Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko lapsen saaminen laskee äidin/isän parisuhdemarkkina-arvoa?

Vierailija
21.07.2025 |

Eli kun ero tulee lapsiperheelliselle, kuinka paljon markkina-arvo on laskenut lapsen saamisen takia, jos verrataan että olisi pysynyt lapsivapaana?

Kommentit (176)

Vierailija
101/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tahattomasti ja lopullisesti lapseton ja joskus sinkkuaikoina mietin, olisinko valmis suhteeseen lapsellisen miehen kanssa. Eli olisiko lapsipuolet parempi vaihtoehto kuin ei lapsia ollenkaan. Totesin, että ei. Ne lapset ei kuitenkaan koskaan ole omia, niihin ei ole mitään oikeuksia, ne voi eron myötä menettää, niiden kasvatukseen ei ole sanavaltaa ja mukana tulee aina myös se eksä. Ei kiitos. 

Vierailija
102/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempien markkina-arvo romahtaa. Aivan haihattelua kuvitella mitään muuta. Lapselliset itsekin toivovat ensisijaisesti lapsetonta kumppania. Ei kukaan terve halua vieraita mukukoita ja eksiä elämäänsä. 

Ulkonäkö on lopulta se mikä ratkaisee. Mulla on 5 lasta 4 eri naisen kanssa. 

Olen ollut tyyliin sinkkuna 2-4 viikkoa aina erojen jälkeen.  Paperilla olen roskaa/ livenä vielä enemmän roskaa.

Mutta treenaan, olen varakas ja komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Kun lapset on tehty, ei ole mitään kummempaa tarvetta parisuhteelle. Siispä ei tarvitse huolehtia mistään kuvitellusta markkina-arvosta. Huolehtii omasta työurasta ja lapsista, niin asiat ovat aivan hyvin.

Vierailija
104/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

78,9%.

Vierailija
105/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempien markkina-arvo romahtaa. Aivan haihattelua kuvitella mitään muuta. Lapselliset itsekin toivovat ensisijaisesti lapsetonta kumppania. Ei kukaan terve halua vieraita mukukoita ja eksiä elämäänsä. 

Olen ollut tyyliin sinkkuna 2-4 viikkoa aina erojen jälkeen.  Paperilla olen roskaa/ livenä vielä enemmän roskaa.

Elareihin palaa varmaan aika paljon rahaa. Kyllä tollasta kerran tai pari vois kiksauttaa jos kokoa ja kuntoa löytyy, vakiintuneeseen suhteeseen ei missään nimessä. 

Vierailija
106/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Onko antanut itsensä lihoa 20 kiloa ja rysähtää viimeisen päälle. Jos ei, niin ei ole mitään tason laskua. Sama ihminen kuin aiemmin, mutta usein entistä viisaampana ja maanläheisempänä versiona. Se mitä täällä puhutaan on puuta heinää. 

Vierailija
107/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä vinkki tähän iän tuomaan/viemään markkina-arvoon:

Patrick Dempsey, 57, on valittu People-lehden tämän vuoden maailman seksikkäimmäksi mieheksi.

Maailman kauneimmaksi naiseksi on julistettu 17-vuotias Thylane Blondeau.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maailman-seksikkain-mies-2023-on-va…

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-maailman-kauneimmat-kasv…

Minkäläinen älykkyysosamäärä mahtaa olla ihmisellä, joka tarkistaa jostain amerikkalaisesta äänestyksestä, ketä kuuluu pitää seksikkäänä?

Vierailija
108/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele miten kova flaksi kävisi, jos ei olisi niitä viittä lasta. Saattaisit jopa saada joiltain ihan täysijärkisiltä naisilta. 

Vierailija
109/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele miten kova flaksi kävisi, jos ei olisi niitä viittä lasta. Saattaisit jopa saada joiltain ihan täysijärkisiltä naisilta. 

Niinno tällä hetkellä seurustelen naisen kanssa joka on luonut aika kivan uran. On muuten lapseton.

Vierailija
110/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä. Onko antanut itsensä lihoa 20 kiloa ja rysähtää viimeisen päälle. Jos ei, niin ei ole mitään tason laskua. Sama ihminen kuin aiemmin, mutta usein entistä viisaampana ja maanläheisempänä versiona. Se mitä täällä puhutaan on puuta heinää. 

Höpö höpö.

Lapseton ei koske pitkällä tikullakaan sellaiseen, jolla on lapsia.

Vierailija
111/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elareihin palaa varmaan aika paljon rahaa. Kyllä tollasta kerran tai pari vois kiksauttaa jos kokoa ja kuntoa löytyy, vakiintuneeseen suhteeseen ei missään nimessä. 

1040€ / kk.

Ja kyllä. En minäkään mun kanssa rupeaisi vakavaan suhteeseen. Mut kyllä näitä vaan tuntuu riittävän. Olen nyt ollut 2v nykyisen avokin kanssa yhdessä. Tapasin hänet samana päivänä kun erosin ex.ästä.

Vierailija
112/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinno tällä hetkellä seurustelen naisen kanssa joka on luonut aika kivan uran. On muuten lapseton.

