Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisittekö mökkeilemään, jos mökillä ei ole vesivessa?

Vierailija
23.07.2025 |

Miten muuten hoitaa normaalit hygieniajutut yms? Kaveriporukalla olisi tälläinen reissu, muttei haluaisi mennä.

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin tietty. Riittää, että voi peseytyä saunassa tai rantavedessä.

Vierailija
62/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä, mikä siinä mökkeilyssä alkeellisissa olosuhteissa on niin upeaa. 

Varmaan se elämän erilaisuus ja perusasioiden äärelle paluu. Ihan mukavaa vähän aikaa kun ottaa sen rennosti, mutta jos yrittää tehdä kaiken kuten kotona niin ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä, mikä siinä mökkeilyssä alkeellisissa olosuhteissa on niin upeaa. 

Ainakin minulle se juttu mökkeilyssä on se ystävien kanssa ajanviettäminen. Laitetaan ruokaa, saunotaan, uidaan, käydään paljussa, kuunnellaan musiikkia, pelataan erilaisia pelejä, jauhetaan paskaa ja tissutellaan päivät pitkät. Otetaan rennosti.

Hienohelmoille ei ole oikea paikka, eikä kukaan sellaisia mökkireissulle kaipaa hankaloittamaan kaikkien elämää.

Mokillä palju? yäh...

Jotenkin taas vaikea kenopäiden tajuta että jokaisella on oma makunsa. On myös paljon mökkejä jossa on kaikki "mukavuudetkin" ja ihmiset pitävät niistä. En itsekään keski-ikäisenä naisena enää jaksaisi alkeellista mökkeilyä, siinä ei ole mitään hauskaa. Enää. Joku juokseva vesi ja sisävessa ei nyt kuitenkaan ole mitään luksusta nykypäivänä ja ihan perusasioita mökeillä. 

Vierailija
64/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä metsää kävin just mekkojen kanssa. Ei ongelmia. Ja kaverilla sattuu alkaa siellä menkat. Ei ongelmia. Jotkut ei siis pärjää hetkeäkään jos vettä ei tule.. Menkää ja opetelkaa vähän taitoja ilman hanavettä ja sähköä. Ja olen kaks viikkoa peseytynyt purovedellä. Raikas olo nytkin.

Vierailija
65/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, en voisi ! Ja ellei sijaitse kehä kolmosen sisäpuolella.

Vierailija
66/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mökkeile, vaikka olis millainen vessa.

Vierailija
67/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuspyyhkeetkin on keksitty. Helteellä on ihana uida, kyllä siinä virkistyy ja puhdistuu. Saunan padassa on yleensä lämmintä vettä ja kauha. Arvaa loput!

Vierailija
68/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskellä metsää kävin just mekkojen kanssa. Ei ongelmia. Ja kaverilla sattuu alkaa siellä menkat. Ei ongelmia. Jotkut ei siis pärjää hetkeäkään jos vettä ei tule.. Menkää ja opetelkaa vähän taitoja ilman hanavettä ja sähköä. Ja olen kaks viikkoa peseytynyt purovedellä. Raikas olo nytkin.

Sinulla ei selvästikkään ole kovin vaikeat ja runsaat menkat. Katsotaan mielipidettäsi uudestaan kun vuodat pitkin reisiä ja persvakoa ja päästelet suuria hyytymiä. Ihmetyttää yksinkertaisten määrä ja vielä naisissa, kun minulla on ihqupihqu-keijukaismenkat niin muillakaan ei voi olla vaikeampaa. Häpeä. 

Toisaalta, saata olla äijäkin, kaikki menkkailee kevyesti ja raikasta oloa purosta kuin suoraan mainoksesta lol. 

Vierailija
69/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teistä on niin paljon mukavampaa plompsauttaa kakki roiskuvaan veteen kuin pehmeään puruun? 

Kai se on joku sellainen että sen tuotoksen saa katoamaan pois silmistä nappia painamalla.

Vierailija
70/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin.

Vierailija
71/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvessä voi käydä paskalla, sinne heitän kaikki tyhjät pullot, roskat ja jätteet mitä en polta.

Vierailija
72/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei selvästikkään ole kovin vaikeat ja runsaat menkat. Katsotaan mielipidettäsi uudestaan kun vuodat pitkin reisiä ja persvakoa ja päästelet suuria hyytymiä. Ihmetyttää yksinkertaisten määrä ja vielä naisissa, kun minulla on ihqupihqu-keijukaismenkat niin muillakaan ei voi olla vaikeampaa. Häpeä. 

Toisaalta, saata olla äijäkin, kaikki menkkailee kevyesti ja raikasta oloa purosta kuin suoraan mainoksesta lol. 

Ymmärrän, että vettä ja suihkua kaipailee tuossa, jos saa valita  Mutta toisaalta kyllä esiäitimmekin ovat selvinneet, kun eivät paremmasta tienneet.

Vierailija
73/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt vähän liian monta kertaa ollut näitä satuiluja menkkailevista muijista jotka pesevät itsensä kastetipoilla eikä vuoto muka haitaa yhtään edes metsässä ja loppuun tietenkin soimaukset muille naisille jos ei kuukautisten aikana pärjää pelkällä kastevesi-pesulla. Nämä ovat selvästi jonkun äijän fetissikirjoituksia..

Vierailija
74/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot isot isot vaipat on keksitty jos meinaa valua pitkin reisiä. Olen anopiltakin pyytänyt onko hänellä joku vanhusten vaippa kaapissa kun alko vuotamaan. Sieltä hän mulle sen anto ja kiitos ei vuoda pitkin poikin, ei tarvii näissä piireissä hävetä mitään. Lol vaan itsellesi. Tässä taloudessa käydään ehkä kerran vuodessa normaalissa suihkussa poikkeustilanteissa,muuten ulkosaunassa ja kanto vedellä ympäri vuoden. 

Vierailija
75/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole menkat, niin huussi ei haittaa. Enemmän sitten kiinnostaa onko saunassa suihku ja lämmintä vettä. 

On tullut varmaan toistasadassa eri saunassa elämässäni käynyt. En ole vielä sellaiseen mökkisaunaan törmännyt, jossa ei olisi lämmintä vettä.

No, meillä tulee kaivosta vain kylmä vesi. Ei suihkua jne..saadakseen kuumaa vettä saunassa se pitää ensin lämmittää, puilla. Onhan tuossa nyt vähän hommaa. 

Ja kaikki eivät tuollaisesta ylimääräisestä hommasta tykkää, kun teknologia on kuitenkin kehittynyt eikä enää eletä maakuopissa. Joillekin taas vaihtelu rentouttaa. 

Osa varmaan jaksaa pari päivää kärvistellä muiden mieliksi  mökkiolosuhteissa, mutta ei siitä juuri nauti.

Itsellä on mökeillä yleensä likainen olo, kun ei se järvi tai merivesi kovin puhdasta ole ja kaivovesissäkin on eroja, meren lähettyvillä kaivovesi on suolaista ja haisee oudolta eikä suinkaan sovi juotavaksi. Ällöttää tiskata sellaisella esim. 

Vierailija
76/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tai max kahden yön reissu kerran kesässä menisi jos ei ole menkat. Minua ei kiinnosta menkkojen aikana mennä saunaan alapesulle kun mun tuurilla joku pärähtää paikalle just silloin tuomaan puita uuniin. Ei myöskään houkuttele varoittaa koko seuruetta etukäteen siitä että nyt menen alapäätä peseen saunalle. Kaikissa mökkisaunoissa ei oo lukkoa ovessa. 

Vierailija
77/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se elämän erilaisuus ja perusasioiden äärelle paluu. Ihan mukavaa vähän aikaa kun ottaa sen rennosti, mutta jos yrittää tehdä kaiken kuten kotona niin ei. 

Jep. Just saunoin täydessä hiljaisuudessa keskellä ei mitään, en ottanu puhelintakaan mukaan koska olin vika saunoja eikä kiire pois. Istuin vaan omissa ajatuksissa kuunnellen ei mitään ääniä.

Vierailija
78/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt vähän liian monta kertaa ollut näitä satuiluja menkkailevista muijista jotka pesevät itsensä kastetipoilla eikä vuoto muka haitaa yhtään edes metsässä ja loppuun tietenkin soimaukset muille naisille jos ei kuukautisten aikana pärjää pelkällä kastevesi-pesulla. Nämä ovat selvästi jonkun äijän fetissikirjoituksia..

Se olen minä ja vain minä joka olen monessa ketjussa mainostanut peseytyväni purovedellä ja kävin menkkoineni telttailemassa.

Vierailija
79/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve. Asun talossa, jossa ei ole vesivessaa ollenkaan. Et taida tulla meille kylään?

Vierailija
80/148 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole menkat, niin huussi ei haittaa. Enemmän sitten kiinnostaa onko saunassa suihku ja lämmintä vettä. 

On tullut varmaan toistasadassa eri saunassa elämässäni käynyt. En ole vielä sellaiseen mökkisaunaan törmännyt, jossa ei olisi lämmintä vettä.

No, meillä tulee kaivosta vain kylmä vesi. Ei suihkua jne..saadakseen kuumaa vettä saunassa se pitää ensin lämmittää, puilla. Onhan tuossa nyt vähän hommaa. 

Ja kaikki eivät tuollaisesta ylimääräisestä hommasta tykkää, kun teknologia on kuitenkin kehittynyt eikä enää eletä maakuopissa. Joillekin taas vaihtelu rentouttaa. 

Osa varmaan jaksaa pari päivää kärvistellä muiden mieliksi  mökkiolosuhteissa, mutta ei siitä juuri

Niin, ei kannata lähteä kärvistelemään muiden mieliksi  jos mökkeily ei ole se oma juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi