Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua alkaa jo niin viimeisen päälle v i tuttamaan nuo kaikki ulinat mielenterveydestä

Vierailija
22.07.2025 |

Eihän elämä ole kivaa, mutta kuka hemmetti muuta on edes luullut? En minä silti jaksa valittaa. Aina vituttaa lähteä töihin, joka ainoa päivä. Vituttaa kanssaihmiset, vituttaa yhteiskunta jne. Minulle on aivan sama myöskin vaikkapa että milloin kuolen. Mutta en minä jumalauta ole kenellekään terveysmaakarille ulisemassa, että voi voi kun on rankkaa. Päästäkää minut saikulle ja yhteiskunnan tuille, uliuli.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut palstaemakot vauhkoontu. Kuin heitettäs nälkiintyneelle sikalaumalle yks maissintähkä :DD

Vierailija
82/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on joku katkera torakka jota vituttaa oma paskatyö ja purkaa kiukkuaan muihin niinkuin joku ameeba :DD 

Miksi sinä et ole hakenut apua itsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullut palstaemakot vauhkoontu. Kuin heitettäs nälkiintyneelle sikalaumalle yks maissintähkä :DD

Ei, kyllä ainut vauhkooja olet sinä. Miksi et ole hakenut apua itsellesi? Vai eikö hoidot ja lääkitys tehonneet?

Vierailija
84/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet monet kerrat osoittanut omat mt-ongelmasi täällä. Heilut edes takaisin ketjusta toiseen sanomassa typerät "mielipiteesi". Et vissiin tajua miten säälittävä ressukkaa olet.

Vierailija
85/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on joku katkera torakka jota vituttaa oma paskatyö ja purkaa kiukkuaan muihin niinkuin joku ameeba :DD 

Oot ehkä vielä kamoissas ja on hauskaa, mutta huominen ja viekkarit on tulossa. Pitääkö sitten taas riisua housut, että saa kamalla pään vähäksi aikaa kuntoon? xD

En tiedä mitä kamaa sinä käytät mutta minä olen kyllä juonut tänään vaan kahvia. Sinullekin tulee huominen ja arvaa ketkä siihen liittyy? Venäjä ;) toivottavasti sinulle ei käy huonosti

Vierailija
86/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä selität? Onko äo:si 85?

Vierailija
87/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ehkä vielä kamoissas ja on hauskaa, mutta huominen ja viekkarit on tulossa. Pitääkö sitten taas riisua housut, että saa kamalla pään vähäksi aikaa kuntoon? xD

En tiedä mitä kamaa sinä käytät mutta minä olen kyllä juonut tänään vaan kahvia. Sinullekin tulee huominen ja arvaa ketkä siihen liittyy? Venäjä ;) toivottavasti sinulle ei käy huonosti

Ei h*letti tätä hullua. Pikkasen pistää hymyilyttämään.

Vierailija
88/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kerkeä, ku kaman vetäminen ja itsensä myyminen vie kaiken ajan.

Vierailija
89/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap sinua vituttaa töihin lähtemisessä? :((( pesetkö vessanpyttyjä rakennustyömaalla tai jotain sellaista? :(((

Vierailija
90/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat nykynuorten mielenterveysongelmat ovat huomionhakua ja flexaust, sekä tekosyitä miksi jotain ei halua tai viitsi tehdä.

Vierailija
91/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei h*letti tätä hullua. Pikkasen pistää hymyilyttämään."

Oho, harmittaako kun saat paskaviestiisi kunnon vastauksen? ;) hymyile nyt vaan vielä jos kerran hymyilyttää;) pian ei enää hymyilytä

Vierailija
92/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, harmittaako kun saat paskaviestiisi kunnon vastauksen? ;) hymyile nyt vaan vielä jos kerran hymyilyttää;) pian ei enää hymyilytä

Kunnon vastauksen? Tirsk. Voi ressukkaa, sulta ei irtoaa mitään "kunnollista".

Vierailija
93/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
94/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tirsku ja hymyile vaan vielä, pian ei enää välttämättä hymyilytä ;) 

Vierailija
95/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Joo, kannattaisi sinunkin kokeilla joskus hymyä, eikä uhitella täällä joka ketjussa typeryyksiä.

