Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
161/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just tuo että mökillä pitäisi olla seksiä. Itse en ainakaan aikoinaan tykännyt kun peseytymismahdollisuudet oli lähinnä saunassa ja sinnekin piti erikseen pihan poikki mennä. Mieluummin  jos oli pakko harrastaa niin kaupungissa sitten hygienisillä pesumahdollisuuksilla, mökillä ei juurikaan koskaan. Onneksi nuo ajat on jo mennyttä aikaa, huhuh.

Vierailija
162/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa naiset tajuaisivat sen, että miehelle läheisyys parisuhteessa tarkoittaa usein seksiä. Naiset ajattelee asian niin, että "taas se tahtoo vaan p1llu4" kun mies haluaisi vain olla naisensa lähellä, tuntea, haistaa ja maistaa tämän ja nauttia yhdessä, kokea itsensä halutuksi ja rakastetuksi. Mutta ei, taas se ukko vaan ruinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillå äiti oli just tuollainen että joka hetki pitää olla jotain niin sanotusti hauskaa puuhaa. Marjastus, hyi hitto! Sienestys vielä pahempi! Kalastamista ei harrastettu kun kukaan ei suostunut sen kanssa veneeseen. Sitten se istui marttyyrinä pihakeinussa

No sitten kannattaa avata suunsa jo heti suhteen alussa ja ilmoittaa, että minä muuten inhoan kaikkia noita sinulle tärkeitä harrastuksia. Niin toinen tietää jatkaa sen sopivan puolison etsintää.

Olen ollut itsekin tilanteessa, jossa toinen lähtee kanssani marjastamaan (olin menossa yksin, halusi itse lähteä mukaan), ja myöhemmin riidan yhteydessä ilmoitti marttyyrina miten paljon tekee eteeni, kun marjaanikin lähti vaikka vihaa metsässä rämpisistä eikä ikinä menisi sinne muuten vaan itsekseen. 

Eipä auttanut todeta kuin ok, ehkäpä sitten ollaan liian erilaiset (ei ollut marjastus ainoa syy siis kylläkään).

Lähden jatkossa marjastamaan vain sellaisen kanssa, joka menisi mielihyvin vaikka itsekseenkin. 

Vierailija
164/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vieraissa?

Häh miksi kävisin? Ap

Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy. 

Olen monesti sanonut hänelle että jos seksi on suhteen tärkein asia nro1 ja muut asiat eivät ole vähintään yhtä tärkeitä niin silloin en ole sopiva nainen hänelle vaan on vapaa etsimään uuden. Silti ei ole lähtenyt. Itsellä seksuaalisuus herää vasta kun yhdessä on turvallinen ja huomioonotettu olo henkisesti, jos näissä asioissa jokin tökkii pidemmän aikaa niin myös haluni hiipuvat. Ap

Henkiset mustikat ja henkiset sienet ja henkinen veneily ja henkinen mökkeily. Ne eivät vastaa miehen käsitystä hyvästä parisuhteesta.

Vierailija
165/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksihalut kohtaavat määrällisesti, mutta ei ajallisesti. Mies haluaa seksiä aamulla, jolloin mä en ole vielä ehtinyt orientoitua muuhun kuin siihen, että haluan kahvia. Suhteen alussa mies jopa uskaltautui herättämään mut vonkaamalla, mutta siitä tein lopun. Loppui tosin vasta, kun pari kertaa lähdin niiltä sijoilta yöpaitasillani ajamaan omaan kotiini jatkamaan uniani. 

Mä haluaisin seksiä taas illalla, kun olen ehtinyt herättelemään halujani, ehkä meikannut ja tunnen itseni seksikkääksi. Aamurähmät silmissä ei tunnu siltä. 

Jonkinlaiseen konsensukseen ollaan päästy. Mies ymmärtää sen, että mä tarvitsen aamulla kupillisen kahvia ennen kuin olen valmis yhtään mihinkään ja toisaalta meillä on seksiä välillä myös illalla. 

Vierailija
166/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.

Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.

Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.

Sitäpaitsi ne omatkin halut tuppaa heräämään kun vaan rupeaa hommiin. Avioseeksi on vähän kuin treeni: voi olla että ei yhtään huvita alkuun, mutta jälkeenpäin on tyytyväinen että tuli ruvettua. 

Näin, jos on normaali hyvä parisuhde muuten. Ap:n suhde ei siltä kuulosta. Norm

Siis miksi ihmeessä mies tarvitsisi minun kättäni palliensa tyhjentämiseen. 

Ne tyhjentyvät itsestään vaikka unissa jos on liikaa siittiöidentuotantoa. Jos taas ei ole mitään siitettävää niin siittiöidentuotantoa ei tarvitse pitää yllä millään maratonpanotasolla. Miehellä on sitä paitsi omakin käsi, jos kivistää.

Yhtä lailla kuin maidonkin tuotanto loppuu jos vauva ei ime rintoja, siementen tuotanto vähenee pikku hiljaa jos ei koko ajan turhan päiten niitä lypsä.

Pikkuisen häiriintynyttä tuollaienn että läpi elämänsä lypsää siemeniään ja pakottaa vielä vaimonsa tekemään sitä. Hyh hyh.

Vierailija
167/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja just tuo että mökillä pitäisi olla seksiä. Itse en ainakaan aikoinaan tykännyt kun peseytymismahdollisuudet oli lähinnä saunassa ja sinnekin piti erikseen pihan poikki mennä. Mieluummin  jos oli pakko harrastaa niin kaupungissa sitten hygienisillä pesumahdollisuuksilla, mökillä ei juurikaan koskaan. Onneksi nuo ajat on jo mennyttä aikaa, huhuh.

Juuri näin.

Mikä likaisuusfetissi miehillä oikein on? Luulevatko he, että peseytymättömyys ja likaisuus ovat naisista seksikästä? Siinä tapauksessa he varmaan sitten yrittävät iskeä baaristakin yhdenillan seuraa sanomalla naiselle, että "hei hani, kiinnostaisiko seksi kanssani, en ole peseytynyt kolmeen päivään".

Vierailija
168/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.

Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.

Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.

Sitäpaitsi ne omatkin halut tuppaa heräämään kun vaan rupeaa hommiin. Avioseeksi on vähän kuin treeni: voi olla että ei yhtään huvita alkuun, mutta jälkeenpäin on tyytyväinen että tuli ruvettua. 

Näin, jos on normaali hyvä parisuhde muuten. Ap:n suhde ei siltä kuulosta. Norm

Siinähän se pahin onkin, jos ne omat halut heräävät ja mies on kahden, max viiden minuutin tyyppi ja siirtyy seksistä sieneen heti saatuaan oman laukeamisensa. 

Vierailija
169/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi apn mies on suhteessa vain seksipalveluiden ja ruoka huollon takia. Muussa tapauksessa viettäisi mielellään yhteistä aikaa puolisonsa kanssa muuallakin kuin oma muna edellä. Siihenhän kelpaisi kuka tahansa nainen, jolta irtoaa pildeä, jos kerran elämä on pelkän munan varassa.

Mies tuskin muuttuu joten apn pitää tehdä päätös että jatkaako hän tämän henkisesti epäkypsän munamiehen kanssa vai olisiko sittenkin parempi eri osoitteet.

Fiksu ja eritoten rakastava mies ottaisi puolisonsa huomioon muulloinkin kuin puutteessa.

Sitä taitaa vaan ottaa päähän olla puutteessa mökillä. Mökillä nimittäin suurin osa just harrastaa seksiä. Kuuluu kuvioon. Marjastaniset, kalastamiset ja sienestämiset on todennäköisesti ap:n miehelle väkinäistä puuhaa. Niin ne on monelle muullekin. Keräsin eilen mustikoita

https://www.mielenterveystalo.fi/fi

Vierailija
170/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä teidän aamu-, päivä ja iltapanot ovat kuin voileipää söisi. Sitten se on ohi ja "ukko" on tyytyväinen ja voi rempata saunaa ja tehdä halkoja... Kun lukee tätä palstaa tällainen tavallinen, ensimmäisessä pitkässä avioliitossa oleva nainen, tulee kanit mieleen. Se on panoa tai eroa, lapsista ja kodista ei väliä. 

Vierailija
171/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo seksin ja vonkaamisen uhka on yksi syy, miksi en halua parisuhdetta. 

Yleensä se seksi ei ole edes kummoista.

Se on kuin sadepilvi pään päällä. Sitä vaan odottaa, että koska sataa eli alkaa se vonkaaminen.

Vierailija
172/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin "pakotin" itseni miettimään näin, monen vuoden ajan pitääkseni elämän tasaisena itselleni ja lapsille miehen mielenvaihteluilta. Lopputuloksena halusin kuitenkin eron ja rauhaa ilman miestä ja hänen tunteiden vuoristorataa. Rauhaa minä sainkin ja olen siitä iloinen, mutta valitettavasti

Mulla vähän vastaava kokemus exän kanssa loppuvuosina. Jälkeen päin ajateltuna ei olisi pitänyt, eikä ollut minkään arvoista. 

Nyt en todellakaan katselisi miestä, jolle pitäisi olla valmiina napista painamalla tai sitten möksötetään. En ole, mutta kyllä mulla haluja silti on. Onneksi nykyinen miesystävä on hyvin rento tällä saralla, jos ei tänään, niin ehkä huomenna, mutta kyllä hän ymmärtää myös nähdä pikkuisen vaivaa. Sen ei tartte olla paljoa, mutta näen, että hän yrittää huomioida myös minut ja jo se riittää. 

