Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten moni 60 kiloinen lihavemman näköinen kuin minä lähes 100kg

Vierailija
23.07.2025 |

Monella esim makkaroita vatsassa. Itsellä ei yhtään, vyötärö 73cm. Lantio on minulla leveä ja reidet pyöreähköt mutta muuten hyvinkin hoikan näköinen. Yläosista käytän S-M kokoa, alaosasta L pääsääntöisesti, joskus xl. Jos laitan hameen niin näytän jopa laihalta. Nykyään kun tiktokissa paljon painovertailuja niin en voi kuin ihmetellä miten lihavia moni 60 kiloinenkin on. Itsellä toki lihas painaa paljon kun olen melko urheilullinen. Syön vähän ja vähäkalorisesti. Ehkä hieman mietin mistä voi johtua näin korkea paino, tuskin kukaan ulkonäön perusteella arvaisi painoani edes lähikymmenille. Olen toki pitkä mutten mitenkään poikkeuksellisen pitkä. Muita painavia ja hoikkia?

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsesuggestion voimaa ei kannata aliarvioida.

Ei ole siitä kyse. Ymmärrän että painon perusteella olen lähes lihavan puolella, ei meinaa edes ylipainon puoleinen riittää painoindeksissä. Ehkä eniten ihmettelen miltä näytän. Esim vatsa litteä ja monella puolta pienemmälläkin näkyy makkaroita. Se ehkä eniten ihmetyttää miten pienipainoiset on niin palleroita. Itsellä siis hoikat kädet, vatsa, sääret, mut pyöreä pylly ja reidet. No mut hyvä näin. Rauhallisen loma-aamun pohdintoja kun kerrankin saa puhua turhista eikä tarvii mennä palaverista toiseen iltaan asti.

Ei lähes lihavan puolella vaan sä olet lihava vaikka miten selittelisit. Sä olet todella harhainen tai sitten vain vähä-älyinen trolli.

Vierailija
42/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi miesten tykkääminen ja hoikkuus eivät ole 100% sama asia, vaikka palstalla joskus muuta väitetäänkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vääristynyt minäkuva!

Minulla on esim. vyötärön ympärys 73cm, tuntuu et monella hoikalla isompi.

ap

Oletko mitannut niiden "hoikkien" vyötäröitä?

Se, kuinka pulskalta tai hoikalta joku näyttää, riippuu myös lihasmassan määrästä ja rasvaprosentista, ja siitä,, mihin kohtaan kehossa se rasva kertyy. Joillakin kertyy vyötärölle, toisilla lantioon/reisiin.

Vierailija
44/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sitten sellaset. Olen itse 166cm ja painan 56-57 kiloa ja olen normaalipainoinen. En hetkeäkään usko, että näytät hoikalta. Ei se, että jos on kapeahko vyötärö tee yksinään hoikaksi, jos lantionympärys on 125cm.

No lantio ei ole tuonne päinkään, pyöreä kiinteä pylly, n. 108cm leveimmästä kohdasta. Siihen vyötärö 73cm ja kyllä ainakin miehet kehuu tuota yhdistelmää. Mut joo ei ehkä perinteisin tasapaksu kroppa.

Missäs sitten ne huimat ylikilosi ovat?

Vierailija
45/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se 30 kiloa ylipainoa oikein on, jos ei vatsassa eikä perseessä? Onko sinulla kuumailmapallon kokoinen pää? 

Mäkin ihmettelen. Olen 175 cm ja 60 kg. Vyötärönympärys suunnilleen 70 cm ja lantio 100 cm. Missä ap sitä massaa piilottelee? 

Korvien välissä.

Vierailija
46/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti silmään kuinka ikävästi puhut sinua pienemmistä naisista. Itse olen tällainen makkarainen tapaus, nuoruudessa laihaläskiksi haukuttu. Lapsuudenperheessä piinattu. Keskimittainen ja 50kg alle ja päälle, jojoilee muutamien kilojen välillä en viitsi siis laihaLÄSKINÄ itseäni edes hoikaksi nimittää vaikka välillä bmi näyttää alipainoa. Ei minun häiriintynyt syömiskäyttäytyminen ole kenenkään muun kuin itseni vastuulla, mutta tuleepa ikävä olo, kun lukee arvosteluja. Miltä tässä kuuluisi näyttää? Sinäkin ap olet ihan hyvä ja riittävä tuollaisena. Hienoa että vyötärönympärys on reippaasti alle riskirajojen. 

Vierailija
47/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kohdasta mittaat tuon vyötärösi?

Kaulasta

Vierailija
48/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisti silmään kuinka ikävästi puhut sinua pienemmistä naisista. Itse olen tällainen makkarainen tapaus, nuoruudessa laihaläskiksi haukuttu. Lapsuudenperheessä piinattu. Keskimittainen ja 50kg alle ja päälle, jojoilee muutamien kilojen välillä en viitsi siis laihaLÄSKINÄ itseäni edes hoikaksi nimittää vaikka välillä bmi näyttää alipainoa. Ei minun häiriintynyt syömiskäyttäytyminen ole kenenkään muun kuin itseni vastuulla, mutta tuleepa ikävä olo, kun lukee arvosteluja. Miltä tässä kuuluisi näyttää? Sinäkin ap olet ihan hyvä ja riittävä tuollaisena. Hienoa että vyötärönympärys on reippaasti alle riskirajojen. 

Ap:lla ei todellakaan ole noin pieni vyörärö.

Vierailija
49/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vääristynyt kehonkuva.

Itselläni valitettavasti oli näin, omaa lihoamista oli vaan vaikea nähdä peilistä vaikka vaaka sen kertoikin.

Vasta kun näin valokuvan itsestäni, niin veti kyllä hiljaiseksi. S-koon vaatteetkin venyy ihmeen hyvin päälle, vaikka oikeasti sopiva koko olisi ollut jo lähempänä L-kokoa.

Nyt tosin painoa pudonnut jo 5kg, ja tällä tiellä jatkuu.

Vierailija
50/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin olevani ylipainoinen, kun katsoin hotellihuoneen peilistä. Omituinen juttu, mutta oman kodin peilistä en sitä nähnyt. Aivot jotenkin muokkasivat näköhavaintoani kotipeilissä.

Ap voi kyllä olla seksikkään muodokas ja varmasti moni mies tykkää isopeppuisesta ja kurvikkaasta. Parempi malli se on kuin omenalihava, mikä voi olla laihallakin.

Vierailija
51/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kurvikkaan muotoinen. Sitä se on, ihmiset on erilaisia.

Hoikkuus on myös katsojan silmässä. Sä katsot vyötäröä ja lasket hoikkuuden siitä. Joku toinen laskee rasvan määrällä. 

Mutta tärkeintä, että oot tyytyväinen itseesi. Älä silti dissaa muita. 

Vierailija
52/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vääristynyt kehonkuva.

Itselläni valitettavasti oli näin, omaa lihoamista oli vaan vaikea nähdä peilistä vaikka vaaka sen kertoikin.

Vasta kun näin valokuvan itsestäni, niin veti kyllä hiljaiseksi. S-koon vaatteetkin venyy ihmeen hyvin päälle, vaikka oikeasti sopiva koko olisi ollut jo lähempänä L-kokoa.

Nyt tosin painoa pudonnut jo 5kg, ja tällä tiellä jatkuu.

Vaaka on siitä hyvä työkalu, että se näyttää miten asiat oikeasti on, kun peili on välillä taikapeili ja jättää asioita kertomatta. ;) 

Vierailija
53/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoiset voimikset sieltä. Kehonmuotoja on niin erilaisia, eikä tarvitse olla ns. makkaroita, että on selkeästi ylimääräistä. Itse olen normaalipainon ylärajalla, ja muutama kilo ylimääräistä olisi kiva saada pois. Makkaroita ei näy minullakaan, vaikka painoa on tullut liikaa. Ylimääräinen paino on tasaisesti jakautunut joka puolelle kroppaa, erityisesti lantion, pakaroiden ja reisien alueelle. Makkaroiden sijaan on ihan vaan rehtiä rasvaa. Lyhyet naiset, joilla on lyhyt selkä, saavat helpommin niitä makkaroita, mutta pitkäselkäiset (ja tietty siihen päälle vielä muutenkin pitkät) saavat keskivartaloonsa mahtumaan paljon enemmän ylimääräistä ennen kuin alkaa tulla vararengasta. Tympeää arvostella mudien kehoja sen perusteella, että jollakulla on makkaroita ja itsellä ei. 

Tämä. Tympeää arvostella muita "ihmettelyn" varjolla. Vai etkö ap todella tajua, että ihmisillä on eri muotoisia ruumiinrakenteita ihan luonnostaan. Jollain rasva kertyy lantiolle, toisilla vyötärölle. Sama paino ja pituus voi olla ihan eri muotoinen ihminen. Myös elintavat vaikuttaa, esim. miten liikkuu ja treenaa, muttei sillä treenilläkään ihmeitä tehdä. Tasapaksu on tasapaksu, vaikka miten treenaisi lihaksia ja venyttelisi (voi olla sitten lihaksikas ja hyvin liikkuva tasapaksu) ja kurvikkaalla tulee vaan lisää kurveja, kun ylipaino kasvaa. 

Näin me ollaan erilaisia, me ihmiset. 

Vierailija
54/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla Linnanmäen Naurutalosta pöllitty peili kotona?

Vierailija
55/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitiis ratkaisee. 175 cm pitkällä 100 kg näyttää erilaiselta kuin 160 cm pitkällä.

Jos pituus on sama, niin valokuva kyllä kertoo totuuden. Eli olepa samassa valokuvassa sen hoikemman kanssa ja arvioi uudelleen.

Vierailija
56/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhaha, noilla mitoilla sun painon pitäisi olla max 70-75kg, MIKÄLI sun pääsi on normaalikokoinen. Vai onko sulla valtavat jalat? Itse 172/62 ja vyötärö 68cm, lantio 98cm. Eli melkein 40kg kapeampi ja lähes samat mitat. Vittujoo.

Vierailija
57/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyempi siis, ei kapeampi.

Vierailija
58/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vääristynyt minäkuva!

ap

Juu, olen 60 kg, vyötärönympärys yli 80 cm, mutta ei mua lihavana pidetä.

Vierailija
59/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aamulla vyötärönympärys 60 cm. 53 kg.

Ok no on tää 73cm sitten iso, jotenkin tuntunut vaan hoikalta kun istuessakaan ei tule makkaroita

ap

Vierailija
60/159 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vääristynyt minäkuva!

ap

Juu, olen 60 kg, vyötärönympärys yli 80 cm, mutta ei mua lihavana pidetä.

Täytyy kyllä todeta, että me omenavartalot ollaan fysiologisesti sellaisia, ettei vyötärön kavennus onnistu kovin helposti.

Lyhyt selkä, pitkät jalat ja lonkkaluiden ja alimpien kylkiluiden välillä vaan muutama sentti. Rasva ei myöskään kerry lantiolle eikä takapuoleen ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän