Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten vähäpukeisuutta vastustaa usein eniten naiset?

Vierailija
24.07.2025 |

Onko syynä kateus?

Huono itsetunto?

Ei saa itse tarpeeksi huomiota ja tulee huono fiilis kun itse tuntee jäävänsä sivuun?

Kertokaa.

Jokainen saa tehdä omalla kehollaan mitä haluaa joten miksi jotkut eivät kannata naisten oikeuksia? 

Kommentit (268)

Vierailija
201/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä näkisin kaupungilla pelkissä bikineissä kulkevan naisen niin kyllä ihmetystä herättäisi... tai juuri se tunne että miten järkyttävän huomionkipeä on kun pitää melkein alasti olla. 

Mutta miten se sinua liikuttaa jos joku olisikin huomionkipeä? Se ei ole sulta mitään pois.

Miksi toisten naisten saama huomio ahdistaa niin paljon että halutaan puuttua toisten pukeutumiseen.

Ongelma ei ole vaatteissa, eikä vaatteen kantajassa, vaan jossain aivan muualla. Se on niissä kiusaajissa jotka nimittelee ja syyttelee toisia vaatteiden perusteella ihan pikkuteinit koulun pihalla. Ihme miten alas aikuiset ihmiset taantuu vain siksi että saavat lytätä toisia alas, oman heikon itsetunnon pönkittämiseksi.

Vierailija
202/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kateushan se.

Ja poikkeuksetta nämä vähäpukeisuuden vastustajat ovat itse vahvan kehopositiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap. Mitä jos oma äitisi, siskosi, vaimosi tätisi, mummosi tai muu sukusi kulkisi lähes alastomana kaikkialla.

Vierailija
204/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kateushan se.

Ja poikkeuksetta nämä vähäpukeisuuden vastustajat ovat itse vahvan kehopositiivisia.

Höpö höpö. Kyllä tuolla rannalla enemmän ei hyvännäköisiä sringien kanssa on. Edelleen, usein paljastavammin pukeutuvat eivät ole kovin hyvä kroppaisia ja jollakin se "viehättävyys" on ansaittava, sillä kyllä se hyvä vartalo ja kauneus näkyy ihan peittävilläkin vaatteilla. Itsenä paljastelua se on ja vallan helppoa naisille. Kun vain he tajuisivat, että kaikki ei ole tirkistelijöitä ja joitakin se oikeasti vain ällöttää. 

Ps. Jos näkee kateutta kaikkialla, on todennäköisesti projisoija ja on itse kateellinen. 

Vierailija
205/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kateushan se.

Ei ole. Minäkin olen hyväkroppainen ja miesten päät yhä vanhempanakin kääntävä 55kg nainen. Miesten huomiota saa kyllä ihan riittävästi vaatteet päälläkin, jos sitä on vailla.

Vierailija
206/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis olen kateellinen sille itsevarmuudella mitä naisilla on vaikka itse olen normaalivartaloinen ja urheilullinen, en ikinä laittaisi juuri vesirajaa peittävää hametta ja niin pienen topin että melkein tissit pullahtavat ulos. Ei ole sitä itsevarmuutta esitellä hyviä puoliaan. Voi olla että olen niin häveliäs että tulee tarve peittää eikä paljastella ja nolottaa siitä tuleva huomio. Tuntisin myös itseni halvaksi eikä vakavasti otettavaksi. 

Naisen vartalossa ei ole mitään "halpaa". Harmi kun sinulla on tuollaisia ajatuslukkoja jotka rajoittavat sinun elämäsi onnellisuutta ja mahdollisuutta nauttia elämästä vapaasti.

Ei vartalossa mutta pukeutumisessa ja käytöksessä voi olla ja sitä me vastustamme ja kritisoimme.

Vierailija
207/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset ovat joskus olleet nuoria tyttöjä, joita setämiehet ovat ahdistelleet. Sitä kokemusta ei haluta omille tyttärille.

Yrität kateudella selittää pois aidon inhon ja pelon.

Sepä se! On nähnyt mitä siitä seuraa, kun miehet katsovat nuoria tyttöjä, jotka eivät ymmärrä asiaa samalla tavalla. Tytöt toivovat kivaa huomiota ja ihailua ikäisiltään pojilta tai tarkemmin sanoen siltä pojalta, josta tykkäävät, eivät muilta - eivätkä varsinkaan miltään setämiehiltä. Eivät he ymmärrä vielä, että se heidän mielestään muodikas look, jota matkitaan netistä somesta ja julkkiksilta, on toisten mielestä tyrkyn näköistä. 

Vierailija
208/268 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uima-asuhan se.

Vierailija
209/268 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kateushan se.

Höpö höpö. Kyllä tuolla rannalla enemmän ei hyvännäköisiä sringien kanssa on. Edelleen, usein paljastavammin pukeutuvat eivät ole kovin hyvä kroppaisia ja jollakin se "viehättävyys" on ansaittava, sillä kyllä se hyvä vartalo ja kauneus näkyy ihan peittävilläkin vaatteilla. Itsenä paljastelua se on ja vallan helppoa naisille. Kun vain he tajuisivat, että kaikki ei ole tirkistelijöitä ja joitakin se oikeasti vain ällöttää. 

Ps. Jos näkee kateutta kaikkialla, on todennäköisesti projisoija ja on itse kateellinen. 

Sinulla ei ole oikeutta päättää toisten vaatteiden käytöstä. Voit päättää vain omastasi. Sinun ällötyksesi on sinun ongelmasi. Miksi toimit kuin koulukiusaaja ja arvostelet muiden vaatteita ja kehoja? Jätä ihmiset rauhaan.

Vierailija
210/268 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ap. Mitä jos oma äitisi, siskosi, vaimosi tätisi, mummosi tai muu sukusi kulkisi lähes alastomana kaikkialla.

Aikuisina ihmisinä he päättävät itse vaatetuksestaan kuten minäkin. Jos et kestä katsella erilaisia kehoja, katso muualle.

Vierailija
211/268 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ap jankuttaa samaa asiaa, niin tulee miettineeksi, että saako ap riittävästi sitä huomiota, kun on täällä palstalla? Miksi et ole rannalla niissä pikku, pikku stringeissä kerjäämässä itsellesi huomiota tällä hetkellä? Vai tuliko nyt auringonpistos? 

Vierailija
212/268 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tehdä omalla kehollaan mitä haluaa joten miksi jotkut eivät kannata naisten oikeuksia? 

Naisten oikeudet eivät ole sitä, että pukeutuu rannalla pikku stringeihin. Naisten oikeudet koskevat politiikkaa, kun naiset joutuvat politiikassa tekemään enemmän töitä kuin miehet. Naisten palkka on edelleen huonompi kuin miesten. Naisia raiskataan paljon tässä maassa ja muissa maissa. Jopa ihmiskauppa lisääntynyt, lapsien seksuaalinen hyväksikäyttö ym. Mutta sinä se vain jaksat jankuttaa jostain stringi bikineistä? Kasvata jo vihdoin aivot itsellesi. 

Vierailija
213/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten oikeudet eivät ole sitä, että pukeutuu rannalla pikku stringeihin. Naisten oikeudet koskevat politiikkaa, kun naiset joutuvat politiikassa tekemään enemmän töitä kuin miehet. Naisten palkka on edelleen huonompi kuin miesten. Naisia raiskataan paljon tässä maassa ja muissa maissa. Jopa ihmiskauppa lisääntynyt, lapsien seksuaalinen hyväksikäyttö ym. Mutta sinä se vain jaksat jankuttaa jostain stringi bikineistä? Kasvata jo vihdoin aivot itsellesi. 

Sinä kannatat naisten oikeuksia vain valikoivasti, eli vastustat niitä. Tämä tieto riittää tässä vaiheessa ja keskustelu voi päättyä.

Vierailija
214/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte naisena olen aina tykännyt liikkua asiallisesti pukeutuneena julkisilla paikoilla. En koe mitenkään ahdistavaksi, jos joku toinen nainen pukeutuu paljastavasti, sillä eihän se minuun liity mitenkään. Mikä on sitten paljastavan pukeutumisen raja missäkin tilanteessa, niin siinä on mietittävää. Olin kerran vanhoillisen "kirkkokansan" kanssa samassa ravintolassa, ja sinne tuli hyvin vähäpukeinen nainen, niin kävi selvä paheksunnan aalto ravintolaväen keskuudessa. 

Vierailija
215/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kannatat naisten oikeuksia vain valikoivasti, eli vastustat niitä. Tämä tieto riittää tässä vaiheessa ja keskustelu voi päättyä.

Olen eri, mutta olet ihan oikeassa. Nämä ihmiset kannattavat vain tiettyyn lokeroon ahdettujen, beigeen kaapuun pukeutuvien nutturapäiden oikeutta elää tällaisten "feministien" määrittelemää oikeanlaista elämää. Eivät naisten todellista vapautta - oikeutta omaan kehoon, omiin mielipiteisiin ja omannäköiseen pukeutumiseen. Nuo naiset edustavat ihan samanlaista häpäisemällä hallitsemista kuin solvaamansa vanha patriarkaattikin. Kaiken lisäksi liian tyhmiä tajuavansa sitä itse. Ja miehet nauravat partaansa, kun naiset itse alistavat ja halveksivat toisiaan. Ei tarvita edes nyrkkiä ja hellaa, kun siihen tarkoitukseen on kiukkuinen feministi pitämässä naiset ruodussa.

Vierailija
216/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys EI ole NAISASIASTA. Myös MIESTEN vähäpukeisuutta vastustaa eniten naiset. Mutta tämähän ei jankkaaja ap:n päähän voi mahtua. 

Vierailija
217/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel-naiset ovat kateellisia, kun joillakin naisilla on ja itsellä taas ei.

Vierailija
218/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan minäkin, konservatiivisena miehenä.

Miehen seksuaalisuus on hyvin visuaalista. Tämän kenties tietävät naisetkin - ja sitten käyttävät sitä hyväkseen. Markkinamiesten tavoin.

Tai sitten eivät tiedä/välitä miesten seksuaalisuudesta, kuinka visuaalista se on. Ehkä yrittävät "muuttaa" sitä ja taistella sitä vastaan. Järkeillen, että naisen rinnat ovat niin kuin miehenkin, paitsi vauvat saavat niistä maitoa.

Paljastelukulttuuri ruokkii naisen esineellistämistä. Moni setämies nauttii ja hymyilee aurinkolasiensa takana, antaen katseensa kiertää pitkin hiekkarannan paljaita pakaroita.

Vierailija
219/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät naiset luulee ettei miehellä seiso jos on kankaan alla piilossa. Miehillä seisoo kuulkaa vaikka lähellä ei olisi yhtäkään naista vertaa elukkaan niillä myös seisoo aina. 

Vierailija
220/268 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme