Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys
Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla.
Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".
Kommentit (1396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit saanut ton kaiken haluamasi jos olisitte sekstanneet heti ekana päivänä.
Vonkaaminen loppuu jos annat. Kokeileppa.
EI mun ole pakko antaa, jos en halua!
ap
Ap voi varmaan avata miksei halua seksiä kumppaninsa kanssa? Kaikki tiedämme jo, ettet halua, koska pidät tätä epäviehättävänä, mutta varmaan sinullekin parempi, että avoimesti sen ilmaiset ja kohtaat totuuden. Normaalit terveet ihmiset, jotka haluavat kumppaniaan, harrastavat kyllä seksiä.
Ap on trolli eikä todellinen hahmo. Mutta ei naisen tarvitse mitään tällä palstalla per
Puhu vain omasta puolestasi, en halua samaistua sinun ajatteluusi. T. Nainen
Eli sinä olet myös niitä, jotka eivät halua seksiä, ellei mies ole tehnyt juuri kuten olet halunnut, ja kuu ja tähdet ja muut taivaan kappaleet ovat oikeassa asennossa, tuulee oikeasta suunnasta ja niin edelleen. Ihan kuin se nainen, joka aiemmin kirjoitti, että häntä pitää helliä ja paijata viikosta toiseen, jotta halut herää. Tosin kertoi samalla, ettei ne halut herää
Usko pois, on paljon normaaleja naisia joiden halut herää sen oman miehen katselusta. Joita haluttaa kun painautuu miestä vasten, tai mies vaikka vähän hipaisee ohimennen.
AP.n miehelle kyllä varmasti on ottajia. Ei se huonolta mieheltä vaikuta. Ainoastaan AP kokee että kaikki mikä edes etäisesti voisi johtaa seksiin, on vonkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmalla pääset, kun hoidat ne sänkyhommat pois heti alta, niin ehkä sitten mies lähtee tyytyväisenä veneilemään ja saunomaan. Riippuen minkä ikäisiä olette ja missä kunnossa olette fyysisesti, voi olla että saat rauhassa nauttia mökkilomasta sen jälkeen. Joo, tiedän, ettei kuulosta ideaalilta ratkaisulta mutta jos tosissaan mietitään niin kuinka monessa suhteessa miehen ja naisen seksihalut oikeasti kohtaavat? Kompromisseja on tehtävä. Mies ei varmaan saa seksiä niin paljon kun haluaisi ja sinä joudut sitä harrastamaan silti enemmän kuin haluaisit.
Miten tuo pois alta hoitaminen onnistuu, jos klitoris ei erekoitudu eikä emätin kostu? Ei naisen elintä ole tarkoitettu kuivana ja kiihottumattona tarkoitettu käytettäväksi.
Normaalilla naisella kyllä paikat toimii ja kostuu. Jos ei ole heti valmis, niin kyllä siinä kun alkaa hommiin, esileikkien sikana kostuu.
Itseään voi myös itse viritellä fiilikseen, eikä jättää kaikkea miehen harteille. Kyllä ne paikat kostuu ja kiihottuu, kun painautuu miestään vasten.
Tietenkään ei haluta, jos sitä kokoajan hokee itselleen, että en tahdo ei haluta, kuten AP tekee.
AP voisi itse nyt muuttaa omaa ajatusmaailmaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit saanut ton kaiken haluamasi jos olisitte sekstanneet heti ekana päivänä.
ap
Ap voi varmaan avata miksei halua seksiä kumppaninsa kanssa? Kaikki tiedämme jo, ettet halua, koska pidät tätä epäviehättävänä, mutta varmaan sinullekin parempi, että avoimesti sen ilmaiset ja kohtaat totuuden. Normaalit terveet ihmiset, jotka haluavat kumppaniaan, harrastavat kyllä seksiä.
Ap on trolli eikä todellinen hahmo. Mut
Eli sinä olet myös niitä, jotka eivät halua seksiä, ellei mies ole tehnyt juuri kuten olet halunnut, ja kuu ja tähdet ja muut taivaan kappaleet ovat oikeassa asennossa, tuulee oikeasta suunnasta ja niin edelleen. Ihan kuin se nainen, joka aiemmin kirjoitti, että häntä pitää helliä ja paijata viikosta toiseen, jotta halut herää. Tosin kertoi samalla, ettei ne halut herää
Usko pois, on paljon normaaleja naisia joiden halut herää sen oman miehen katselusta. Joita haluttaa kun painautuu miestä vasten, tai mies vaikka vähän hipaisee ohimennen.
AP.n miehelle kyllä varmasti on ottajia. Ei se huonolta mieheltä vaikuta. Ainoastaan AP kokee että kaikki mikä edes etäisesti voisi johtaa seksiin, on vonkaamista.
Ilmeisesti vastasit minulle muttet osannut käyttää lainauksia? Jos edellinen teksti ei kopioidu, voit maalata sen kommentista ja liittää lainaukseen. Tiedoksi.
Kummalliseen purkaukseesi en vastaa mitään, vaikutat oudolta ja häiriintyneeltä ihmiseltä. Miksi ihmeessä hyökkäilet tuntemattomia kohtaan? Voit aivan hyvin puhua omasta puolestasi mutta kommentoin vain siihen ettet edusta mitään yleistä naisten ajattelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmalla pääset, kun hoidat ne sänkyhommat pois heti alta, niin ehkä sitten mies lähtee tyytyväisenä veneilemään ja saunomaan. Riippuen minkä ikäisiä olette ja missä kunnossa olette fyysisesti, voi olla että saat rauhassa nauttia mökkilomasta sen jälkeen. Joo, tiedän, ettei kuulosta ideaalilta ratkaisulta mutta jos tosissaan mietitään niin kuinka monessa suhteessa miehen ja naisen seksihalut oikeasti kohtaavat? Kompromisseja on tehtävä. Mies ei varmaan saa seksiä niin paljon kun haluaisi ja sinä joudut sitä harrastamaan silti enemmän kuin haluaisit.
Miten tuo pois alta hoitaminen onnistuu, jos klitoris ei erekoitudu eikä emätin kostu? Ei naisen elintä ole tarkoitettu kuivana ja kiihottumattona tarkoitettu käytettäväksi.
Normaalilla naisella kyllä paikat toimii ja kostuu. Jos ei ole heti valmis, niin kyllä siinä kun alkaa hommiin, esileikkien sikana kostuu.
Itseään voi myös itse viritellä fiilikseen, eikä jättää kaikkea miehen harteille. Kyllä ne paikat kostuu ja kiihottuu, kun painautuu miestään vasten.
Tietenkään ei haluta, jos sitä kokoajan hokee itselleen, että en tahdo ei haluta, kuten AP tekee.
Siis oliko tämä ihan tosissaan kirjoitettu teksti? Voiko joku oilla ihan oikeasti näin pihalla todellisuudesta? Huh huh! Järkyttävää millaiseen tyhmyyteen täällä voi törmätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aviomies on aina oma AVIOMIES.
Pannaan, kuksitaan, nussitaan, koinitaan, hässitään, jörnitään
niin että kulkuset heiluu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä joidenkin miesten möykkääminen tässä ketjussa on kyllä silmiä avaavaa. Olen sinkku ja pitääkin parinvalinnassa olla tarkkana ettei tällaisiin mieslapsiin koske tikullakaan.
Onko vinkkejä miten selvittää, onko miehen ajatusmaailma itsekkäästi munansa ympärillä pyörivä vai normaalin aikuisen ajatusmaailma?
Eli olet jo valmistautunut seksittömään suhteeseen miehen kanssa. Lienee parasta, että pysyt edelleenkin sinkkuna, elämäsi loppuun asti.
Jos seksiä on vain niin, että seksi ja elämä pyörii miehen munan ympärillä niin seksittömyys kuulostaa erittäin paljon mielekkäämmältä vaihtoehdolta. Jos sattumalta olisi mahdollista sellainen seksi joka on minullekin kiinnostavaa niin olen erittäin halukas.
Kyllä niillä miehillä ottaa itsetunnolle, jos eivät saa naista laukeamaan. Asia on monelle miehelle herkkä, mutta ehdottomasti kannattaa ja täytyykin ottaa rohkeasti puheeksi, mikä juuri sinulle toimii, ja sitten opetella yhdessä.
Harva on niin kone, että tulee kaikkien kanssa miten vain, vaan se vaatii sitä, että yhdessä opettelee, mikä juuri tämän ihmisen kanssa toimii.
Ihan yhtälaillahan pariskunnille tulee suosikkiasentoja ym, ihan molempien anatomiasta ja mieltymyksistä johtuen. Ne samat asennot ei jonkun toisen kanssa sitten olekaan niitä parhaita.
Kukaan ei osaa toisen ajatuksia lukea, joten on vaan pakko osata puhua asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Naiset eivät ala haluta seksiä katsomalla puolisoa. Ainakaan normaalit naiset, joku promillen poikkeus voi aina löytyä. Tuo ihan tyhjästä katsomalla kiihottuminen on miesten ominaisuus. Pieleen menee, jos sellainen mies alkaa odottaa, että vaimo olisi samanlainen kuin itse. Kannattaa sekstata vain toisten miesten kanssa, jos vaatii partnerilta samanlaista seksuaalisuutta kuin itsellä on. Naiset normaalisti syttyvät miehen teoista ja sanoista. Suhteen alussa niitä on, mutta sitten moni mies lopettaa ne, kun suhde vakiintuu ja siitä ne vaimon haluttomuusongelmat sitten alkavat. Mies itse ei tietenkään lainkaan tunnista aiheuttaneensa ne ongelmat omalla käytöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä joidenkin miesten möykkääminen tässä ketjussa on kyllä silmiä avaavaa. Olen sinkku ja pitääkin parinvalinnassa olla tarkkana ettei tällaisiin mieslapsiin koske tikullakaan.
Onko vinkkejä miten selvittää, onko miehen ajatusmaailma itsekkäästi munansa ympärillä pyörivä vai normaalin aikuisen ajatusmaailma?
Eli olet jo valmistautunut seksittömään suhteeseen miehen kanssa. Lienee parasta, että pysyt edelleenkin sinkkuna, elämäsi loppuun asti.
Jos seksiä on vain niin, että seksi ja elämä pyörii miehen munan ympärillä niin seksittömyys kuulostaa erittäin paljon mielekkäämmältä vaihtoehdolta. Jos sattumalta olisi mahdollista sellainen seksi joka on minullekin kiinnostavaa niin olen erittäin halukas.
Kyllä niillä miehillä ottaa itsetunnolle, jos eivät saa naista laukeamaan. Asia on monelle miehelle herkkä, mutta ehdottomasti kannattaa ja täytyykin ottaa rohkeasti puheeksi, mikä juuri sinulle toimii, ja sitten opetella yhdessä.
Harva on niin kone, että tulee kaikkien kanssa miten vain, vaan se vaatii sitä, että yhdessä opettelee, mikä juuri tämän ihmisen kanssa toimii.
Ihan yhtälaillahan pariskunnille tulee suosikkiasentoja ym, ihan molempien anatomiasta ja mieltymyksistä johtuen. Ne samat asennot ei jonkun toisen kanssa sitten olekaan niitä parhaita.
Kukaan ei osaa toisen ajatuksia lukea, joten on vaan pakko osata puhua asiasta.
En ole puhunut mitään laukeamisesta tai seksiasennoista vaan mieskeskeisyydestä. Tästä taas näkee miten miehet katsovat maailmaa oman linssinsä läpi. Minulle on seksissä tärkeää romantiikka, hellyys, yhteys, kaunis erotiikka. Seksi ei ole minulle tekninen suoritus, johon ojennan ohjekirjan. Olen nainen, en mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen normaali nainen???? Ehkä sinun pitäisi muuttaa ajatusmaailmaasi.
Normaalilla naisella voi todellakin olla limakalvojen kuivuutta eikä se tee hänestä mitenkään epäonnistunutta naista.
Jos mies kohtelee huonosti niin hänen lähellään tulee inhon väristyksiä eikä kostumista.
Siinä vaiheessa kun mies ei enää ilman lupausta seksistä halua yhdessä tehdä kivoja juttuja, on suhde jo kuollut. Ihan turha sitä seksiäkään harrastaa. Mies on suhteessa vain siksi että joskus edes pääsisi pukille, ei siksi että rakastaa vaimoaan. Todella itsekästä, pitäisi päästää se vaimo etsimään sellaista kumppania joka jaksaa huomata ja pitää hyvänä ilman seksilupaustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet suhteessa miehen kanssa, joka ei kykene edes minimaaliseen ystävällisyyteen ilman seksiä ja jokaista seksitaukoa seuraa mökötys, miettisin ihan rehellisesti onko suhteessa järkeä. Olen pahoillani mutta miehesi tuskin rakastaa sinua AP.
Ei vaan sitä miestä panettaa. Ettekö te tajua? Se on puutteessa kroonisesti ja ottaa päähän, kun ei saa. Siitä tuo käytös kielii.
Ja ap on kroonisessa hellyyden ja huomaavaisuuden puutteessa. Siksi häntä ei haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä sekstailla monella tapaa. Jos ei itse ole ihan sillä tuulella, voihan sitä käsin tai suullakin jne jotain harrastaa. Jos seksi on miehelle niin tärkeää niin onko se oikeasti iso vaiva käyttää pari minuuttia nautinnon tuottamiseen toiselle ? Kaveria ei saisi jättää pulaan.
Itse olen ajatellut niin että jos sen 2-5 minuuttia miehelle aamulla uhraa se on yleensä sen jälkeen ihan innoissaan valmis vaikka minkälaiseen saunaremonttiin tai halkotalkoisiin.
Kannattaisi ainakin kokeilla ennen kuin hakee avioeroa. Avioero on halvatun kallis ratkaisu.
Voisihan sitä miehen mieliksi käyttää päivittäin 2-5 minuuttia vaikkapa sormen muusiksi hakkaamiseen vasaralla. Se olisi varmaan vähemmän haitallistakin kuin vastentahtoinen seksi.
Teidän suhteenne kuulostaa kamalalta. Sinä alennat its
Sanon just mitä itse haluan!
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun mies ei enää ilman lupausta seksistä halua yhdessä tehdä kivoja juttuja, on suhde jo kuollut. Ihan turha sitä seksiäkään harrastaa. Mies on suhteessa vain siksi että joskus edes pääsisi pukille, ei siksi että rakastaa vaimoaan. Todella itsekästä, pitäisi päästää se vaimo etsimään sellaista kumppania joka jaksaa huomata ja pitää hyvänä ilman seksilupaustakin.
Sama tietysti siinä vaiheessa, kun mies edelleen tekee niitä kivoja juttuja, mutta seksiä ei enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tietysti siinä vaiheessa, kun mies edelleen tekee niitä kivoja juttuja, mutta seksiä ei enää tule.
Niin mikä silloin on sama? Nainen on silloin suhteessa vain koska haluaa tehdä kivoja juttuja yhdessä miehen kanssa vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen ollut tuossa tilanteessa. Koska mikään haluttomuuden ohimenevä syy ei täsmännyt (stressi, mielenterveys tai vastaavat), niin ymmärsin pian, että en yksinkertaisesti ole seksuaalisesti kiinnostava mies hänen mielestään, vaikka kumppanuus erinomaista olikin. Ikävä havainto, mutta asian ymmärtäminen vapautti henkisesti, enkä enää painostanut kumppania puhumalla seksistä, mutta en myöskään yrittänyt ansaita seksiä.
Ikävä juttu, mutta teit oikein, kun et painostanut. Itse jälkiviisaana kehottaisin menemään pariterapiaan mahdollisimman pian, niin selviää, voiko suhteen vielä pelastaa ja jos voi, miten se onnistuu. Jos päästää liian pitkälle, tulee vaikeampia ongelmia.
Hormonaalinen ehkäisy kannattaa lopettaa myös heti. Vaikka kondomi ei ole ehkä yhtä kiva, niin lienee silti parempi käyttää sitä halukkaan naisen kanssa sekstaillessa kuin että nai
Vaihtamalla se nimenomaan paranee. Huonoon suhteeseen jääminen on nyt vaa aika tyhmää hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pursota sinne pilluusi Kaalimadon liukuvoidetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä silloin on sama? Nainen on silloin suhteessa vain koska haluaa tehdä kivoja juttuja yhdessä miehen kanssa vai mitä ihmettä?
Suhde kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde kuollut.
Voi olla, riippuu seksittömyyden syystä ja molempien asenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä pystyt itsekin asiaa vaikuttamaan.
Noin oli meilläkin. Jos testosteronimittauksesta paljastuu ongelma, niin sen voi hoitaa, jos mies itse tahtoo, mutta ellei tahdo, ei paljon voi tehdä mitään.
Kannattaa kokeilla muuttaa erilleen, jos mies alkaisi nähdä sinut naisena, jonka on vaarassa menettää, eikä kotitalouskoneena. Ehkä toimii, ehkä ei. Passiivis-aggressiivisuus, painostaminen ja uhkailu, mitä palstamiehet käyttävät, eivät toimi keneenkään, ei naisiin eikä miehiin, eivätkä ratkaise ongelmaa.