Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
121/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loman voi aloittaa ja pilata monella tapaa.

Meillä meni seuraavasti. Tyttö jäi mummolassa mökkiin nukkumaan ja me mentiin aittaan. Puolisoni kävi sängylle kontilleen ja sanoi, että pane nyt minua. Sitähän sä kuitenkin haluat. Hoitelet minut sitten seuraavalla kerralla. No minähän panin ja tultiin molemmat.

Voitteko palstamammat uskoa, että tällaisiakin naisia voi olla olemassa. Tällaisten kanssa miehet pysyy pitkässä suhteessa, asiat luistaa eikä tarvitse vongata seksiä. Parisuhde voi olla ihan hyväkin tila ihmiselle. Tosin siihen pitää molempien panostaa.

Nyt juuri alkoi loman toinen viikko ja peitto on heilunut viitenä päivänä. Lomailla voi monella eri tavalla. Ihan kiinni siitä, miten itse haluaa siihen panostaa.

Kuulostaa aivan kamaltalta suhteelta

Voisi se sulle sitäkin olla. Varsinkin jos et rakasta etkä halua puolisoasi, kommunikaationne on olematonta, et edes tiedä mitä toinen pitää, seksi on tylsää ja ilman tyydystystä. Mutta me tykätään toisistamme ja seksistä. Tätä on jatkunut jo 25 vuotta, joten ei tää suhde nyt ihan kamala kyllä voi olla. Elämämme ei ole mitään jatkuvaa valtataistelua. Et varmasti ymmärrä, kuinka onnelliseksi tunnen itseni naiseni kanssa. Eikä sun mielipiteesi mua oikeasti edes kiinnosta. Koeta hoitaa oma suhteesi yhtä hyvin, kun me olemme onnistuneet. Tiedän, että tämä asia raivostuttaa sinua.

Vierailija
122/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vieraissa?

Häh miksi kävisin? Ap

Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy. 

Olen monesti sanonut hänelle että jos seksi on suhteen tärkein asia nro1 ja muut asiat eivät ole vähintään yhtä tärkeitä niin silloin en ole sopiva nainen hänelle vaan on vapaa etsimään uuden. Silti ei ole lähtenyt. Itsellä seksuaalisuus herää vasta kun yhdessä on turvallinen ja huomioonotettu olo henkisesti, jos näissä asioissa jokin tökkii pidemmän aikaa niin myös haluni hiipuvat. Ap

Sinulla tuntuu näitä omia vaatimuksia olevan miten miehen pitää huomioida sinun henkinen puoli yms. 

Mitä sinä itse tuot

Jos miehelle seksi on tärkeämpää kuin AP ihmisenä niin silloin on aika erota, oli seksiä tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillå äiti oli just tuollainen että joka hetki pitää olla jotain niin sanotusti hauskaa puuhaa. Marjastus, hyi hitto! Sienestys vielä pahempi! Kalastamista ei harrastettu kun kukaan ei suostunut sen kanssa veneeseen. Sitten se istui marttyyrinä pihakeinussa

Vierailija
124/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuulostaa siltä, että jomman kumman on vain mentävä nyt sen mukavuusalueen ulkopuolelle ja katkaistava kierre. Eli joko mies on mukava ja huomioiva koko päivän ja sun halut herää, tai sitten sinä harrastat hänen kanssaan seksiä vähän puoliväkisin, jolloin hän ehkä on sitten se toivomasi huomioonottava mies. Itse tuollaisessa tilanteessa levittäisin jalat suosiolla, kyllä siinä monesti itselläkin himot herää puuhaillessa, vaikkei niin olisi alkuun mieli tehnytkään.

Eivät herää. Monella ne loppuvat lopullisesti vastentahtoisen toiminnan myötä. Joskus halut palaavat mohta vuotta eron jälkeen.

Vierailija
125/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n suhde on matkalla, siis varmalla matkalla kohti avioeroa. Seksiä saa ainoastaan ap:n haluamalla tavalla. Miehestä ja sen haluista ei tarvitse välittää mitään. Kun riittävän pitkään pelaat tuolla taktiikalla, niin miehesi menee panemaan jotain toista naista. 

Lopuksi kerron vielä yhden faktan ap sulle. Jos mies vonkaa jatkuvasti, niin se saa liian harvoin! Tarpeeksi saavan ei tarvitse olla koko ajan vonkaamassa, kun se tietää kuitenkin saavansa. Siinäpä sulle ajattelemisen aihetta...

"Seksiä saa" hyi helvetti, eikö teille seksi ole yhteinen ilo? Mies saa, nainen antaa.. tällä asenteella seksielämä kuolee käytännössä AINA.

Eiköhän naisen kiinnostuksen puute johdu siitä, että että fyysinen yhteys kyseisen miehen kanssa ei tuota naiselle nautintoa ja iloa. 

Ei välttämättä. Mulla oli suhde, jossa seksi oli periaatteessa fyysisesti hyvää mutta miehen asenne ja tyly käytös vei halut

Vierailija
126/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnossa on ihan normaalia, että urokset joutuvat näkemään aivan valtavasti vaivaa päästäkseen harrastamaan seksiä, taistelemaan toistensa kanssa kuolemaan asti tai tanssimaan päiväkausia, rakentamaan pesiä jne. Naaraat täytyy sytyttää, kyse on perus biologiasta! Fiksut miehet huomioivat vaimojaan arjessa ja osoittavat kunnioitusta, kiinnostusta ja kiintymystä ihan perus vuorovaikutuksessa, tällöin mitään erityisempiä kikkailuja ei tarvita. Jos yhteys on päässyt katkeamaan, niin loman alussa se pitää palauttaa ensin, ja sitten vasta seuraa petihommat. 

Oi miten viisaasti sanottu.

Vierailija
127/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa niiiiiiin tutulta. 

Olen mies, ja eronnut nyt jo - juuri tuollaisesta avioliitosta. Näin miehenä voin sanoa että voi s######na että vi###utti joka ainoa päivä kun joutui kärvistelemään puutteessa. Samaan aikaan tiesin, että jos alan olemaan naama norsunvi###lla, pimppaa ei ainakaan heru. Tekohymy naamalla mentiin vuosikausia, joskus suuremmalla ja joskus pienemmällä menestyksellä.

Oli todella, todella turhauttavaa, että vaimo mieluummin keräili mustikoita (joita saa kaupastakin) tai mitä nyt ikinä halusikaan tehdä, mieluummin kuin oli intiimisti minun kanssani. Tai teki korvauksettomia, vapaaehtoisia ylitöitä.

No, erottiin sitten, ja uuden naisystävän kanssa meillä oli varmaan parin ekan vuoden aikana saman verran seksiä kuin vaimon kanssa 20 vuoden aikana. Oli ja on edelleen aivan mahtava fiilis tuntea olevansa hyväksytty, haluttu ja himoittu. Avioliitossa tunsin olevani hylkiö, ja vaimo tuntui viholliselta, ei kumppanilta. Fiilis oli siis about sellainen, kuin vaimollani olisi ollut herkkuruokaa lasiovisessa kaapissa, niin että näen herkut koko ajan, mutta vaimoni pitää avainta itsellään ja säännöstelee katseeni alla olevia herkkuja ihan vaan kiusatakseen.

Nauroin partaani, kun naisen uusi miesystävä otti ja lähti tasan kolmen vuoden kuluttua heidän suhteensa alkamisesta - niinhän sitä sanotaan, että suhteen alkuhuuma voi kestää max 3 vuotta, sen jälkeen realismi astuu tilalle. Taisi mies pelästyä seksin vähyyttä ja laimeaa laatua!

Vierailija
128/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa niiiiiiin tutulta. 

Olen mies, ja eronnut nyt jo - juuri tuollaisesta avioliitosta. Näin miehenä voin sanoa että voi s######na että vi###utti joka ainoa päivä kun joutui kärvistelemään puutteessa. Samaan aikaan tiesin, että jos alan olemaan naama norsunvi###lla, pimppaa ei ainakaan heru. Tekohymy naamalla mentiin vuosikausia, joskus suuremmalla ja joskus pienemmällä menestyksellä.

Oli todella, todella turhauttavaa, että vaimo mieluummin keräili mustikoita (joita saa kaupastakin) tai mitä nyt ikinä halusikaan tehdä, mieluummin kuin oli intiimisti minun kanssani. Tai teki korvauksettomia, vapaaehtoisia ylitöitä.

No, erottiin sitten, ja uuden naisystävän kanssa meillä oli varmaan parin ekan vuoden aikana saman verran seksiä kuin vaimon kanssa 20 vuoden aikana. Oli ja on edelleen aivan mahtava fiilis tuntea olevansa hyväksytty, haluttu ja himoittu. Avioliitossa tunsin olevani hylkiö, ja vaimo tuntui viholliselta,

Kuulostat aika ilkeältä ja pahantahtoiselta ihmiseltä

Vierailija
129/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Suhteessa harvoin halut täydellisesti kohtaavat. Minä olen nainen ja aika usein mies on se, joka syttyy joko useammin tai nopeammin.

Vaihtoehtoja miehen reaktioksi:

Reaktio 1: "No anna nyt edes vähän.. muuten mulla tulee paha mieli. Nopea suihinotto, PLIIS"

Seuraus: Halujen herääminen koko ajan vaikeampaa, mies alkaa näyttäytyä ällöttävänä

Reaktio 2: "Olet rakas, haluan että sinulla on hyvä olla." Paijailee mukavuusalueella ja kuiskuttelee ihania, rakastavia sanoja korvaan ilman painostusta

Seuraus: Joko ihana yhteinen hetki ja rakkauden syventyminen TAI usein myös halut heräävät voimalla ja kova halu miellyttää näin ihanaa ja huomaavaista miestä

Jos reaktio 1 on vallitseva niin kokemukseni mukaan jossain vaiheessa nainen ei enää halua miestä ollenkaan.

Entä jos reaktioon 2 tulee vastaukseksi torjuntaa, niskojen nakkelua ja syyllistämistä painostamisesta?

Yleensä se on se turhauttavin tilanne. Joka pikkuhiljaa voinee johtaa reaktioon 1 jolloin taidetaan olla jo luovutettu.

Vierailija
130/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.

Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.

Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.

Täällä ihan sama. Menetelmämme nimi on ns käsikaasu. Sen tarvetta, ja sen kaasuttelun suunnittelusta jutellaan: että kyllä pitäis vähän kaasutusta saada, ja milloin täällä on viimeksi miestä kaasutettu ynnämuita erilaisia sanontoja ja kyselyjä. Usein molempia alkaa naurattaa, ja hoidetaan s

Tällä tavalla ne suhteen muuttuvatkin pitkiksi suhteiksi. Toivoisi vaan, että useampikin nainen tämän tajuaisi. Mutta ehkä ne on toisilla palstoilla?

Vierailija
131/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi apn mies on suhteessa vain seksipalveluiden ja ruoka huollon takia. Muussa tapauksessa viettäisi mielellään yhteistä aikaa puolisonsa kanssa muuallakin kuin oma muna edellä. Siihenhän kelpaisi kuka tahansa nainen, jolta irtoaa pildeä, jos kerran elämä on pelkän munan varassa.

Mies tuskin muuttuu joten apn pitää tehdä päätös että jatkaako hän tämän henkisesti epäkypsän munamiehen kanssa vai olisiko sittenkin parempi eri osoitteet.

Fiksu ja eritoten rakastava mies ottaisi puolisonsa huomioon muulloinkin kuin puutteessa.

Vierailija
132/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.

Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.

Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.

Minäkin "pakotin" itseni miettimään näin, monen vuoden ajan pitääkseni elämän tasaisena itselleni ja lapsille miehen mielenvaihteluilta. Lopputuloksena halusin kuitenkin eron ja rauhaa ilman miestä ja hänen tunteiden vuoristorataa. Rauhaa minä sainkin ja olen siitä iloinen, mutta valitettavasti taisin rikkoa seksuaalisuuteni niinä vuosina. 

Vierailija
133/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa on odotukset. Että se ei riitä, jos mies mykkänä tulee mukaan sienestämään, vaan siellä pitää jutella ja olla hauskaa. Voi v*ttu. Kenellä jossain marjastamassa tai sienestämässä on hauskaa! Maailman typerintä puuhaa. Menkää yhdessä vaikka jonnekin konserttiin tai festareille tai jonnekin ihmisten ilmoille, missä on ihan luontevaa jutella. Me käydään kesällä useampia kertoja viikossa. Ja jos ei ole mitään keikkaa minne mennä, ollaan käyty terassilla ottamassa parit kylmät juomat. Minä en juo humalaan asti koskaan ja mies harvoin. Kyllä me siellä jutellaan ja yleensä kun kotiin tullaan, panettaa. Joku mökkiloma on niin typerä eikä se tuo mitään luontevaa vuorovaikutusta.

En tiennytkään, että festareilla ja konserteissa jutellaan. Olen luullut, että niissä on kovaäänistä musiikkia.

Vierailija
134/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin ongelma on se, että harva mies osaa ja pystyy keskustelemaan seksistä. Siis sillä tavalla, että otetaan ne suurimmat tunteet tarkastelun kohteeksi niiden ilmaisemisen sijaan, ja kommunikoidaan omia tarpeita avoimesti ilman tuomitsemista. Ja lisäksi ollaan aidosti uteliaita ja kiinnostuneita siitä, mitä tarpeita kumppanilla on, miten hän tilanteen kokee ja tulkitsee. Pitkässä suhteessa seksistä puhumisen taito on melkein edellytys sille, että seksielämä pysyy hyvänä.

Vierailija
135/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi älysin nuorena mennä yksiin miehen kanssa, jolla oli samankaltaiset halut seksin suhteen. Aina pantiin ja paljon.

Nyt mennyt kolkyt vuotta ja tämä on aihe, mistä ei tule riitaa. Ainoa ehto mikä tuli kuvioihin, et kännissä ei vongata (eli paristi vuodessa miesten saunaillan jälkeen). 

