Miksi naisten vähäpukeisuutta vastustaa usein eniten naiset?
Onko syynä kateus?
Huono itsetunto?
Ei saa itse tarpeeksi huomiota ja tulee huono fiilis kun itse tuntee jäävänsä sivuun?
Kertokaa.
Jokainen saa tehdä omalla kehollaan mitä haluaa joten miksi jotkut eivät kannata naisten oikeuksia?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Minua lähinnä ärsyttää teeskentely. Ainoa syy pukeutua minivaatteisiin muualla kuin rannalla on huomionhakeminen. Sitä huomioita pitää sitten olla valmis ottamaan vastaan. Varsinkin nuorten tyttöjen ja naisten kohdalla tuntuu, etteivät ihan ymmärrä mitä tekevät.
Mielestäni se on myös epäkunnioittavaa muita ihmisiä kohtaan olla puolialasti muualla kuin rannalla.
Joskus mietin, ovatko ne puolialastomat ihmiset pohjimmiltaan vähän epäseksuaalisia. Eivät tunne fyysistä himoa, eivätkä siksi ymmärrä sitä. Pohjimmiltaan ymmärtävät vain pelaamisen ja pisteidenkeruun riemun.
Tuo mentaaliakrobatia siinä tosiaan ärsyttää eniten. Kerjätään huomiota kulkemalla tuolla puolialasti, mutta ei voida millään myöntää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Bikinit on ranta asu. Kaupungille mennessä olisi suotavaa laittaa enemmän vaatetta päälle. Tv. Rouva 54v.
Sinä et sitä kuitenkaan päätä.
Mitä ihmeen lisäarvoa tuo naisen elämään vapaus pukeutua paljastavasti? Miksi ette samantien vaadi vapautta kulkea alasti? Kulkisimmeko kaikki alasti? Vapaina ja luonnollisina? No, luonnollisuus nyt ainakin on kaikana näiden nykyneitojen habituksesta.
Ap voi ihan vapaasti paljastella lain sallimissa puitteissa. Ja meillä muilla on oikeus sanoa asiasta mielipiteemme. Emme tietenkään tule sinua loukkaavasti nimittelemään vaan keskustelemme täällä nimettömyyden suojissa. Ap:tä nyt vain kismittää että kaikki ei hänestä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ap voi ihan vapaasti paljastella lain sallimissa puitteissa. Ja meillä muilla on oikeus sanoa asiasta mielipiteemme. Emme tietenkään tule sinua loukkaavasti nimittelemään vaan keskustelemme täällä nimettömyyden suojissa. Ap:tä nyt vain kismittää että kaikki ei hänestä tykkää.
Juuri näin. Tätä asiaa tuntuu monen olevan vaikea ymmärtää. Kyllä, sinulla on oikeus tehdä tyhmiä asioita ja muilla on oikeus arvostella sinua niistä. Esim. kenenkään ei tarvitse pariutua kanssasi, jos olet sairaalloisen lihava. Sulla on siihen oikeus, mutta kenenkään ei tarvitse siitä pitää.
Minulle on ihan sama miten te pukeudutte. Omalla tytölle olen opettanut, että intiimialueet, tissit ja pehva peitetään. Tyttöni on nätti ja hyväkroppainen urheileva teini, joka saa kyllä huomiota (vaikka ei haluaisi) ihan riittämiin vaikka pukeutuu asiallisesti.
Mutta yllättävän moni alaikäinen saa pukeutua stringibinineihin, persesortseihin ja tissitoppeihin. En ymmärrä mitä liikkuu vanhemman päässä, kun ostaa vaikka 13-vuotiaalle sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen lisäarvoa tuo naisen elämään vapaus pukeutua paljastavasti? Miksi ette samantien vaadi vapautta kulkea alasti? Kulkisimmeko kaikki alasti? Vapaina ja luonnollisina? No, luonnollisuus nyt ainakin on kaikana näiden nykyneitojen habituksesta.
Jos et ajattelisi vain itseäsi niin tajuaisit. Joillekin naisille se tuo lisäarvoa. He haluavat pukeutua niin. Se on heidän kehonsa. Siitä tulee hyvä olo heille.
Sinulle ei tule hyvä olo. Ok. Älä pukeudu niin.
Sinun mielenmaisemasi ei ole sama kuin mitä muilla on.
Miksi vastustat asiaa johon sinä et voi edes vaikuttaa? Se on energian tuhlausta.
Bikinit on ranta asu. Kaupungille mennessä olisi suotavaa laittaa enemmän vaatetta päälle. Tv. Rouva 54v.