Minua alkaa jo niin viimeisen päälle v i tuttamaan nuo kaikki ulinat mielenterveydestä
Eihän elämä ole kivaa, mutta kuka hemmetti muuta on edes luullut? En minä silti jaksa valittaa. Aina vituttaa lähteä töihin, joka ainoa päivä. Vituttaa kanssaihmiset, vituttaa yhteiskunta jne. Minulle on aivan sama myöskin vaikkapa että milloin kuolen. Mutta en minä jumalauta ole kenellekään terveysmaakarille ulisemassa, että voi voi kun on rankkaa. Päästäkää minut saikulle ja yhteiskunnan tuille, uliuli.
Kommentit (110)
Saksassa osattiin aikanaan päästä eroon heikosta aineksesta jalostusohjelman avulla. Suomessa luuserijengi vaan ulisee ja vinkuu lisää tukia. Olisiko aika leikata tukia niin päästään roska väestä eroon kun ne lähtevät tukien perässä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen hyppyä parkkitalon katolta jos ahdistaa. Huolet loppuu kerrtaheitolla. T: Lääkäri
Älä vaan sano että olet oikeasti lääkäri? Jos olet niin teen tuosta kommentista nettivinkin. Et ole sopiva ja pätevä toimimaan lääkärinä.
On mielenkiintoista nähdä kirjoitetussa muodossa näin täydellinen sokeus omaa käytöstä ja asenteita kohtaan.
"En minä silti jaksa valittaa. Aina vituttaa"
Et jaksa valittaa, mutta postaus on pelkkää v*tutuksesta valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa, että vapaana kulkee tuollaisia aapeitä, joita vtuttaa kaikki niin vtusti. Jopa ne toiset, joita vtuttaa. Onneksi minä myönsin ongelman jo 20-vuotiaana ja hoitojen jälkeen ei ole juuri mikään vtuttanut yli 10 vuoteen. Sairasta, että jotkut hautoo tuolla lailla mielessään ja luulevat olevansa sen takia vahvoja, vaikka ovat todellisuudessa koko ajan yhden huonon päivän päässä psykoosista ja sen myötä vaaraksi kaikille.
Ja varmaan olet jo vuosia ollut työelämässäkin, kun ymmärsit hakea apua ja olet niin hyvä ihminen 😂Vai oletko edelleen niin hullu, ettet kykene täysipainoisesti edes töihin? Siinä varsinaisen jäävi tyyppi nimittelemään meikäkäistä 😄
Ap
Hyi helvetti kun ajattelee että ap:n kaltaisia matalaälyisiä torakoita liikkuu tuolla työelämässä ja muualla :DD
No tekstistäsi päätellen sinun järkesi ei luista aloittajankaan vertaa. xD
Vierailija kirjoitti:
Saksassa osattiin aikanaan päästä eroon heikosta aineksesta jalostusohjelman avulla. Suomessa luuserijengi vaan ulisee ja vinkuu lisää tukia. Olisiko aika leikata tukia niin päästään roska väestä eroon kun ne lähtevät tukien perässä muualle.
Kohta kun rys s ät hyökkää niin päästään SINUN kaltaisista luusereista eroon :)
No jos on näkee harhoja tai kuulee ääniä, tai helvetillinen ahdistus, joka tuntuu fyysiseltä, sekoamisen pelko, aivan järkyttävä tilanne, usko pois.
Vierailija kirjoitti:
Roistoja on ollut aina ja tulee olemaan jatkossakin.
Niin no, joillekin voi olla vaikea tajuta, mitä se on kun terveys menee. Sen tajuaa viimestään siinä kohtaa, kun se menee itseltä.
Minäkin luulin, että elämä nyt vaan on pas kaa, ja että pakko jaksaa ja ryypätä sitten joka viikonloppu, että jaksaa olla tap pa mat ta itseään.
Nyt pääsin viimein terapiaan ja lopetin ne pas kat työt. Kyllä tämä tästä. Suosittelen.
Kuitenkin jaksoit avautua tänne ja valittaa, ap. Jos sä pärjäät ilman lääkäriä/terapiaa, niin hienoa. Et voi koskaan tietää sen toisen elämästä ja vastoinkäymisistä. Mulla on ollut erittäin rankkoja kokemuksia, mutta olen itse käsitellyt asiat ilman lääkäreitä. Silti en ikinä halveksu ihmisiä, jotka hakevat apua. Sulla ap, ei ole tainnut olla kuitenkaan rankkaa, koska sulle ei näytä olevan empatiakykyä. Etkä pysty asettumaan toisen tuntemuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikaan en ymmärtänyt tätä kun ihmisillä tuli mt ongelmia siitä kun eivät päässeet kahvilaan, elokuviin, kavereiden kanssa kaupungille norkoilemaan.
Edes normioloissa en tee edellämainittuja, niin jännä että toisilla menee vati nurin siitä.
Eli siis sun arki ei sen suuremmin muuttunut ja sua hämmästyttää miten ihmisillä menee nuppi jumiin, kun niiden arki muuttuu totaalisesti?
Mistä sä tiedät kuinka hyvin sun nuppi kestäisi, kun sulta kiellettäisiin se omissa nurkissa piileskely ja pakotettaisiin "norkoilemaan" kaupungille?
Ap on joku katkera torakka jota vituttaa oma paskatyö ja purkaa kiukkuaan muihin niinkuin joku ameeba :DD
Minullakin on mt-ongelmainen kaveri, joka on sanonut ettei ikinä enää mene työelämään kenenkään käskytettäväksi orjaksi. Kuun alussa kun saa tuet, niin on pari päivää niin tohkeissaan ja tuntuu, että elämä hymyilee. Käyttää rahat hetkessä ja sitten taas kaikki on paskaa. Olen usein miettinyt, että hänenkin tilanteensa on käytännössä se, että masennus johtuu siitä, että rahan saamiseksi pitäisi käydä työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on joku katkera torakka jota vituttaa oma paskatyö ja purkaa kiukkuaan muihin niinkuin joku ameeba :DD
Oot ehkä vielä kamoissas ja on hauskaa, mutta huominen ja viekkarit on tulossa. Pitääkö sitten taas riisua housut, että saa kamalla pään vähäksi aikaa kuntoon? xD
Vierailija kirjoitti:
Ap on joku katkera torakka jota vituttaa oma paskatyö ja purkaa kiukkuaan muihin niinkuin joku ameeba
Ameebasta puheenollen, ne ovat selvinneet 1,5 miljoonaa vuotta ilman aivoja, joten sullekin on vielä mahdollisuus:)
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin jaksoit avautua tänne ja valittaa, ap. Jos sä pärjäät ilman lääkäriä/terapiaa, niin hienoa. Et voi koskaan tietää sen toisen elämästä ja vastoinkäymisistä. Mulla on ollut erittäin rankkoja kokemuksia, mutta olen itse käsitellyt asiat ilman lääkäreitä. Silti en ikinä halveksu ihmisiä, jotka hakevat apua. Sulla ap, ei ole tainnut olla kuitenkaan rankkaa, koska sulle ei näytä olevan empatiakykyä. Etkä pysty asettumaan toisen tuntemuksiin.
Tuollainen ap:n käytös on ihan normaali traumaoire ihmiselle, joka ei ole tunnustanut vielä omaa kehityksellistä traumaansa.
Eikö ap riittänyt rohkeus tavoitella sitä unelmaduunia ja nyt yhy vituttaaa kun joudut tekemään jotain mitä pidät paskana? :D ja halveksit muita vaan koska et itse rohkene tekemään jotain parantaaksesi omaa elämääsi :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ap:n käytös on ihan normaali traumaoire ihmiselle, joka ei ole tunnustanut vielä omaa kehityksellistä traumaansa.
T: MT-potilas, joka toistelee kallonkutistajalta kuulemiaan juttuja.
Alkaako käydä mielenterveyden päälle?