Vierailija
173/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä seksihalut kohtaavat määrällisesti, mutta ei ajallisesti. Mies haluaa seksiä aamulla, jolloin mä en ole vielä ehtinyt orientoitua muuhun kuin siihen, että haluan kahvia. Suhteen alussa mies jopa uskaltautui herättämään mut vonkaamalla, mutta siitä tein lopun. Loppui tosin vasta, kun pari kertaa lähdin niiltä sijoilta yöpaitasillani ajamaan omaan kotiini jatkamaan uniani. 

Mä haluaisin seksiä taas illalla, kun olen ehtinyt herättelemään halujani, ehkä meikannut ja tunnen itseni seksikkääksi. Aamurähmät silmissä ei tunnu siltä. 

Jonkinlaiseen konsensukseen ollaan päästy. Mies ymmärtää sen, että mä tarvitsen aamulla kupillisen kahvia ennen kuin olen valmis yhtään mihinkään ja toisaalta meillä on seksiä välillä myös illalla. 

Minulla on joku fysiologinen ominaisuus, miksi haluan seksiä erityisesti aamuisin. Mutta toki se kelpaa illallakin. Sooloseksi on 80 % kerroista aamulla. 

Vierailija
174/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa naiset tajuaisivat sen, että miehelle läheisyys parisuhteessa tarkoittaa usein seksiä. Naiset ajattelee asian niin, että "taas se tahtoo vaan p1llu4" kun mies haluaisi vain olla naisensa lähellä, tuntea, haistaa ja maistaa tämän ja nauttia yhdessä, kokea itsensä halutuksi ja rakastetuksi. Mutta ei, taas se ukko vaan ruinaa.

Tämä on muuten täysin totta.

Vierailija
175/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa miehet tajuaisivat sen, että naiset haluavat seksiä puhtaassa sivistyneessä ympäristössä puhtaana ja puhtaan miehen kanssa. Ei alkeellisella mökillä likaisena, missä on likainen järvivesi ja pölyinen sauna ja ötököitä.

Vierailija
176/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelette ja puhutte siittämisestä "seksinä" tai vielä pahempaa, "läheisyytenä". Halaus ja cuddlaaminen on läheisyyttä, ja näitä voi tehdä vaikka lapsen kanssa. 

Miehen pallien tyhjentäminen on siittämistä tai perversiota, riippuen tavasta millä sen tekee. 

Vammaista manipulaatiota ja huijaamista yrittää söpöttää naisen seksuaalista hyväksikäyttöä miksikään muuksi kuin mitä se on. Naisen seksuaalisuuteen kuuluu myös äitiys ja jos "seksi" pitää sisällään vain siittämisen niin se on naisen hyväksikäyttöä. Reikiä mihin ruutata siemeniä hedelmättömästi löytyy myös toisilta miehiltä.

Vierailija
177/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä suhteesta tule mitään, jos ainoastaan sängyssä actionissa on yhteys. Mihin se mies katoaa muuksi ajaksi? Omiin juttuihinsa?

Vierailija
178/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä teidän aamu-, päivä ja iltapanot ovat kuin voileipää söisi. Sitten se on ohi ja "ukko" on tyytyväinen ja voi rempata saunaa ja tehdä halkoja... Kun lukee tätä palstaa tällainen tavallinen, ensimmäisessä pitkässä avioliitossa oleva nainen, tulee kanit mieleen. Se on panoa tai eroa, lapsista ja kodista ei väliä. 

Joo... Kun miehen apina-aivot on huijattu uskomaan että tämä on taas menestyksekkäästi siittänyt hedelmällisen naaraan ja kohta tulee poikanen, niin voi käyttäytyä kuin ihminen...

Ööh. Mitäpä jos keksisitte jotain muita keinoja kohottaa mielialaanne kuin naisen seksuaalinen hyväksikäyttö.

Vierailija
179/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo seksin ja vonkaamisen uhka on yksi syy, miksi en halua parisuhdetta. 

Yleensä se seksi ei ole edes kummoista.

Se on kuin sadepilvi pään päällä. Sitä vaan odottaa, että koska sataa eli alkaa se vonkaaminen.

Jos seksi on noinkin vastenmieleistä, hanki jokin lemmikki itsellesi.

Vierailija
180/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä suhteesta tule mitään, jos ainoastaan sängyssä actionissa on yhteys. Mihin se mies katoaa muuksi ajaksi? Omiin juttuihinsa?

Aika monella autistimiehellä on tällainen ajatus, että "parisuhde" on lähinnä pallien tyhjentämistä varten. Moni mies valittaa, että suhde muuttuu kaverilliseksi, eli nainen lakkaa tarjoamasta reikää, ja sitten onkin jo ero.

Tällainen suhde ei ole parisuhde eikä varsinkaan kumppanuutta vaan yksinkertaisesti seksuaalista hyväksikäyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi