Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
481/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Mitkä halut?

Tarpeet. Normaalia noissa suhteissa, että keskitytään täyttämään toisen osapuolen tarpeita ja toisen jäävät aina jonon viimeiseksi eikä niiden vuoro tule koskaan. Myös vaaditaan ihmistä avaamaan haarojensa lisäksi omat rajansa, mikä rikkoo omanarvontuntoa ja mielenterveyttä. Jokaisella on oikeus täysin ehjiin omiin rajoihinsa sekä olla myös niiden joukossa, joiden tarpeita täytetään (seksuaalisia tai mitä tahansa muuta hän tärkeäksi kokee). 

Vierailija
482/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli noista mökin hygieenisyyskommenteista mieleen että itseä ei niinkään haittaa peseytymiset järvivedellä tai ulkohuussit jne mutta mies on kyllä jaksanut monesti syyllistää minua ylihygieeniseksi tai eritekammoiseksi, vähän sillein silmiäänpyöritellen kun en ole suostunut panoihin ruokapöydällä, ihan kohteliaisuudesta siksi koska täällä mökkeilee muitakin ja jos sohvalla jotain on tapahtunut olen heittänyt jonkun pyyhkeen alle tmv (joo ei ehkä kovin romanttista) mutta sekin siksi ettei paikka ole pelkästään meidän käytössä emmekä esimerkiksi ole itse ostaneet sohvaa niin koen ettei siinä kuulu irstailla mielinmäärin, varsinkaan jostain tahroista kun et tiedä saako niitä pois. Miehen mielestä kyllä koko suku on jo siinä ruokapöydällä pannut ja eritetahrat on "vaan elämää".. niin tulee noistakin kommenteista olo että olen vain vääränlainen vähän kaikessa. Ap

Kuka ajattelee sukua panemassa? No ainakin oma isäni, ihan oppikirjan esimerkiksi narsistista ja autistikin vielä. Naisilla ei ole hänelle muuta virkaa olemassaolon nimissä kuin seksi ja äidin rooli. Siis sille miehelle, ei lapsille. Minä olin tyttärenä hirveä häpeä, kun Li sinkku 16v eli isän silmissä kukaan mies ei halunnut panna minua. Se oli tietysti merkki siitä että isä on epäonnistunut isänä ja miehenä. Tästä raivosi ääneen ja selvänä.

Lisäksi inhoaa homoja, kun kuulemma oksettaa ajatella niitä panemassa. Miksi isä ajattelee sitten homoseksiä niin useasti, no, sitä sopii miettiä...

Ikää hänellä jo 70+ eli nämä mielisairaat ei parane.

APN mies on varmasti päästään yhtä vialla, koska ei kuulosta lainkaan normaalin ihmisen ajattelulta tai käyttäytymiseltä. Ei edes tuollainen epänormaali korostuneisuus seksuaalisuudessa, josta seuraa nelivuotiaan mökötys, kun ei saa panna paljaaltaan ympäri mökkiä vaimoaan ihan milloin huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi parisuhteessa on bare minimum naisen osalta kun ei naiset mitään muutakaan parisuhteeseen tuo. Kertoo paljon naisesta joka ei edes siihen kykene

Nainen tuo parisuhteeseen AINA enemmän kuin mies!

Miten tää toimii lesboilla?

Mietipä sitä.

Vierailija
484/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen mökkilomasta kahdestaan mieheni kanssa. Ensimmäinen ajatus on, että mennään soutelemaan ja mato-ongelle sääskien syötäväksi. Mieheni ei pistä pahaksi ajatusta. Se jääköön meidän väliseksi, mitä muutoin tehdään.

Vierailija
485/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäviä nuo vonkaajamiehet. Seksihalujen varmin tappaja on juuri tuollainen vonkaaminen ja painostaminen.

Ja sitten kun mies ei vonkaa lainkaan niin se nainen ei taatusti tee ikinä itse sitä aloitetta. Tai luulisin että tässä tapauksessa kun mies olisi hyppinyt koko mökkiloman naisen pillin tahtiin niin viimeisenä iltana tai aamuna nainen olisi "suostunut" nopeaan pikapanoon

Vierailija
486/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeimmät ensin, kuten hengittäminen, seksi ja ravinto. Ei taida olla Maslowin tarvehierarkia tuttu juttu.

Kai tiesit että Maslew on ihan pseudotiedettä

Uskallan olla eri mieltä. Toki voit kokeilla kuinka hyvin työpäivä sujuu hengittämättä, tai työviikko juomatta, tai kuukausi töissä syömättä.

Vierailija
487/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö teidän erota?

Vierailija
488/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, milloin sinua sitten viimeksi huvitti? 

Vierailija
489/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisten asennetta että jos mies haluaa seksiä kanssaan, pitää naista seksinukkenaan. En ymmärrä myöskään, miksei toiselle voi antautua vaikka ei juuri silloin huvittaisi. Aika kaukana rakkaudesta tuollainen ajatusmaailma. 

Sinulla se käsitys rakkaudesta on hukassa! 

Millä perusteella? 

Vierailija
490/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua seksiä juuri silloin kun miehesi, niin sovi hänen kanssaan, milloin olet valmis petipuuhiin.

Esim. kerään ensin kymmenen litraa puolukoita, lähde mukaan siltä varalta, että susi syö tms. 

Itse en ymmärrä, miksi avioliitossa pitää kyräillä eikä voi kertoa puolisolle, mikä mieltä painaa. 

Mies rauhoittuu kun kuulee, että seksiä on kuin onkin luvassa, kunhan puolukat on kerätty. Eikä mökötä enää. Saattaa saavikin täyttyä ennätysajassa.

Jos jätät hänet epämääräiseen limboon, jossa hän ei ole varma saako seksiä enää koskaan ja mitä kaikkea hänen pitäisi tehdä ja huomioida sitä saadakseen, se on mielestäni henkistä vallankäyttöä ja vittuilua.

Niin siis aloittaja on kertonut miehelle, että seksiä on luvassa, jos hänetkin otetaan huomioon ja tehdään yhdessä myös muutakin kuin miehen haluamaa panemista. Kuten sitä soutelua. Miehelle tämä ei kelpaa koska hän haluaa seksiä JUST NYT ja alkaa mököttää, kun seksiautomaatist--- siis vaimosta ei tule seksiä heti herran halutessa. Sillähän on ihan omat tunteet ja tarpeet, ei saa! Jalat auki nyt, muuten seksiautomaatiss--- naisessa on toimintahäiriö.

Vierailija
491/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun ongelmasi on se, että et pysty näkemään koko kuviota. Me täältä kaukaa näemme, koska meillä ei ole mitään tarvetta suojella sinun miestäsi kuten sinun psyykelläsi on. Mitä jos ottaisit vihkon ja alkaisit siihen jäsennellä miehen plussia ja miinuksia ihan objektiivisesti. Kirjoittaa asioita, jotka aiheuttavat sinussa negatiivisia tunteita tai hämmennystä (esim. paneminen yhteismökin ruokapöydällä).  Kirjoittaa, mitkä asiat miehessä ovat vieneet energiaasi tai olet joutunut käyttämään aikaa suhteen tai miehen miettimiseen tai suhteen aiheuttamaan pahaan mieleen.

Avaa mielesi sille, että mies on maailman pahin psykopaattimulkkutappajaped.fiili. Näin saat annettua mielellesi luvan hahmottaa todellinen kuvio. Tosin se vaatii vahvuutta ottaa totuus vastaan (luultavasti mies on vain itsekäs mieslapsi, narsistinen mulkku eikä sarjamurh.) ja myös rohkeutta toimia todellisuuden valjettua. 

Vierailija
492/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjastaminen ja sienestäminen on kylläkin niin tuskaa näillä helteillä, että enpä ihmettele, jos ei kiinnosta. Kalastaminen taas on sellaista, että siitä joko pitää tai sitten ei. Vaikka asutaan meren rannalla ja on oma vene, minähän en kalasta. Enkä tykkää siitä hajusta mikä jaloista tulee veneeseen. Vene on puoliksi minun ja minä päätän. Mutta en kyllä pihtaa. Siinä mielessä mulla on hyvä mies, ettei se pane pahakseen näitä minun sääntöjäni. Kesällä seksiä on meillä useammin, talvella harvemmin.

Vierailija
493/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjastaminen ja sienestäminen on kylläkin niin tuskaa näillä helteillä, että enpä ihmettele, jos ei kiinnosta. Kalastaminen taas on sellaista, että siitä joko pitää tai sitten ei. Vaikka asutaan meren rannalla ja on oma vene, minähän en kalasta. Enkä tykkää siitä hajusta mikä jaloista tulee veneeseen. Vene on puoliksi minun ja minä päätän. Mutta en kyllä pihtaa. Siinä mielessä mulla on hyvä mies, ettei se pane pahakseen näitä minun sääntöjäni. Kesällä seksiä on meillä useammin, talvella harvemmin.

Talvella käy siis muualla. 

Vierailija
494/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli noista mökin hygieenisyyskommenteista mieleen että itseä ei niinkään haittaa peseytymiset järvivedellä tai ulkohuussit jne mutta mies on kyllä jaksanut monesti syyllistää minua ylihygieeniseksi tai eritekammoiseksi, vähän sillein silmiäänpyöritellen kun en ole suostunut panoihin ruokapöydällä, ihan kohteliaisuudesta siksi koska täällä mökkeilee muitakin ja jos sohvalla jotain on tapahtunut olen heittänyt jonkun pyyhkeen alle tmv (joo ei ehkä kovin romanttista) mutta sekin siksi ettei paikka ole pelkästään meidän käytössä emmekä esimerkiksi ole itse ostaneet sohvaa niin koen ettei siinä kuulu irstailla mielinmäärin, varsinkaan jostain tahroista kun et tiedä saako niitä pois. Miehen mielestä kyllä koko suku on jo siinä ruokapöydällä pannut ja eritetahrat on "vaan elämää".. niin tulee noistakin kommenteista olo että olen vain väär

APN mies on varmasti päästään yhtä vialla, koska ei kuulosta lainkaan normaalin ihmisen ajattelulta tai käyttäytymiseltä. Ei edes tuollainen epänormaali korostuneisuus seksuaalisuudessa, josta seuraa nelivuotiaan mökötys, kun ei saa panna paljaaltaan ympäri mökkiä vaimoaan ihan milloin huvittaa.

Juuri näin. Me, jotka olemme avanneet silmämme läheistemme suhteen, näemme kuvion. Ap, youtube on täynnä hyvää materiaalia sinulle ajatustesi rakentamiseen. Itse veikkaan myös miehen olevan ainakin narsisti. 

Vierailija
495/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti muuten yleensä aina pilaa lomat ja juhlapyhät. Tapahtuuko ap usein sitä, että mies jotenkin mököttää, vetäytyy tai järjestää tappelua tai muuta draamaa sinun syntymäpäivänä, jouluna, lomalla tms. 

Vierailija
496/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

Mitkä halut?

Tarpeet. Normaalia noissa suhteissa, että keskitytään täyttämään toisen osapuolen tarpeita ja toisen jäävät aina jonon viimeiseksi eikä niiden vuoro tule koskaan. Myös vaaditaan ihmistä avaamaan haarojensa lisäksi omat rajansa, mikä rikkoo omanarvontuntoa ja mielenterveyttä. Jokaisella on oikeus täysin ehjiin omiin rajoihinsa sekä olla myös niiden joukossa, joiden tarpeita täytetään (seksuaalisia tai mitä tahansa muuta h

No miksi te olette tällaisissa suhteissa sitten? 

Vierailija
497/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäviä nuo vonkaajamiehet. Seksihalujen varmin tappaja on juuri tuollainen vonkaaminen ja painostaminen.

Ja sitten kun mies ei vonkaa lainkaan niin se nainen ei taatusti tee ikinä itse sitä aloitetta. Tai luulisin että tässä tapauksessa kun mies olisi hyppinyt koko mökkiloman naisen pillin tahtiin niin viimeisenä iltana tai aamuna nainen olisi "suostunut" nopeaan pikapanoon

Joo. Voin sanoa, että erehtyessäni vuosien suhteeseen tuollaisen miehen kanssa, en tosiaan enää alun jälkeen tehnyt aloitteita. Kun en enää halunnut häntä seksuaalisesti (tai muutenkaan). Jossain toisessa suhteessa sitten taas on ihan erilainen dynamiikka. 

Vierailija
498/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteet on vaikeita. Välillä kaipaan uutta sellaista, mutta sitten muistan nämä vaikeudet kuten ap:n. m49

Vierailija
499/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua seksiä juuri silloin kun miehesi, niin sovi hänen kanssaan, milloin olet valmis petipuuhiin.

Esim. kerään ensin kymmenen litraa puolukoita, lähde mukaan siltä varalta, että susi syö tms. 

Itse en ymmärrä, miksi avioliitossa pitää kyräillä eikä voi kertoa puolisolle, mikä mieltä painaa. 

Mies rauhoittuu kun kuulee, että seksiä on kuin onkin luvassa, kunhan puolukat on kerätty. Eikä mökötä enää. Saattaa saavikin täyttyä ennätysajassa.

Jos jätät hänet epämääräiseen limboon, jossa hän ei ole varma saako seksiä enää koskaan ja mitä kaikkea hänen pitäisi tehdä ja huomioida sitä saadakseen, se on mielestäni henkistä vallankäyttöä ja vittuilua.

Niin siis aloittaja on kertonut miehelle, että seksiä on luvassa, jos hänetkin otetaan huomioon ja tehdään yhdessä myös muutakin kuin mieh

Siinähän on se, että yleensä tuohon vikaan päässä liittyy kontrolli. Siksi on tärkeää saada seksiä silloin, kun nainen ei sitä halua. Koska se todistaa,että nainen on hänen kontrollissaan ja hänen mielensä pystyy voittamaan naisen oman mielen. Sitten sadistisella vivahteella maustetut tyypit vielä nauttivat siitä, jos naista sattuu tai nainen todellakin kokee tilanteen epämukavaksi. Sekin luo heille grandioosia voimaa. 

Vierailija
500/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tuli mieleen. On se jotenkin outoa tälläisillä läkähdyttävillä helteillä edes odottaa, että toinen innostuisi ravaamaan marjoja ja sieniä poimimassa. Jos se asetelma on koko ajan tuo, että toinen vonkaa ja toinen kieltäytyy, niin onko tuo kovin onnellinen liitto. Minusta seksi erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta. Meillä on ollut aina se periaate, että kumpikaan ei odota toiselta liikoja, ei sängyssä eikä sen ulkopuolella. Tosin minulla olisi pokkaa sanoakin, että jumalsuta en lähde näillä helteillä jonnekin marjametsään, eikä minun mieheni siitä suuttuisi. Ap:n mies on vähän tossukka, jos se ei osaa kertoa, mikä tekeminen on hänelle ok ja mikä ei ole. Mököttämällä tuskin ap edes tajuaa miten älyttömiä nuo odotukset on. Jos oltaisiin mökillä, me varmaan vaan uitaisiin ja illalla saunaan ja ehkä seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme