Miksi naisten vähäpukeisuutta vastustaa usein eniten naiset?
Onko syynä kateus?
Huono itsetunto?
Ei saa itse tarpeeksi huomiota ja tulee huono fiilis kun itse tuntee jäävänsä sivuun?
Kertokaa.
Jokainen saa tehdä omalla kehollaan mitä haluaa joten miksi jotkut eivät kannata naisten oikeuksia?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ihan turha keskustelu koska oikea vastaus on juuri se kateus, huono itsetunto ja kiukku kun oma kroppa ei enää kiinnosta ketään ja parasta ennen mennyt ajat sitten. Ja kun oma mieskin paljon mieluimmin katsoo näitä hoikempia ja kauniinpia. Piste. Case closed.
Tämä. Olen vaatekaupassa töissä, tuntuu kamalalta kun osa miehistä tuijottaa meitä myyjiä kuin lihapaloja..oma ylipainoinen vaimo sovituskopissa..
Jos on nätti ja hyväkroppainen, niin ei niiltä katseilta välty vaikka olis mitä tahansa päällä.
Lehmän kokoisen naisen itsetunto ei kestä nähdä näitä?
Ovat kateellisia meille nuorille naisille.
Yleensä nuo ulisijat ovat keski-ikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Minä vastustan siksi, että naisten ei pitäisi antaa ällöttäville setämiehille mitään "silmänruokaa" ilmaiseksi.
Eihän ne mitään annakaan, itseään vartenhan ne ilkosillaan haluaa kulkea. Tai niin on ainakin toisteltu jo vuosia.
Oletko sinä se nuori mies, joka näitä kirjoittelee? Jos minua koskettiin 80-luvulla peppuun tai rintoihin ja se mukamas hyvää huumoria, kun oli siis tarjoilijan asu. En esiinnyt missään stringeissä, kun isäni käytti minua seksuaalisesti hyväkseen, kun olin vasta 4-vuotias lapsi. Ihanko haluan pukeutua siihen pieneen bikini asuun rannalla? En ole kateellinen, mutta ne pienet asut altistavat toisten miesten hyväksi käyttöön ja kuvaavat näitä nuoria naisia rannalla ja saattavat laittaa ne naisviha osastolle, ehkä Ylilaudalle, missä naisviha on todella yleistä nuorten miesten osalta. Tätäkö nyt sitten haluat?
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin moni vanhempi nainen oikeasti kadehdi nuorempaa. Ei ole mitään syytä. Nuoruus on niin raskasta aikaa, että jos siitä suht kunnialla selviää, niin on vain onnellinen. Suurin osa on kuitenkin olleet nuorena riittävän nättejä eivätkä ole jääneet huomiosta paitsi.
Ja monella viisikymppiselläkin naisella on yhä katseen kestävä kroppa. Eikä senkään perään moni itke, sillä aikansa kutakin.
Nainen on naiselle susi. Naiset haluaa miesten huomiota ja jos kaunis nainen saa huomiota miehiltä niin naiset suuttuvat sille kauniille naiselle siitä kun se on niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ei katso ikää, en nuorenakaan halunnut pukeutua niin että stringit kurkkii tai mitään vilkkuu minihameen alta jne. En ole vieläkään keski-ikäinen ja silti en pidä liian vähäpukeista asua varsinkaan kaupungin kaduilla mitenkään kateuden aiheena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei katso ikää, en nuorenakaan halunnut pukeutua niin että stringit kurkkii tai mitään vilkkuu minihameen alta jne. En ole vieläkään keski-ikäinen ja silti en pidä liian vähäpukeista asua varsinkaan kaupungin kaduilla mitenkään kateuden aiheena.
Sama täällä. Mä en paljastellut nuorenakaan. Eikä kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Laittakoon silmälaput.
Nimenomaan.
Tunteiden suojelu mielipahalta ei ole ihmisoikeus. Kasvakaa aikuiseksi. Sen sijaan oikeus omaan kehoon on ihmisoikeus. Mielensä pahoittajat on samaa porukkaa jotka 1950-luvulla vastusti että naiset ei saa käyttää housuja ja hiukset vapaana. Aina löytyy taantumuksellisia naisten vapauksien vastustajia. Harmi!
Vierailija kirjoitti:
Minä vastustan siksi, että naisten ei pitäisi antaa ällöttäville setämiehille mitään "silmänruokaa" ilmaiseksi.
Eli naisen pitäisi pukeutua ajatellen, mitä miehet ajattelevat?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat luontaisesti kateellisia toisilleen, koska kokevat toiset naiset - ja etenkin vähäpukeiset naiset - kilpailijoinaan. Ja kun monet naisista ovat sellaisessa kunnossa, että eivät kehtaa olla vähemmissä vaatteissa, niin kateushan siinä väistämättä herää.
No hohjoijaa taas, pikku-Mikako se työmi kolostaan kertomaan naisille, millsisia ksikki naiset ovat.
Olen nainen, enkä juurikaan kiinnitä huomioita muihin naisiin, vaan ihan vain omaan elämääni. Täällä on, ja tulee aina olemaan, kauniimpia naisia kuin minä ja rumempia kuin minä. Ei mitään ongelmaa elää siinä todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastelu antaa tietynlaisen kuvan naisesta. Paljastelu ei ole sopivaa julkisilla paikoilla. Nainen saa huomiota vaikka ei paljastele itseään.
Miksi vastustat naisten oikeuksia, oikeutta omaan kehoonsa?
Onko pakko esittää intiimejä paikkoja? Mulla on oikeus olla näkemättä sitä julkisilla paikoilla.
Opettele katsomaan toiseen suuntaan, ei tämä maailma muutenkaan pyöri sen ympärillä, mitä sä haluat tai et.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on naiselle susi. Naiset haluaa miesten huomiota ja jos kaunis nainen saa huomiota miehiltä niin naiset suuttuvat sille kauniille naiselle siitä kun se on niin kaunis.
Ei naiset halua miesten huomiota, eikä vähäpukeisuuskaan ole miehille suunnattu! Väitän, että suurinta osaa naisista miesten huomio ahdistaa, koska useimpien kohdalla se on alkanut jo lapsena. Omalla kohdalla alkoi kun olin 12 v.
Se ei poista sitä ahdistelua nuoren naisten osalta, mutta miksi lisätä sitä miesten taholta pukeutumalla niihin pieniin stringeihin? Haluaako myös nähdä nuoria miehiä myös niissä stringeissä peppu paljaana? Ap ei näköjään tiedä, että pervo pertit ovat luoneet tämän muodin nuorille naisille, että se on mukamas sitten ihan muotia? Muoti guru ääliöt ovat vain lisänneet kaikille mukamas sitä ääliö muotia, että pitää esittää persettä ja tissiä ym. Toki myös se plastiikkakirurgi kertoo naiselle, että pitää tehdä rintojen leikkaus suuremmaksi, ottaa botoxia huuleen, poskiin ja jopa alapäähän, että se on niin, niin vääränlainen. ym. Muotigurut typerät ovat tämän kaiken tehneet naisille, että voivat rahastaa naisia kaikin tavoin, ja näyttää ikuisesti nuorelta?! Vanhuutta halveksitaan ja ryppyjä ym. Ihmisen biologia on oikeasti vanheta arvokkaasti vanheten ryppyineen päivineen. Vanhuuus tulee joku päivä muodiksi, jossa nuoret kysyvät neuvoja vanhoilta ihmisiltä.
Aineinlle miehille suunnattu, hah hah. Sano yksikin muu syy, ellei sitten ole lesbo
Naisena hävettää kuulua samaan ihmisryhmään näiden ankkahuulisten paljastelijoiden kanssa. Nuoria tyttöjä kohtaan tuntee sääliä. Moni kaunis tyttö on pilannut ulkonäkönsä näillä pullistusaineilla, tekoripsillä ja kotkankynsillä. Ilmiö liittyy mauttomaan pukeutumiseen ja kanamaiseen käytökseen.
En ole ruma enkä ylipainoinen.
Pidettäisiin perin outona, jos miehet alkaisivat samalla tavalla kontrolloida toistensa pukeutumista.
Minä miehenä kannatan sitä että naiset voisivat liikkua rinnat paljaana julkisilla paikoilla kuten miehet. Minä myös kannatan sitä että naiset pukeutuu niukkoihin vaatteisiin. Naiset vastustaa naisten vapauksia pukeutua miten haluavat.
Toki en kannata sitä että rumat tai ylipainoiset naiset kulkee vähissä vaatteissa :D
M29