Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten vähäpukeisuutta vastustaa usein eniten naiset?

Vierailija
24.07.2025 |

Onko syynä kateus?

Huono itsetunto?

Ei saa itse tarpeeksi huomiota ja tulee huono fiilis kun itse tuntee jäävänsä sivuun?

Kertokaa.

Jokainen saa tehdä omalla kehollaan mitä haluaa joten miksi jotkut eivät kannata naisten oikeuksia? 

Kommentit (268)

Vierailija
221/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenne pettää ja käy bordelleissa riippumatta vaatteista !  Niitä panettaa kivekset täynnä. Ei väliä mikä ulkonäkö tai vaate ÄLKÄÄ SYYTTÄKÖ NAISIA MIESTEN HUORAAMISESTA! 

Vierailija
222/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Ylipainoiset mätisäkit ahdistuu kun joku viitsii pitää huolta itsestään eikä kaikki ole samanlaisia ihrakasoja mitä tämä kateellinen on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä ei ole kateutta.

Vierailija
224/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi, että naislla on keskimäärin parempi esteettinen silmä ja osaavat ns. käyttäytyä ja odottavat perustellusti muilatkin asianmukaista käyttäytymistä, jota on myös asianmukainen pukeutumien. -  Bikineissä voit mennä uimarannalle mutta bikinit eivät ole asu, joka olisi asu, jossa kannattaa esiintyä jos antaa itsestäsi mielikuvan vakavasti otettavana asiantuntijana aamutv.ssa. Mutta näinsanoessani minua varmaan joku nyt kutsuu sovinistiksi

Sinkkumies

Tuntuu, että miehet osaavat pukeutua usein asiallisemmin; eivät paljastele itseään turhaan edes kesällä. Suurimmalla osalla on shortsit ja paita päällä ja rannallakaan ei käytetä boratspeedoja.

Vierailija
225/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana naisena, ymmärrän hormonien voiman sekä naisilla että miehillä, ja sen valtavan vaikutuksen mikä sillä on visuaalisiin ärsykkeisiin. Siksi en piinaisi teinipokia paljaalla pinnalla vain, "koska voin" enkä suosittelisin nuoria naisia tekemään niin. Kauniita mekkoja ja shortseja löytyy kyllä. 

Vierailija
226/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat luontaisesti kateellisia toisilleen, koska kokevat toiset naiset - ja etenkin vähäpukeiset naiset - kilpailijoinaan. Ja kun monet naisista ovat sellaisessa kunnossa, että eivät kehtaa olla vähemmissä vaatteissa, niin kateushan siinä väistämättä herää.

Tää on ihan puppua  ja ukkojen luuloja. Naiset ei ole toisilleen läheskään niin kateellisia, kuin miehet toisilleen. Ja kateellisia ollaan ihan kaikesta. Pitkille miehille heidän pituudestaan ja "laatikkoleuka"miehille heidän leuastaan ja toisen miehen  suuremmista lihaksista.  Myös miehieä jotka saa helposti naisia kadehditaan ihan kunnolla. Miehet kadehtii myös toisten miesten autoja ja moottoripyöriä ja naapuri miestä, jos tämä on onnistunut saamaan kauniin naisen. Toisen miehen hienoa titteliä ja paksumpaa lompakkoa. Miehet kadehtii toisiiaan ihan joka asiasta. 

Ja miksi se vähäpukeinen nainen olisi joku "kilpailija????? Mistä se kilpailee. Setämiesten huomiosta???? Kuka sitä haluaa. 

Vierailija
227/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus. Ylipainoiset mätisäkit ahdistuu kun joku viitsii pitää huolta itsestään eikä kaikki ole samanlaisia ihrakasoja mitä tämä kateellinen on

Eiköhän ne ole moille ihan sama missä vaatteissa joku liikkuu. 

ja eikös se mies ole "mätisäkki"? Eikös  ne mätisäkit ole siellä miehen jalkojenvälissä. Ne killuttimet.

Vierailija
228/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä vanhemmat naiset yrittävät suojella nuoria tyttöjä ikäviltä kokemuksislta, mutta totuus on, ettei edes toppa-asu suojaa ällöttävien setämiesten lähentelyiltä.

Palstan vakio miesvihaaja kirjoittaa täällä taas ainakin sen 50 viestiä. Eikö yksi viesti riittäisi? Kyllä muut osaavat lukea sen oksennuksesi siitäkin.

Vierailija
229/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla tosi negatiivinen kanta tähän paljastelu kulttuurin. Hän on itse erittäin kaunis ja hyväkroppainen nainen. Kysyin mistä toi tulee?

Vastasi miettimättä että naisia ei ole otettu vielä koskaan vakavasti esim työmailla. Viimeiset 10v menty kovasti eteenpäin että nainen olisi muutakin kuin tissit ja p...u

Nyt naiset itse vetävät takaisinpäin siihen suuntaan että heistä on vaan silmä iloksi.

Vierailija
230/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenne pettää ja käy bordelleissa riippumatta vaatteista !  Niitä panettaa kivekset täynnä. Ei väliä mikä ulkonäkö tai vaate ÄLKÄÄ SYYTTÄKÖ NAISIA MIESTEN HUORAAMISESTA! 

Oliko tämä jo viestisi #50? En jaksanut lukea koko ketjua.

Vierailija
231/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempana naisena, ymmärrän hormonien voiman sekä naisilla että miehillä, ja sen valtavan vaikutuksen mikä sillä on visuaalisiin ärsykkeisiin. Siksi en piinaisi teinipokia paljaalla pinnalla vain, "koska voin" enkä suosittelisin nuoria naisia tekemään niin. Kauniita mekkoja ja shortseja löytyy kyllä. 

Kyllä ihmisen pitää  osata hillitä itsensä.

Näin naisena on pakko sanoa, että niin kaunista ja komeaa miestä ei ole vastaan kävelly, ei vaatteissa eikä alasti, että olisi pitänyt väkisin siihen käsiksi käydä.

Ihmiseen ei vaan kosketa ilman toisen suostumusta. Pojille pitää pienestä opettaa, että toiseen ei kajota, vaikka tämä olisi alasti, ellei  suostumusta ole. 

Vierailija
232/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä jotenkin vajaa ap? Minä OLEN nainen. Siksi minä, nainen, haluan päättää mitä puen ja mitä en. Enkä todellakaan halua paljastaa kaikille kaikkea. Mikä vttu teitä vaivaa.

Vierailija
233/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä jotenkin vajaa ap? Minä OLEN nainen. Siksi minä, nainen, haluan päättää mitä puen ja mitä en. Enkä todellakaan halua paljastaa kaikille kaikkea. Mikä vttu teitä vaivaa.

Mun kokemus on, että tässä yhteiskunnassa painostetaan alastomuuteen ja vilautteluun. Pride on kaiken huippu. Ei kaikki tykkää sellaisesta. Joillekin alastomuus on jotain intiimimpää eikä se kuulu vieraiden silmiin. 

Vierailija
234/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus varmasti pitkälti ja tietoisuus siitä että kaikki ei ole ihan kohdallaan ja muutkin huomaavat sen jos itse muistuttaa kooltaan ja asenteeltaan sotanorsua. 

Vierailija
235/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä toiset naiset pukee tai pukematta päälleen. Just olin rantalomalle ja melkein kaikilla naisilla vanhoja kääkkiä (joihin itsekin kuulun) lukuun ottamatta oli stringibiksut. Ei mua haitannu, vaikka "perseilivät" rantabaarissakin. Ja oma mies oli mukana, en oo niin mustis, että haittais, jos se näkee kauniita nuoria ihmisiä rannalla. 

Vierailija
236/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla tosi negatiivinen kanta tähän paljastelu kulttuurin. Hän on itse erittäin kaunis ja hyväkroppainen nainen. Kysyin mistä toi tulee?

Vastasi miettimättä että naisia ei ole otettu vielä koskaan vakavasti esim työmailla. Viimeiset 10v menty kovasti eteenpäin että nainen olisi muutakin kuin tissit ja p...u

Nyt naiset itse vetävät takaisinpäin siihen suuntaan että heistä on vaan silmä iloksi.

Tässä kiteytettynä omakin ajatus. Nykymailma on sairas. Naistutkijoilla ketkä pelastavat maailmaa on 100k seuraajaa IG.ssä.  Martta joka on tyhmä kuin saapas, mutta silarit ja pusuhuulet saa 16 miljoonaa seuraajaa. Koska näyttää paljasta pintaa.

Vierailija
237/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa ja keskusteltuani päätynyt siihen, että ainakin osa niistä naisista kuvittelee, että kaikki naiset ajattelevat samoin kuin he. Että kaikkia naisia häiritsee samat asiat, tai että kaikkien naisten syyt pukeutua ovat samat kuin heillä. 

Sitten on niitä, jotka vetoavat turvallisuuteen. No minä en ole ainakaan huomannut oleellista yhteyttä vaatetuksen ja seksuaalisen ahdistelun välillä. Vähiten on ahdisteltu uimalassa ja uikkareissa, mutta sekään ero ei ole oleellinen. 

Hmm, toivottavasti et joudu katumaan sanojasi.

Vierailija
238/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä abeeban ja torakan välistä.

Vierailija
239/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäniloksi, ei siis "silmä iloksi" (= ei revitä silmää irti kenenkään iloksi). Paljastelukulttuuri on joko yhdyssana tai kaksi erillistä käsitettä. Ei montaa lausetta tarvita...

Vierailija
240/268 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan sanonut että kenenkään pitää paljastaa kaikkea vaan että se on jokaisen oma valinta mitä pukee, ja että toisia ei saa kiusata pukeutumisen takia. Olisiko sinun aika opetella lukemaan kunnolla ettet kirjoittele puutaheinää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi