Miksi naisten vähäpukeisuutta vastustaa usein eniten naiset?
Onko syynä kateus?
Huono itsetunto?
Ei saa itse tarpeeksi huomiota ja tulee huono fiilis kun itse tuntee jäävänsä sivuun?
Kertokaa.
Jokainen saa tehdä omalla kehollaan mitä haluaa joten miksi jotkut eivät kannata naisten oikeuksia?
Kommentit (268)
No siis olen kateellinen sille itsevarmuudella mitä naisilla on vaikka itse olen normaalivartaloinen ja urheilullinen, en ikinä laittaisi juuri vesirajaa peittävää hametta ja niin pienen topin että melkein tissit pullahtavat ulos. Ei ole sitä itsevarmuutta esitellä hyviä puoliaan. Voi olla että olen niin häveliäs että tulee tarve peittää eikä paljastella ja nolottaa siitä tuleva huomio. Tuntisin myös itseni halvaksi eikä vakavasti otettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua inhottaa se huomion kerjääminen. Tytöt mukamas pukeutuvat itseään varten... Mitä paskapuhetta. Miesten huomiota varten ne niin tekevät. Kaupassa ollessani käveli nuori nainen lyhyessä minimekossa rinnat vilkkuen, varmaan 99,9% miehistä katselivat häntä.
Miksi sinua kiinnostaa, tai millä ajatustenlukutaidolla luulet edes tietäväsi, ketä varten muut pukeutuu?
Noilla ajatustenlukutaidoilla olisi parempaakin käyttöä ja voisit tulla rikkaaksi ennustamalla esim pörssikursseja.
🤣🤣🤣
Koska me ei kiihotuta persposkista tai tisuleista, kun ollaan hetskuja suurimmaks osaks. En halua nähä vahingossa jonkun pöllönsilmää rannalla. Ymmärän jos tytyistä kiinnostuneet tykkää maisemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä biseksuaalina naisena toivoisin, että muut ihmiset, niin naiset kuin miehetkin pukeutuisivat niin ettei läskit pursuile ja persvako näy. Pientä tyylikkyyttä voisi olla sen suhteen mitä näkyy (eli jos sinulla on röllyköitä niin älä laita kireintä tai lyhintä mahdollista paitaa) ja onneksi moni osaakin pukeutua ihan hyvin.
Jep, nyt on napapaidat muotia niin sellaista käyttää myös naiset jolla maharöllykkä! Ei minkäänlaista itsekritiikkiä eikä kotoa lähtiessä ole peiliin katsonut. Napakoru koristaa sitä säkkiä.
Saattehan te tuomita muiden pukeutumista mutta:
1) te ette siitä päätä mitä muut tekee
2) ette voi vaikuttaa asiaan mitenkään
3) asia ei teille siis kuulu
Joten miksi edes kiinnostaa asia joka ei kuulu muille eikä siihen voi vaikuttaa?
Tulee mieleen yläkouluajat jossa puhutaan tarkoituksella pahaa toisista oppilaista ja syyksi keksittiin ihan tyhmiä asioita vaatteisiin liittyen.
Kiusaamista se on, henkistä väkivaltaa. Kukaan ei halua että itseä tai omia lapsia haukutaan joten miksi itse on ruokkimassa naisten piilottamisen kulttuuria joka nimenomaan alistaa naisia?
Miksi naiset vastustaa naisten oikeuksia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua inhottaa se huomion kerjääminen. Tytöt mukamas pukeutuvat itseään varten... Mitä paskapuhetta. Miesten huomiota varten ne niin tekevät. Kaupassa ollessani käveli nuori nainen lyhyessä minimekossa rinnat vilkkuen, varmaan 99,9% miehistä katselivat häntä.
Miksi sinua kiinnostaa, tai millä ajatustenlukutaidolla luulet edes tietäväsi, ketä varten muut pukeutuu?
Noilla ajatustenlukutaidoilla olisi parempaakin käyttöä ja voisit tulla rikkaaksi ennustamalla esim pörssikursseja.
🤣🤣🤣
No kyllä naisten epätoivo näkyy kun tekevät oikeasti kaikkensa että miehet katsoisivat. Kuin prostituutiota mutta vain niin että huomio on se 'raha' ja tyydytys.
No en tiedä vastustanko, mutta ehkä kehtaan sanoa paremmin kuin miehet, että minusta vähäpukeisuus on huomion hakemista eikä käytännöllisyyttä, ja siispä minusta on erikoista, että pikkutytöt puetaan pikkuvaatteisiin, ja toisaalta että naisilta on kamalaa teeskentelyä valittaa katseista, jos niitä kerjää.
Aikuinen nainen, joka ymmärtää ja hyväksyy, mitä peliä pelaa, saa puolestani tehdä normaalien käytössääntöjen puitteissa mitä haluaa.
Kykenen myös elämään sen kanssa että uimarannalla on eri koodisto kuin kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
No siis olen kateellinen sille itsevarmuudella mitä naisilla on vaikka itse olen normaalivartaloinen ja urheilullinen, en ikinä laittaisi juuri vesirajaa peittävää hametta ja niin pienen topin että melkein tissit pullahtavat ulos. Ei ole sitä itsevarmuutta esitellä hyviä puoliaan. Voi olla että olen niin häveliäs että tulee tarve peittää eikä paljastella ja nolottaa siitä tuleva huomio. Tuntisin myös itseni halvaksi eikä vakavasti otettavaksi.
Naisen vartalossa ei ole mitään "halpaa". Harmi kun sinulla on tuollaisia ajatuslukkoja jotka rajoittavat sinun elämäsi onnellisuutta ja mahdollisuutta nauttia elämästä vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
No kyllä naisten epätoivo näkyy kun tekevät oikeasti kaikkensa että miehet katsoisivat. Kuin prostituutiota mutta vain niin että huomio on se 'raha' ja tyydytys.
Mitä se on sinulta pois miten toiset pukeutuvat?
Et menetä mitään: rahaa, terveyttä, työpaikkaa jne. ihan sama miten muut pukeutuvat.
Joten miksi sulla on pakkomielle kontrolloida muiden kehoja? Itsetunto?
Täh, ei mun mielestä naiset kritisoi naisten vähäpukeisuutta, päinvastoin
Setämiehiä kritisoidaan sen sijaan
T. Feministi
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä vastustanko, mutta ehkä kehtaan sanoa paremmin kuin miehet, että minusta vähäpukeisuus on huomion hakemista eikä käytännöllisyyttä, ja siispä minusta on erikoista, että pikkutytöt puetaan pikkuvaatteisiin, ja toisaalta että naisilta on kamalaa teeskentelyä valittaa katseista, jos niitä kerjää.
Aikuinen nainen, joka ymmärtää ja hyväksyy, mitä peliä pelaa, saa puolestani tehdä normaalien käytössääntöjen puitteissa mitä haluaa.
Kykenen myös elämään sen kanssa että uimarannalla on eri koodisto kuin kaupungilla.
Jos joku sinulle täysin tuntematon ihminen hakisi huomiota - et edes voi tietää sitä koska et tunne vieraita ihmisiä - mitä juuri sinä häviät siinä? Sinulla ei ole mitään osaa siinä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä biseksuaalina naisena toivoisin, että muut ihmiset, niin naiset kuin miehetkin pukeutuisivat niin ettei läskit pursuile ja persvako näy. Pientä tyylikkyyttä voisi olla sen suhteen mitä näkyy (eli jos sinulla on röllyköitä niin älä laita kireintä tai lyhintä mahdollista paitaa) ja onneksi moni osaakin pukeutua ihan hyvin.
Jep, nyt on napapaidat muotia niin sellaista käyttää myös naiset jolla maharöllykkä! Ei minkäänlaista itsekritiikkiä eikä kotoa lähtiessä ole peiliin katsonut. Napakoru koristaa sitä säkkiä.
Saattehan te tuomita muiden pukeutumista mutta:
1) te ette siitä päätä mitä muut tekee
2) ette voi vaikuttaa asiaan mitenkään
3) asia ei teille siis kuulu
Joten miksi edes kiinnostaa asia joka ei kuulu muille eikä siihen voi vaikuttaa?
Mitä naisten oikeuksia? Kulkea stringeissä rannalla? No senkun kulkekoon, niin miehetkin voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vartalossa ei ole mitään "halpaa". Harmi kun sinulla on tuollaisia ajatuslukkoja jotka rajoittavat sinun elämäsi onnellisuutta ja mahdollisuutta nauttia elämästä vapaasti.
Eikä miehenkään. Miehetkin siis stringeissä muna juuri ja juuri jollain mininarun tapaisella peitossa rannalle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Mitä se on sinulta pois miten toise
Ei kai se keltään ole pois, eikä tarvitse olla pakkomiellettä tai kolhuja itsetunnossa vai onko sinulla? Sama kait sitten olla aikalailla alasti jos kerran naiset haluavat ja vaativat ja millään ei ole mitään väliä, mennään nakuina kaikki kauppaan? Miehet myös stringeissään tai ilman? Toivottavasti miehetkin alkaa kulkemaan stringiuikkareissa ja narumallisissa myös, sehän olisi aika virkistävää. Miehillä vaan ei ole jostain syystä tarve ns. esitellä itseään kuten naisilla ja naiset kiekuu tasa-arvon perään...
Vierailija kirjoitti:
Nainen on naiselle susi. Naiset haluaa miesten huomiota ja jos kaunis nainen saa huomiota miehiltä niin naiset suuttuvat sille kauniille naiselle siitä kun se on niin kaunis.
Kuinka moni näistä sringejä pitävistä on kauniita? Enpä ole montaa nähnyt, vaikka näitä meidän rannalla paljon pyörii. Suurimmalla osalla, jotka pukeutuvat asiallisesti on parempi kroppa. Eli aivan älytön väite tämäkin. Yrittäkää ymmärtää, ettei kaikki halua katsella paljasta persusta. Ei siinä ole mitään muuta. Vaikka siinä olen samaa mieltä, että ihan samalla lailla sringehä saisi käyttää kaiken näköiset. Ei tarvitse ole hyvä vartalo. Sekin on osittain maku asia kuitenkin.
Paljastava pukeutuminen tekee naisesta prostituutiota harrastavan varsinkin kun takapuolta ja rintoja esitellään julkisella paikalla. Tähän lisäksi lipfillerit ja vahva meikki... mutta myös hillitympikin habitus jos on tiimalasivartalo. Jokainen eläköön elämäänsä miten haluaa mutta on surullista nähdä miten naiset objektoivat jo valmiiksi itsensä. Seksiä tyrkytetään jokapaikassa ja lapset joutuvat kasvamaan tässä yliseksualisoivassa maailmassa.
Koko ketjun otsikko "Miksi naisten vähäpukeisuutta vastustaa usein eniten naiset?" tarjoaa itsestään selvän vastauksen: KUKAAN terve mies ei vastusta naisten vähäpukeisuutta.
Minä voisin avata ketjut: "Miksi rintaliivien hinnankorotuksia vastustavat eniten naiset?", "Miksi parranajovälineiden hinnankorotuksia vastustavat eniten miehet?"
Miksiköhän?? Olen ymmälläni.
Koska se luo hirveästi paineita ja esim. jos itse on pukeutunut kivasti vaikka lyhyehköön mekkoon, niin sitten tulee joku donna pelkissä pikkuhousuissa ja saa kaikkien miesten huomion, siksi.
Itsellä on timmi kroppa jonka eteen nähnyt vaivaa, mutta silti hirveästi paineita ja tunnen itseni ihan näkymättömäksi koska kaikki muut pukeutuu niin paljastaviin vaatteisiin ettei semmoinen hyvän maun mukainen kesämekko tai shortsit riitä herättämään positiivista huomiota enää kenessäkään ja en jotenkin koe mukavaksi oloani ajatellessani että pukeutuisin kuten ne monet muut. Kiva sitten kun vaikka oma poikaystäväkin yrittää suostutella laittamaan päälle jotain tosi paljastavaa...tuntuu ihan joltain lihapalalta :((((((
Jos mä näkisin kaupungilla pelkissä bikineissä kulkevan naisen niin kyllä ihmetystä herättäisi... tai juuri se tunne että miten järkyttävän huomionkipeä on kun pitää melkein alasti olla.
Vierailija kirjoitti:
Koska se luo hirveästi paineita ja esim. jos itse on pukeutunut kivasti vaikka lyhyehköön mekkoon, niin sitten tulee joku donna pelkissä pikkuhousuissa ja saa kaikkien miesten huomion, siksi.
Itsellä on timmi kroppa jonka eteen nähnyt vaivaa, mutta silti hirveästi paineita ja tunnen itseni ihan näkymättömäksi koska kaikki muut pukeutuu niin paljastaviin vaatteisiin ettei semmoinen hyvän maun mukainen kesämekko tai shortsit riitä herättämään positiivista huomiota enää kenessäkään ja en jotenkin koe mukavaksi oloani ajatellessani että pukeutuisin kuten ne monet muut. Kiva sitten kun vaikka oma poikaystäväkin yrittää suostutella laittamaan päälle jotain tosi paljastavaa...tuntuu ihan joltain lihapalalta :((((((
Miksi olet riippuvainen huomiosta?
Tuossa on se ongelman ydin johon tarvitset apua.
Jos joku tuntematon nainen saa stringeissä huomiota, mitä sitten?
Jos koet olevasi lihapala, se on sinun rajoittava ajatusmaailma. Naisen keho ei ole lihapala ihan sama mitä on päällä.
Onko idioluutio totta, ihmiset taantuneet eläinten asteelle esittelemään takapuoltaan tai muita ominaisuuksiaan jo yleisillä paikoilla? 😅 No kaipa tarve sitten on kova jollekin, huomiolle tai muulle...