Minua alkaa jo niin viimeisen päälle v i tuttamaan nuo kaikki ulinat mielenterveydestä
Eihän elämä ole kivaa, mutta kuka hemmetti muuta on edes luullut? En minä silti jaksa valittaa. Aina vituttaa lähteä töihin, joka ainoa päivä. Vituttaa kanssaihmiset, vituttaa yhteiskunta jne. Minulle on aivan sama myöskin vaikkapa että milloin kuolen. Mutta en minä jumalauta ole kenellekään terveysmaakarille ulisemassa, että voi voi kun on rankkaa. Päästäkää minut saikulle ja yhteiskunnan tuille, uliuli.
Kommentit (110)
Vahvistui taas kerran kokemukseni siitä että Työttömien vihaajat inhoavat omaa työtään ja elämäänsä ja siksi ovat katkeria ja kateellisia kaikille työttömille
Terveyskeskuslääkärit kirjoittaa helposti saikkua monta viikkoa. Menin lääkäriin kun väsytti aina niin paljon, sain 7vk saikkua. Meillä ei ole kunnollista työterveyttä, mutta mitä olen kuullut, niin sieltä ei saa kuin pari päivää kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei h*letti tätä hullua. Pikkasen pistää hymyilyttämään."
Oho, harmittaako kun saat paskaviestiisi kunnon vastauksen? ;) hymyile nyt vaan vielä jos kerran hymyilyttää;) pian ei enää hymyilytä
Kunnon vastauksen? Tirsk. Voi ressukkaa, sulta ei irtoaa mitään "kunnollista".
Tirsku ja hymyile vaan vielä, pian ei enää välttämättä hymyilytä ;)
Oho! Joo, kannattaisi sinunkin kokeilla joskus hymyä, eikä uhitella täällä joka ketjussa typeryyksiä.
Sanoo ihminen joka alkoi puhua jostain kaman vetämisestä ja perseen myymisestä??! :D
Tuota noin niin....nyt olet sekoittanut mut johonkin toiseen, en koskaan sanoisi mitään tuollaista, jotenka...otanpa selville asioista ennenkuin tulet tänne ränkyttämään. Olen muutes tosi pahoillani sun puolesta, voit huonommin kun annat ymmärtääkään.
Sulla on ap nyt menossa mielenterveys ja uliset tällä siitä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ap nyt menossa mielenterveys ja uliset tällä siitä juuri.
Omatoimilääkitys kyllä haiskahtaa tässä vahvasti.
Eli se mt tulee sivuodiagnoosina alkoholiperäisen ahdistuksen/masennuksen muodossa.
Aloitusta sivuten, muakin ärsyttää kun ulistaan mielenterveyspalvelujen riittämättömyydestä, niinku miksei mietitä että miksi niille on nykyään niin paljon tarvetta? Mikä on yleistyneen pahoinvoinnin takana ja mitä yhteiskuntana voisimme asialle tehdä. Se olisi mielestäni paljon hedelmällisempi ajatustapa kuin tämä miettiä mistä rahat ja palvelut kaikille rikkinäisille psyykeille, pitää luoda ympäristö jossa ne psyykeet paremmin kestää!
Muakin kyllästyttä ja olen vieläpä alalla töissä.
Jos jolla kulla nyt siis oikeasti on psykoosi tuloillaan, niin heitä ja muita oikeasti apua tarvitsevia autan mielelläni.
Muita autan vain velvollisuudesta. Eli niitä, joilla tullut paha mieli ja väsymys esim liiallisesta kännykällä roikkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei normaalia, että joka päivä ja kaikki asiat v**tuttaa. Silloin on joko vika omissa elämänvalinnoissa, tai mielenterveydessä. Tervettä, normaalia ihmistä ei v*tuta jatkuvasti koko ajan ihan tavalliset elämään ja arkeen kuuluvat asiat. Meillä kaikilla on joskus huonoja hetkiä ja päiviä, mutta ei se jatkuva perusasetus kuulu olla v*tutus.
Toki, onhan Ap:n kaltaisia ihmisiä meidän yhteiskunta ja työelämä täynnä. He sitten purkaa sen v**tuksen toisiin ihmisiin: asiakkaisiin, työkavereihin, potilaisiin ja alaisiin. Kenestäkään ei ole kiva asioida paikassa, jossa aspa tai työntekijä on naama nurinpäin, tiuskii ja käyttäytyy passiivisaggressiivisesti. Voi kunpa nämä ihmiset osaisi oma-aloitteisesti tehdä sille omalle turhautumiselle ja pahalle ololle jotain, niin ei tarvitsisi ulostaa ja kylvää sitä työelämään, yhteiskuntaan ja muihin ihmisiin. V*itutusta ja sinnittelyä on normalisoitu liikaa.
No tämä! Mutta ap:sta taas se ongelma on ne ihmiset jotka hakee apua ja tekee asioille jotain:DD
Nämä ihmiset ei tarvitse todellisuudessa apua, tai heidän ei pitäisi tarvita. Meillä on yli puoli miljoonaa henkisesti heikkoa vellipersettä, jotka kuormittaa terveydenhuoltoa ja valtiota. Ihan vaan, koska eivät selviä normaalista kuormituksesta, koska eivät yhtään osaa olla elämässä epämukavuusalueella.
Nämä ihmiset ei tarvitse todellisuudessa apua, tai heidän ei pitäisi tarvita. Meillä on yli puoli miljoonaa henkisesti heikkoa vellipersettä, jotka kuormittaa terveydenhuoltoa ja valtiota. Ihan vaan, koska eivät selviä normaalista kuormituksesta, koska eivät yhtään osaa olla elämässä epämukavuusalueella
Sain 39 -vuotiaana kuulla ensimmäisen kerran, että mulla on syntymässä tullut aivovaurio. Mun melkein koko elämä on ollut epämukavuusaluetta, kun olen yrittänyt selvitä ja pärjätä kuten muutkin, tietämättä ettei mulla ole siihen edes mahdollisuutta.
Siinä sulle normaalia kuormitusta.
Tämä on fakta. Tästä on tilastojakin olemassa.