Oletko huomannut että pieni ikäero piristää parisuhteessa, esimerkiksi jos mies on 10 - 15 vuotta vanhempi?
Pieni ikäero vain piristää omien havaintojeni perusteella
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että jotakuta piristäisi 56-61 v mies? Unen näit.
Ässämersun kyydissä tai veneilemässä piristyy kummasti 😎
Ei tarvita ässämersuja kuljettamaan paikasta toiseen, kun sen tekee yhtä hyvin mikä tahansa muukin toimiva auto.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kauheaa herätä pappahajuisen vanhan miehen vierestä aamuisin 🤮🤢 10-15v nuorempi mies kyllä käy ja itselläni ainakin vientiä riittää siinä 25-30 ikäluokassa! 😍 T.hoikka ja kaunis 40+ nainen
Puppahajuinen 👴🏻👍
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi nainen ja vanhempi mies on hyvä. Toisinpäin kuvottavaa🤢
Mitä kuvottava tuossa on. Itsellä on 8v nuorempi mies ollut jo 30 v ja nyt vasta tuntuukin hyvältä kun mies ei ole ihan veto poikki helteelläkään ja näyttää prima yksilöltä.
Jotkut tykkää, jotkut ei. Itse olen tyttöystävääni 16 v vanhempi, ja hyvin meillä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma 9v vanhempi. Paras suhde kaikin puolin
Eri asia kuinka kauan 😁
No mä olen 40 mies on urheilullinen 49v. Missä vaiheessa tän pitäisi mennä huonoon suuntaan?
Tuntuu että paranee vaan kun särmät vähenee.
Kyllä sä sen tulet huomaamaan mutta nauti nyt vielä kun voit, 55+ ja kulta-aikasi on ohi.
Kyllä pieni ikäero piristää, meillä on 25 vuotta ikäeroa, ja elämämme on todella pirtsakkaa. En kerro, kuinka päin ikäeromme on, arvailkaa.
n.
Ei kyllä piristä. Olen nelikymppinen eikä 15 vuotta vanhemmat miehet todellakaan piristä kun tarjolla on 15 vuotta nuorempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä piristä. Olen nelikymppinen eikä 15 vuotta vanhemmat miehet todellakaan piristä kun tarjolla on 15 vuotta nuorempaakin.
Joo, eikö sulla ole niitä oventakana jonossa tälläkin hetkellä...
🤮