Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua alkaa jo niin viimeisen päälle v i tuttamaan nuo kaikki ulinat mielenterveydestä

Vierailija
22.07.2025 |

Eihän elämä ole kivaa, mutta kuka hemmetti muuta on edes luullut? En minä silti jaksa valittaa. Aina vituttaa lähteä töihin, joka ainoa päivä. Vituttaa kanssaihmiset, vituttaa yhteiskunta jne. Minulle on aivan sama myöskin vaikkapa että milloin kuolen. Mutta en minä jumalauta ole kenellekään terveysmaakarille ulisemassa, että voi voi kun on rankkaa. Päästäkää minut saikulle ja yhteiskunnan tuille, uliuli.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan elämä aikaa kivaa eikä veetututa yhteiskunta, töihin lähtö ja kanssaihmiset kuin satunnaisesti. Ehkäpä kannattaisi miettiä miksi vihaat elämääsi noin paljon ja olisiko sille jotain tehtävissäkin.

Vierailija
22/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassareilla on ilmeisesti paljon mt-ongelmia. 

Ap on persu ja ihan pihalla. Niitä tyyppejä, jotka alkaa joukkoampujiksi kun eivät osaa käsitellä tunteitaan.

Jos kaikki vi tut taa, silloin omassa päässä on vikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄÄKKEET, AP

Vierailija
24/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni pata jumiin 40 vuotiaana kun olin täyttä viikkoa päivätöissä, työmatka 1,5h suunta, kolme päiväkoti-ikäistä lasta, omakotitaloprojekti kesken ja yamk opinnot käynnissä, siihen päälle perussairaudet, uniongelmat ym,  kaikki nämä yhtäaikaa. Saikkua en ottanut päivääkään kun oli niin kiire mukamas.

Pakko oli mennä ulisemaan lääkärille, kyllä mun mielestä kiireessä on paljon mukavampi toimia kun ei lähtökohtaisesti kaikki vituta niin saatanasti 24/7 vaan välillä jopa hymy irtoaa.

Miksi ihmiset kasaa itselleen tarkoituksella jotain tuollaista? Ihan pakko vääntää kakaroita perän jälkeen, kun edellistäkään ei ole vaipoista vielä saanut, ja siihen vielä taloprojekti,  työpaikkaa ei sitten lähempää irronnut. Tsiisun näitä!

Vierailija
25/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja ap kalliota päin. Niin muutkin sun kaltaiset hoitamattomat hullut miehet tekee.

Vierailija
26/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni pata jumiin 40 vuotiaana kun olin täyttä viikkoa päivätöissä, työmatka 1,5h suunta, kolme päiväkoti-ikäistä lasta, omakotitaloprojekti kesken ja yamk opinnot käynnissä, siihen päälle perussairaudet, uniongelmat ym,  kaikki nämä yhtäaikaa. Saikkua en ottanut päivääkään kun oli niin kiire mukamas.

Pakko oli mennä ulisemaan lääkärille, kyllä mun mielestä kiireessä on paljon mukavampi toimia kun ei lähtökohtaisesti kaikki vituta niin saatanasti 24/7 vaan välillä jopa hymy irtoaa.

Miksi ihmiset kasaa itselleen tarkoituksella jotain tuollaista? Ihan pakko vääntää kakaroita perän jälkeen, kun edellistäkään ei ole vaipoista vielä saanut, ja siihen vielä taloprojekti,  työpaikkaa ei sitten lähempää irronnut. Tsiisun näitä!

T. Työtön, lapseton incel

Vierailija
27/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritoten kun Jumala auttaisi tuohonkin mutta kun ei apu kelpaa

Vierailija
28/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vähän kulmia kohottelen jos jonkun suuren masentumisen takana on henkilön mukaan ilmastonmuutos. Todellisuudessa siellä on varmasti muutakin tiedostamatonta taustalla.

Omassa elämässä on ollut vaikka mitä paskaa - ja ylivoimaisesti suurin osa sellaista mihin ei ole voinut itse vaikuttaa - mutta toisten valitukset eivät silti ärsytä. Ei niistä raivoamisesta ainakaan mitään hyvää synny.

Vierailija
29/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikaan en ymmärtänyt tätä kun ihmisillä tuli mt ongelmia siitä kun eivät päässeet kahvilaan, elokuviin, kavereiden kanssa kaupungille norkoilemaan.

Edes normioloissa en tee edellämainittuja, niin jännä että toisilla menee vati nurin siitä.

Erityisesti nuorille se oli rankkaa aikaa. Ajateltiin, että nyt se elämä alkaa, päästään oikeesti tekemään asioita, nii eiku hups vaan ja kaikki neljän seinän sisälle jumiin eristyksiin muusta maailmasta. Nuorille ihmiskontaktit ja se kaupungilla norkoilu on tärkeitä asioita. Ei tietenkään kaikille, osa pärjäsi hyvin ilman.

En usko että kovin monelle aikuiselle tai lapselle koko karanteeni oli ihan hirveä mörkö, vaan juuri näille nuorille.

Vierailija
30/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä fantasia on ihmisille syntynyt, että suurin osa mt-ongelmaisista olisi tällaisia "aktivisteja", että ensitilassa ovat vaatimassa itselleen yhtä sun toista, kun vähän tuntuu ikävältä? 

Totuus kuitenkin on se, että suurin osa kituu ihan kaikessa hiljaisuudessa viimeiseen asti ennen kuin hakevat yhtään mitään apua. 

Ja kun hakevat apua niin siitä on leikattu ja voi jäädä apu saamatta.

Vierailija
31/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Työtön, lapseto

Pieleen meni arvaus.

Vierailija
32/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa, että vapaana kulkee tuollaisia aapeitä, joita vtuttaa kaikki niin vtusti. Jopa ne toiset, joita vtuttaa. Onneksi minä myönsin ongelman jo 20-vuotiaana ja hoitojen jälkeen ei ole juuri mikään vtuttanut yli 10 vuoteen. Sairasta, että jotkut hautoo tuolla lailla mielessään ja luulevat olevansa sen takia vahvoja, vaikka ovat todellisuudessa koko ajan yhden huonon päivän päässä psykoosista ja sen myötä vaaraksi kaikille. 

Vierailija
33/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta tuo tilanne on kyllä ihan itse aiheutettu.

Vierailija
34/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa, että vapaana kulkee tuollaisia aapeitä, joita vtuttaa kaikki niin vtusti. Jopa ne toiset, joita vtuttaa. Onneksi minä myönsin ongelman jo 20-vuotiaana ja hoitojen jälkeen ei ole juuri mikään vtuttanut yli 10 vuoteen. Sairasta, että jotkut hautoo tuolla lailla mielessään ja luulevat olevansa sen takia vahvoja, vaikka ovat todellisuudessa koko ajan yhden huonon päivän päässä psykoosista ja sen myötä vaaraksi kaikille. 

Eli sut on lääkitty niin pahasti,  ettet tunne mitään. Pitäisikö kaikkien kulkea täällä kuin zompit, ilman tunteita, ei edes v*tutusta. Kyllä v*tutuksen tännekin kuuluu elämään, jos ei päivittäin niin ainakin silloin tällöin. Ei ihmekään että sua pelottaa. Sinä se olet vaaraksi.

Vierailija
35/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikaan en ymmärtänyt tätä kun ihmisillä tuli mt ongelmia siitä kun eivät päässeet kahvilaan, elokuviin, kavereiden kanssa kaupungille norkoilemaan.

Edes normioloissa en tee edellämainittuja, niin jännä että toisilla menee vati nurin siitä.

Olen miettinyt ihan samaa asiaa. Eikö ihmisillä  ollut ollenkaan koti elämää ja ongelmat alkoi kun korona tuli eikä päässyt minnekään. Olen kai vähän vanhanaikainen kun viihdyn aivan hyvin kotosalla, vaikka kirjaa lukien tai neulojen. Näin myös koronan aikana . Toki joskus käyn kahviloissa elokuvissa ym paikoissa mutta ei nuo elämääni hallitse,ainakaan niin paljon että tulisi mt-juttuja. 

Vierailija
36/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään valita. Tää on elämää eikä mitään satua. Nykynuorilla ei oo yhtään kykyä vastoinkäymisten krsrämiseen nykyään. Heti luovutetaan liian helposti. Kotona kai saanu kaiken mitä haluaa ja nyt kun kaikki ei mee ku haluaa seotaan täysi. Hypätään millo mihinki junan alle tai muuta. Suhteellisuuden taju on hukassa. Välilä menee huonosti ja sit paremmi. Ei luovuteta nii helposti. En minä ainakaa. 

Kuinka monta nuorta tunnet kun esität tällaista potaskaa? Luuletko itsemurhan olevan jokin tämän ajan keksintö? Kuinka pihalla olet noin muuten. Kuinka monta perhettä tunnet niin hyvin että todella näet että niissä lapset saavat kaiken mitä haluaa?

Tämänkaltaiset väitteet on yllättävän yleisiä, vaikkei ne perustu yhtään mihinkään muuhun kuin omaan kuvitelmaan omasta paremmuudesta ja huonommista nykynuorista

Vierailija
37/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tä? Ennemmin mä pelkäisin sua. Ei tunteet ole yhtään sairasta. Sulla vaan ei niitä ilmeisesti ole.

Vierailija
38/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassareilla on ilmeisesti paljon mt-ongelmia. 

Tämä on huomattu...

Vierailija
39/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt ihan samaa asiaa. Eikö ihmisillä  ollut ollenkaan koti elämää ja ongelmat alkoi kun korona tuli eikä päässyt minnekään. Olen kai vähän vanhanaikainen kun viihdyn aivan hyvin kotosalla, vaikka kirjaa lukien tai neulojen. Näin myös koronan aikana . Toki joskus käyn kahviloissa elokuvissa ym paikoissa mutta ei nuo elämääni hallitse,ainakaan niin paljon että tulisi mt-juttuja. 

Sama täällä. Ei ollut paineita lähteä väkisin mihinkään kun kotonakin viihtyi hyvin.

Vierailija
40/110 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sut on lääkitty niin pahasti,  ettet tunne mitään. Pitäisikö kaikkien kulkea täällä kuin zompit, ilman tunteita, ei edes v*tutusta. Kyllä v*tutuksen tännekin kuuluu elämään, jos ei päivittäin niin ainakin silloin tällöin. Ei ihmekään että sua pelottaa. Sinä se olet vaaraksi.

En ole kyllä syönyt lääkkeitä vuosiin. Sen aikaa söin masennuslääkettä, että opin käsittelemään tunteeni niin, ettei kaikki ole niin jumalattoman ikävää ja vaikeaa ja ahdistavaa.