Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja sitä mieltä ettei tosiaan vaadi avata haarojaan 2-5 min jos toinen haluaa. Tai vaikka tarjota jotain muuta kivaa. Siinä alkaa haluta itsekin. Seksi on suhteen kasassa pitävä voima. Aivan uskomatonta, että naiset on näin tyhmiä kuin mitä täällä kirjoitetaan. Ei aivan kaikki sentään onneksi.
Et ole nainen. Jos olisit, ymmärtäisit että vonkaava miesvauva ei todellakaan ole suhdetta ylläpitävä voima, vaan suhteen tuhoava voima.
Mies, joka huomioi naistaan saa seksiä, ja sellainen suhde pysyy kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sienimetsä ja kotityöt seksiin liittyy? Tänäkin kesäiltana moni nainen kokee valtavaa kiihkoa makuuhuoneessaan. Kumppanina mies, joka löytyi tunti sitten terassilta ja haluaa vain tyydyttää itsensä. Ei siinä odoteta, että mies tiskaa lähtiessään.
Se terassilta löytynyt mies on iskenyt, hurmannut sen naisen ja saanut sen naisen haluamaan seksiä. Ihan niin kuin täällä naiset ovat uudelleen ja uudelleen neuvoneet miehiä toimimaan parisuhteessakin. Terassimies on osoittanut naiselle kiinnostusta ja keskustellut hänen kanssaan, flirttaillut ja herranen aika, ehkä jopa kehaissut kauniiksi. Se kaikki saa naisen haluamaan seksiä.
Naimisiinmenon jälkeen mies lopettaa kaiken tuon ja alkaa odottaa, että nainen alkaa haluta seksiä vain katsomallaiestä ja jos niin ei tapahdu, mies alkaa pitää mykkäkoulua, mikä on vielä entistäkin luotaantyöntävämpää naisen näkökulmasta.
Fiksut miehet ymmärtävät nämä asiat, tyhmät eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja sitä mieltä ettei tosiaan vaadi avata haarojaan 2-5 min jos toinen haluaa. Tai vaikka tarjota jotain muuta kivaa. Siinä alkaa haluta itsekin. Seksi on suhteen kasassa pitävä voima. Aivan uskomatonta, että naiset on näin tyhmiä kuin mitä täällä kirjoitetaan. Ei aivan kaikki sentään onneksi.
Et ole nainen. Jos olisit, ymmärtäisit että vonkaava miesvauva ei todellakaan ole suhdetta ylläpitävä voima, vaan suhteen tuhoava voima.
Miten sinä huomioit miestäsi?
Lomalla monesti mitataan suhteen tilaa, ollaan vain ilman juoksemista.
Osataako tehdä mitään yhdessä, riittääkö puhumista. Arkeen on helppoa paeta monia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että mikään, mitä mies tekee, ei riitä AP.lle. ei ne AP.n halut tuosta herää.vastaavia naisia on paljon. Eivät itse hoksaa, että ongelma on naisessa itsessään, eikä siinä, miten mies toimii
Sinä olet väärässä. Tuo mitä uskottelet itsellesi, että sinun ei kannata muuttaa toimintaasi, kun ei se nainen siitä takuulla muutu, on itsepetosta. Se on tekosyy sille, ettei sinun tarvitse nähdä mitään vaivaa, koska et oikeasti viitsi ja halua.
Hyvin todennäköisesti nainen alkaisi haluta seksiä, jos alkaisit käyttäytyä kuin suhteen alkuaikoina ja hurmata hänet. Nyt käyttäydyt sillä oletuksella, etta olet _oikeutettu_ seksiin ja nainen on _velkaa_ sitä sinulle. Tietenkään kukaan nainen ei syty sellaisesta.
Niinpä tietysti. Tee jo
Niin voi erota ap:kin ja lopettaa ton ruikutuksessa. Mutta ei taida rohkeus riittää kuitenkaan siihen. Oliskohan ikää jo sen verran, että tietää "parasta ennen" päiväyksen menneen jo umpeen.
Tullaan vauva palstalle hakemaan myötätuntoa. Siellä ne miehet kyllä haukutaan! Sitten jatketaan ihan samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi palstan naiskattaus ei edusta naisväestön enemmistöä. Ei edes lähelle.
Kiukkuiset, angstiset, miehiä vihaavat sinkut täällä huutaa kiukkuaan ja purkavat pahaa oloaan, kun oma prisuhde ei olletkaan mikään vuosisadan rakkautarina. Koska mies on sika!
Minun parisuhteeni on ihana, mieheni on ihana, ja seksielämämme on runsasta ja ihanaa. Ja aivan todellakin on vuosisadan rakkaustarina. 😀
Kommentoin täällä, koska minun käy sääliksi ap. Tuollainen kiukutteleva ja seksiä kinuava mies ei saa hyvää parisuhdetta, hyvää vaimoa eikä hyvää seksiä vaan jää kaikesta paitsi. Ap:n kannattaisi etsiä itselleen parempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vonkaavat miehet eivät ole miesvauvoja. Ihan vaan sulle tiedoksi. Aika moni on vaimoaan haluava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sienimetsä ja kotityöt seksiin liittyy? Tänäkin kesäiltana moni nainen kokee valtavaa kiihkoa makuuhuoneessaan. Kumppanina mies, joka löytyi tunti sitten terassilta ja haluaa vain tyydyttää itsensä. Ei siinä odoteta, että mies tiskaa lähtiessään.
Se terassilta löytynyt mies on iskenyt, hurmannut sen naisen ja saanut sen naisen haluamaan seksiä. Ihan niin kuin täällä naiset ovat uudelleen ja uudelleen neuvoneet miehiä toimimaan parisuhteessakin. Terassimies on osoittanut naiselle kiinnostusta ja keskustellut hänen kanssaan, flirttaillut ja herranen aika, ehkä jopa kehaissut kauniiksi. Se kaikki saa naisen haluamaan seksiä.
Naimisiinmenon jälkeen mies lopettaa kaiken tuon ja alkaa odottaa, että nainen alkaa haluta seksiä vain katsomallaiestä ja jos niin ei tapahdu, mies alkaa pitää mykkäkoulua, mikä on vielä entistäkin luotaantyöntävämpää naisen näkökulm
Höpö höpö, oletpa sinä sinisilmäinen. Naiselle on kerrottu valkoisia valheita, jotta päästään pillun päälle.
Onneksi oma puolisoni ei ole tuollainen jota pitää aina olla hurmaamassa. Onneksi se joskus huutaa minut yläkertaa ja onkin sängyllä jalat levällään ja pyytää munaa. Voi kun te naiset tajuaisitte tämän asian. Mutta ette kyllä tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin saa myös nainen, joka huomioi miestään.
Vierailija kirjoitti:
En ole se, joka tuon kirjoitti, mutta miksi se olisi vitsi? Minä ainakin saatan yllättää miehen vaikkapa suihinotolla, ja hän todellakin nauttii siitä, varmaan monestakin syystä.
Luulen, että yksi syy on se, että hän saa vain nauttia, ei tarvitse tehdä mitään, tai huolehtia minusta. Hän on todella hyvä rakastaja ja loistava sängyssä, saan aina useita orgasmeja hänen kanssaan.
Minusta taas on todella kiihottavaa ottaa suihin häneltä. Vaikka minä sillä kerralla jään ilman, (esimerkiksi automatkalla pysähdymme jonnekin vähän sivummas, olen toki huomannut hänet ensin kovaksi)
Mies tuntuu menevän ihan sekaisin sellaisesta. Kai on myös kivaa, että hänet otetaan, että tunnun niin halukkaalta.
Se todellakin palkitsee monin verroin sitten, kun pääsemme sänkyyn. Tiedän, että mies myös muistelee tällaisia juttuja, ja sitä kautta niistä on minullekin iloa myöhemmin.
Tietysti pidän siitä myös itse. Mielelläni hoitelisin hänet aamuisin, mutta hän ei aamulla ole niinkään halukas. Minulle kyllä kelpaisi.
Kiva satu, Pekka.
Minä kerran kohtelin erästä miestä juuri nuin, siinä kävi niin että mies ilmeisesti ajatteli että hänen ei tarvi ajatella minun nautintoani ollenkaan. Ja sitten suuttui kun sitä häneltä toivoin. "aiemminkin ollaan tehty näin, tykkäsin siitä"
Niin, tarkoitus olikin että tykkäisit, mutta sen olisi hyvä olla myös vastavuoroista. Minä tykkäisin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä huomioit miestäsi?
Ei minun naisena tarvitse. Se on miehen työ pitää kipinä yllä. Olkoot muuten ilman!
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies kohtelee huonosti niin hänen lähellään tulee inhon väristyksiä eikä kostumista. "
Toivottavasti et ole suhteessa, jossa koet inhonväristyksiä puolisosi lähellä.
Ihan oikeasti, mieti nyt vähän, mitä puhut.
Eikös näissä ketjuissa puhuta siitä, kun EI haluta seksiä miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuiset, angstiset, miehiä vihaavat sinkut täällä huutaa kiukkuaan ja purkavat pahaa oloaan, kun oma prisuhde ei olletkaan mikään vuosisadan rakkautarina. Koska mies on sika!
Minun parisuhteeni on ihana, mieheni on ihana, ja seksielämämme on runsasta ja ihanaa. Ja aivan todellakin on vuosisadan rakkaustarina. 😀
Kommentoin täällä, koska minun käy sääliksi ap. Tuollainen kiukutteleva ja seksiä kinuava mies ei saa hyvää parisuhdetta, hyvää vaimoa eikä hyvää seksiä vaan jää kaikesta paitsi. Ap:n kannattaisi etsiä itselleen parempi mies.
Tai vaihtoehoisesti alkaa miettimään, miksi mies käyttäytyy siten, miten se käyttäytyy. Tangoon tarvitaan aina kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisiinmenon jälkeen mies lopettaa kaiken tuon ja alkaa odottaa, että nainen alkaa haluta seksiä vain katsomallaiestä ja jos niin ei tapahdu, mies alkaa pitää mykkäkoulua, mikä on vielä en
TIetenkin naiset ymmärtävät terassimiehen kertovan valkoisia valheita hurmatessaan naista. Todella outoa, että sinä et miehenä tajua sitä. Sillä ei ole naisen näkökulmasta mitään eroa, ovatko ne miehen kehut ja huomionosoitukset aitoja vai eivät, kun ne tuntuvat lähtökohtaisesti hyviltä.
Aloituksen ap on kertonut omalle miehelleen, mikä hänet saisi haluamaan seksiä, nimittäin joko yhteinen metsäretki tai soutelu. Hän arvostaisi sitä, että mies näkee vaivaa iskeäkseen hänet sillä lailla ja se saisi hänet haluamaan seksiä miehen kanssa. Ap tietäisi ihan hyvin, että mies kävisi soutelemassa vain hänet vietelläkseen, mutta se ei asiaa muuttaisi miksikään. No mitä tekee mies, jolle on tarjottu tämä kultainen tilaisuus luoda romantiikkaa ja erotiikkaa suhteeseen, ja konkreettinen ohje, miten sen voi toteuttaa? Ei mitään. Hän ei viitsi nähdä edes soutelun vaivaa vietelläkseen vaimonsa, vaan sen sijaan hän alkoi mököttää. Näkikö terassimies vähän vaivaa iskeäkseen naisen? Kyllä. Alkoiko hän mököttää? Ei. Saiko hän seksiä? Sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se, joka tuon kirjoitti, mutta miksi se olisi vitsi? Minä ainakin saatan yllättää miehen vaikkapa suihinotolla, ja hän todellakin nauttii siitä, varmaan monestakin syystä.
Luulen, että yksi syy on se, että hän saa vain nauttia, ei tarvitse tehdä mitään, tai huolehtia minusta. Hän on todella hyvä rakastaja ja loistava sängyssä, saan aina useita orgasmeja hänen kanssaan.
Minusta taas on todella kiihottavaa ottaa suihin häneltä. Vaikka minä sillä kerralla jään ilman, (esimerkiksi automatkalla pysähdymme jonnekin vähän sivummas, olen toki huomannut hänet ensin kovaksi)
Mies tuntuu menevän ihan sekaisin sellaisesta. Kai on myös kivaa, että hänet otetaan, että tunnun niin halukkaalta.
Se todellakin palkitsee monin verroin sitten, kun pääsemme sänkyyn. Tiedän, että mies myös muistelee tällaisia juttuja, ja sitä
Kiva satu, Pekka.
Minä kerran kohtelin erästä miestä juuri nuin, siinä kävi niin että mies ilmeisesti ajatteli että hänen ei tarvi ajatella minun nautintoani ollenkaan. Ja sitten suuttui kun sitä häneltä toivoin. "aiemminkin ollaan tehty näin, tykkäsin siitä"
Niin, tarkoitus olikin että tykkäisit, mutta sen olisi hyvä olla myös vastavuoroista. Minä tykkäisin siitä.
Surullista, ettet halua uskoa minun olevan nainen.
Enhän minä sillä automatkalla saanut, mutta kotona kyllä, monta kertaa. Eikä tarvitse kuin miehelle vähän muistella asiaa, niin se on taas halukas. Ja todellakin pitää minua hyvänä. Enemmän ongelmana on, että laukean niin monta kertaa, etten meinaa enää jaksaa. Mies hieman vaihtaa kulmaa, missä työntyy, ja taas löytyy uusi herkkä kohta, ja orgasmit jatkuvat. Kuin aalto, jota seuraa aina uusi aalto. Viimeisin on toki se, mikä on viedä tajun, siinä samalla, kun mies lopulta tulee myös.
Mutta sinun seksielämäsi on sinun valintasi. Jos ei neuvot kelpaa, niin mikäpä siinä. Minulle kelpaa seksi kyllä, ja haluan paljon. Ja haluan miestäni ihan kun vain katson häntä. Olen se sama, jolla jää ne tiskit altaaseen kun mies painautuu vasten...
Tosin vastahan täällä oli pian poistettu ketju iltiksen jutusta, missä nainen sai monia orgasmeja. Siinäkin keskustelussa naiset väittivät, ettei se voi pitää paikkansa. Naiset ymmärtävät vain haluttomuutta näköjään. Jos sanoo olevansa halukas nainen, on mies tai muuten aletaan haukkumaan. Niin koville se oma seksittömyys tai kyvyttömyys naisilla näköjään ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se todellakin palkitsee monin verroin sitten, kun pääsemme sänkyyn. Tiedän, että mies myös muistelee tällaisia juttuja, ja sitä
Eli tässäkin tapauksessa antaminen ei ollut vastiketonta. Ja jopa yhden kerran! Enpä ole yllytynyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos mies kohtelee huonosti niin hänen lähellään tulee inhon väristyksiä eikä kostumista. "
Toivottavasti et ole suhteessa, jossa koet inhonväristyksiä puolisosi lähellä.
Ihan oikeasti, mieti nyt vähän, mitä puhut.
Eikös näissä ketjuissa puhuta siitä, kun EI haluta seksiä miehen kanssa?
Jos tuntee inhonväristyksiä puolisonsa lähellä, on vika siinä värisijässä, ei puolisossa. Miksi hitossa kukaan on suhteessa jossa toinen inhottaa noin paljon? Miksi ei vaan eroa.
Typeräksi itsensä tekee se, joka kertoo että puoliso kirjaimellisesti inhottaa, mutta olenpa niin masokisti että silti jatkan suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattasi myös miettiä omaa osaansa ongelmassa. Tai muuten se uusikin mies alkaa mököttämään. Olihan ap:llä aluksi kaikki ihanhyvin, mutta ei ole enää. Voiko vika olla ainoastaan miehen mökötyksessä? Enpä jaksa uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.
Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.
Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.
-repesin totaalisesti :D ..olet ymmärtänyt oikein parisuhteen kunnossa pitämisen...eikä sinulta puutu huumoriakaan !! hyvää kesää sinne halkotalkoisiin :D
Älä nyt rupea pilaamaan tätä provoa jollain tosiasioilla!