyssä eikä muutenkaan. Torkkuvat vaan päiväunia ja valittelevat väsymystä tai muuta vaivaa.
-N38
Minä huomasin tämän saman jo nelikymppisen kanssa. Kaikki päivät päiväunilla ja aina väsyttää, selkä romuna ja polvetkin leikattu. Seksistä en tiedä kun ei siihen saakka päästy, mutta jo 35v mies kärsi erektiohäiriöistä, että vähän huolestuttaa kyllä oman ikäisten ja etenkin vanhempien miesten kunto. Täytyykö alkaa tähdätä muutama vuosi alaspäin?
Ex oli vuoden vanhempi, eikä sillä ikinä mitään ongelmia ollut sen enempää väsymyksen kuin seisokinkaan kanssa, niin vähän olen ihmeissäni.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä piristä. Tykkäisin 50+ miehistä mutta ne ei enää jaksa sängyssä eikä muutenkaan. Torkkuvat vaan päiväunia ja valittelevat väsymystä tai muuta vaivaa.
-N38
Minä huomasin tämän saman jo nelikymppisen kanssa. Kaikki päivät päiväunilla ja aina väsyttää, selkä romuna ja polvetkin leikattu. Seksistä en tiedä kun ei siihen saakka päästy, mutta jo 35v mies kärsi erektiohäiriöistä, että vähän huolestuttaa kyllä oman ikäisten ja etenkin vanhempien miesten kunto. Täytyykö alkaa tähdätä muutama vuosi alaspäin?
Ex oli vuoden vanhempi, eikä sillä ikinä mitään ongelmia ollut sen enempää väsymyksen kuin seisokinkaan kanssa, niin vähän olen ihmeissäni.
N35
Elintavat vaikuttaa älyttömän paljon kun alkaa 40 lähestyä. T. Ex potenssi ongelmainen. 35 ei seissyt enää kovaa. Aloitin kunto kuurin, lopetin tölkin nyt 45 ei mitään ongelmaa
Älä yritä! Kattele vaan omanikäisiäsi papparainen. Terv. mummo79
Eihän tuo ole mikään pieni ikäero, vaan suuri!
Pieni ikäero on jees. Mies on mua 4 v nuorempi, se on just kivan piristävä ikäero.
Tuokin vähän missä elämänvaiheessa. 50v nainen 60v mies vs . 23v nainen 33v mies on ihan eri asia mun mielestä.
Totta, olen itse 57 ja naisystäväni kohta 17v. Ikäero ei juurikaan näy arjessa, mutta tähtääjänpaikalle kapuan entistä innokkaammin. Ja ei muuta ku majoneesit inessiiviin!
Kaikki ison ikäeron parisuhteet, jotka tiedän on niin, että nainen on nuorempi. Se on vanhentanut noita naisia ihan hirveästi. Näyttävät samanikäisiltä miestensä kanssa! En tiedä, mikä siinä on, mutta näin on noilla neljällä parilla. Tosi harmillista naiselle vanhentua ennen aikojaan ;(
Voin kyllä naisena sanoa, etten ole koskaan kuullut parisuhteesta, missä mies olisi enempää kuin 5 vuotta naista vanhempi. Ja tuokin on tosi harvinaista. Kun mietin naispuolisia ystäviäni, niin paljon tavallisempaa, että näiden kumppanit ovat 10-20 vuotta itseään nuorempia. Minullakin on 8 vuotta itseäni nuorempi poikaystävä. En katsele ikäisiäni ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ison ikäeron parisuhteet, jotka tiedän on niin, että nainen on nuorempi. Se on vanhentanut noita naisia ihan hirveästi. Näyttävät samanikäisiltä miestensä kanssa! En tiedä, mikä siinä on, mutta näin on noilla neljällä parilla. Tosi harmillista naiselle vanhentua ennen aikojaan ;(
Ei kukaan fyysisesti vanhene parisuhteesta. :D Olet vain havainnut, että jopa vanhempi mies on yhtä nuorekkaan näköinen kuin paljon nuorempi nainen. Koska naiset yleensä rupsahtavat hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Sama huomio.
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 ja musta on kutkuttavaa jutella yli 60v miesten kanssa. Jotakin siinä vaan on...
Minua ei lerput kutsutaan.. jos sattuu pätkissä seisomaan niin samantein ruikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä naisena sanoa, etten ole koskaan kuullut parisuhteesta, missä mies olisi enempää kuin 5 vuotta naista vanhempi. Ja tuokin on tosi harvinaista. Kun mietin naispuolisia ystäviäni, niin paljon tavallisempaa, että näiden kumppanit ovat 10-20 vuotta itseään nuorempia. Minullakin on 8 vuotta itseäni nuorempi poikaystävä. En katsele ikäisiäni ukkoja.
Suomessa on 4500 rekisteröityä parisuhdetta joissa mies 20+v naista vanhempi. Ei todellakaan ole harvinaista 10v ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan fyysisesti vanhene parisuhteesta. :D Olet vain havainnut, että jopa vanhempi mies on yhtä nuorekkaan näköinen kuin paljon nuorempi nainen. Koska naiset yleensä rupsahtavat hyvin nopeasti.
Joku siinä on, kun näin kuitenkin käy. Ihan kuin se vanha puoliso todella vanhentaisi sitä toistakin.
Seukkaili jonkinaikaa 13 vuotta nuoremman miehen kanssa, Sängyssä viehätti mutta muuten itselleni lapsellinen .
Totuus on se että 100v pystyy nykyisillä lääkkeillä panemaan 2h putkeen jos muuten fysiikka kestää