Nykyään tahti on hiipunut, mutta viikottain kuitenkin. Marjaan en lähtenyt kun kerran alkuaikoina. Jos toista ei huvita luonnostaan, niin kannattaa miettiä toimiiko suhde vai etsitäänkö kumppani jonka kanssa halut kohtaa vaikka harvakseltaan.

Vierailija
136/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihan sama. Menetelmämme nimi on ns käsikaasu. Sen tarvetta, ja sen kaasuttelun suunnittelusta jutellaan: että kyllä pitäis vähän kaasutusta saada, ja milloin täällä on viimeksi miestä kaasutettu ynnämuita erilaisia sanontoja ja kyselj

Juttelu onnistuu jos molemmat osallistuvat siihen. Apn tapauksessa AP juttelee ja kertoo, miten asian saisi ratkaistua ja mies mököttää tuppisuuna.

Vierailija
137/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies, joka ei ole halunnut seksiä vuosiin. Ei myöskään esim hiero hartioitani tai kehu ulkonäköä, tai anna minulle yksipuolisesti seksiä hieromalla tai suulla.

Nyt tämä mies on alkanut ehdottaa seksiä joko mökillä, mitä paikkaa pidän jo tavallisesti oleskellenkin epämiellyttävänä, kun se on niin alkeellinen ja likainen ja on huonot pesumahdollisuudet. Ja lisäksi hetkinä, jolloin mies on likainen, ei ole peseytynyt. Minulle likaisuus on ehdoton turn off. Kotona hän ei voi mitenkään harrastaa seksiä suihkun jälkeen.

En nykyään enää mene mökille lainkaan. Miehelle olen sanonut, että seksi kiinnostaa kotona, jos hän peseytyy ensin. Mies ei sitä viitsi tehdä. Ilmeisesti seksi ei ole miehelle lainkaan tärkeää sitten, kun se kelpaisi ainoastaan likaisena mökillä.

Olen jo printannut erohakemuksen, se odottaa kaapissa hetkeä, kun minulle riittää. Ap:n aloituksesta tuli vähän samat tunnelmat, että mies ei ole yhtään halukas huomioimaan ap:n tarpeita, jotka ovat lisäksi hyvin kohtuulliset. Ihan kuin tuollaiset miehet eivät oikeasti haluaisikaan seksiä yhtrisymmärryksessä naisen kanssa, vaan eräällä lailla alistaa puolisoaan.

Vierailija
138/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tääkin ap:n aloittama ketju: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5908393/miksi-pilata-aina-yhteinen-aika…

Tammikuussa mies siis pilasi Tahkon mökkiloman. 

Ap:n olis nyt kai hyvä lopettaa toi mökkeily.

Vierailija
139/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi apn mies on suhteessa vain seksipalveluiden ja ruoka huollon takia. Muussa tapauksessa viettäisi mielellään yhteistä aikaa puolisonsa kanssa muuallakin kuin oma muna edellä. Siihenhän kelpaisi kuka tahansa nainen, jolta irtoaa pildeä, jos kerran elämä on pelkän munan varassa.

Mies tuskin muuttuu joten apn pitää tehdä päätös että jatkaako hän tämän henkisesti epäkypsän munamiehen kanssa vai olisiko sittenkin parempi eri osoitteet.

Fiksu ja eritoten rakastava mies ottaisi puolisonsa huomioon muulloinkin kuin puutteessa.

Sitä taitaa vaan ottaa päähän olla puutteessa mökillä. Mökillä nimittäin suurin osa just harrastaa seksiä. Kuuluu kuvioon. Marjastaniset, kalastamiset ja sienestämiset on todennäköisesti ap:n miehelle väkinäistä puuhaa. Niin ne on monelle muullekin. Keräsin eilen mustikoita 3 litraa. Nyt on selkä paskana. Hiki vaan valui. Päätin että ei marjaan enää näillä helteillä. Niin köyhiä ei olla, etteikö voi ostaa kaupan pakastealtaasta. 

Vierailija
140/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Ei tässä suhteessanne missään vaiheessa. Vaihda toiseen, himottavampaan tai vaihtoehtoisesti aseksuaaliin mieheen.

Eipä silti, mies odottaa seksiä kuten 99% miehistä JA naisista odottaisi yhteisen mökkeilyn yhteydessä.

MIKSI juuri mökkeilyn yhteydessä? MIKSI EI kotona? Mikä halvatun mökkifetissi joillain miehillä on? Helpompaa kuin ei låhde mökille lainkaan mukaan, vaan lähtee sillä välin kaupungille terassille katselemaan normaaleita, sivistyneitä kaupunkilaismiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan