Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen kieltäytyminen seksistä on niin eri asia, kun naisen kieltäytyminen?
Miksi naisella on oikeus "omaan vartaloonsa", mutta miehellä ei ole?
Miksi miehen kieltäytyminen on lapsellista, kiristystä, kostamista ja naisen kieltäytyminen on oikeus itse päättää vartalostaan?
Miksi asiassa pelataan näin eri säännöillä?
Johtuuko sen vain tästä palstasta?
Täällä on jo todettu, jos osaat lukea, että haluttoman naisen mies syyttää tilanteesta naista ja tulee vihamieliseksi. Haluttoman miehen vaimo syyttää tilanteesta itseään ja masentuu.
Luulenpa, että mikään, mitä mies tekee, ei riitä AP.lle. ei ne AP.n halut tuosta herää.vastaavia naisia on paljon. Eivät itse hoksaa, että ongelma on naisessa itsessään, eikä siinä, miten mies toimii
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tämä on että naisen halut muka heräävät sillä, että mies tekee töitä ja vietetään yhdessä aikaa? Ei ne halut sillä kyllä herää, jos ne ei muuten ole heränneet. Nyt täytyisi tietää kuinka usein ap:lla ja miehellään on seksiä ja kauanko haluttomuus on kestänyt. Voihan se olla niinkin että ap on ensin alkanut pihtaamaan ja sen jälkeen miestä ei ole huvittanut tehdä enää mitään. Miehille seksi on todella tärkeää, ja kyllä, sitä kannattaa antaa vaikka ei ihan heti huvittaisikaan, kyllä ne halut siinä touhussa herää. Jos ei kertakaikkiaan halua seksiä, ilman mitään etukäteisvaatimuksia, on kaikkien kannalta reilua ilmoittaa että joko erotaan tai miehelle lupa hakea seksiä toisaalta. Ketään ei pidä pakottaa olemaan suhteessa ilman seksiä.
Olisikohan se niin päin, että ne naisen halut katoavat, kun hän tajuaa, ettei mies halua viettää aikaa hänen kanssaan yhdessä. Sitten tosiaan on aika vaikea herätellä niitä haluja sillä, että toinen ikään kuin on viettävinään sitä aikaa yhdessä.
Pa.kanna mun suuhun.
Herkutellaan myöhemmin. Ei kaikkee hyvää kerralla. Ei yhdyntää nyt. Eikä ollenkaan. 😁🤭😁🤣😂😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen kieltäytyminen seksistä on niin eri asia, kun naisen kieltäytyminen?
Miksi miehen kieltäytyminen on lapsellista, kiristystä, kostamista ja naisen kieltäytyminen on oikeus itse päättää vartalostaan?
Miehen kieltäytyminen seksistä on ihan sama asia kuin naisen kieltäytyminen. Ja miehellä on oikeus omaan vartaloonsa.
Sitten on parempia ja huonompia syitä kieltäytyä seksistä. Manipulatiiviset, rankaisevat jne. tavat ovat niitä, milloin suhde pitäisi lopettaa, mutta eiväthän ne manipulatiiviset ihmiset itse ikinä jätä, ellei heillä ole jo toista valmiina.
Ahaa. Miehet siis kieltäytyvät väärästä syystä. Se ei riitä, että mies kokee jonkun asian oikeaksi. Myös nainen tulisi olla samaa mieltä. Sen jälkeen miehen kieltäytyminen on oikeutettua.
Jeah right!
Nainen ei kieltäydy seksistä siksi, että kokee kieltäytymisen oikeaksi vaan siksi, että hänen kehonsa ja mielensä ei ole sillä hetkellä valmis ottamaan siltä mieheltä sellaista seksiä mitä olisi tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tämä on että naisen halut muka heräävät sillä, että mies tekee töitä ja vietetään yhdessä aikaa? Ei ne halut sillä kyllä herää, jos ne ei muuten ole heränneet. Nyt täytyisi tietää kuinka usein ap:lla ja miehellään on seksiä ja kauanko haluttomuus on kestänyt. Voihan se olla niinkin että ap on ensin alkanut pihtaamaan ja sen jälkeen miestä ei ole huvittanut tehdä enää mitään. Miehille seksi on todella tärkeää, ja kyllä, sitä kannattaa antaa vaikka ei ihan heti huvittaisikaan, kyllä ne halut siinä touhussa herää. Jos ei kertakaikkiaan halua seksiä, ilman mitään etukäteisvaatimuksia, on kaikkien kannalta reilua ilmoittaa että joko erotaan tai miehelle lupa hakea seksiä toisaalta. Ketään ei pidä pakottaa olemaan suhteessa ilman seksiä.
Tätähän mä olen jo kai neljästi ap:ltä kysynyt. Mutta ei se halua vastata. Tiettä kai jo, että on itsekin syyllinen tilanteeseen.
Ja silloin kun mies näyttää halunsa, se on sitä jokapäiväistä vonkaamista. Ei ihme, jos miehen halut ovat alkaneet vähentyä ja samoin myös ap:n silittelyt.
Tää provotarina ei etene mihinkään, ennen kun saadaan hiukan lisäperspektiiviä asioihin, ongelmiin ja niiden aiheuttajiin. Siihen saakka mies on yksin syyllinen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että mikään, mitä mies tekee, ei riitä AP.lle. ei ne AP.n halut tuosta herää.vastaavia naisia on paljon. Eivät itse hoksaa, että ongelma on naisessa itsessään, eikä siinä, miten mies toimii
Sinä olet väärässä. Tuo mitä uskottelet itsellesi, että sinun ei kannata muuttaa toimintaasi, kun ei se nainen siitä takuulla muutu, on itsepetosta. Se on tekosyy sille, ettei sinun tarvitse nähdä mitään vaivaa, koska et oikeasti viitsi ja halua.
Hyvin todennäköisesti nainen alkaisi haluta seksiä, jos alkaisit käyttäytyä kuin suhteen alkuaikoina ja hurmata hänet. Nyt käyttäydyt sillä oletuksella, etta olet _oikeutettu_ seksiin ja nainen on _velkaa_ sitä sinulle. Tietenkään kukaan nainen ei syty sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ala haluta seksiä katsomalla puolisoa. Ainakaan normaalit naiset, joku promillen poikkeus voi aina löytyä. Tuo ihan tyhjästä katsomalla kiihottuminen on miesten ominaisuus. Pieleen menee, jos sellainen mies alkaa odottaa, että vaimo olisi samanlainen kuin itse. Kannattaa sekstata vain toisten miesten kanssa, jos vaatii partnerilta samanlaista seksuaalisuutta kuin itsellä on. Naiset normaalisti syttyvät miehen teoista ja sanoista. Suhteen alussa niitä on, mutta sitten moni mies lopettaa ne, kun suhde vakiintuu ja siitä ne vaimon haluttomuusongelmat sitten alkavat. Mies itse ei tietenkään lainkaan tunnista aiheuttaneensa ne ongelmat omalla käytöksellään.
No älä nyt viitsi.
Minä ja moni muu nainen todellakin halutaan seksiä, ihan kun katsotaan sitä puolisoa arjessa. Mikään ei ole ihanampaa, kun katsoa hänen vahvoja käsivarsiaan ja miettiä, miltä ne tuntuvat kun tarkastelemme. Tai hänen selkäänsä, miltä se tuntuu kiihkossa käsieni alla.
Lastaan hoitavaa miestä seksikkäämpää ei olekaan.
On ihanaa nähdä, kuinka mies haluaa minua ihan arjessa ja kiihottuu minusta. Jne.
Se, että sinä et ole sellainen, ei tarkoita että muut naiset olisivat kaltaisiasi.
Sitä tämän ketjun haluttomien naisten on vaikea ymmärtää.
He luulevat, että kaikki naiset ovat haluttomia tai vaativat jotain tiettyjä juttuja kiihottuakseen. Mitä se sitten onkaan. Parisuhde aikaa ilman seksiä, ilmeisesti. Ettei kaikki aina johtaisi seksiin.
Minä naisena olen pettynyt jos ravintola illallinen tai jokin hotelli viikonloppu on ilman seksiä. Tai kuten AP.n tapauksessa. Minäkin olisin pettynyt. Jo monta päivää mökillä, eikä seksiä!
T. Nainen, 45.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kieltäytyminen seksistä on ihan sama asia kuin naisen kieltäytyminen. Ja miehellä on oikeus omaan vartaloonsa.
Sitten on parempia ja huonompia syitä kieltäytyä seksistä. Manipulatiiviset, rankaisevat jne. tavat ovat niitä, milloin suhde pitäisi lopettaa, mutta eiväthän ne manipulatiiviset ihmiset itse ikinä jätä, ellei heillä ole jo toista valmiina.&nb
Mutta mies on vain lapsellinen?
"Jos mies kohtelee huonosti niin hänen lähellään tulee inhon väristyksiä eikä kostumista. "
Toivottavasti et ole suhteessa, jossa koet inhonväristyksiä puolisosi lähellä.
Ihan oikeasti, mieti nyt vähän, mitä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet väärässä. Tuo mitä uskottelet itsellesi, että sinun ei kannata muuttaa toimintaasi, kun ei se nainen siitä takuulla muutu, on itsepetosta. Se on tekosyy sille, ettei sinun tarvitse nähdä mitään vaivaa, koska et oikeasti viitsi ja halua.
Hyvin todennäköisesti nainen alkaisi haluta seksiä, jos alkaisit käyttäytyä kuin suhteen alkuaikoina ja hurmata hänet. Nyt käyttäydyt sillä oletuksella, etta olet _oikeutettu_ seksiin ja nainen on _velkaa_ sitä sinulle. Tietenkään kukaan nainen ei syty sellaisesta.
Niinpä tietysti. Tee jotain, niin sitten saat jotain.
Suhteen alkuaikoina nainenkin halusi seksiä. Nyt haluaa vain mies. Miehen pitää hurmata nainen, että hän alkaa taas haluamaan. Naisen ei tarvitse tehdä mitään. Jos mies ei tee, mitään ei tapahdu. Vika ja syy miehessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä selität? Olen nainen. Halukas nainen, joka ei ymmärrä tässä ketjussa selvitettyjä juttuja.
Minä haluan miestäni, paljon.
haluan häntä ihan kun katson häntä.
Olisin todella pettynyt jos olisimme olleet mökillä jo monta päivää, eikä vieläkään olisi seksiä. Olen ollut sellaisessa suhteessa, mies oli se haluton osapuoli, ja se oli hirveää. On todella satuttavat tulla kerta toisensa jälkeen rakkaansa torjumaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ala haluta seksiä katsomalla puolisoa. Ainakaan normaalit naiset, joku promillen poikkeus voi aina löytyä. Tuo ihan tyhjästä katsomalla kiihottuminen on miesten ominaisuus. Pieleen menee, jos sellainen mies alkaa odottaa, että vaimo olisi samanlainen kuin itse. Kannattaa sekstata vain toisten miesten kanssa, jos vaatii partnerilta samanlaista seksuaalisuutta kuin itsellä on. Naiset normaalisti syttyvät miehen teoista ja sanoista. Suhteen alussa niitä on, mutta sitten moni mies lopettaa ne, kun suhde vakiintuu ja siitä ne vaimon haluttomuusongelmat sitten alkavat. Mies itse ei tietenkään lainkaan tunnista aiheuttaneensa ne ongelmat omalla käytöksellään.
No älä nyt viitsi.
Minä ja moni muu nainen todellakin halutaan seksiä, ihan kun katsotaan sitä puolisoa arjessa. Mikään ei ole
??????????????????????????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä selität? Olen nainen. Halukas nainen, joka ei ymmärrä täs
Palstamammat ei tätä ymmärrä. Sinä olet vain jokin maaninen seksiaddikti heidän mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tietysti. Tee jotain, niin sitten saat jotain.
Suhte
Aina voit erota, mutta senkin jälkeen sinä joudut tekemään jotain, saadaksesi seksiä muilta naisilta, joudut deittailemaan ja hurmaamaan heitä ihan samalla tavalla. Et voi olla naama myrtsinä ja mulkoilla treffikumppqniasi halveksivasti ja olettaa, että hän kiihottuu ja alkaa tuosta vaan tarjoilla sinulle seksiä. Miksi ihmeessä kuvittelet, että nykyinen naisystäväsikään niin toimisi? Annas kun vastaan puolestasi - odotat niin siksi, että olette menneet naimisiin. Koet että naimisiin menemällä sait omistus- ja käyttöoikeuden vaimosi kehoon. Se on naisvihaa, josta vapautumiseen tarvitset terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tietysti. Tee jo
Ei naimisiin kannata mennä, koska se vain pilaa hyvän parisuhteen.
Miten sienimetsä ja kotityöt seksiin liittyy? Tänäkin kesäiltana moni nainen kokee valtavaa kiihkoa makuuhuoneessaan. Kumppanina mies, joka löytyi tunti sitten terassilta ja haluaa vain tyydyttää itsensä. Ei siinä odoteta, että mies tiskaa lähtiessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tietysti. Tee jo
No terapia tarpeessa olet sinä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllä ymmärtää tuon, mutta AP.n mies jo tietää, mies jo tietää, että AP.tä ei haluta koskaan. Ei kyse ole siitä, ettei ole tehty yhdessä asioita, jo aloituksesta tuli ilmi, että AP ei halua seksiä, ja aina on jokin syy ja selitys mitä mies on mukamas tehnyt tai ollut tekemättä ja AP.n halut ei vain herää
Sulla ilmeisesti kokemusta. Kuulostat kyllä sellaiselta kaverilta, etten ihmettele ettei nainen ole halunnut sinua. 😂
Meillä halutaan aina. Mieheni tietää miten minua pitää hyvänä ihan jokapäiväisessä arjessa, ja haluja riittää, jopa yli tarpeen, kuulemma! Edellinen mies, joka teki asioita vain seksin toiveessa sai kyllä halut ja kuolemaan. Onneksi nykyinen ne onnistui virittelemään takaisin toimintaan, itse kuvittelin jo etten enää seksistä kykenisi nauttimaan sen edellisen vonkaajan vuoksi, hän sai seksin tuntumaan äärimmäisen vastenmieliseltä.