Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi provider miehet ärsyttävät sinua?

Vierailija
21.07.2025 |

Tarkoitan siis miestä joka kantaa suuremman osan parisuhteen taakasta. Tarjoaa naiselleen niin emotionaalista, taloudellista kuin fyysistäkin turvaa. Mies joka pitää naisesta huolta. 

Tuollainen mies esim. elättää perheensä, huolehtii oma-aloitteisesti että naisella on kaikki hyvin jne. 

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut kyseisiä ominaisuuksia omaavaa miestä, joten miksi ärsyyntyisin jostain jota ei ole olemassa. 

Vierailija
2/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei naiselle kelpaa!

Wicked woman stealer  on parempi eläimellisine vaistoineen ja murhakulleineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut yksisarvisesta.

Vierailija
4/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, provider-tyyppisen miehen kanssa naimisissa minua kiinnostaa tämä, koska oikeassa elämässä "kaikki" naiset tuntuvat rakastavan miestäni. Mihin hän meneekin, ovat naiset aivan pähkinöinä :)  Ja näin on ollut nuoresta asti, nyt hän on jo lähemmäs 60v.

Vierailija
5/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sut luulemaan, että miehen huolehtiminen ärsyttäisi. Onko kiva taas keksiä näitä juttuja omasta päästä?

Vierailija
6/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikeät anglismit noin yleensä ärsyttää. Ja muutenkin tällaiset tuonti-ilmiöt jotka ei edes ole mitään juttuja Suomessa.

Vierailija
7/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, provider-tyyppisen miehen kanssa naimisissa minua kiinnostaa tämä, koska oikeassa elämässä "kaikki" naiset tuntuvat rakastavan miestäni. Mihin hän meneekin, ovat naiset aivan pähkinöinä :)  Ja näin on ollut nuoresta asti, nyt hän on jo lähemmäs 60v.

Rakkaus on totisesti sokea.

Vierailija
8/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita miehiä ei taida olla olemassa muualla kuin naisten romanttisessa kirjallisuudessa. 

Yksisarvisia. 

Vierailija
9/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sut luulemaan, että miehen huolehtiminen ärsyttäisi. Onko kiva taas keksiä näitä juttuja omasta päästä?

En ole ap, mutta onhan tällä palstalla paljon haukuttu provider-miehiä.

Vierailija
10/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ärsytä yhtään. Hyvähän se on, jos edes joillain naisilla on Prinssi Uljas puolisona. Itse suutelen edelleen sammakoita 🐸💋

Vierailija
11/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita miehiä ei taida olla olemassa muualla kuin naisten romanttisessa kirjallisuudessa. 

Yksisarvisia. 

Höpsistä, tunnen useamman, joista yksi on oma mieheni.

Vierailija
12/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää niiden naiset on aina jotain hihhulikonservatiiveja ja someinfluenssereita. Kauppa se on joka kannattaa ja kukin maksaa sen mihin kykenee. Lol.

Vierailija
13/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää naiset jotka antavat elättää itseään tiettyjä palveluksia vastaan. Ei mielestäni juuri eroa tavan hu å raamisesta.

Miehet taas usein oikeuttavat kaikenlaista perseilyä sillä taloudellisen taakan kantamisella. "Fyysisen turvan" tarjoajat tuppaavat olemaan väkivaltaisia muita kohtaan ja vähintäänkin kontrolloivia kumppanille.

Niin että yleensä epäterve tilanne jollakin tavalla, romantisoinnista huolimatta.

Vierailija
14/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten "kaikki" naiset ovat sokeita ;)  No, lainausmerkit siksi, etteivät tietenkään ihan kaikki, mutta iso osa kuitenkin. Esimerkiksi eräissä häissä mieheni sai ison määrän nimettömiä lappuja (kuului peliin), missä häntä kehuttiin maailman symppiksimmäksi mieheksi, superkomeaksi ja kivaksi jne. :)

Vierailija
15/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksisarvisia. 

Sopii joillekin naisille, joilla ei ole omia kiinnostuksen kohteita ja kunnianhimoa. 

Vierailija
16/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta onhan tällä palstalla paljon haukuttu provider-miehiä.

Aijaa, no enpä ole täällä paljon ollut. Mutta en usko että kyseiset miehet mitenkään kovin yleisiä ovat.

Vierailija
17/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä naisten passaaminen ja ylimääräinen huolenpito voi myös olla sitä, että mies haluaa kontrolloida naisen käyttäytymistä. Miehen providing voi olla naamioitua narsismia.

-Mies

Vierailija
18/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten "kaikki" naiset ovat sokeita ;)  No, lainausmerkit siksi, etteivät tietenkään ihan kaikki, mutta iso osa kuitenkin. Esimerkiksi eräissä häissä mieheni sai ison määrän nimettömiä lappuja (kuului peliin), missä häntä kehuttiin maailman symppiksimmäksi mieheksi, superkomeaksi ja kivaksi jne. :)

Juu juu. Teillä on oma perhedynamiikkanne, joka toimii. Kunnes ei ehkä toimi. 

Vierailija
19/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä naisten passaaminen ja ylimääräinen huolenpito voi myös olla sitä, että mies haluaa kontrolloida naisen käyttäytymistä. Miehen providing voi olla naamioitua narsismia.

-Mies

Tätähän se juuri on. Mikäs siinä, jos tuo sopii naiselle. Ei kaiva mun napaa.

Vierailija
20/79 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksisarvisia. 

Sopii joillekin naisille, joilla ei ole omia kiinnostuksen kohteita ja kunnianhimoa. 

Kunnianhimoa ei minulla liiemmin ole, se on totta, kiinnostuksen kohteita sen sijaan liikaakin. Ehkäpä Suomen kaltaisessa maassa vaaditaan ripaus enemmän itseriittoisuutta, jos jää vaikkapa kotirouvaksi toteuttamaan omia haaveitaan, koska se on täällä kommentin kaltaisia mielleyhtymiä herättävä asia. Itse en kyllä livenä ole tuollaiseen asenteeseen törmännyt. Minua arvostetaan sellaisena kuin olen, mitä voi varmaankin pitää hyväosaisuutena. Saavutusten ja menestyksen kautta tuleva arvostus on feikkiä, senkin olen tullut kantapään kautta tuntemaan.