Oletko huomannut että pieni ikäero piristää parisuhteessa, esimerkiksi jos mies on 10 - 15 vuotta vanhempi?
Pieni ikäero vain piristää omien havaintojeni perusteella
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuori nainen olisi vanhan muumioituneen ruttujorma ukon kanssa. Menee nuoren elämä pilalle. Vai raha ratkaisee. Ellei ole jotain erikoista siinä miehessä.
Kysy itseltäsi, miksi nuorena naisena todennäköisesti pidit myös vanhemmista miehistä. Sinulta tuskin nyt vanhana naisena saa kovin puolueellista näkemystä tähän.
En pitänyt koskaan kontrolloivista vanhemmista vihaisista ukoista. Ulkomailla tietysti parempia miehiä monelle. Kuulostaa että vanha mies kirjoittaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuori nainen olisi vanhan muumioituneen ruttujorma ukon kanssa. Menee nuoren elämä pilalle. Vai raha ratkaisee. Ellei ole jotain erikoista siinä miehessä.
Kysy itseltäsi, miksi nuorena naisena todennäköisesti pidit myös vanhemmista miehistä. Sinulta tuskin nyt vanhana naisena saa kovin puolueellista näkemystä tähän.
Max 3 vuotta vanhempia ovat olleet.
eri
Ei se ainakaan naista piristä. Ukon pitäisi olla nuorempi, että piristäisi. Mut näillä mennään.
T.Harmaaparran vaimo
Naisille sopiva mies on noin 10 vuotta vanhempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 ja musta on kutkuttavaa jutella yli 60v miesten kanssa. Jotakin siinä vaan on...
Muutama rehellisesti asioista kirjoittava nainenkin palstalla
Avioeroni aikaan olin 40v, muutama vanhempi mies osoitti silloin kiinnostusta, kirkonkylän kesäjuhlista pyöräiltiin naapurimökin 55v herrasmiehen kanssa, mökki teiden risteyksessä kertoi, että voi kyllä pelastamaan neitoa pulasta, kiitin kauniisti ja totesin, että en ole pulaa nähnyt ja voit mennä Ritva-rouvan viereen nukkumaan. Nyt 18v myöhemmin on mökki myynnissä, herralta vietiin ajokortti kun on niin höperö.
Samana vuonna serkkupojan häissä morsiamen sukulaismies noin 60v oli kovasti sitä mieltä että olisimme hyvä pari kun olimme samana vuonna erottu ja minä sairaanhoitaja voisin sitten joskus häntä hoitaa kun hän on vanha ja totta vie, törmäsin häneen pari vuotta sitten asiakkaana.
Nämä pahimmat "pienen ikäeron" piristystä hakeneet.
Pieni ikäero on muutamia kuukausia ei vuosia.
En näe mitään mielenkiintoa miestä kohtaan, joka on elänyt nuoruutensa ihan eri maailmassa kuin minä.
Joten ei kiitos.
Ehkä jos mies on 15v nuorempi.
N55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta vanhemmista pidettiin, siis 2v.
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 ja musta on kutkuttavaa jutella yli 60v miesten kanssa. Jotakin siinä vaan on...
Älä Jorma jaksa.
Toisin päin voi piristää. Tosiasia on, että miehiltä heikkenee potenssi neljänkympin jälkeen ja heikkeneminen kiihtyy eksponentiaalisesti. Kokemusta on 10-20 v vanhemmista miehistä. Varoitus nuorille naisille: ÄLÄ ota vanhempaa miestä, kadut sitä myöhemmin.
Jaa, se on taas Hopeakettu valkoisissa farkuissa, tennareissa ja joku siisti Lacoste-paita päällä vinkumassa 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä Jorma jaksa.
Häh? En oo mikää Jorma. Jotkut voi tykätä vanhemmista miehistä.
Mulla oli seksisuhde 10v vanhemman miehen kanssa tuossa pari vuotta sitten, kun olin 27.
Mutta mies oli kyllä tosiaan laatikkoleuka-anestesiologi upealla keskustakämpällä ja Porschella varusteltuna, joten sinulle ap ei kyllä noita nuorempia naisia kyllä taida löytyä
Nykyään olen 33v lääkärin kanssa, kun ei nuo 10v vanhemmat miehet suhteeseen kelpaa
Suomessa on 4500 pariskuntaa yli 20v ikäerolla.
Voitaisiin hyväksyä että ihmiset on erilaisia.
Mun mies on kolme vuotta nuorempi. Pitää mutkin nuorekkaana
Miksi jauhat tätä samaa levyä toistuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Oma 9v vanhempi. Paras suhde kaikin puolin
Eri asia kuinka kauan 😁
Samaa mieltä, vaikka aloitus on aika provo. Olen yrittänyt deittailla omanikäisiäni, mutta vanhemman miehen kanssa on rennompi olla ja seksi on nautinnollisempaa. Aikamoinen musta lammas olen tuttavapiirissäni.
N27
Itseasiassa jollain tavalla uskon tuohon, en tosin noin suuresta ikäerosta välitä. Plus, mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän vanhemmat miehet kiinnostaa. Nuorempana ne oli kuuminta hottia, ei tosin ollut silloinkaan mitään juttua heidän kanssaan. Nyt voisin kiinnostua (ja jotain juttua onkin) jopa itseä muutaman vuoden nuoremman miehen kanssa. Totakaan en olisi voinut aiemmin kuvitella 🤔 N33