Paras ajamasi ja omistamasi auto?
Kyllä tämä viimeisin on ilman muuta paras.
Hopeinen 4matic E-mersu ilmajousilla.
Kulkee kyllä hienosti, adaptiivinen vakkari , kaistavahdit ja muut helpottavat ajamista huomattavasti.
Kommentit (81)
Adaptiivinen vakkari ja kaistavahdit on kyllä ollut aika vakiokamaa jo vuosia, ei mitään uusia. Mutta ehkä ne on ap:lle uusia tuttavuuksia?
Kellä enään hopeinen tänä päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Tesla Model s plaid 22
Entä se paras ajamasi auto?
BMW 520, vm oli muistaakseni 2007 (ostin sen 2008). Sen jälkeen ollut ei niin laadukkaita autoja.
Bmw 5-sarja (E39). Tämä oli 5-sarjan kulminaatiopiste. Sen jälkeen on tehty enempivähempi kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Adaptiivinen vakkari ja kaistavahdit on kyllä ollut aika vakiokamaa jo vuosia, ei mitään uusia. Mutta ehkä ne on ap:lle uusia tuttavuuksia?
Ei mun edellisessä autossa vielä ollut. Vaihdan harvoin. Pitää olla jotain oleellisesti parempaa ennenkuin vaihdan.
Nykyisestä on vaikee laittaa paremmaksi, seuraavan pitää ajaa itse ja lentää?!
No ehkä se riittäisi et hyppää iuoppien yli ;D
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tesla Model s plaid 22
Entä se paras ajamasi auto?
No mun mielestä toi on paras. Edellinen auto oli Panamera Sitä edellinen Range Rover. Sitä ennen oli 63 AMG.
Vähiten vikoja, käyttö mukavuus paras tosta nelikosta. Myös tietty nopein.
Vierailija kirjoitti:
Tesla Model s plaid 22
🤣
Vierailija kirjoitti:
Polestar 2 vm 2023.
🤣
Varmaan lankomiehen Porsche 911. Tämä nykyinen Mersu on paljon parempi kuin se vuonna 1995 ostamani Audi, mutta jokainen automies ymmärtää tekniikan kehittyneen.
Hirvein, mutta hienoin ajamani auto on 90-luvun F1 silloisella Malmin lentokentällä. Sitä kiihtyvyyttä en unohda ikinä.
Lada 2107, yhtä mukavaa, lämmintä ja hauskaa talviautoa ei ole ollut
Ai , kaikilla on vaan niitä huonoja?