Mitä se ura aiheeseen liittyy, vai puhutko siitä jalkovälin kivasta urasta? Viisi lasta neljän naisen kanssa on niin hillitön red flag että sitä ei minkäänlainen naama tai tiliote kompensoi. Naisella ei ole ihan kaikki kotona, jos yrittää mitään vakavaa tuollaisen kanssa. 

Vierailija
113/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vielä parempi kun seksiä saa muttei joudun parisuhteeseen

Vierailija
114/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1040€ / kk.

Ja kyllä. En minäkään mun kanssa rupeaisi vakavaan suhteeseen

Ok eli olet vaikeasti läheisriippuvainen, pelkäät yksin jäämistä etkä pysty aikuiseen ihmissuhteeseen. 

Vierailija
115/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsi miehellä on myös iso miinus. Eikö tämä ole itsestäänselvää?

Eipä ole jos lapsi on älykäs ja kaunis.

Harvaa miestä naiset hyväksyy isäksi ja haluaa lapsia. Siksi mies jolla on lapsia jo ennnestään on erittäin haluttu, koska hyväksi todettu.

Siksi varatuista miehistä tapellaan eikä sinkuista. Sinkuissa ei myöskään näy sitä taistelun halua ja jämäkkyyttä mitä iseissä näkyy. Jämäkkyys ja isännyys.

Isäntä kävelee nyt. Muut väistää asenne. 

Vierailija
116/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä vinkki tähän iän tuomaan/viemään markkina-arvoon:

Patrick Dempsey, 57, on valittu People-lehden tämän vuoden maailman seksikkäimmäksi mieheksi.

Maailman kauneimmaksi naiseksi on julistettu 17-vuotias Thylane Blondeau.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maailman-seksikkain-mies-2023-on-va…

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-maailman-kauneimmat-kasv…

Minkäläinen älykkyysosamäärä mahtaa olla ihmisellä, joka tarkistaa jostain amerikkalaisesta äänestyksestä, ketä kuuluu pitää seksikkäänä?

Thylane on jo 24v, joten vanhaa tietoa.

Viime vuoden seksikkäin oli Elizabeth Hurley, 59v.

Vuoden 2025 ei vielä valittu.

Vierailija
117/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monista asioista. Jos lapsi on normaali ja hyväkäytöksinen, ja uudella kumppanilla myös lapsia tai haluaa niitä, voi jopa lisätä markkina-arvoa.

Itse noin 25-vuotiaana treffailin miestä, jolla oli suloinen 2-vuotias pellavapäätyttö, johon ihastuin täysin. Hänen 10+ v ongelmainen poikansa ei herättänyt sympatioita juurikaan. Lopetin tapailun, kun tajusin, että olin enemmän ihastunut pikkutyttöön kuin isäänsä.

Vierailija
118/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1040€ / kk.

Ja kyllä. En minäkään mun kanssa rupeaisi vakavaan suhteeseen

Sanot olevasi suurituloinen ja silti maksat jokaisesta lapsesta minimielareita? Mitenkäs se on mahdollista? Ai niin siten tietysti kun trollaat vaan ihan lämpimiksesi. 

Vierailija
119/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsi miehellä on myös iso miinus. Eikö tämä ole itsestäänselvää?

Eipä ole jos lapsi on älykäs ja kaunis.

Harvaa miestä naiset hyväksyy isäksi ja haluaa lapsia. Siksi mies jolla on lapsia jo ennnestään on erittäin haluttu, koska hyväksi todettu.

Siksi varatuista miehistä tapellaan eikä sinkuista. Sinkuissa ei myöskään näy sitä taistelun halua ja jämäkkyyttä mitä iseissä näkyy. Jämäkkyys ja isännyys.

Isäntä kävelee nyt. Muut väistää asenne. 

Itse tapailin eroisää, kauaa ei suhde jatkunut kun exänsä kanssa heillä oli koko ajan jokin sota meneillään, aikataulut muuttuivat jatkuvasti lennosta niin ettei mitään menemisiä voinut etukäteen sopia jne. Totesin, ettei ole tämä kuvio minua varten.

Vierailija
120/176 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu monista asioista. Jos lapsi on normaali ja hyväkäytöksinen, ja uudella kumppanilla myös lapsia tai haluaa niitä, voi jopa lisätä markkina-arvoa.

Itse noin 25-vuotiaana treffailin miestä, jolla oli suloinen 2-vuotias pellavapäätyttö, johon ihastuin täysin. Hänen 10+ v ongelmainen poikansa ei herättänyt sympatioita juurikaan. Lopetin tapailun, kun tajusin, että olin enemmän ihastunut pikkutyttöön kuin isäänsä.

Tää on melkein täsmälleen sama kuvio kuin mulla joskus. Miehellä oli aivan ihana reilu 3 v. tyttö, esimurrosikäinen, vaikeasti oireileva nepsypoika ja melko kilari eksä. Tyttö vei sydämeni täysin, pojasta sen sijaan oli vaikea pitää. Mies itse oli seurustelukumppanina vähän valju kokemus, joten kaiken tämän takia lopetin suhteen. Vain tytöstä eroaminen raastoi sielua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi