Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ne aina sinun halusi ja tarpeesi tyydyttää ensin ja sitten vasta miehen, vaikka loma menisi pilalle. Varmaan tiesit jo mennessä mitä hän toivoi ja odotti. Onko seksi sinulle joku palkinto ja kauppatavara. Tuo pihtaaminen on kyllä varmasti paras keino pilata loma heti alusta aökaen. Ehkä sinunkin toiveesi olisivat toteutuneet, kun olisit vähän joustanut.
Miksi mun pitäisi miehen haluista välittää
ap
Kiitos vaan kun esiinnyit minuna. Mutta totta tavallaan, en välitäkään kun hänkään ei välitä siitä että voitaisiin edes yksi päivä viettää jotain kivaa tehden hyvillä mielin. Oikea Ap
Saaneena on kiva duunailla kaikenlaista. Miksi viivyttelet. Joku palkkio tulee sitten perästä jos tulee. Voi vee
Vierailija kirjoitti:
Tää viestiketju toistuu aika-ajoin eri muodoissaan. Ja varmasti aito ongelma monelle.
Mutta jos joskus miehestään on syntynyt niin isoin muutos on mielestäni tapahduttava seksistä kieltäytyvän päässä. Arvosta puolisoasi ja hänen haluaan. Ja mieti mistä itse sytyt ja kuinka voit itse siihen vaikuttaa.
Tärkein kynnys ylitettäväksi on useimmiten omassa päässä. Esim. Suuseksin antaminen pyyteettömästi miehelle kääntää monella antajalle omatkin halut käyntiin. Jne. yms. Kyllä te osaatte. Aikuiset ihmiset
Tsemppiä lomaan
:D :D
Joo varmasti tämä on tärkein kysymys sen painostavan osapuolen mielestä
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ongelmaa. Asetelma on tuttu varmaan suurimmassa osassa parisuhteita kautta aikojen ja aina naisten on pitänyt joustaa. Miksi mennä naimisiin jos ei ole valmis seksiin. Se on parisuhteen idea oletusarvoisesti. Onko vaikea suostua muutaman kerran seksiin mökkiloman aikana että kumpikin saa lomalta mitä toivoo? Nähty jokaisessa suhteessa niin monet kerrat miten se vaikuttaa miehen mielialaan, että mielellään alkaa että saa pitää hyväntuulisen miehen.
Valtaosa palstan naisista ei halua miellyttää miehiä. Siitähän se kenkä puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.
Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.
Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.
Täällä ihan sama. Menetelmämme nimi on ns käsikaasu. Sen tarvetta, ja sen kaasuttelun suunnittelusta jutellaan: että kyllä pitäis vähän kaasutusta saada, ja milloin täällä on viimeksi miestä kaasutettu ynnämuita erilaisia sanontoja ja kyselyjä. Usein molempia alkaa naurattaa, ja hoidetaan sitten asia.
Kerran miehen mielestä oli käsikaasun saamisesta mennyt jo kovin pitkä aika ja mulla oli just siinäkin kohtaa jotain muuta hommaa kesken. Niin mies karjaisi, että onko se nyt jollain ransuunilla vai?! Ransoon/transuuni tarkoittaa kait säännöstelyä/annostelua. Mulle tuli heti mieleen semmoinen tulitikkuaskin kokoinen pieni muistikirja, mihin merkitään joka kuukauden suubaraari-käsikaasu-ynnämuut toimitukset. Siitä mä sitten tarkistan, että onko tälle kuukaudelle vielä jotain tarjolla.
Juttu lähti ihan laukalle meillä. Kyllä sitten lomakaudelle pitää tulla eri annostelu, ei voi olettaa että mentäis samalla kuin arjessa. Entä miten kompensoidaan toisen työmatkat, sukulaisvierailut? Oli aika hauskaa ja naurettiin paljon.
Nykyään mies saattaa kysyä, että katoppa siitä sun pikkumuistikirjasta, että onko siellä jotain vielä saatavilla tänään.
