Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttelijä hankki lapsen ex-miehensä kanssa ilman tämän lupaa Tulen kantamaan täyden vastuun

Vierailija
21.07.2025 |

Korealainen näyttelijä Lee Si-young, 43, kertoi käyttäneensä ex-aviomiehensä kanssa luotuja alkioita ilman tämän lupaa, kun yritti tulla raskaaksi, kirjoittaa Mirror.

Si-young oli naimisissa yrittäjä Cho Seong-hyunin kanssa, ja heillä on seitsemänvuotias poika. Pariskunta erosi maaliskuussa.

Nyt näyttelijä kuitenkin kertoo, että on raskaana koeputkihedelmöityksen ansiosta. Raskautumiseen hän käytti viisi vuotta sitten jäädytettyä alkiota. Tuolloin hän oli vielä entisen aviomiehensä kanssa yhdessä.

En kysynyt lupaa toiselta osapuolelta, hän myönsi jo poistetussa Instagram-julkaisussa Mirror-lehden mukaan.

Julkaisussa Si-young kertoi, että oli ollut lapsensa vauva-aikana usein ahdistunut ja negatiivinen. Hän ei halunnut katua enää mitään, joten hän alkoi valmistella koeputkihedelmöitystä avioliiton aikana.

Liitto kuitenkin kariutui ja alkioiden säilytysaika oli kulumassa umpeen.

Minun oli tehtävä valinta ja ennen niiden hävittämistä päätin tehdä siirron itse. Tulen kantamaan täyden vastuun valinnastani, hän perustelee.

Vaikka entinen aviomies ei alun perin antanut suostumustaan raskauteen, hän on luvannut olla isän roolissa.

Vaikka en suostunut toiseen raskauteen, nyt kun lapsi on tulossa, haluan tehdä parhaani isänä. Lee ja minä olemme yhteyksissä ensimmäisen lapsemme takia, ja aiomme tehdä yhteistyötä lasten kasvatuksessa, Seong-hyun sanoi.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011370070.html

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla