Miksi naisten vähäpukeisuutta vastustaa usein eniten naiset?
Onko syynä kateus?
Huono itsetunto?
Ei saa itse tarpeeksi huomiota ja tulee huono fiilis kun itse tuntee jäävänsä sivuun?
Kertokaa.
Jokainen saa tehdä omalla kehollaan mitä haluaa joten miksi jotkut eivät kannata naisten oikeuksia?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Naisten yleisurheilusta: miksi yleisureheilussa joidenkin naisten urheiluvaatteet muistuttavat lähinnä alusvaatteita: urheiluliivit ja pienet pöksyt. Mikseivät miesurheilijat esiinny yhtä niukoissa vaatteissa?
Oletan että miehet mieluummin pukeutuvat ilmavampiin shortseihin ja antavat varustuksen olla ilmavasti vapaana housuissa. Tämä ei toteudu jos jalassa on ihonmyötäiset shortsit. Naiset eivät tee vastaavaa rintojen suhteen, vaan ennemminkin pukevat kireämmät vaatteet jotka peittävät rintojen muodot, koska estävät rintojen vapaan liikkumisen.
Miehet eivät siis käytä pieniä pöksyjä, koska peniksen tunkeminen niihin olisi epämiellyttävämpää. Naiset käyttävät, paitsi ne "naiset" joilla on penis.
Miehillä on päällään vain ilmava paita koska eivät tarvitse muuta, naisilla on urheilutoppi/liivi ja jos tämän päälle laittaa vielä paidan, niin se tekee olon lähinnä tukalammaksi.
Rantalentiksessä naisilla on perinteisesti ollut päällä bikineitä, mutta näiden hyöty verrattuna enemmän peittäviin pöksyihin tai urheilutoppeihin on pieni tai olematon, joten ymmärrän että bikinit eivät ole valinta urheiluvaatteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Lehmän kokoisen naisen itsetunto ei kestä nähdä näitä?
Nehän ne kateuksissaan määki.. läskiämmylit eivät kelpaa kellekkään ivätkä tiinehdy. 😂😂😂😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten yleisurheilusta: miksi yleisureheilussa joidenkin naisten urheiluvaatteet muistuttavat lähinnä alusvaatteita: urheiluliivit ja pienet pöksyt. Mikseivät miesurheilijat esiinny yhtä niukoissa vaatteissa?
Oletan että miehet mieluummin pukeutuvat ilmavampiin shortseihin ja antavat varustuksen olla ilmavasti vapaana housuissa. Tämä ei toteudu jos jalassa on ihonmyötäiset shortsit. Naiset eivät tee vastaavaa rintojen suhteen, vaan ennemminkin pukevat kireämmät vaatteet jotka peittävät rintojen muodot, koska estävät rintojen vapaan liikkumisen.
Miehet eivät siis käytä pieniä pöksyjä, koska peniksen tunkeminen niihin olisi epämiellyttävämpää. Naiset käyttävät, paitsi ne "naiset" joilla on penis.
Miehillä on päällään vain ilmava paita koska eivät tarvitse muuta, naisilla on urheilutoppi/liivi ja jos tämän päälle laittaa vielä paidan, niin se tekee
Naiset voisivat siis miesten tavoin käyttää ilmavampia shortseja, mutta näiden alle alushousujen laittaminen taas voi olla liian lämmittävää. Ilmavien shortsien käytössä ilman alushousuja on se ongelma että voi käydä kuten joskus miesurheilijoilla, eli alta näkyy liikaa. Miksi siis ei käyttäisi urheilukankaasta tehtyä alaosaa joka on ihonmyötäinen?
Vierailija kirjoitti:
Naisena hävettää kuulua samaan ihmisryhmään näiden ankkahuulisten paljastelijoiden kanssa. Nuoria tyttöjä kohtaan tuntee sääliä. Moni kaunis tyttö on pilannut ulkonäkönsä näillä pullistusaineilla, tekoripsillä ja kotkankynsillä. Ilmiö liittyy mauttomaan pukeutumiseen ja kanamaiseen käytökseen.
En ole ruma enkä ylipainoinen.
Kyllä olet. Sitäpaitsi sinulta ei kysytä mihinkään lupaa , tehdään niinkuin halutaan..veettääkö ????
limainen setämieskin jää kakkoseksi siideri/viini päissään olevalle kanalaumalle aamun pikkutunneilla.
Kyllähän naiset itse ovat keksineet suurimman osan omista ulkonäköpaineista.
Täytehuulet,viivapimpin,poskipäiden pumppaukset yms. ei tuollaisia ole koskaan ikinä mainittu miesten toimesta missään.
Kansa lihoo, kyllähän se suututtaa jos oma mies katselee normaalivartaloisia stringinaikkosia rannalla eikä sitä omaa ryhävalaan kokoista vaimoa.
Itse te naru-stringeihin änkäydytte jotta komeat laatikkoleuat kiinnittävät huomiota, totuus vain kirpaisee. Ne enemmän peffaa peittävät uikkaritkin on olemassa mutta se kilpailu siskosten kanssa on niin kovaa että pitää olla ettei jää kakkoseksi, ja myös kakkoseenkin jos laatikkoleuka sillä sitoutuu.
Väitätte ettei tasoja ole, mutta silti ei-komea tavismies on pervo puskarunkkari jos näitä stringi-naisia erehtyy huomaamaan katseellaan mutta komea laatikkopää saa kipinät ala-ja yläkertaan. Tätä kaksinaamaisuutta puidaan edelleen vaikka teesit muuttuu ja naisille tulee uusia työkaluja kuten woke, metoo yms.
Vierailija kirjoitti:
Se ei poista sitä ahdistelua nuoren naisten osalta, mutta miksi lisätä sitä miesten taholta pukeutumalla niihin pieniin stringeihin? Haluaako myös nähdä nuoria miehiä myös niissä stringeissä peppu paljaana? Ap ei näköjään tiedä, että pervo pertit ovat luoneet tämän muodin nuorille naisille, että se on mukamas sitten ihan muotia? Muoti guru ääliöt ovat vain lisänneet kaikille mukamas sitä ääliö muotia, että pitää esittää persettä ja tissiä ym. Toki myös se plastiikkakirurgi kertoo naiselle, että pitää tehdä rintojen leikkaus suuremmaksi, ottaa botoxia huuleen, poskiin ja jopa alapäähän, että se on niin, niin vääränlainen. ym. Muotigurut typerät ovat tämän kaiken tehneet naisille, että voivat rahastaa naisia kaikin tavoin, ja näyttää ikuisesti nuorelta?! Vanhuutta halveksitaan ja ryppyjä ym. Ihmisen biologia on oikeasti vanheta arvokkaasti vanheten ryppyineen päivineen. Vanhuuus tulee joku päivä muodiksi, jossa nuoret kysyvät
Naisiin kohdidtuva ahdistelu ei ole järkevä syy rajoittaa naisten vapautta. Olisiko loogisempaa rajoittaa ahdistelua joka on ongelman alkusyy. Ihmisten olisi syytä tottua siihen että maailmassa jokainen ihminen päättää omasta kehostaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin teininä niin naiivi, etten tajunnut, miten härskisti osa miehistä katseli hieman vähäpukeisempia tyttöjä. Sen jälkeen, kun ymmärrys kasvoi negatiivisten kokemusten myötä, tajusin pukeutua peittävämmin. Tältä haluaisin suojella nuoria tyttöjä. Muistan käännekohtana pukeutumisessa sen, kun muotiin tulivat spaghettiolkaimiset paidat. Oli jotenkin kamalaa, kun nuorilta tytöiltä näkyivät samalla rintaliivien olkaimet. No, ehkä nykyään suomalaisten silmä on jo tottunut tuollaiseen. Tuijotellaan kai enemmän takamusta. Ei ihme, että yhä useammalla on väljät housut.
Miksi katseilta pitää suojata? Varsinkin jos sinäkään et sitä havainnut.
Vierailija kirjoitti:
No vuosien kokemuksella ja syvällä rintaäänellä: kyllä mielestäni paljaspintaisuus vain lisää naisten objektisointia pelkäksi plluksi ja miesten silmänruuaksi. Miehet kokevat naiset yhtenä ryhmänä ja koska heidän silmiinsä osuu vähissä vaatteissa viihtyvät ja keikistelevät naiset, heille muodostuu ajatus, että naiset pitävät katselusta, ovat hieman paljastelijoita, ja kaikessa päällimmäisenä on mielessä vain seksiseksiseksi. Niinpä kuka tahansa, miehen mielestä vähäpukeinen nainen tai tyttö on vapaata riistaa tirkisteltäväksi, kopeloitavaksi, kuvattavaksi, ehkä muuhunkin.
Jos ajatellaan miehiä ja vähäpukeisuutta, niin homomiehet keikistelevät mikroshortseissaan ja supertiukissa farkuissa toisille miehille. Miehet harvemmin keikistelevät naisille, koska sillä ei juuri ole mitään vaikutusta naisiin - tai voi olla vaikutusta inhon tunteena ja poliisille soittamisena. Miesten paljastelu on viranomaisasia, naisten paljastelu on
Jossain syvemmällä on ongelma kuin pukeutumisessa, jos pelkät vaatteet saavat asenteet naisvihaan taipuvaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on naiselle susi. Naiset haluaa miesten huomiota ja jos kaunis nainen saa huomiota miehiltä niin naiset suuttuvat sille kauniille naiselle siitä kun se on niin kaunis.
Ei naiset halua miesten huomiota, eikä vähäpukeisuuskaan ole miehille suunnattu! Väitän, että suurinta osaa naisista miesten huomio ahdistaa, koska useimpien kohdalla se on alkanut jo lapsena. Omalla kohdalla alkoi kun olin 12 v.
Minun kohdallani alkoi samassa iässä. En silti halua rajoittaa muiden pukeutumista tai koe, että ahdistelu liittyy oleellisesti pukeutumiseen. Olin silloin 12-vuotiaanakin pukeutunut pitkään hameeseen ja pitkähihaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä vastustan siksi, että naisten ei pitäisi antaa ällöttäville setämiehille mitään "silmänruokaa" ilmaiseksi.
Mutta rahasta pitäisi? Niinkö se ällöttävä tätinainen sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ihan turha keskustelu koska oikea vastaus on juuri se kateus, huono itsetunto ja kiukku kun oma kroppa ei enää kiinnosta ketään ja parasta ennen mennyt ajat sitten. Ja kun oma mieskin paljon mieluimmin katsoo näitä hoikempia ja kauniinpia. Piste. Case closed.
Ei totuutta saa sanoa täällä. Saat av-mammojen vihat päällesi.
Naisten oikeuksien eteen on tehty paljon työtä joten uskomatonta miten jotkut edelleen vastustaa naisten oikeutta omaan kehoonsa.
Esim. oikeus pukeutua miten haluaa tai olla vaikka ylöosattomissa. Yritetään nolata ja häpäistä, vaikka pitäisi tukea ja kannustaa! Naisten kehossa ei ole hävettävää että sitä pitäisi piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Pidettäisiin perin outona, jos miehet alkaisivat samalla tavalla kontrolloida toistensa pukeutumista.
Nimenomaan. Tosi outoa kontrolloida muiden pukeutumista. En ole kuullut että miehet katselisivat tai arvostelisivat toistensa pukeutumista. Harvinaista. Jotain on väärässä kun ihmisillä on tarve päättää toisten pukeutumisesta. Hyvin itsekeskeistä pakottaa muut siihen muottiin mitä itse haluaa. Muut ihmiset eivät ole alamaisia vaan ihmisiä myös.
Mua inhottaa se huomion kerjääminen. Tytöt mukamas pukeutuvat itseään varten... Mitä paskapuhetta. Miesten huomiota varten ne niin tekevät. Kaupassa ollessani käveli nuori nainen lyhyessä minimekossa rinnat vilkkuen, varmaan 99,9% miehistä katselivat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ihan turha keskustelu koska oikea vastaus on juuri se kateus, huono itsetunto ja kiukku kun oma kroppa ei enää kiinnosta ketään ja parasta ennen mennyt ajat sitten. Ja kun oma mieskin paljon mieluimmin katsoo näitä hoikempia ja kauniinpia. Piste. Case closed.
No ei nyt ihan noinkaan, jos lomailet maailmalla niin huomaat että siellä on naisia yläosattomissa ja hyviä kroppia eikä ketään kiinnosta. Tai no joo varmaan miehiä mutta kuitenkin, se on tavallista. Ei kai nyt hyvä kroppa Suomessa sentään ihan niin harvinaista ole kuitenkaan, vaikka täällä onkin ns. lihavuusepidempia? Ehkä se että millaisissa tamineissa kukakin rannalla viilettää ja onko se sopivaa meillä Suomessa, nudistirannat on erikseen jos tykkää itseään esitellä enemmänkin, muutoin voisi yleiset "säännöt" päteä. Ei minua kiinnosta katsella miehiäkään stringiuikkareissaan ja heillehän se on yhtä sallittua kuin naisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Minä vastustan siksi, että naisten ei pitäisi antaa ällöttäville setämiehille mitään "silmänruokaa" ilmaiseksi.
Paino sanalla "ilmaiseksi".
Vierailija kirjoitti:
Minä biseksuaalina naisena toivoisin, että muut ihmiset, niin naiset kuin miehetkin pukeutuisivat niin ettei läskit pursuile ja persvako näy. Pientä tyylikkyyttä voisi olla sen suhteen mitä näkyy (eli jos sinulla on röllyköitä niin älä laita kireintä tai lyhintä mahdollista paitaa) ja onneksi moni osaakin pukeutua ihan hyvin.
Jep, nyt on napapaidat muotia niin sellaista käyttää myös naiset jolla maharöllykkä! Ei minkäänlaista itsekritiikkiä eikä kotoa lähtiessä ole peiliin katsonut. Napakoru koristaa sitä säkkiä.
Tunnetteko yhtään tapausta, jossa nainen olisi salakuvannut miehiä vessassa?