Olemme jo pitkästi yli 60vee, ja oltu yhdessä yli 30 vuotta. Kivaa on ollut, vaikka nyt jo vanhoja ja vähän huonommassa kunnossa ollaankin.
Vierailija kirjoitti:
Jopa on odotukset. Että se ei riitä, jos mies mykkänä tulee mukaan sienestämään, vaan siellä pitää jutella ja olla hauskaa. Voi v*ttu. Kenellä jossain marjastamassa tai sienestämässä on hauskaa! Maailman typerintä puuhaa. Menkää yhdessä vaikka jonnekin konserttiin tai festareille tai jonnekin ihmisten ilmoille, missä on ihan luontevaa jutella. Me käydään kesällä useampia kertoja viikossa. Ja jos ei ole mitään keikkaa minne mennä, ollaan käyty terassilla ottamassa parit kylmät juomat. Minä en juo humalaan asti koskaan ja mies harvoin. Kyllä me siellä jutellaan ja yleensä kun kotiin tullaan, panettaa. Joku mökkiloma on niin typerä eikä se tuo mitään luontevaa vuorovaikutusta.
Itse eroaisin, jos toinen kokisi ettei ole kanssani mitään puhuttavaa ilman alkoholin tuomaa nostetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö vieraissa?
Häh miksi kävisin? Ap
Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy.
Tämä on se ero miesten ja naisten välillä. Miehet haluavat seksiä, koska heille tulee siitä mukava olo. Mies voi haluta sitä, vaikka olisi juuri tullut äidin/vaarin /kaverin hautajaisista tai on jostain syystä vihainen. Naisen tekee mieli silloin, kun hänellä on jo valmiiksi mukava olo: hänellä on levännyt ja rentoutunut olo, partneri kohtelee häntä kivasti myös söngyn ulkopuolella ja kun hän on varma, että hänelle ei esitetä epämiellyttäviä vaatimuksia sängyssä. Kas tässä.
Stereotypia. On erilaisia ihmisiä. Minun mieheni haluaa seksiä hyvin harvoin, minä taas haluaisin useammin. En tarvitse mitään rentoutunut oloa, koska seksi itsessään rentouttaa.
Vierailija kirjoitti:
"oi, illalla levitän haarat sitten kun mies oli tänään niin kiva ja tuli kanssani sieneen"
:D :D :D :D
Olisikohan ap antanut miehelleen jo siellä sienimetsällä? Epäilen vahvasti, mutta mistä sitä koskaan voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loman voi aloittaa ja pilata monella tapaa.
Meillä meni seuraavasti. Tyttö jäi mummolassa mökkiin nukkumaan ja me mentiin aittaan. Puolisoni kävi sängylle kontilleen ja sanoi, että pane nyt minua. Sitähän sä kuitenkin haluat. Hoitelet minut sitten seuraavalla kerralla. No minähän panin ja tultiin molemmat.
Voitteko palstamammat uskoa, että tällaisiakin naisia voi olla olemassa. Tällaisten kanssa miehet pysyy pitkässä suhteessa, asiat luistaa eikä tarvitse vongata seksiä. Parisuhde voi olla ihan hyväkin tila ihmiselle. Tosin siihen pitää molempien panostaa.
Nyt juuri alkoi loman toinen viikko ja peitto on heilunut viitenä päivänä. Lomailla voi monella eri tavalla. Ihan kiinni siitä, miten itse haluaa siihen panostaa.
Kuulostaa aivan kamaltalta suhteelta
Sinun ei tarvitse tällaisessa suhteessa olla jos et halua.
Joo.
Suhteessa harvoin halut täydellisesti kohtaavat. Minä olen nainen ja aika usein mies on se, joka syttyy joko useammin tai nopeammin.
Vaihtoehtoja miehen reaktioksi:
Reaktio 1: "No anna nyt edes vähän.. muuten mulla tulee paha mieli. Nopea suihinotto, PLIIS"
Seuraus: Halujen herääminen koko ajan vaikeampaa, mies alkaa näyttäytyä ällöttävänä
Reaktio 2: "Olet rakas, haluan että sinulla on hyvä olla." Paijailee mukavuusalueella ja kuiskuttelee ihania, rakastavia sanoja korvaan ilman painostusta
Seuraus: Joko ihana yhteinen hetki ja rakkauden syventyminen TAI usein myös halut heräävät voimalla ja kova halu miellyttää näin ihanaa ja huomaavaista miestä
Jos reaktio 1 on vallitseva niin kokemukseni mukaan jossain vaiheessa nainen ei enää halua miestä ollenkaan.
Onko tääkin ap:n aloittama ketju:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5908393/miksi-pilata-aina-yhteinen-aika…
Tammikuussa mies siis pilasi Tahkon mökkiloman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n suhde on matkalla, siis varmalla matkalla kohti avioeroa. Seksiä saa ainoastaan ap:n haluamalla tavalla. Miehestä ja sen haluista ei tarvitse välittää mitään. Kun riittävän pitkään pelaat tuolla taktiikalla, niin miehesi menee panemaan jotain toista naista.
Lopuksi kerron vielä yhden faktan ap sulle. Jos mies vonkaa jatkuvasti, niin se saa liian harvoin! Tarpeeksi saavan ei tarvitse olla koko ajan vonkaamassa, kun se tietää kuitenkin saavansa. Siinäpä sulle ajattelemisen aihetta...
"Seksiä saa" hyi helvetti, eikö teille seksi ole yhteinen ilo? Mies saa, nainen antaa.. tällä asenteella seksielämä kuolee käytännössä AINA.
Eiköhän naisen kiinnostuksen puute johdu siitä, että että fyysinen yhteys kyseisen miehen kanssa ei tuota naiselle nautintoa ja iloa.
Vierailija kirjoitti:
Loman voi aloittaa ja pilata monella tapaa.
Meillä meni seuraavasti. Tyttö jäi mummolassa mökkiin nukkumaan ja me mentiin aittaan. Puolisoni kävi sängylle kontilleen ja sanoi, että pane nyt minua. Sitähän sä kuitenkin haluat. Hoitelet minut sitten seuraavalla kerralla. No minähän panin ja tultiin molemmat.
Voitteko palstamammat uskoa, että tällaisiakin naisia voi olla olemassa. Tällaisten kanssa miehet pysyy pitkässä suhteessa, asiat luistaa eikä tarvitse vongata seksiä. Parisuhde voi olla ihan hyväkin tila ihmiselle. Tosin siihen pitää molempien panostaa.
Nyt juuri alkoi loman toinen viikko ja peitto on heilunut viitenä päivänä. Lomailla voi monella eri tavalla. Ihan kiinni siitä, miten itse haluaa siihen panostaa.
Voin vain kuvitella, miten raivoissaan palstamammat luki tuon kommentin. Nainen tarjosi itsensä miehen pantavaksi vapaaehtoisesti. Kunika naista alistavaa onkin olla jonain masturbointialustana. Hyi s..tana sentään, mikä sikä tuo mies on!!!
Vierailija kirjoitti:
Jopa on odotukset. Että se ei riitä, jos mies mykkänä tulee mukaan sienestämään, vaan siellä pitää jutella ja olla hauskaa. Voi v*ttu. Kenellä jossain marjastamassa tai sienestämässä on hauskaa! Maailman typerintä puuhaa. Menkää yhdessä vaikka jonnekin konserttiin tai festareille tai jonnekin ihmisten ilmoille, missä on ihan luontevaa jutella. Me käydään kesällä useampia kertoja viikossa. Ja jos ei ole mitään keikkaa minne mennä, ollaan käyty terassilla ottamassa parit kylmät juomat. Minä en juo humalaan asti koskaan ja mies harvoin. Kyllä me siellä jutellaan ja yleensä kun kotiin tullaan, panettaa. Joku mökkiloma on niin typerä eikä se tuo mitään luontevaa vuorovaikutusta.
Ajattelin samaa, että mökillä ja marjastamassa ja sienestämässä pitää olla kivaa. Kenellä on? Ja kepeät jutut ja yhdessä hauskaa. Huh huh. Pitääkö siellä olla myös hauskaa yhdessä kitkiessä rikkaruohoja? Tai ruohon leikkuussa? Saunan pesussa? Ootko sä koskaan edes kysynyt, haluaako se mies sienestää ja marjastaa?
