Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vaatii toista autoa vedoten lapseen

Vierailija
24.07.2025 |

Eli vaimo vaatii toista autoa että voisi kuskata lasta neuvolaan, lääkäriin ja mitä näitä nyt on. Ja jollekin kaverille mennessään. Täällä liikkuu erittäin hyvin julkiset ja niissä on vaunu tila. Ja ovat tässä kaupungissa ilmaisia kaiken lisäksi. Eli kun matkustaa vaunujen/ratasten kera. 

Mikään viiden tonnin rämä se ei saisi olla vaan kunnon auto, min. 15 000€. Toista auto lainaa ei oteta. Mun sisko pääsee hyvin julkisilla ja asuvat vielä sivummalla. 

Ja meillä on vain 1 lapsi. Toista ei kyllä tule jos tää tällaista on. Vaimo olisi palaamassa töihin ehkä vuoden päästä, autoa ei tarvitse siihenkään. Mietinnässä on kannattaako töihin paluu. pieni palkka. Tulisi päiväkoti maksut ja muutenkin arki kuormittuisi. Yksi auto saa riittää  mähän sitäkin maksan pääsääntöisesti. Vaimon rahoilla ei paljon juhlita. 

Kuulemma hankala mennä julkisilla. No ei ole. Pitäisikö hänen puhua mun siskon kanssa? Sisko on paremmassa fyysisessä kunnossa joten en tiedä onko hyvä idea. 

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärtääköhän ap nyt, että kyse ei ole vain lapsen kanssa kulkemisesta, ilman kantamuksia. Jos bussi ei vie kotipihasta kaupan pihaan ja takaisin, niin aika inhottavaa se on raahata 3 - 4 kassillista ruokaa (tai ainakin minä ostan kerralla paljon, jotta ei tarvitse käydä kuin kaksi kertaa viikossa kaupassa) + lasta. Ostoskärry + rattaat on kans inhottava yhdistelmä kaupassa. Kokeileppas itse muutama kauppareissu tehdä lapsen kanssa ilman omaa autoa, ja tule sitten ihmettelemään mihin se akka autoa tarvitsee. 

Ps. se lapsi ei siellä rattaissakaan kauaa istu, ja tilanne hankaloituu entisestään - toisessa kädessä roikkuu useampi ostoskassi ja toisessa lapsi. 

Ei mulla oo ikinä ollu autoa. Aloittaja mainitsee että perheessä yksi auto on niin todennäköisesti sillä hoidetaan myös kaupassa käynti.

Itse oon yh ja 3 lasta. Rattailla on menty kesät talvet kauppaan, kun lapset ollut pieniä. Kyllä joutui käymään melkein päivittäin. Sinne rattaiden alle ostokset mahtuu, varsinkin kun panostaa siihen että ostaa tilavat rattaat. Rattaat voi jättää kaupassa parkkiin ja ottaa kärryt tilalle. Isommat lapset voi kantaa ostokset apuna kotiin.

Vierailija
42/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään monella paikkakunnalla voi tilata ruokaa suoraan kotiin, kätevää tilata jostain Prismasta koko viikon eväät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mpi pitkästä aika Siskoni on kaunis, hoikka ja seksikäs -tyyppi🙋 Olit tosi pitkään poissa palstalta. Kävikö korvia kuumottamaan, kun vihjailtiin insestistä 😉

Tälle repesin!! :) mikäs tää tällainen heppu on :)?  Joku joka ihailee kaunista ja kätevää/menestyvää siskoaan? Eikö saisi? Yleensä haukutaan sukulaiset niin jos kehuu niin ei hyvä? Muusta kulttuurista? 

Ai, olet uusi palstalla. Tää tyyppi on kirjoitellut tänne vuosia samansosältöisiä provoja, joissa haukkuu vaimoaan ja ihailee hoikkaa, kaunista ja seksikästä siskoaan. Tosi  tuo kirjoittelu loppui, kun porukat alkoivat huomautella insestisestä pervoudesta. Kaava oli yleensä aina sama eli haukkui vaimon aloituksessa, sivuilla 3-5 tuli mukaan vaimon alkoholismi ja muutama sivu eteenpäin tuli myös vaimon pahoi

Muistan tämän. Ihan kaheli tyyppi.

Vierailija
44/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis esimerkki siitä miksei kannata olla kotiäiti. Provo toki koko tarina, mutta tuollaista se suurin piirtein on.

Tiedän aika monta paria, joissa on äiti kyselemättä kuskannut lapsia polkupyörällä ja jalkaisin. Sitä en tiedä, onko edes kysynyt lapsen isältä, voisiko kuljettaa.

Vierailija
45/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voi ottaa mieleisensä autolainan ja makselee sen pois pihistäen omista henkilökohtaisista kuluistaan, kuten uudet vaatteet , kampaaja ja kynsisalongit. Tai menee töihin niin on paremmin varaa autoon. 

Ap:

Hänen palkka on kyllä niin pieni etten tiedä saisiko edes lainaa. Ja jos niin millä maksetaan? Lapsella on menoja ja halutaan hänellekin ostaa muuta kuin minimit kirpputorilta. Eikä tässä itsekään voi olla 100 varma omasta työpaikasta näinä aikoina. Olisi sulaa hulluutta ottaa turhaan toinen autolaina. 

Vaimo ei nytkään käy missään salongeissa joten ei voi säästää turhasta koska aika vaatimatonta elämää elämme jo nyt. Huomaa että palstaa lukee moni joka ei ymmärrä tavallisen ihmisen elämästä mitään. 

Ja ne lapsen kulut pitää tietenkin maksaa siitä vaimon pienestä palkasta, koska vaimohan sitä lasta hoitaakin.

Vierailija
46/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yksi auto ja kolme lasta. Ei tulisi mieleenkään hankkia toista autoa. Auto on hirveä kuluerä. Suosittelen, että hankit vähän sporttisemman uuden vaimon.

Yh-iskät onkin ihan hirveän haluttuja sporttisten naisten keskuudessa.

Vierailija
47/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsisitkö itse julkisilla töihin? Silloin auto jäisi vaimolle jos hän kuljettaa päivällä lapsia. 

Ap: 

Pääsen mutta tarvitsen autoa välillä töissä. Asiakaskäynnit lähinnä. Ei voi mennä bussilla, menisi hirveästi aikaa ja käynnit voi olla periferiassa. 

En käsitä tätä! Ei tää ennen ollut ongelma. Voiko liittyä hormonien vaihteluun, jos niin tän pitäisi loppua. Ja olen monesti niin väsynyt aamulla että omakim hermo on lujilla. En kaipaa yhtään enää vaimon kitinää. 

Kun tarvitset autoa vain välillä, eikä niitä neuvola (yms.) käyntejäkään ole ihan joka päivä niin katsokaapa silleen että menet bussilla töihin silloin kun lasta tarttee käyttää. Ja jos just samalle päivälle osuu asiakaskäynti niin vaimo voi päräyttää vaikka taksilla neuvolassa jos bussilla on liian hankala mennä.

Vierailija
48/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsisitkö itse julkisilla töihin? Silloin auto jäisi vaimolle jos hän kuljettaa päivällä lapsia. 

Ap: 

Pääsen mutta tarvitsen autoa välillä töissä. Asiakaskäynnit lähinnä. Ei voi mennä bussilla, menisi hirveästi aikaa ja käynnit voi olla periferiassa. 

En käsitä tätä! Ei tää ennen ollut ongelma. Voiko liittyä hormonien vaihteluun, jos niin tän pitäisi loppua. Ja olen monesti niin väsynyt aamulla että omakim hermo on lujilla. En kaipaa yhtään enää vaimon kitinää. 

Silloin, kun meillä oli pienet lapset ja yksi auto, pyrin sopimaan omat ja lasten menot siten, että miehelläni ei ollut niille päiville asiakaskäyntejä. Auto jäi silloin minulle.

Nyt asumme paikassa, jossa ei ole lainkaan julkista liikennettä. Meillä on kaksi autoa, mutta keväällä toinen auto oli rikki. Silloin sumplimme mieheni kanssa menomme niin, että kun toinen tarvitsi autoa, oli toisella etätyöpäivä, tai oli mahdollisuus kuskata toinen sinne töihin ennen omaa reissua ja hakea hänet sitten kotiin.

Vierailija
49/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna oma auto vaimon käyttöön ja osta taskuraketti tyyliin Abarth-500. Kaikki voittavat.

Vierailija
50/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärtääköhän ap nyt, että kyse ei ole vain lapsen kanssa kulkemisesta, ilman kantamuksia. Jos bussi ei vie kotipihasta kaupan pihaan ja takaisin, niin aika inhottavaa se on raahata 3 - 4 kassillista ruokaa (tai ainakin minä ostan kerralla paljon, jotta ei tarvitse käydä kuin kaksi kertaa viikossa kaupassa) + lasta. Ostoskärry + rattaat on kans inhottava yhdistelmä kaupassa. Kokeileppas itse muutama kauppareissu tehdä lapsen kanssa ilman omaa autoa, ja tule sitten ihmettelemään mihin se akka autoa tarvitsee. 

Ps. se lapsi ei siellä rattaissakaan kauaa istu, ja tilanne hankaloituu entisestään - toisessa kädessä roikkuu useampi ostoskassi ja toisessa lapsi. 

Lapsi voi istua ostoskärryissä. Joko vapaaehtoisesti tai kiinniköytettynä.

Ruokia ei kannata pakata kasseihin jos on jotenkin muuten kuin autolla liikenteessä. Esimerkiksi iso reppu, rinkka tai vetokärry on paljon kätevämpi.

Vierailija
51/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tuollainen emakko, joka ei vastuuta oo valmis elämässä mistään kantaa... kyllä se siitä oppii kun saa itse alkaa kustantaa oman elämänsä...

Ap.: no en sentään jätä mutta ihmettelen missä höyryissä on. Kun eo tajua ettei ole rahaa siihen. Realiteetteja puuttuu nyt, muuten kyllä hoksaava tolkun ihminen ollut. Jotenkin avuttomaksi heittäytyy? Huomionhakua? Mutta pyytäisi huomiota muuten eikä pyytämällä asioita kuin viis vuotias tikkaria kaupasta. En ole joulupukki. Ja vaikka olisikin kymppitonni tilillä ylimääräistä niin ei sitä nyt autoon laitettaisi. Kyllä tulee varmasti tärkeämpiäkin rahan reikiä. 

Ihan kuin vaimo olisi muuttunut toiseksi ihmiseksi ;(

Vierailija
52/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit kulkea julkisilla ja antaa vaimon käyttöön. Helppo ratkaisu ja pärjäätte yhdellä. Tai sitten ostat itsellesi sen muutaman tonnin auton jos et julkisilla viitsi.

antaa auton vaimon käyttöön

Niin siis sen tappavan tylsän farmari Skodan ja saa itse aivan mahtavan tilaisuuden ostaa itselleen jonkun 2 paikkasen urheiluauton, eikä tarvitse mitään selittelyjä ja perusteluja.

Tämän jälkeen voi alkaa sille nuorelle sihteeriköllekin tarjoamaan kyytejä ja siitä se tappavan tylsä elämä sitten aukeaa isukille aivan uudella tavalla!!!!!

Vierailija
53/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli toinen auto siinä vaiheessa, kun ensimmäinen lapsi syntyi. Vähän nolo tollanen pihtariäijä. 

Toinen vaihtoehto on, että vaimo ajaa aina tarvittaessa taksilla sinun laskuusi. 

Hyvä kun joillekin vain TULEE niitä autoja;) moni joutuu maksamaan itse ja siitähän se rahanmeno vasta alkaa. Auton pito on kallista. 

Toki sokeri sedät erikseen. Silloin kyllä autot, pelit ja sudit on syytä tyttikselle ostaakin. Eikä mitään halpaa vanhaa Corollaa! 

Vierailija
54/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä tuollainen emakko, joka ei vastuuta oo valmis elämässä mistään kantaa... kyllä se siitä oppii kun saa itse alkaa kustantaa oman elämänsä...

Ap.: no en sentään jätä mutta ihmettelen missä höyryissä on. Kun eo tajua ettei ole rahaa siihen. Realiteetteja puuttuu nyt, muuten kyllä hoksaava tolkun ihminen ollut. Jotenkin avuttomaksi heittäytyy? Huomionhakua? Mutta pyytäisi huomiota muuten eikä pyytämällä asioita kuin viis vuotias tikkaria kaupasta. En ole joulupukki. Ja vaikka olisikin kymppitonni tilillä ylimääräistä niin ei sitä nyt autoon laitettaisi. Kyllä tulee varmasti tärkeämpiäkin rahan reikiä. 

Ihan kuin vaimo olisi muuttunut toiseksi ihmiseksi ;(

No tuossa edellä jo tarjottiin toimivaa ratkaisua. Sinä varmasti tiedät ne asiakaskäyntisi etukäteen, jos et ole joku ovelta ovelle imureita myyvä kaupparatsu. Eli tiedät aikataulusi, jolloin tarvitset autoa töissä. Niinä päivinä, kun auto seisoo työpaikkasi edessä parkkiksella, voit hyvin antaa auton vaimosi käyttöön. Saa vähän vaihtelua ja iloa elämäänsä ainaisen kotona nysväämisen sijaan.

Vierailija
55/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä. Perheen ainoa auto viettää päivät miehen työpaikan parkkipaikalla ja sillä aikaa vaimo raahaa lapsia, ostoksia jne bussissa. Kuule, vaimo saattaa löytää paremman miehen, joka ymmärtää toisen auton tarpeen. Just saying

Jaa että joku uusi mies alkaa ostaa tuolle naiselle auton jotta pääsee kuskaan lastaan.. Melkoinen vässykkä eli onnea etsintään. 

Vierailija
56/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä saatanan tollo, opettele kirjoittamaan yhdyssanat yhteen, kun opit, neuvon lisää.

Vierailija
57/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lisääntyä noin vähätuloisten/-varaisten naisten kanssa, joilla ei ole varaa itse hankkia itselleen autoa.

Vierailija
58/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokia ei kannata pakata kasseihin jos on jotenkin muuten kuin autolla liikenteessä. Esimerkiksi iso rep

Ei kai niitä.ostoskärryjä saa kotoin tuoda.

Vierailija
59/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: 

Kuulostaa siltä, että kohta on ruoho vihreämpää jossain muualla ja sinä et eronkaan jälkeen ymmärrä parisuhteesta yhtään mitään.

Vierailija
60/109 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokia ei kannata pakata kasseihin jos on jotenkin muuten kuin autolla liikenteessä. Esimerkiksi iso rep

Se jolla on auto käytössä, käy tietysti kaupassa ja hoitaa neuvolat ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi