Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ne aina sinun halusi ja tarpeesi tyydyttää ensin ja sitten vasta miehen, vaikka loma menisi pilalle. Varmaan tiesit jo mennessä mitä hän toivoi ja odotti. Onko seksi sinulle joku palkinto ja kauppatavara. Tuo pihtaaminen on kyllä varmasti paras keino pilata loma heti alusta aökaen. Ehkä sinunkin toiveesi olisivat toteutuneet, kun olisit vähän joustanut.
Miksi mun pitäisi miehen haluista välittää
ap
Luonnossa on ihan normaalia, että urokset joutuvat näkemään aivan valtavasti vaivaa päästäkseen harrastamaan seksiä, taistelemaan toistensa kanssa kuolemaan asti tai tanssimaan päiväkausia, rakentamaan pesiä jne. Naaraat täytyy sytyttää, kyse on perus biologiasta! Fiksut miehet huomioivat vaimojaan arjessa ja osoittavat kunnioitusta, kiinnostusta ja kiintymystä ihan perus vuorovaikutuksessa, tällöin mitään erityisempiä kikkailuja ei tarvita. Jos yhteys on päässyt katkeamaan, niin loman alussa se pitää palauttaa ensin, ja sitten vasta seuraa petihommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n suhde on matkalla, siis varmalla matkalla kohti avioeroa. Seksiä saa ainoastaan ap:n haluamalla tavalla. Miehestä ja sen haluista ei tarvitse välittää mitään. Kun riittävän pitkään pelaat tuolla taktiikalla, niin miehesi menee panemaan jotain toista naista.
Lopuksi kerron vielä yhden faktan ap sulle. Jos mies vonkaa jatkuvasti, niin se saa liian harvoin! Tarpeeksi saavan ei tarvitse olla koko ajan vonkaamassa, kun se tietää kuitenkin saavansa. Siinäpä sulle ajattelemisen aihetta...
"Seksiä saa" hyi helvetti, eikö teille seksi ole yhteinen ilo? Mies saa, nainen antaa.. tällä asenteella seksielämä kuolee käytännössä AINA.
On jatkunut jo 25 vuotta. Mitäs siihen sanot. Mikä on oma tilanteesi. Heiluuko peitto vielä 25 vuoden jälkeen?
Jos haluu saada on pakko antaa. Säälin kyllä miestäsi, jos sulla sellaista nyt edes on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ne aina sinun halusi ja tarpeesi tyydyttää ensin ja sitten vasta miehen, vaikka loma menisi pilalle. Varmaan tiesit jo mennessä mitä hän toivoi ja odotti. Onko seksi sinulle joku palkinto ja kauppatavara. Tuo pihtaaminen on kyllä varmasti paras keino pilata loma heti alusta aökaen. Ehkä sinunkin toiveesi olisivat toteutuneet, kun olisit vähän joustanut.
Miksi mun pitäisi miehen haluista välittää
ap
Kiitos vaan kun esiinnyit minuna. Mutta totta tavallaan, en välitäkään kun hänkään ei välitä siitä että voitaisiin edes yksi päivä viettää jotain kivaa tehden hyvillä mielin. Oikea Ap
Ja te olette jo viikon tuhlanneet ihan turhaan? Jos mulle sanottaisiin, että ehkä saan seksiä kunhan ensin osallistun miehen toivomiin lomapuuhiin, niin noin kävisi meilläkin. Saisi puuhata ihan keskenään.
Meillä on soppari, et jos toinen haluaa, niin hän saa. Harvassa on ne kerrat, että kieltäydytään ja silloin se on todella ok. Mutta tuollainen palkintoseksisuhde olisi ihan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Sä kuulostat ap todella raskaalta ihmiseltä.
Toivottavasti aviomies tajuaa mahdollisimman nopeasti mihin tämä kaikki tulee vääjäämättä johtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttäviä nuo vonkaajamiehet. Seksihalujen varmin tappaja on juuri tuollainen vonkaaminen ja painostaminen.
Ei sekään niin kivaa ole jos mies ei enää yhtään koskaan enää vonkaa. Niinkin voi kuulemma käydä.
Mulla tämä, miehelle riittää 1xkk ja mä haluaisin vaikka joka päivä. Molemmat joustaa ja 1xvko harrastellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö vieraissa?
Häh miksi kävisin? Ap
Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy.
Olen monesti sanonut hänelle että jos seksi on suhteen tärkein asia nro1 ja muut asiat eivät ole vähintään yhtä tärkeitä niin silloin en ole sopiva nainen hänelle vaan on vapaa etsimään uuden. Silti ei ole lähtenyt. Itsellä seksuaalisuus herää vasta kun yhdessä on turvallinen ja huomioonotettu olo henkisesti, jos näissä asioissa jokin tökkii pidemmän aikaa niin myös haluni hiipuvat. Ap
Ymmärrän kyllä tuon miehenä, mutta kun on oltu jos vuosia yhdessä niin en ymmärrä miksi sinulla ei ole koko ajan turvallinen olo miehesi kanssa.
Itse erosin aikanaan naisesta joka oli vähän samantyylinen. Piti huomioida ja puuhata ja tehdä vaikka mitä että sais seksiä (lainausmerkeissä) palkinnoksi - jos sai. Ei kovin moni mies sellaista pelleilyä jaksa. Oli ihan hirveää kun ikinä ei ollut spontaania seksiä, tuli tunne että nainen ei edes halua minua vaan seksi on aina vain palkinto siitä että olen ollut extra kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tilanne. En nyt sano, että velvollisuudesta pitäisi antaa, mutta yleensä seksi lisää haluja. Meillä tilanne on toisin päin (kyllä, pidän huolta itsestäni ja olen ollut se, joka tekee aloitteita) ja voin kertoa, että toisen haluttomuus vaikuttaa älyttömän monella tavalla. Ei pelkästään se, ettei saa vaan tulee todella torjuttu, epähaluttu ja jopa hylätty olo, kun toista ei huvita. Ajan myötä ei enää itsekään halua tehdä aloitteita, vaikka toinen seksiin suostuisikin.
Tässäpä monelle olisikin pohdinnan paikka.
"Itse erosin aikanaan naisesta joka oli vähän samantyylinen. Piti huomioida ja puuhata ja tehdä vaikka mitä että sais seksiä (lainausmerkeissä) palkinnoksi - jos sai. Ei kovin moni mies sellaista pelleilyä jaksa. Oli ihan hirveää kun ikinä ei ollut spontaania seksiä, tuli tunne että nainen ei edes halua minua vaan seksi on aina vain palkinto siitä että olen ollut extra kiltti."
Siitä menee ajan kanssa maku koko hommasta. Ei huvita tehdä mitään niitä kivoja juttujakaan kun se "palkinto" alkaa tuntua niin falskilta. Passaa koko päivä niin saat sitten lopuksi vielä antaa orgasmin tai pari, jee, hyvä poika!
Ja tarkennan nyt vielä terveessä suhteessahan ei ole mitään "passaa koko päivä" vaan niitä sinänsä samoja, mutta kivoja juttuja tekee naisen kanssa ja eteen ihan oma aloitteisesti ja mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuulostaa siltä, että jomman kumman on vain mentävä nyt sen mukavuusalueen ulkopuolelle ja katkaistava kierre. Eli joko mies on mukava ja huomioiva koko päivän ja sun halut herää, tai sitten sinä harrastat hänen kanssaan seksiä vähän puoliväkisin, jolloin hän ehkä on sitten se toivomasi huomioonottava mies. Itse tuollaisessa tilanteessa levittäisin jalat suosiolla, kyllä siinä monesti itselläkin himot herää puuhaillessa, vaikkei niin olisi alkuun mieli tehnytkään.
Ei ei ei
Tuolla reseptillä naisen halut katoavat pikkuhiljaa kokonaan
En ymmärrä ongelmaa. Asetelma on tuttu varmaan suurimmassa osassa parisuhteita kautta aikojen ja aina naisten on pitänyt joustaa. Miksi mennä naimisiin jos ei ole valmis seksiin. Se on parisuhteen idea oletusarvoisesti. Onko vaikea suostua muutaman kerran seksiin mökkiloman aikana että kumpikin saa lomalta mitä toivoo? Nähty jokaisessa suhteessa niin monet kerrat miten se vaikuttaa miehen mielialaan, että mielellään alkaa että saa pitää hyväntuulisen miehen.
No anna sille niin sitten se ei ole niin kärttyinen ja voitte tehdä jotain kivaa yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuulostaa siltä, että jomman kumman on vain mentävä nyt sen mukavuusalueen ulkopuolelle ja katkaistava kierre. Eli joko mies on mukava ja huomioiva koko päivän ja sun halut herää, tai sitten sinä harrastat hänen kanssaan seksiä vähän puoliväkisin, jolloin hän ehkä on sitten se toivomasi huomioonottava mies. Itse tuollaisessa tilanteessa levittäisin jalat suosiolla, kyllä siinä monesti itselläkin himot herää puuhaillessa, vaikkei niin olisi alkuun mieli tehnytkään.
Ei ei ei
Eiköhän tuossa olla jo siinä pisteessä että mieskin tajuaa kohta että vaikka seksiä olisikin niin se ei ole juuri käteen vetämistä kummempaa. Sitten loppuu se vonkaaminenkin ja voidaan alkaa miettimään että mitä muuta sellaista tuo seksitön suhde tarjoaa etät siinä kannattaisi kummankaan roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö vieraissa?
Häh miksi kävisin? Ap
Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy.
Olen monesti sanonut hänelle että jos seksi on suhteen tärkein asia nro1 ja muut asiat eivät ole vähintään yhtä tärkeitä niin silloin en ole sopiva nainen hänelle vaan on vapaa etsimään uuden. Silti ei ole lähtenyt. Itsellä seksuaalisuus herää vasta kun yhdessä on turvallinen ja huomioonotettu olo henkisesti, jos näissä asioissa jokin tökkii pidemmän aikaa niin myös haluni hiipuvat. Ap
Ymmärrän kyllä tuon miehenä, mutta kun on oltu jos vuosia yhdessä niin en ymmärrä miksi sinulla ei ole koko ajan turvallinen olo miehesi kanssa.
Viisi vuotta eli ei nyt mitenkään älyttömän pitkä aika. En minäkään seksiä anna jonain palkintona, en ajattele niin että "oi, illalla levitän haarat sitten kun mies oli tänään niin kiva ja tuli kanssani sieneen", vaan se että näkisin hänessä aitoa iloa ja halua tehdä arkisia juttuja yhdessä, samalla jutellen ja vitsaillen, niin siitä minulla herää ne halut miestä kohtaan, mikä on se pointti tässä. Tällöin ajattelen että vitsi mikä ihana mies, kiehnään vieressä ja koskettelen miestä, kiusoittelen jne eri tavoin osoitan että pidän kovasti hänestä ja näen hänet himottavana miehenä kaiken sen takia mitä hän on, ei siksi mitä hän on suostunut tekemään. Ei se riitä että mies on pitkin hampain suostunut tulemaan sinne metsään seisoskelemaan mykkänä kännykkää selaillen tai edes muuten ollut "extrakilttinä" ja sitten palkitsen hänet myöhemmin..Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei
Eiköhän tuossa olla jo siinä pisteessä että mieskin tajuaa kohta että vaikka seksiä olisikin niin se ei ole juuri käteen vetämistä kummempaa. Sitten loppuu se vonkaaminenkin ja voidaan alkaa miettimään että mitä muuta sellaista tuo seksitön suhde
Miksi ihmeessä olla suhteessa ihmisen kanssa jolle normaali ystävällisyys, yhteinen iloinen ajanviettäminen ja muu perusarkinen mukavuus onnistuu vain jos ensin on seksiä? Minusta tuo kuulostaa siltä että AP:n mies suurinpiirtein inhoaa AP:ta eikä halua olla edes ystävällisissä väleissä vaan seksi on ainoa syy olla yhdessä
"oi, illalla levitän haarat sitten kun mies oli tänään niin kiva ja tuli kanssani sieneen"
:D :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ongelmaa. Asetelma on tuttu varmaan suurimmassa osassa parisuhteita kautta aikojen ja aina naisten on pitänyt joustaa. Miksi mennä naimisiin jos ei ole valmis seksiin. Se on parisuhteen idea oletusarvoisesti. Onko vaikea suostua muutaman kerran seksiin mökkiloman aikana että kumpikin saa lomalta mitä toivoo? Nähty jokaisessa suhteessa niin monet kerrat miten se vaikuttaa miehen mielialaan, että mielellään alkaa että saa pitää hyväntuulisen miehen.
Kuvotus mikä ajatusmaailma sinulla on, YÖK.
Ei tässä suhteessanne missään vaiheessa. Vaihda toiseen, himottavampaan tai vaihtoehtoisesti aseksuaaliin mieheen.
Eipä silti, mies odottaa seksiä kuten 99% miehistä JA naisista odottaisi yhteisen mökkeilyn yhteydessä.