Lähti tässä elämältä pohja pois, järkyttäviä uutisia kuulin.
En tiedä miten jaksan jatkaa, raskasta kaikki mutta eteenpäin pitää vaan mennä. Onneksi olen jo yli 50v, niin elämää ei enää loputtoman pitkään ole edessä. Hyviä asioita on paljon, mutta tämä tilanne musertaa nyt ihan palasiksi.
Kommentit (11)
Mikä oli niin järkyttää? Anonyyminä voit kertoa.
Järkyttää miten paljon rikostaustaisia kansanedustaja ehdokkaita on prsuissa. Hui.
Jaksamista! Vaikea nyt mitään konkreettisempaa sanoa, kun ei tiedä, mistä kyse, mutta eiköhän se aikaamyöten helpota.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää miten paljon rikostaustaisia kansanedustaja ehdokkaita on prsuissa. Hui.
Tämä juuri. Järkyttää minua myös. Kuinka perussuomalaiset ilkeävät! Onneksi elinaikaa on todennäköisesti vielä vähemmän jäljellä kuin aloittajalla, olen 72.
Muistan kun olin Facebookissa, jotkut kirjoittivat usein tällaisia epämääräisiä järkyttäviä päivityksiä, että jotain vallan järkyttävää oli tapahtunut. Ihmiset vastasivat siihen, että voi ei, mitä on tapahtunut? Mutta vain harvoille ystäville järkyttynyt vastasi "kerron yksityisviestillä", loput jäivät miettimään, mikäköhän tuo suuri järkytys taas oli.
Kielllettinkö ottamasta áhtériíŋ enään?
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun olin Facebookissa, jotkut kirjoittivat usein tällaisia epämääräisiä järkyttäviä päivityksiä, että jotain vallan järkyttävää oli tapahtunut. Ihmiset vastasivat siihen, että voi ei, mitä on tapahtunut? Mutta vain harvoille ystäville järkyttynyt vastasi "kerron yksityisviestillä", loput jäivät miettimään, mikäköhän tuo suuri järkytys taas oli.
Huomionhakua. Yritetään tehdä itsestä mielenkiintoinen ja erityinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Järkyttää minua myös. Kuinka perussuomalaiset ilkeävät! Onneksi elinaikaa on todennäköisesti vielä vähemmän jäljellä kuin aloittajalla, olen 72.
Voimia! Kestät sen juuri elämänokemuksesi ansiosta.
Jumala antaa lusteen kasvaa viljan seassa, kunnes tulee aika kitkeä ja polttaa rikkaruohot!
Mulla on yksi kaveri, joka kirjoittaa aina silloin tällöin näitä "elämäni surullisin päivä" juttujaan ilman muita tietoja.
Kerro mitä kuulit, kun aloitit.