Vierailija
96/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni pata jumiin 40 vuotiaana kun olin täyttä viikkoa päivätöissä, työmatka 1,5h suunta, kolme päiväkoti-ikäistä lasta, omakotitaloprojekti kesken ja yamk opinnot käynnissä, siihen päälle perussairaudet, uniongelmat ym,  kaikki nämä yhtäaikaa. Saikkua en ottanut päivääkään kun oli niin kiire mukamas.

Pakko oli mennä ulisemaan lääkärille, kyllä mun mielestä kiireessä on paljon mukavampi toimia kun ei lähtökohtaisesti kaikki vituta niin saatanasti 24/7 vaan välillä jopa hymy irtoaa.

Näin me ollaan erilaisia. Sinulta vikaantui psyyke (nuppi), ja minulta vastaavassa tilanteessa fysiikka (migreeni, verenpaine, rytmihäiriöt). Kirsikaksi 49-vuotiaana sydänkohtaus. (Sukurasitetta ei noista millekään). Terveellinen ruokavalio, ei ylipainoa, ja myös liikuntaa. Terveisiä vaan vastuuntuntoiselta suorittajalta.

Vierailija
97/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Joo, kannattaisi sinunkin kokeilla joskus hymyä, eikä uhitella täällä joka ketjussa typeryyksiä.

Sanoo ihminen joka alkoi puhua jostain kaman vetämisestä ja perseen myymisestä??! :D 

Hymyile hymyile 😊  pian saattaa olla maailma tulessa

Vierailija
98/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja, varo ettet halkea ylpeyttäsi    :)

Vierailija
99/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei normaalia, että joka päivä ja kaikki asiat v**tuttaa. Silloin on joko vika omissa elämänvalinnoissa, tai mielenterveydessä. Tervettä, normaalia ihmistä ei v*tuta jatkuvasti koko ajan ihan tavalliset elämään ja arkeen kuuluvat asiat. Meillä kaikilla on joskus huonoja hetkiä ja päiviä, mutta ei se jatkuva perusasetus kuulu olla v*tutus. 

Toki, onhan Ap:n kaltaisia ihmisiä meidän yhteiskunta ja työelämä täynnä. He sitten purkaa sen v**tuksen toisiin ihmisiin: asiakkaisiin, työkavereihin, potilaisiin ja alaisiin. Kenestäkään ei ole kiva asioida paikassa, jossa aspa tai työntekijä on naama nurinpäin, tiuskii ja käyttäytyy passiivisaggressiivisesti. Voi kunpa nämä ihmiset osaisi oma-aloitteisesti tehdä sille omalle turhautumiselle ja pahalle ololle jotain, niin ei tarvitsisi ulostaa ja kylvää sitä työelämään, yhteiskuntaan ja muihin ihmisiin. V*itutusta ja sinnittelyä on normalisoitu liikaa. 

Vierailija
100/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei normaalia, että joka päivä ja kaikki asiat v**tuttaa. Silloin on joko vika omissa elämänvalinnoissa, tai mielenterveydessä. Tervettä, normaalia ihmistä ei v*tuta jatkuvasti koko ajan ihan tavalliset elämään ja arkeen kuuluvat asiat. Meillä kaikilla on joskus huonoja hetkiä ja päiviä, mutta ei se jatkuva perusasetus kuulu olla v*tutus. 

Toki, onhan Ap:n kaltaisia ihmisiä meidän yhteiskunta ja työelämä täynnä. He sitten purkaa sen v**tuksen toisiin ihmisiin: asiakkaisiin, työkavereihin, potilaisiin ja alaisiin. Kenestäkään ei ole kiva asioida paikassa, jossa aspa tai työntekijä on naama nurinpäin, tiuskii ja käyttäytyy passiivisaggressiivisesti. Voi kunpa nämä ihmiset osaisi oma-aloitteisesti tehdä sille omalle turhautumiselle ja pahalle ololle jotain, niin ei tarvitsisi ulostaa ja kylvää sitä työelämään, yhteiskuntaan ja muihin ihmisiin. V*itutusta ja sinnittelyä on normalisoitu liikaa. 

No tämä! Mutta ap:sta taas se ongelma on ne ihmiset jotka hakee apua ja tekee asioille jotain:DD