Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Kannabis teki 22-vuotiaasta armottoman tappajan. Kontiolahden verilöyly paljastaa järkyttävän totuuden.

Vierailija
22.07.2025 |

Kontiolahdella tapahtui jälleen järkyttävä perhetragedia, kun kannabista käyttänyt 22-vuotias mies sekosi ja hyökkäsi täysin yllättäen ystävänsä perheen kimppuun helmikuisena iltana. Tekijä puukotti neljää henkilöä, ja yksi uhreista kuoli myöhemmin sairaalassa. Mies kertoi poliisille, että hänellä vain napsahti, mutta hän oli hetkeä aiemmin poltellut kannabista ja katsonut väkivaltaisia videoita. Nyt tekijä on kuollut, eikä oikeutta tulla koskaan käymään.

Tässä on karmea esimerkki siitä, mitä kannabis saa aikaan. Jo vuosia meille on valehdeltu, että kannabis on vaaraton aine, mutta tässä on totuus nuoret menettävät täysin järkensä ja muuttuvat vaarallisiksi tappajiksi heti kun he polttavat kannabista! Tällaista ei tapahtunut aikana ennen tätä huumehörhöilyä, joka nyt leviää hallitsemattomasti pitkin Suomea. Miksi yhteiskunta sallii tämän myrkyn leviämisen yhä laajemmalle, vaikka seuraukset ovat näin tuhoisia? Kuinka monta ihmistä pitää vielä kuolla, ennen kuin ymmärrämme, että kannabis tappaa?

Aiotko sinä vieläkin puolustella kannabista, vaikka seuraava uhri voi olla sinun oma perheesi?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/badd80db-8f39-4877-9e6e-5842fc22975b

Kommentit (254)

Vierailija
141/254 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen vastustajilta henki pois.

Vierailija
142/254 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Kannabisvastustaja alkoi spämmäämään itselleen tappamisviestejä. 🤭

Se on ihan hyvä vaan. Näkeepähän aina kaikki kuinka agressiivisia nämä kannabiksen vastustajat ovat. 

Korjasin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/254 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minua ei raittius kiinnosta. Voit vaikka tappaa itsesi."

Se on ihan oma asiasi, miten sinä tapat itsesi. Me muut voidaan jättää nuo huumeet väliin. Ollaan onnekkaita, kun voidaan valita. 

Ei vaan sanoin että tapa itsesi. Kukaan ei jää kaipaamaan.

Mua kaipaa aina joku. Sellaista se on, kun elää raitista elämää. 

Voiko sitä sanoa elämäksi kun ei koe nautintoja päihteistä?

Hah, että elämä ilman nautintoja päihteistä ei ole elämää, tämä on kyllä melko todennäköisesti vitsi, provo...

Vierailija
144/254 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksella on haittoja, joista usein vaietaan Tämä kaikki elimistössä tapahtuu, kun käyttää kannabista

Selvitimme, mitä kannabis tekee elimistössä heti ja pitkän ajan kuluessa. Esimerkiksi erektio-ongelmat ja psykoosi ovat vaikutuksia, joista moni ei tiedä.

https://www.apu.fi/artikkelit/kannabiksen-haitat-joista-vaietaan-tama-e…

Kannabiksella on useita hyötyjä joista vaietaan systemaattisesti. Ehkä monipuolisin lääke mitä löytyy.

Vierailija
145/254 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksella on haittoja, joista usein vaietaan Tämä kaikki elimistössä tapahtuu, kun käyttää kannabista

Selvitimme, mitä kannabis tekee elimistössä heti ja pitkän ajan kuluessa. Esimerkiksi erektio-ongelmat ja psykoosi ovat vaikutuksia, joista moni ei tiedä.

https://www.apu.fi/artikkelit/kannabiksen-haitat-joista-vaietaan-tama-e…

Kannabiksella on useita hyötyjä joista vaietaan systemaattisesti. Ehkä monipuolisin lääke mitä löytyy.

höpö höpö, narkeilta tukka pois ja linnaan.

Vierailija
146/254 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan oma asiasi, miten sinä tapat itsesi. Me muut voidaan jättää nuo huumeet väliin. Ollaan onnekkaita, kun voidaan valita. 

Hah, että elämä ilman nautintoja päihteistä ei ole elämää, tämä on kyllä melko todennäköisesti vitsi, provo...

Miltä tuntuu kun tajusit ettei sinulla ole elämää? Olet säälittävä paska jota perheesikin vihaa  olet fasisti jonka kuoleman jälkeen läheisesi huokaisevat helpotuksesta.

Vierailija
147/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee 

Näinpä. Siksi narkeilta tukka pois ja linnaan. 

Ei mitään kannabiksen laillistamista, ei koskaan.

Voiko joku vieläkin luulla että kannabista narkataan? Euroopassa on kova paine laillistaa kun yli 20 maata sallii jo käytön. Saksa, italia, espanja, tsekit jne. Kaikilla valtioilla on rahan tarvetta ja kannabiksesta sitä saa. Pelkästään saksa oli laskenut saavansa veroina 4 miljardia kannabiksen laillistamisesta. Kaikkien sallivien maiden laillistaminen tarkoittaa useiden miljardien pottia. suomessa suurin osa politiikan nuorisojärjestöistä kannattaa laillistamista. Liian kauan siihen menee mutta joskus se laillistetaan.

Vierailija
148/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuolet antaa mitään suuntaa niin niin sun kanssa ollaan aika paljon eri mieltä. Raivoraittiit on aika ikäviä ihmisiä. Varsinkin ne jotka haluavat pakottaa kaikki muutkin raittiuden ankeuteen. Sano nyt vielä että et näe mitään eroa viihde ja ongelmakäytölle. 

Vierailija
149/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu kun tajusit ettei sinulla ole elämää? Olet säälittävä paska jota perheesikin vihaa  olet fasisti jonka kuoleman jälkeen läheisesi huokaisevat helpotuksesta.

Tunnistan kirjoitustyylisi näistä huumausaine aiheisista keskusteluista, toistuvasti raaistavan sisältöistä ja alatyylistä kielenkäyttöä. Se kertoo käyttäjänsä henkisestä alamittaisuudesta, mahdollisista mt-ongelmista ja huumausaine ongelmista, todennäköisesti molemmista. 

Olen tolkun ihminen, ja työtätekevä Suomalainen. Työskentelen kiinteistön huollossa pääkaupunki seudulla, ja kuljen paljon eri asuinkerrostalojen porraskäytävissä. Työ tehtävieni ohessa en ole voinut olla huomaamatta toisinaan porraskäytävissä inhottavaa kannabiksen lemua asunnoista jossa rikolliset kannabisnistit kasvattavat tuota myrkkyä. Olenkin ilmiantanut viranomaisille lukuisia kannabiskasvattamo tapauksia.

Vielä noin 10 vuotta aiemmin pyyteetön kansalaistoimintani oli nykyistäkin arvokkaampaa viranomaisille koska silloisen lakitulkinnan mukaan asuinkerrostalon porraskäytäväkin oli kotirauhan suojaamaa aluetta, ja poliisilla ei ollut oikeutta mennä porraskäytävään kannabishaju havainnon perusteella, ellei ollut etukäteen yksilöity mistä asunnosta haju tulee. Mutta kiinteistön huollon ammattilainenpa saa kulkea porraskäytävissä mennen tullen... minulle tuottaa suurta tyydytystä tietoisuus siitä että olen viranomaistoimiin johtavissa ilmoituksissani tehnyt kansalaisvelvollisuuteni, ja että kukkaa kasvattavien kannabisnistien myrkkykasvit kannetaan jätesäkeissä ulos ja viranomaisten haltuun.

Kerrohan, millaisia tunteita tämä sinussa herättää?

Vierailija
150/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ohis, mutta vastaajalle 150:

Tuo tyyppi jolle kirjoitat on näissä ketjuissa päivystävä kannabisvastustajahullu. Ölisee nisteistä ja väkivaltafantasioistaan päihdeongelmaisia kohtaan. Sitten jossain vaiheessa hänellä alkaa piiputtamaan ja alkaa vastailemaan itselleen muka kannabiksen puolustajaksi ja sitten ketju täyttyykin jo tuollaisesta tapa ittes-pingiksestä, joka on täysin yhdeltä ja samalta sairaalta kirjoittajalta.

Tarkoituksena siis tuhota kaikki järkevä ja asiallinen keskustelu huumausaineista, oli sitten järkevä keskustelu puolesta tai vastaan.

Vierailija
151/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuolet antaa mitään suuntaa niin niin sun kanssa ollaan aika paljon eri mieltä. Raivoraittiit on aika ikäviä ihmisiä. Varsinkin ne jotka haluavat pakottaa kaikki muutkin raittiuden ankeuteen. Sano nyt vielä että et näe mitään eroa viihde ja ongelmakäytölle. 

Hah, että jos nuolet antaa mitään suuntaa... no ei todellakaan anna. Täällä kaikki pöllypäät kalliolaisyksiöissään on päivystämässä kannabisaiheisen keskutelun ääressä. Ei anna p a skan vertaa mitään suuntaa.

Ja että puhut "raittiuden ankeudesta", miten joku nykypäivänä edes kehtaa käyttää tuollaisia luonnehdintoja että raittius olotilana on ankeutta jne, kun taas nuppi sekaisin on pikemmin normaali ja tavoiteltava olotila. Olet varmaan pöllytellyt niin paljon ettet tajuakaan miten hölmöltä kuulostat. Sama vanhoilla alkkiksilla, niiden puheet on ihan tahattoman koomisia.

Vierailija
152/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannabiksen vastustaja esiintyy kiinteistöhuollon ammattilaisena. Myrkyllinen aine tappaa riittävällä annoksella. Kannabikseen ei ole kuollut yhtään käyttäjää koska se on myrkytön aine. Vähiten haitallinen päihde kaikilla mahdollisilla mittaus tavoilla. Akuutti päihtymys vastaa noin promillen humalaa. Ei tapa, ei koukuta fyysisesti ja aiheuttaa vähiten pään sekoamisia kaikista päihteistä ja huumeista. Sillä on laittomanakin vaivaiset 8 haitallisuuspistettä kun alkoholilla niitä on 23 ja se on laillinen päihde.

Vierailija
153/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä polttanut hyvää, priimaa pilveä? Miltä se tuntui?

Vierailija
154/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannabiksen vastustaja esiintyy kiinteistöhuollon ammattilaisena. Myrkyllinen aine tappaa riittävällä annoksella. Kannabikseen ei ole kuollut yhtään käyttäjää koska se on myrkytön aine. Vähiten haitallinen päihde kaikilla mahdollisilla mittaus tavoilla. Akuutti päihtymys vastaa noin promillen humalaa. Ei tapa, ei koukuta fyysisesti ja aiheuttaa vähiten pään sekoamisia kaikista päihteistä ja huumeista. Sillä on laittomanakin vaivaiset 8 haitallisuuspistettä kun alkoholilla niitä on 23 ja se on laillinen päihde.

Sääliksi käy naisia kun alkoholistinen mies juottaa itsensä jurriin ja alkaa väkivalloin vaatia seksiä. Tai hakkaa kaverinsa :D 

Kunnon sekopäitä jotka ei tule ikinä ymmärtämään mitään.

Vierailija
155/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi täällä alatyylisiä, uhkaavia viestejä kannabiksen kritisoijille kirjoittava henkilö on "valepukuinen" kannabisvastustaja tarkoituksenaan saada kannabiksen puolustelijat näyttämään huonolta, ja nyt olet lisäksi sitä mieltä että minä, yllämainittu olen tuo sama kannabisvastustaja uudella "alter egolla".

Tiedätkös, vainoharhaisuus on yksi varsin tyypillinen kannabiksen haittavaikutus.

Vierailija
156/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainauksia ei saada korjattua. Kannabista käytetään muuallakin kuin kalliossa. Se on yleisin laiton päihde josta on pienimmät haitat kaikista päihteistä. Kaiken huipuksi laittomuus on kannabiksen suurin haitallisuus. Tässä kannabiksen laittomuudessa ei ole mitään järkeä. 

Vierailija
157/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi täällä alatyylisiä, uhkaavia viestejä kannabiksen kritisoijille kirjoittava henkilö on "valepukuinen" kannabisvastustaja tarkoituksenaan saada kannabiksen puolustelijat näyttämään huonolta, ja nyt olet lisäksi sitä mieltä että minä, yllämainittu olen tuo sama kannabisvastustaja uudella "alter egolla".

Tiedätkös, vainoharhaisuus o

Pelkkä harhaisuus on yksi kannabiksen vastustajien luonnepiirre. Faktat ei kelpaa eikä esimerkit siitä kuinka laillinen kannabis aiheuttaa vähemmän haittoja kuin laiton kannabis.

Vierailija
158/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy naisia kun alkoholistinen mies juottaa itsensä jurriin ja alkaa väkivalloin vaatia seksiä. Tai hakkaa kaverinsa :D 

Niin, päihteiden käytössähän ne kaksi vaihtoehtoa teidän kannabisnistien mukaan ovat parin promillen änkyräkänni jonka vaikutuksen alaisina hakataan vaimot ja kaverit taikka sitten se että poltellaan rauhanomaisesti käyttäytyen kannabissätkää, ja näin vertaillen jälkimmäinen päihdevaihtoehto on pienimmän haitan vaihtoehto. Ette ilmeisesti itse ymmärrä kuinka koomista, ja turhaa on vertailla kannabiksen polttelua vain berserkkimäiseen laillisen päihteen, alkoholin käyttöön tarkoituksenanne saada kannabis näyttämään hyvältä vaihtoehdolta. Syynä tod. näk. se että kannabiksen käyttö vaikuttaa haitallisesti kognitiivisiin kykyihin, eli tyhmentää.

Vierailija
159/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, päihteiden käytössähän ne kaksi vaihtoehtoa teidän kann

Tapa itsesi

Vierailija
160/254 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkös, vainoharhaisuus o

No, itse en ole koskaan kokeillut kannabista ja ihan hyvin ilmaan mitään vainoharhoja huomaa, että näissä keskusteluissa on yksi ja sama itselleen vastaileva sekopää. Itse seuraan näitä keskusteluja, koska minulla on päihdeongelmainen läheinen ja siksi aihe tärkeä minullekin. Tästä johtuen toivoisin myös asiallista keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi