Juttelen kuolleiden kanssa
Heillä on hyviä juttuja kun jotkut on tosi vanhoja. Tämänkin kerrostalon paikalla oli joskus maatalo jossa asui ihmisiä useamman sukupolven ajan.
Kommentit (73)
Lääke turruttaa aistit ja äänet ei kuulu. Ei kannata ottaa.
Minäkin juttelen henkimaailman kanssa. Hauskojakin ovat, onneksi minullakin on hyvä huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Ne äänet päättävät tämän skaban, sorry
Mitähän tähänkin pitäisi sanoa.
Joskus mielikuvitus on tarua ihmeellisempää.
Nämä ihmiset tällä palstalla eivät usko henkimaailmaan joten keskustelu tyrehtyy aina jo alkuunsa. Aivan varmasti saa kuitenkin ohjeita lääkäriin menemiseen sekä lääkkeiden syömiseen tai hoitolaitospaikan anomiseen.
Juttele vain, mutta kannattaa käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa myös.
Vierailija kirjoitti:
Juttele vain, mutta kannattaa käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa myös.
Tuskinpa se ammattilainen ymmärtää henkimaailman päälle kun eivät muutenkaan mitään tunnu ymmärtävän.
Olette lapsellisia aikuisia ihmisiä.
Asuuko ne seinän takana? Minä juttelen sellaisten kanssa. Seuraavat ja vainoavat minua kotona ja joka paikassa. Jos eivät itse seuraa niin lähettävät yhteisön muita jäseniä seuraamaan.
Minäkin puhun Jeesukselle toisinaan ääneen ja usein mielessäni.
Oletteko muuten lukeneet esimerkiksi niistä joilla on kuulunut erilaisia ääniäkin päässä vain kotona tms? Erilaisia tarinoita on kerrottu.
Kannattaa hieman arvostaa elämää.
Aloittajalle terkut. Itsekin rupattelin jotakin pientä aina, kun ajoin jonkun hautausmaan ohi.
Ikää on tullut, niin tämä jäänyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne äänet päättävät tämän skaban, sorry
Ja tämä siis johtuu ihan vain siitä että henkimaailma vastaa elämästämme ja kaikki menee aina kuten on tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko ne seinän takana? Minä juttelen sellaisten kanssa. Seuraavat ja vainoavat minua kotona ja joka paikassa. Jos eivät itse seuraa niin lähettävät yhteisön muita jäseniä seuraamaan.
Uskon. Kusipäitä on kiva kuulemma kiusata. Uskovat vieläpä omiin tarinoihinsa.
Henkimaailmalla on aina meille kaikenlaista kivaa tarjolla jos vain päättävät antaa, aina ei kuulemma viitsi vaikka ihminen kovasti toivoisikin. Ajatuksetkin saattavat ihan loppua ja voi kuolla tylsyyteen.
Mielen terveys on olennaista mutta vastuu on kyllä ihmisellä itsellään siitäkin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Syön paskaani.
-ap
No juurikin näin.
vain otettu lääke auttaa.