Vierailija kirjoitti:
Ällöttäviä nuo vonkaajamiehet. Seksihalujen varmin tappaja on juuri tuollainen vonkaaminen ja painostaminen.
Ja ne vonkaajat ei välttämättä ole kovin hyviä siinä seksissä. Kyllä siihen on yleensä syy miksi naista ei haluta. Mä en ainakaan kieltäydy hyvästä seksistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö vieraissa?
Häh miksi kävisin? Ap
Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy.
Olen monesti sanonut hänelle että jos seksi on suhteen tärkein asia nro1 ja muut asiat eivät ole vähintään yhtä tärkeitä niin silloin en ole sopiva nainen hänelle vaan on vapaa etsimään uuden. Silti ei ole lähtenyt. Itsellä seksuaalisuus herää vasta kun yhdessä on turvallinen ja huomioonotettu olo henkisesti, jos näissä asioissa jokin tökkii pidemmän aikaa niin myös haluni hiipuvat. Ap
Sinulla tuntuu näitä omia vaatimuksia olevan miten miehen pitää huomioida sinun henkinen puoli yms.
Mitä sinä itse tuot sille miehelle kun seksiäkään et miehelle halua antaa? Ja jos seksi ei saa olla nro 1, niin mitä muuta niin erityistä sinussa on jotka edes teoriassa voisivat olla miehellesi sitä seksiä tärkeämpiä asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä lapsellisia kommentteja aikuisilta ihmisiltä. Sehän on selvä että valtaosa naisista tarvitsee lämpöä ja henkistä yhteyttä, ehkä myös iloista ja rentoa tunnelmaa. Siitä halut herää.
Aika harvalle naiselle kiukutteleva mieslapsi herättää haluja.
Jep. Yllättävän monella se asenne, että paneskella pitäisi vaikka itseä ei yhtään haluta. Siitäkin huolimatta, että ne halut heräisi ihan sillä, että ensin tehtäisiin jotain mukavaa yhdessä. Sehän on ihan parasta, että lomalla otetaan seksillekin kunnolla aikaa eli pientä flirttiä pitkin päivää, vähän ruokaa ja vaikka sitä veneilyä. Ihan eri tavalla panettaa sen jälkeen ja seksikin on parempaa, kun tunnelmaa on nostatettu pitkin päivää. Ainakin minua.
Huom! Tämä on se asia, jossa ranskalaiset ovat kuulemma taitavia. Jossakin tutkimuksessa selvisi, että he eivät tee mitään erityistä vuoteessa, mutta ennen sinne menoa on jutusteltu, syöty hitaasti ja tunnelma on ollut kaikin puolin leppoisa. Osa varmaank atsoo telkkaria yhdessä, pelaa seurapeliä tms. Sekin vaikuttaa onko lapsia ja minkä ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin samaa, että mökillä ja marjastamassa ja sienestämässä pitää olla kivaa. Kenellä on? Ja kepeät jutut ja yhdessä hauskaa. Huh huh. Pitääkö siellä olla myös hauskaa yhdessä ki
Jos siellä on ihan pakkopullaa toiselle, niin ehkä silloin ei vaan sovita yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun naiset valittaa siitä, että oma mies vonkaa seksiä. Itse en omalta vaimoltani edes vonkaa, vaan aina "kauhulla odotan", että koska se itse haluaa. Itse vedän mielummin käteen. On vaan vuosien saatossa niin hiton kyllästynyt.
Eroa hyvä ihminen! Vaimo parka.
Missäs se edellinen ketju on, jonka ap on kirjoittanut lähes samoilla sanoilla? Olikohan silloin joku muu vuodenaika, mutta mökille mentiin silloinkin, ja mies vonkasi ekana päivänä ja ap päätti kiristää seksillä, jota olisi ollut ehkä tarjolla, jos mies ei olisi vongannut. Ja sitten murjotettiin koko loma.
Huoh...