Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huomannut että pieni ikäero piristää parisuhteessa, esimerkiksi jos mies on 10 - 15 vuotta vanhempi?

Vierailija
24.07.2025 |

Pieni ikäero vain piristää omien havaintojeni perusteella

Kommentit (171)

Vierailija
21/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa jollain tavalla uskon tuohon, en tosin noin suuresta ikäerosta välitä. Plus, mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän vanhemmat miehet kiinnostaa. Nuorempana ne oli kuuminta hottia, ei tosin ollut silloinkaan mitään juttua heidän kanssaan. Nyt voisin kiinnostua (ja jotain juttua onkin) jopa itseä muutaman vuoden nuoremman miehen kanssa. Totakaan en olisi voinut aiemmin kuvitella 🤔 N33

Vierailija
22/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuori nainen olisi vanhan muumioituneen ruttujorma ukon kanssa. Menee nuoren elämä pilalle. Vai raha ratkaisee. Ellei ole jotain erikoista siinä miehessä.

Kysy itseltäsi, miksi nuorena naisena todennäköisesti pidit myös vanhemmista miehistä. Sinulta tuskin nyt vanhana naisena saa kovin puolueellista näkemystä tähän.

En pitänyt koskaan kontrolloivista vanhemmista vihaisista ukoista. Ulkomailla tietysti parempia miehiä monelle. Kuulostaa että vanha mies kirjoittaa siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuori nainen olisi vanhan muumioituneen ruttujorma ukon kanssa. Menee nuoren elämä pilalle. Vai raha ratkaisee. Ellei ole jotain erikoista siinä miehessä.

Kysy itseltäsi, miksi nuorena naisena todennäköisesti pidit myös vanhemmista miehistä. Sinulta tuskin nyt vanhana naisena saa kovin puolueellista näkemystä tähän.

Max 3 vuotta vanhempia ovat olleet.

eri

Vierailija
24/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan naista piristä. Ukon pitäisi olla nuorempi, että piristäisi. Mut näillä mennään. 

T.Harmaaparran vaimo 

Vierailija
25/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille sopiva mies on noin 10 vuotta vanhempi mies.

Vierailija
26/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 ja musta on kutkuttavaa jutella yli 60v miesten kanssa. Jotakin siinä vaan on...

Muutama rehellisesti asioista kirjoittava nainenkin palstalla

Vierailija
27/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeroni aikaan olin 40v, muutama vanhempi mies osoitti silloin kiinnostusta, kirkonkylän kesäjuhlista pyöräiltiin naapurimökin 55v herrasmiehen kanssa, mökki teiden risteyksessä kertoi, että voi kyllä pelastamaan neitoa pulasta, kiitin kauniisti ja totesin, että en ole pulaa nähnyt ja voit mennä Ritva-rouvan viereen nukkumaan. Nyt 18v myöhemmin on mökki myynnissä, herralta vietiin ajokortti kun on niin höperö.

Samana vuonna serkkupojan häissä morsiamen sukulaismies noin 60v oli kovasti sitä mieltä että olisimme hyvä pari kun olimme samana vuonna erottu ja minä sairaanhoitaja voisin sitten joskus häntä hoitaa kun hän on vanha ja totta vie, törmäsin häneen pari vuotta sitten asiakkaana. 

Nämä pahimmat "pienen ikäeron" piristystä hakeneet. 

Vierailija
28/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ikäero on muutamia kuukausia ei vuosia.

En näe mitään mielenkiintoa miestä kohtaan, joka on elänyt nuoruutensa ihan eri maailmassa kuin minä.

Joten ei kiitos.

Vierailija
29/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos mies on 15v nuorempi. 

N55

Vierailija
30/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta vanhemmista pidettiin, siis 2v.

Vierailija
31/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 ja musta on kutkuttavaa jutella yli 60v miesten kanssa. Jotakin siinä vaan on...

Älä Jorma jaksa.

Vierailija
32/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin voi piristää. Tosiasia on, että miehiltä heikkenee potenssi neljänkympin jälkeen ja heikkeneminen kiihtyy eksponentiaalisesti. Kokemusta on 10-20 v vanhemmista miehistä. Varoitus nuorille naisille: ÄLÄ ota vanhempaa miestä, kadut sitä myöhemmin.

Vierailija
33/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, se on taas Hopeakettu valkoisissa farkuissa, tennareissa ja joku siisti Lacoste-paita päällä vinkumassa 😀

Vierailija
34/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä Jorma jaksa.

Häh? En oo mikää Jorma. Jotkut voi tykätä vanhemmista miehistä.

Vierailija
35/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli seksisuhde 10v vanhemman miehen kanssa tuossa pari vuotta sitten, kun olin 27.

Mutta mies oli kyllä tosiaan laatikkoleuka-anestesiologi upealla keskustakämpällä ja Porschella varusteltuna, joten sinulle ap ei kyllä noita nuorempia naisia kyllä taida löytyä

Nykyään olen 33v lääkärin kanssa, kun ei nuo 10v vanhemmat miehet suhteeseen kelpaa

Vierailija
36/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on 4500 pariskuntaa yli 20v ikäerolla. 

Voitaisiin hyväksyä että ihmiset on erilaisia.

Vierailija
37/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kolme vuotta nuorempi. Pitää mutkin nuorekkaana

Vierailija
38/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jauhat tätä samaa levyä toistuvasti?

Vierailija
39/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma 9v vanhempi. Paras suhde kaikin puolin 

Eri asia kuinka kauan 😁

Vierailija
40/171 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, vaikka aloitus on aika provo. Olen yrittänyt deittailla omanikäisiäni, mutta vanhemman miehen kanssa on rennompi olla ja seksi on nautinnollisempaa. Aikamoinen musta lammas olen tuttavapiirissäni.

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi