Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyyteen on aina syynsä.

Vierailija
24.07.2025 |

Istukaa tunniksi ilman mitään ärsykkeitä tuijottamaan seinää ja koittakaa selvittää miksi olet yksin.

Tämän kun toistat tarpeeksi useasti niin vastaus kyllä löytyy, se mitä todennäköisimmin ei ole miellyttävä, mutta se löytyy.

Kyse ei ole siitä, että "olen huono ihminen, siksi olen yksin", tuo ei ole mikään objektiivinen mittari. Tarkoituksena nähdä rehellisesti missä omassa ajattelussa tai toiminnassa on ehkä sokeita pisteitiä. Tai millaisia odotuksia, pelkoja tai pettymyksiä kannat mukanasi. 

Syitä voi esimerkiksi olla, pelko hylätyksi tulemisesta joka estää aloitteiden tekemistä,

opittu tapa vetäytyä,

henki haisee,

käsitys siitä, ettei ole kiinnostava tai arvokas.

Syitä on yhtä monta kuin on ihmistäkin, pääpointtina se, että sille on aina syynsä ja ainoa tie päästä tästä pois on nähdä ne ja hyväksyä ne. Sekä toimintaa hyväksynnän jälkeen.

Jos on erinäisiä mielipiteitä, kuuntelen ilomielin

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta olen hyvinkin kiinnostava ja olen aloitteita tehnyt. Ei ole napannut. Jatkan siis kiinnostavien juttujen parissa ilman muita.

Vierailija
2/7 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta olen hyvinkin kiinnostava ja olen aloitteita tehnyt. Ei ole napannut. Jatkan siis kiinnostavien juttujen parissa ilman muita.

Mikä tekee sinusta kiinnostavan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin oleminen on hyvä asia. Silloin voi tehdä ihan mitä itse haluaa. Ei tarvitse ottaa huomioon toista ihmistä. Ainoastaan todella kaunis nainen, jolta saa seksiä, ylittää kynnyksen luopua tästä yksinäisyydestä. Vain siinä tilanteessa kannattaa tehdä kompromisseja oman itsemääräämisoikeuden kanssa.

Vierailija
4/7 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tukien leikkaaminen ja pienuus monella syynä, ellei ole muu syy. Jos ei ole rahaa on vaikea ostaa vaatetta, kenkää tai edes saada hammashoitoa. Osalla on terveys tai rajoitteita, ettei tavallinen firma käy. Eikä sinne pääsekään. Muiden pitäisi huomioida että on paljon erilaisia ihmisiä ja kaikilla tarpeita. Jos tarpeita ei huomioida, käy huonosti monelle.

Vierailija
5/7 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että tukien leikkaaminen ja pienuus monella syynä, ellei ole muu syy. Jos ei ole rahaa on vaikea ostaa vaatetta, kenkää tai edes saada hammashoitoa. Osalla on terveys tai rajoitteita, ettei tavallinen firma käy. Eikä sinne pääsekään. Muiden pitäisi huomioida että on paljon erilaisia ihmisiä ja kaikilla tarpeita. Jos tarpeita ei huomioida, käy huonosti monelle.

Ei ole rahaa ostaa ruokaa, vaatteita tai kenkiä on sinun syysi miksi valtaosa ihmisistä on yksin? Ok.

Vierailija
6/7 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ap on taas aloittanut päivän runsaalla määrällä huu mausaineita.

Vierailija
7/7 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä firma?? Wat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme